המחזור ה-1 בבונדסליגה :: קרב ענק בין דורטמונד לגלדבאך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏13/8/15.

  1. hai60 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/04
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    24
    לא מבין מה נסגר עם ההגנה של גלדבאך עונה שעברה הם היו אולי ההגנה הטובה ביותר בליגה
    דרמיץ הזה אף פעם לא החזקתי ממנו נראה כמו נפילה של גלדבאך, איך הוא פותח לפני הרמאן אלוהים יודע
    דורטמונד נראית נפלא, איזה התקפה מסחררת, פשוט תענוג היה לראות אותם היום אבל שוב, מה קרה להגנה של גלדבאך?? לא מתאים לה להיות כזאת מחוררת ולהתפרק ככה
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,445
    לייקים שהתקבלו:
    6,374
    :(

    לינק להורדה מישהו? :(
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    דרמיץ' הוא לא נפילה, הוא צריך זמן.
    ההגנה לא עובדת משום שפברה החליט שהוא מסתמך על שני צעירים חסרי ניסיון שעדיין לא הוכיחו את עצמם.
    הרמן הוא קשר לא חלוץ.

    וחוץ מזה נראה שדורטמונד עם טוכל יכולה בהחלט לעשות עונה יותר מטובה.
     
  4. hai60 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/04
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    24
    לא יודע אני לא מחזיק ממנו, גם בלברקוזן הוא איכזב אבל אולי הוא יפתיע סה"כ משחק אחד נראה איך יהיה במהלך העונה

    לדעתי זה צעד מבורך אבל גם צריך לעשות את זה בהדרגה ומשחק כזה יכול לגמור אותם

    אני יודע שהרמן קשר, הכוונה שהרמן וטראורה ישחקו בכנפיים ורפאל באמצע

    בינתיים במשחקי הכנה ובמיוחד אתמול נראה כאילו מה שלא התחבר עונה שעברה מתחבר עכשיו, אובימיאנג נראה מדהים, מחיריטיאן חזר לו הצבע לפנים, רויס זה רויס וכמובן גונדגודאן וקגאווה האדירים, וויגל גם רכש מצוין. השאלה זה היציבות, מה גם שהם פגשו גלדבאך פגיעה לא ייתכן ששחקן כמו אובימיאנג ימצא את עצמו פעם אחר פעם על שחקן אחד מקו החצי המתפרצות האלה גמרו את גלדבאך, קצת אירוני כי בד"כ מתפרצות זה הקטע של גלדבאך
     
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לברקוזן עם שלוש נקודות במשחק לא קל מול הופנהיים.
    למרות פתיחה לא טובה, לברקוזן התאוששה ושיחקה יפה בהמשך המשחק.
    אתייחס לכמה דברים:
    - הילברט: זה הזוי. בעונת 13/14 הוא היה כל כך גרוע שאפילו בהמבורג הוא לא היה בולט לטובה, אבל תחת רוגר שמיט ובמיוחד בסיבוב השני של העונה שעברה הוא נראה נהדר. גם אתמול הוא היה מצוין ואחד מהמצטיינים במגרש, ואם ישמור על הקצב הזה הוא יהיה ראוי לזימון ליורו 2016. גרמניה צריכה מגן ימני, לא?
    - ג׳ונתן טה: מהיר, פיזי, יכולת טובה עם הכדור, מה עוד אפשר לבקש? פקפקתי בו לאור היכולת הבינונית ביורו עד 19, אבל יש לו פוטנציאל אדיר.
    - סון: משחק מאכזב שלו, ועם היכולת המרשימה מהספסל של מחמדי ובראנט הוא יצטרך להיאבק על המקום בהרכב העונה.
    - עומק: איזה ספסל ללברקוזן היה אתמול, במיוחד בחלק ההתקפי. אראנגיס, רובי קרוז, מחמדי ובראנט. אולי לא נשמע מאוד מרשים, אבל מחמדי מתאים לשיטה של לברקוזן הרבה יותר מדרמיץ׳, בראנט סופר-סאב, קרוז הוא אחלה אופציה לגיבוי ואני מחכה לראות את אראנגיס משחק.
    - הופנהיים: קבוצה סבירה אבל תתקשה בלי פירמינו והיצירתיות שלו.

    לגבי דורטמונד-גלאדבך: לא ציפיתי לתוצאה כזו, אבל ההרכב של גלאדבך לא מרשים בכלל.
    הציוות של שטינדל ושאקה בקישור האחורי הוא טוב התקפית והגנתית הוא יסתדר מול קבוצות קטנות, אבל מול דורטמונד והמתפרצות הקטלניות שלה, גלאדבך היתה צריכה קשר אחורי הגנתי יותר (למשל כריסטנסן ובלם אחר במקומו).
    דורטמונד (לצערי) נראית נהדר עם טוכל, זאת בהחלט יכולה להיות העונה של מחיטריאן.
     
