המחזור השני בפרמיירליג: כוכב בשם שמש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/8/15.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
  2. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    עונה שעברה התחילה אותו הדבר רק שאז הבקענו יותר גולים. אבל טרי נראה בהחלט מדאיג
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    @Gianzola נגד הקטנות, אבל כשהיא באה לשחק נגד סיטי במחזור החמישי היא עשתה הגנה מעולה. אגב גם אז כמו היום הקישור היה מאטיץ' ויליאן ורמירס שהוא יותר הגנתי( על זה דיברתי @golding )
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,449
    לייקים שהתקבלו:
    6,380
    הייתי בעד צ׳לסי במשחק הזה, אבל ברגע שקומפני כבש והיה ברור לאן המשחק הזה הולך, אני רק רוצה שהיא תחטוף כמה שיותר
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יהיה לנו קשה מאוד לתפוס את המקום לליגת האלופות בקצב הזה. מדהים שאוהדים שלנו פה לא ראו את הכתובת על הקיר גם בקיץ, גם במשחקי ההכנה ובכל שלב עד כה. התוצאה עושה עימנו חסד, זה בהחלט הפער בין הקבוצות. כל האופטימיים שמחכים שהסגל הנוכחי ישתפר, אז אין לנו שחקנים שמסוגלים להשתפר פרט להזאר ומאטיץ. לסיטי יש שחקנים שמסוגלים להפוך לטובים יותר. לנו לא. לנו יש שחקנים שהוציאו בעונה שעברה, יותר נכון בחצי הראשון של העונה שעברה, את המקסימום וחזרה לפרופורציות כבר יותר מחצי שנה רצוף. השינוי היחיד יגיע רק אם הסגל יתחזק. אחרת זה ימשיך ככה, צלסי הנוכחית היא אחת מהחלשות שהיו בעידן הנוכחי. לאו דווקא בגלל השחקנים, בעיקר בגלל השיטה.
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מאסתי כבר בלהלל את דוד סילבה. בגול השלישי הוא גם חטף כדור להזאר,גם הוציא את המתפרצת וגם בישל את השער. כביר.
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    חטף כדור לאיבנוביץ׳, שממשיך להיראות כמו אלכוהוליסט בן 50 שלא מוצא עבודה.

    היינו זוועה היום, וסיטי הייתה מצויינת. כל הכבוד להם.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    החטיפה השניה היתה לאיבנוביץ',אני דיברתי על הראשונה. וכן כבר כתבתי בהודעה הראשונה שאיבנוביץ' זה לא זה. והוא היה השחקן האהוב עלי בצ'לסי בעונה שעברה.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,077
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    נצחון מוצדק לחלוטין וטוב שזה גם נגמר בהפרש הזה שבטעות לא ישאר איזשהו מקום לספק.

    מבסוט על פתיחת העונה של צ'לסי. הבשורה הכי גדולה זה איך שההגנה שלהם נראית(שזה כולל גם משחק הגנתי פשוט מביך). נראה שקשה יותר ויותר להסתיר את טרי וקהיל ביחד מול חוליות התקפה מהירות, איבנוביץ' גם כן אכל חצץ שם על הקו מסטרלינג וקולארוב(שנראה היום כמו איזה דניס אירווין).

    בקישור המרכזי של צ'לסי, זה לא חור זה בור.
    ממשחק למשחק אני מתחיל לחשוב שרמירז זה איזה בן חורג לסאמיר קונטאר, הבן אדם הזה פשוט מחבל בכל המשחק של הקבוצה שלו. עפיפון בסגירות, כל פעם מנסה לקחת שחקנים עם הכדורגל ברגליים וכמובן שמאבד אותם מה שיד מוליד התקפה מתפרצת.

    אף פעם לא הבנתי איך כל מאמן שעבר בגשר ראה בראמירז מן פתרון הגנתי.
    בחיי שזה נראה יותר גרוע מאשר לשחק עם ססק ליד מאטיץ' במשחק כזה.

    חסרים לצ'לסי לא מעט איכויות בסגל וזה טוב מאוד שזה נחשף בשלב מוקדם בעונה.

    בקשר לסיטי, אני מקווה ששתי ההופעות של ההגנה שלהם לא יגרמו להם לרוץ ולשפוך את ה-45 מיליון על אוטאמנדי.
    את דה ברויינה עוד איכשהו אפשר לסבול כשחקן נוסף בקישור ההתקפי שלהם, ההגנה שלהם אצלי נשארת בגדר חשודה.
    סיטי זו לדעתי קבוצה קלאסית שמסוגלת לשים לעצמה מקלות בגלגלים ובמקרה שלה- טוב שזה עדיין לא נחשף.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפסד 1:0 זה אתם יודעים - גול לפה או גול לשם, אפשר לחשוב שמדובר במשחק שווה כוחות.
    הפסד 2:0 זה כבר סיפור קצת אחר אבל עדיין אפשר לחשוב שהקבוצה שספגה יצאה קדימה ונענשה במתפרצת.
    הפסד 3:0 זו כבר תבוסה.

