ארסנל 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אלעד, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    דווקא זה נראה אחרת.

    ראמזי ליד קוקלאן

    אוזיל מתחת לג'ירו וכשבכנפיים קאסורלה ואלכסיס.
    הרכב נהדר.
     
  2. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    דווקא מגיע לאוקס להיות מסופסל. איבוד כדור איום ונורא שלו גרם לשער השני של ווסטהאם בשבוע שעבר, השער שקבר את הסיכויים שלנו להוציא משהו מהמשחק ההוא. נכון שגם פטר צ'ך אשם בשער ההוא כי לא היה קשה מדי לשוער ברמתו (לכאורה) למנוע את זה, אבל אם לא הטעות של אוקס לא היה צורך בהצלה בכלל. אני מניח שזה עונש ספציפי על האינסידנט הזה, וזה הגיוני. זאת לא פעם ראשונה שהוא עושה טעות כזאת. ואוקס לא היה מי יודע מה ממילא מול ווסטהאם אז הוא לא כזה הפסד גדול.
     
  3. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לא... והאמת שגם ראמזי לא ממש באגף ימין, אלא פשוט אין אגף ימין ויש פקק מטורף במרכז וככה גם באלרין המצויין לא בא לידי ביטוי והוא פשוט שם עושה ספרינטים כל הזמן ופעם ב- 5 התקפות הוא מקבל כדור.

    בכל מקרה, שער יפה מאוד של ג'ירו, אבל עדיין, אם לא אלכסיס, שלמרות שהוא חלוד ולא חד, הוא עדיין משהו כמו 5 רמות מעל כל שאר שחקני ההתקפה שלנו, אז היינו נראים כמו לפני שבוע. כל הזמן מנסים להתמזמז במרכז במקום להמשיך להרים כדורים מהאגפים לג'ירו, אבל אנחנו משחקים עם אגף אחד, אז זה קשה... קאזורלה אולי טוב יותר בעמדה שהוא משחק היום משאשר באגף, הוא עם כל הכבוד להנעת כדור שלו, הגנתית הוא חור מטורף שקוקלאן צריך לעבוד בשביל 2 כל הזמן וראמזי מבוזבז, כי העמדה הטבעית שלו היא אותה עמדה שסאנטי משחק כרגע. בנוסף, שאוזיל ממש להיות כל כך פאסיבי ופה ושם הוא מקבל כדור ועושה משהו יפה, אבל למה רק 2-3 פעמים במחצית? למה הכול כל כך איטי?

    אני מאוד מקווה שיום אחד ונגר יחזור לשחק 4-5-1 קלאסי עם 2 קיצוניים (אלכסיס משמאל ות'יאו או אוקס ימין) ובמרכז שקוקלאן יהיה עם ראמזי ואז באמ תשלא אכפת לי כי לדעתי שניהם לא שחקנים שיובילו אותנו ליותר מגביע - אוזיל או קאזורלה - לא שניהם ביחד!! רק אחד וכפי שאמרתי מיליון פעם, הייתי משחק עם אלכסיס במרכז ליד ג'ירו ואז ת'יאו ואוקס באגפים וראמזי עם קוקלאן במרכז - זה הרכב יותר מהיר, יותר סקורר, פחות מתמזמז והרבה יותר מתאים לג'ירו, אבל זה לא יקרה.

    זה גם מדהים כמה שאין לנו הרתעה וכמה שמועדונים קטנים כמו קריסטאל פאלאס פשוט לא מזיז להם שארסנל מגיעים... אני לא אגיד לפני 10 שנים, אלא אפילו לפני 7-8 עם ססק, אדבאיור וחלב, אז הייתה לנו יותר הרתעה... היום אין קבוצה אחת בליגה שמפחדת מאיתנו וזה רע!

    נ.ב.
    אם אנחנו דקה 60 ועדיין תיקו אני מהמר על חילוף ראשון של ונגר - קוקלאן בחוץ ואז ראמזי עובר לשחק קשר הגנתי ובמקומו יכנס ת'יאו או אוקס...
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    ראמזי לא היה דקה אחת באגף ימין ובצדק.
    לארסנל אין צורך במשחק כזה בכלל להשתמש באגפים, רוב המחצית הייתה בקצב מהיר מאוד, המון משחקי מעבר.
    ארסנל משחקת עם קוקולאן וקאסורלה בקישור האחורי וכל פעם אחד מבין ראמזי, אוזיל או סאנצ'ז עושה תנועה לעומק מאחורי ג'ירו וכשהשניים האחים עוברים לאגף שמאל.