    Franco ו-golding אוהבים את זה.
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לגבי המשחק אמש, אי אפשר שלא להתענג על המשחק של דורטמונד אך מנגד אי אפשר שלא להתעצבן על פאברה, משחק ראשון של העונה מול קבוצה שבאמת רעבה להצליח ולהוכיח גם למאמן החדש וגם לליגה שבורוסיה דורטמונד כאן בכדי לנצח ולהיות במעלה הטבלה. לוסיאן פאברה מגיע עם שני שחקנים מאוד כישרוניים אך צעירים למדי וחסרי ניסיון בחלק החשוב ביותר של הקבוצה - בהגנה. צמד בלמים שעם הזמן יצבור ניסיון ובוודאות יהיה חזק יותר אך למשחק ליגה ראשון באצטדיון קשה בהחלט שגלדבאך לא בדיוק מצליחה להוציא נקודות, צריך לפתוח עם בלם וותיק אחד לפחות שישב אמש על הספסל בראוורס. לגבי סוגיית הרמן, אין לי ספק שמקומו בהרכב, שחקן מאוד מגוון וחזק מבחינה טכנית וגם מבחינת ראיית המשחק צריך לפתוח בהרכב במיוחד שטראורה ששיחק אשתקד אולי 10 משחקים בלחץ פותח במקומו בהרכב. אני מקווה מאוד שהסטירת לחי המצלצלת שדורטמונד נתנה לגלדבאך תתן דרייב לפאברה ושחקני הקבוצה לעלות למעלה. גלדבאך חייבת חיזוק משמעותי בחלק האחורי במיוחד לאור העובדה שהקבוצה תשחק העונה במפעל ליגת האלופות.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה התגעגענו לבונדסליגה, אחלה סיפתח למען האמת למרות שהיו משחקים מאוד חד-צדדים: שאלקה פותחת עונה עם 3:0 חלק במשחק חוץ, מי היה מאמין. הונטלאר אגב הוא השחקן השני בלבד שכבש ארבעה מחזורי פתיחת עונה ברציפות, יחד עם קיסלינג מלברקוזן. מבחינת שאלקה - אל תעירו אותה, שתיגמר העונה כבר היום עם כרטיס לליגת האלופות.
    הופתעתי גם מהקונצרט של דורטמונד, טוכל לא היה יכול לחלום על פרמיירה טובה מזו. גלאדבך נראו כמו אוסף של סמרטוטים, שיחקו לידיים של דורטמונד והפגינו קישור פרוץ וסף שבירה נמוך. באמת היו אלמנטים של דורטמונד הישנה והטובה כמו התקפות מתפרצות קטלניות וגם הנעת כדור וסדר מאחורה. תענוג לראות את מרקו רויס, אובאמינג ומחטיריאן - מהירים כמו שד. אני מקווה מאוד שהשנה דורטמונד תהנה קצת יותר בריאות של שחקני הסגל. הקבוצה חזרה רעבה מאוד אחרי העונה האיומה אשתקד. המפתח מבחינתה הוא שהבית יהיה באמת מבצר. בעונה שעברה היא איבדה לא פחות מ-21 נקודות במשחקי הבית וזה מוגזם.
    - והנה כבר מיכאל יוכין מציג את הצהובים-שחורים כמועמדים לאליפות, נו באמת.

    מפאת כבוד להמבורג לא נציין את הפרש השערים שלה במשחקים האחרונים במינכן. האמת שבתחילת המשחק באיירן די התקשתה עד שהגול הראשון הגיע ממצב נייח ופתח את הדרך, וגם זה חשוב. צ'אבי אלונסו עם בישול שער הבכורה לבאיירן. מולר כרגיל עם עוד יום עבודה, מנצל כל שגיאה של ההגנה - גאון כדורגל. לגבי קוסטה - מדהים לחשוב שהוא נמצא בבאיירן רק חודש ימים. בתחילת המשחק אמנם ראו את באיירן טסה למתפרצת ומולר העדיף לחפש את רובן על אוטומט בצד ימין במקום למסור שמאלה, אבל קוסטה עוד מכין הרבה הפתעות ופתיחת העונה שלו מדהימה. הוא נראה חד גם בקיץ ובאיירן לא שיחקה נגד יריבות קיקיוניות. הוא עשה סחרחורת לשחקני ולנסיה, כנ"ל לריאל מדריד וגם בסופר-קאפ הגרמני. אני חושב שקוסטה חייב לשחק בצד שמאל כרגע. מן הסתם יש עדיפות לרובן שהוא מחליט היכן לשחק. קוסטה קטלני בצד שמאל כשהוא מכניס כדורי רוחב. לא צריך לפסול חילופי מקומות אגב.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לוזרים היו ולוזרים נשארו
    זה הכותרת שלי למשחק של שטוטגארט שלשום.
    70 דקות של כדורגל אדיר, 2 משקופים, קורה, חראניק הזבל שוב עם שלוש החמצות של 1001 אחוז, גם גינצ'ק לא בפוקוס ותוך שתי דקות, טעות שוער >> פנדל וישר אחרי זה שהקבוצה בהלם מקבלים את השני ואז זה היה מאוחר מדי.

    ואם זאת ב 70 דקות הללו היה הרבה ביש מזל ולראשונה ראו מזה שנים ראו טביעת אצבע של מאמן וכדורגל אדיר של הקבוצה, לו היה רק טיפת מזל...
    כדורגל זה משחק אכזרי