    דווקא במחצית השנייה היו דקות רבות יותר של משחק שווה כוחות והתוצאה 'התאזנה' עם המצבים של סיטי במחצית הראשונה. במקום מוריניו שפתח את העונה קטסטרופה - אני מאוד-מאוד מודאג. שום דבר לא עובד בקבוצה שלו - לא הגנה(טעויות מביכות ומשחק גרוע במצבים הנייחים גם), לא קישור אחורי(למרות הרכב מעובה יחסית עם רמירז בתור..מה?) וגם לא התקפה(נראה כאילו חוץ מהאזרד אף-אחד לא יכול לעשות משהו מעניין).
    משעשע משהו שדווקא כאשר שני המאמנים עשו חילופים מנוגדים לחלוטין - פלגריני הוציא את סטרלינג והכניס בלם ומוריניו הימר על התקפה עם פלקאו במקום וויליאן - קרה בדיוק ההיפך.
    מניח שיש הסכמה שפלקאו אפקטיבי בעיקר בתוך הרחבה, כך שהחילוף העיקרי שהיה צריך לשנות את המשחק הוא קוואדראדו. אבל אי-אפשר לייבש שחקן ברוב הזמן ופתאום לצפות ממנו להציל את המולדת דווקא במשחק כל-כך קשה. ברור לכולם שצ'לסי מאוד רצתה לזרוק אותו בקיץ, מוריניו ממש לא מאמין בו. הסגל נבנה די ברשלנות.

    מתאר לעצמי איך מוריניו היה מגיב אם הוא היה מנצח 3:0 את מנצ'סטר סיטי, בטח היה עושה לפלגריני את המוות בעיתונים.

    צריך להחמיא לסיטי בכל-זאת. הכישרון ההתקפי שלה ידוע לכל אבל מעבר לכך בתום שני מחזורים היא שומרת על שער נקי. אגווארו רק ב-50% יכולת ובכל-זאת היא נראית קטלנית. את המעט שהיה לקומפאני לעשות היום - הוא עשה. סיטי פתחה את העונה קצת יותר רעבה מצ'לסי למשל. אנחנו כולה במחזור השני אבל פתיחה של 1 מ-6 זה רע מאוד. צ'לסי לא תלך לים בנובמבר ולא רק כי יהיה קר, אבל כל הפסד מכניס ללחץ.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,235
    לייקים שהתקבלו:
    25,763
    מין:
    זכר
    רק בשביל הספורט זו כמות הנקודות הכי קטנה לאלופה מכהנת אחרי 2 מחזורים מאז עונת 1991/92, אז ארסנל פתחה עם תיקו 1:1 עם ק.פ.ר והפסד חוץ 3:1 לאברטון. גם אחרי 3 מחזורים הייתה להם נקודה אחרי הפסד חוץ זהה גם לאסטון וילה.
    בעידן פרמייר ליג עד היום יונייטד הייתה בעלת הנתון הכי חלש עם 2 נקודות בעונת 2007/08
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    דויד סילבה, יש לי הרגשה שלא נראה עוד שחקנים כמוהו בזמן הקרוב.
    גם במשחק ממוצע שלו הוא מספק כמה מהלכים שגורמים לך להתלהב מהמשחק הזה כמו ילד קטן.
     
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מוריניו התאהב בגישה הצינית כלפי הכדורגל עד לרמה שהוא שכח שהקבוצה צריכה גם לשחק. צ'לסי של הקדנציה הראשונה הייתה אמנם קבוצה של מתפרצות, אבל קודם כל קבוצת כדורגל.
    עושה רושם שמאז האליפות בריאל, כולל העונה שעברה, מוריניו מנסה לעקוץ גם כשאין צורך, והקבוצה שלו נבנתה בהתאם. רמירז, וויליאן הם שחקנים שאולי מתאימים לכל מני צורות טקטיות מוזרות אבל ברמות הגבוהות הם לא מסוגלים לעשות שום תפקיד ברמה מספיק גבוהה. אז קשר מרכזי שהוא השחקן המהיר במגרש זה אחלה, הוא צריך קודם כל לעשות את התפקיד שלו. קיצוני שעושה אחלה הגנה זה מצויין, הוא צריך לאפשר גם משחק התקפה.
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    לא מתלהב בכלל מ'הכשרון ההתקפי של סיטי'. סילבה ואגוארו הם כמובן שני שחקנים ברמה הגבוהה ביותר והם אלה שהיוו את ההבדל, אבל סטרלינג, כמו גם נאבאס ונאסרי, נראו בינוניים בדיוק כמו קוואדראדו או וויליאן.