    לדרוש להציב את אלכסיס פרופר במרכז ליד ג'ירו זה בערך הדבר הכי מטומטם שאפשר לעשות.
    לקחת את השחקן עם הדריבל הכי טוב בקבוצה, הכי מהיר עם הכדור, הכי חד מחוץ ובתוך הרחבה ולהניח אותו סתם קרוב לג'ירו זה יהפוך את המשחק לעוד יותר סטאטי ובמשחקים רבים פשוט יעלים את אלכסיס.

    אלכסיס צריך להמשיך לשחק בדיוק כמו היום. חופשי לחלוטין בקישור ההתקפי, איפה שיותר נוח לו לקבל את הכדור, איפה שהוא מקבל פחות שמירה, איפה שראמזי או אוזיל נמצאים קרוב אליו ולקבל כדורים לרגל.

    ההתקפה היא לא הבעיה של ארסנל בינתיים במשחק הזה.
    אולי קצת נאיביות כי בדקות טובות ממש נראה שיש קצת זלזול בפעולה האחרונה כשכל אחד מנסה להיות אובר מתוחכם.

    השער הוא כל כולו צ'ך והגיע די משום מקום.
     
  5. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    אני חושב שהוא יעשה את החילוף הזה עם פתיחת המחצית השנייה, קוקלאן סוחב צהוב וכפי שזה נראה היום כל דקה שהוא נשאר עולה הסיכוי שאנחנו נשארים בעשרה שחקנים.
     
  6. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אז כמה דברים לגבי המשחק של היום:
    1) לכל אלה שחושבים שאנחנו שווים אליפות, אז אפשר כמובן להירגע ולהבין שאנחנו במקרה הכי טוב נהיה מקום 3 ובמקרה הכי גרוע נהיה 5-6.
    2) קוקלאן יצטרך לצאת בכל משחק בדקה ה- 60 או יורחק אם ונגר ימשיך לשחק רק עם קאזורלה איתו, כי שחקן אחד לא יכול לשחק לבד בקישור ההגנתי. קאזורלה לא שומר, אוזיל לא שומר, ראמזי שומר באגף ימין בשיטה הזאת ואלכסיס בשמאל וקוקלאן לבד במרכז ולרוב אנחנו משחקים נגד קבוצות שמשחקות לפחות עם 3 קשרים די הגנתיים במרכז, אז זה פשוט קרב אבוד מראש - עוד סיבה שראמזי חייב לפתוח ליד קוקלאן.
    3) ראמזי שיחק היום בכל עמדה בקישור חוץ מבעמדה הטבעית שלו - שיחק קיצוני ימני, אח"כ עם היציאה של קוקלאן שיחק קשר הגנתי ואז כשאלכסיס וארטטה נכנס הוא עבר לשמאל ובסוף עם היציאה של אוזיל הוא עבר לשחק מאחורי ג'ירו - מגוחך!
    4) לא יודעים לנצל את היכולת של ג'ירו - איך יכול להיות שהאיש מקבל 2 כדורים שפויים ב- 90 דקות? שום הגבהה לראש שלו, שום כדור רוחב נמוך עם עוצמה, חוץ מראמזי, אז אף אחד אפילו לא מנסה לעשות איתו דאבל פס ואז לעשות תנועה לעומק לקבל בחזרה - פשוט ניצול אפסי של היכולות שלו.
    5) מזל שיש אלכסיס, אפילו עם רגל אחת, הוא עדיף על כל שחקן אחר בסגל שלנו ובשביל אליפות החלק הקידמי שלנו צריך עוד 2 "אלכסיס" (לפחות) וכן, על חשבון ג'ירו, קאזורלה ואוזיל...
    6) ונגר ממשיך עם החילופים הדביליים של גיבסי במקום שחקן קידמי ובשביל מה? גיבס פשוט לא יודע איפה הוא נמצא וגם עם חילוף כזה הוא מעודד - מצד אחד את השחקנים שלנו לנוע לאחור כי זה המסר של החילוף ומצד השני, קריסטל פאלאס יכולה בשקט לדחוף קדימה, הרי רק ראמזי וג'ירו מקדימה ושניהם לא כאלה מהירים...

    ועם כל הבעיות, אני אחזור לאותה נקודה מתחילת המשחק והיא - ארסן ונגר - הוא הבעיה, הוא אחראי על הסגל, השיטה וניהול המשחק ואת כולם הוא לא עושה ברמה שמצפים ממנג'ר עם שכר כמו שלו, שקט כמו שהוא מקבל, תמיכה מקהל כמו שהוא מקבל ובעיקר וזה הכי חשוב - זאת לא הרמה שמצפים לראות במועדון כדורגל כמו ארסנל!

    מחכה לימים לאחר עידן ונגר... עד אז נמשיך להיות בינוניים, משעממים ועם תקווה למקומות 3-4.

    שבוע טוב לכולם
     
  7. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    איך אמר פירוס, עוד ניצחון כזה ואבדנו.
     
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    הפירסומים על בנזמה מתחזקים,פורסם שהוא הגיע לסיכום ויקבל את החוצה מס' 9.
    אני יותר מדואג מהבעיות בקישור קוקלאן הראה שהוא עדיין לא בשל להחזיק לנו את האמצע,סונג שבשנה שעברה הושאל לווסטהאם והיה נהדר לא מוצא את המקום שלו בבארסה וכנראה יעבור לאברטון,לא ברור לי למה לא מנסים להחזיר אותו. אבל וונגר בשלו..
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    כי הוא חור במרכז הקישור. הוא לא קשר אחורי הוא יותר 50\50 ובעמדה הזאת הוא רק יכול לחמם את הספסל בארסנל. שחקן די טיפש ולא אחראי שהדבר היחידי שטוב בו זה הכדורי עומק שהוא נתן לואן פרסי בעונה שלפניי המעבר.

    בתור קשר אחורי קוקלאן עולה עליו, מדוע לא הולכים על קארבליו הפורטוגלי זאת השאלה.

    בנזמה במקום ג'ירו<קשר אחורי רציני.
     
  10. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    נו מושלם.
     
    oranfu, golding, JohnTerry26 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  12. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אחד הגרומים לעונה המצויינת של ווסטהאם בשנה שעברה. טיפש או לא זה עדיף על מה שיש לנו היום.
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  13. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    ארסנל זאת לא ווסטהאם, לא אותו שאיפות ובטח שלא אותו רמה, די מצחיק לראשון את זה כי לפני שבוע... לא משנה.
    לשחק עם סונג וקאזורלה\ראמזי באמצע זאת התאבדות מול הקבוצות הגדולות. רק בשנה שעברה קוקלאן הוכיח לנו כמה קשר אחורי אמיתי עם כל החסרונות שלו ויש לו לא מעט משפר את הקבוצות פלאים.

    מסונג בארסנל אני בעיקר זוכר הפקרות הגנתית וחוסר אחריות משווע.
     
  14. Bobby Pires Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/10
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    7
    מה? איך השם של סונג עלה? הזיכרון שלך באמת כל כך קצר?
    הבנאדם היה עול על הקבוצה והוכיח כבר שהוא לא לרמה הזאת, גם אצלנו וגם אצל ברצלונה. עונה אחת בסדר אצל ווסטהאם (והיא לא הייתה יותר מזה) לא משנה את הכישלון אצלנו.
    בכל אופן, אני גם חושב שג'ירו הוא לא הבעיה שלנו, בטח כשמסתכלים על השחקנים שמשחקים מאחוריו. הם יכולים וצריכים להשלים את החסר מבחינה התקפית.
    קריצ'וביאק שעלה בתקשורת לא מזמן הרבה יותר קורץ לי מבנזמה.
     
    Eric Cantona אוהב/ת את זה.
  15. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    גירוד במשחק הזה נתן את מה שנדרש ממנו. פעם אחת שם את הכדור ברשת. מעבר לכך? חושך. כל עוד זה מה שהוא מספק ואנחנו ממשיכים לנצח משחקים אין לי טענות אליו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.