    אבל הסיפור האמיתי הוא צ'לסי. כל הבעיות של העונה שעברה מחמירות, אבל גם נקודות אור מתעמעמות וכבות.
    דייגו קוסטה כבר לא חלוץ אימתני שמפחיד הגנות. לא ברור אם הפציעות שחקו אותו או שבלמים למדו אותו (או שזאת חלק מהנירפות הכללית של הקבוצה), אבל כרגע הוא 'סתם עוד חלוץ'. הפיזיות שלו היתה יכולה לתת לו (ובעונה הקודמת גם באמת נתנה לו) את אותו היתרון שהזריזות של אגוארו נותנת לו, אבל בפועל הוא מפסיד במאבקים פיזיים ומתעסק בעיקר בבכיינות לשופט.
    גם פברגאס כבר לא מדהים. אולי זה בגלל התפקיד הקדמי, אולי בגלל החסרון של אוסקר, אבל בשורה התחתונה - הקסם הספרדי הזה, שעובד כ"כ יפה אצל סילבה, לא מצליח לבוא לידי ביטוי בצ'לסי.

    בעונה שעברה, לצד סופרסטאר כמו הזארד, היה למוריניו את הבישולים של פברגאס והסקורריות של קוסטה, וכשזה לא הספיק - נגיחות ממצבים נייחים. השנה נראה שלא רק שהמצבים הנייחים לא הולכים לטובתו, אלא שהאפרוריות של כלל הקבוצה פוגעת גם בשחקנים היצירתיים שבה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סמיר נאסרי מסתמן כשחקן ספסל וזה או הוא או חסוס נאבאס. אני חושב שנאסרי מעט יותר מגוון אבל לא על ההחלטה ביניהם תקום או תיפול העונה של סיטי כמובן, בעוד סטרילנג בסה"כ במשחקו השני בקבוצה. לא ראיתי תצוגת יוצאת דופן ממנו אבל הוא עבר שחקנים שוב ושוב ושיחק בצורה חכמה, לא ניסה להיכנס למשחק בכוח ושיחק פשוט. הוא קטלני כשהוא מגיע עם הפנים.
    מסכים שכרגע צ'לסי נראה כמו האזר נגד כל העולם. ססק בדרך-כלל פותח את העונה נפלא ונחלש בהמשך. אבל מדובר רק בשני מחזורים. צ'לסי שווה יותר ממה שראינו ממנה בשני המחזורים הראשונים.

    צ'לסי של מוריניו-טייק 1 בהחלט הייתה קבוצת כדורגל טובה גם אם לא החזיקה בכדור 90% מהזמן. אבל הבסיס היה קודם כל הגנה חזקה. אם צ'לסי הבקיעה ידעת שאין לך סיכוי לחזור מזה ולראייה 15 שערי חובה בלבד שספגה ב-2005 ו-22 שערים ב-2006, זה מטורף. הפעם מוריניו לא באמת סומך על ההגנה שלו ואגב זו הפעם הראשונה בה טרי הוחלף מאז 2006(כשמוריניו מאמן כמובן). אגב, לא הייתי שם את וויליאן ורמירז באותה קטגוריה. בעוד רמירז מסתמך בעיקר על פיזיות אבל מדובר בשחקן שלא באמת תורם כלום להוציא איזה ערב יפה בקאמפ-נואו בעונה בה צ'לסי זכתה בצ'מפיונס - וויליאן כן שחקן עם כדורגל ונראה שבכל רגע זה יכול להתפרץ. לא קראק אבל שחקן שיודע לעשות את העבודה על הקו בצורה טובה ומוסיף לצ'לסי הרבה ארגון. השאלה מבחינתי היא האם אברמוביץ' סגר את הברז או שמוריניו לא העריך נכון את סגל השחקנים שיש לו והאליפות אשתקד סינוורה אותו למרות שנורות אדומות נדלקו. מה גם שצ'לסי רוצה להצליח בליגת האלופות והסגל הנוכחי שלה לא קרוב לכך.
    אגב, אי-אפשר לנקות את מוריניו מאשמה בכל הקשור לשחקני הקישור ההתקפי האחרונים. מאטה היה פרימדונה? בסדר. אבל גם סאלאח עזב. לא היה ברמה? דה-ברוין פוספס וקוואדראדו - למה שילמו עליו אם הוא לא שחקן מספיק טוב?
    בצ'לסי מתגעגעים לימים עם האופציות האינסופיות על הספסל אני מניח. אריאן רובן, ג'ו קול, דמיאן דאף, שון רייט פיליפס, קרספו. אפילו גודיונסן ומאניש ולאס דיארה. לא מתאים למוריניו לבנות סגל שהוא לא מספיק עמוק.