נבחרת ישראל בכדורסל - במוקדמות המונדובאסקט

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י עומר, ‏27/7/10.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אם אתה מתכוון אליי, כן ראיתי משחקים של ירושלים העונה וראיתי את אליהו יותר מדי פעמים בחיים שלי כדי לדעת מתי שחקן הגנה הוא גרוע. אם אתה חושב שמה שראית מליאור זה שיפור הגנתי, הדרישות ההגנתיות שלך משחקני כדורסל מאוד נמוכות.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אליהו העונה התחיל לשים גוף, הוא לא טוני גפני אבל הוא גם אל הפרינססה שהוא היה כל השנים. ההגנה שלו סבירה פלוס. השאלה אם אצל ארז הוא יבוא באותה מחוייבות כמו אצל פרנקו
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טעות בידיך. משחק ההגנה שלו ממש לא סביר פלוס. הוא אולי שם גוף, ממש לא מספיק. וכמו ששי גם ציין, הוא גם לא התמודד מול שחקני יורוליג ברמות הגבוהות ועדיין ההגנה שלו לא מספיקה, גם לא מול שחקנים פחות טובים. אין מה לעשות, אתה לא נהיה מגן טוב יותר ביום. גם שאראס היה שחקן אדיר ומגן חרא. ומה זה השאלה אם הוא יבוא באותה מחוייבות? למה הוא עושה טובה למישהו?
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    לא אמרתי שהוא חסר הגנתית, ברור שהוא לא מביא משהו באספקט הזה שכדיר או כספי לא מביאים(שניהם שומרים יותר טובים). אבל אם אני מחבר את התרומה הגדולה שלו בהתקפה לנזק שהפך למינימלי בהגנה הוא בהחלט נכס גדול לנבחרת ובמאזן התקפה-הגנה עולה בהרבה על כדיר. ההבדל בין שניהם הוא שאליהו לא היה מספיק טוב בשביל מכבי. כדיר לא היה מספיק טוב בשביל הפועל ירושלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/15
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    קודם כל אני לא מסכים שאליהו מזער את הנזק בהגנה למינימלי ואם כבר החיסרון ההגנתי שלו גדול יותר מההתקפה ואני אסביר: בהתקפה הוא לא יקלע כל יום 20 נקודות. יהיו ימים טובים יותר וטובים פחות. מצד שני, הגנתית ברוב המקרים (אם לא בכולם), הוא תמיד יהיה זה שיקבל הכי הרבה על הראש. אז בימים טובים בהתקפה הוא יחפה ויקזז, אבל מה יקרה בימים שלא יקלע? ברור שכדיר לא אמור לבוא במקום אליהו ובגלל זה שניהם בנבחרת. אגב, לא ברור לי איך כדיר לא מספיק טוב לירושלים (למרות ששיחררו אותו). אני מאמין שהם לא היו מתנגדים לקחת אותו בחזרה והאמת? לא הייתי מתנגד לראות אותו היום במכבי.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    @idans10

    כדיר לא מתאים למשחק המהיר של ירושלים

    לגבי אליהו, אתה מסתכל רק על כמות הסלים שלו, אבל תסתכל על כמות הנקודות הכללית, כלומר סלים+אסיסטים+כדורים ארוכים שהוא מוציא למתפרצות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/15
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    מסקנה אחת עולה מהטורניר הזה- לימונד צריך להיות משוחרר מהנבחרת. הבן אדם פשוט נזק כל פעם שהוא מתקרב לכדור,לא משנה מאיזה צד של המגרש.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    דרור, חוץ מדאוסן אף אחד הרשים. לא ראיתי את המשחק השני, אבל הבן של ג'ו הוא אחלה שחקן. ניב רסקין מדבר עכשיו בעיקר על העניין שהנבחרת נראית כבויה. אם אנחנו באמת נבחרת שרצה ולוחצת אז אנחנו אכן בבעיה קשה. ההעדרות של אליהו ואוחיון הוא תירוץ הרי הנדריקס דם לא שיחק במקדוניה. רק שתי שלשות, אחוזים מחרידים מהקו (זו לא חלודה זו איכות) והמון איבודים. אולי כדאי להגיע קטנים לטורניר, אבל בנתיים זה נראה רע.

    עוד מילה לגבי אליהו. הבחור בסה"כ שחקן נחמד, אבל לא יותר מזה. אני מעריך מבלי שאני מכיר את ליאור אישית שהוא פשוט בחור מאד רגיש ומנומס. הוא לא רע. לכדיר אין חצי מהכשרון שיש לאליהו, אבל הוא מרביץ ונלחם. אם נבחרת ישראל תצליח ותרוץ אנחנו נראה הרבה את אליהו. אם לא אין לך מה לעשות איתו. הוא עזב את מכבי כי באירופה מכבי רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר. מול הקבוצות הטובות ביבשת זה לרב קרב חפירות מאשר 'גאן אנד ראן'. בהתקפה עומדת, קרב חפירות, אליהו פשוט מוגבל. גם התקפית וזה בעיקר בגלל שאין לו זריקה נורמלית. אני מעריך שאם ירושלים תשחק בסופו של דבר ביורוליג אתה תראה שאליהו לא יתרום דבר, בטח לא מול הקבוצות הבאמת טובות. אגב גם להלפרין חסר את ה'רוע' באופי שלו כשחקן. זה בעיניי דבר שאי אפשר לשנות.

    כשאני רואה את שון דאוסן בלי שום ניסיון עושה דברים נהדרים אני חושב שעדיף לנו לחכות שהבחור מראשל"צ יהפוך לשחקן אמיתי. יש לו אתלטיות נהדרת ומעניין אותי לדעת איך הקריירה שלו תראה בשנים הקרובות. זה לא הדיון פה, אבל מכבי צריכה לשים את ידיה עליו ומ-ה-ר!
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    תסלח לי כן? אני מת על לימונד. הבן אדם בנקודת שפל בקריירה שלו. ה-3 משחקים האלה זה לא משהו מקרי, זה המשך ישיר של העונה הנוראית שלו בהפועל. בהתחלה הייתי אופטימי לגביו וחשבתי שאולי ארז יוציא ממנו את המקסימום כמו לפני שנתיים. אבל מסתבר שהבעיה העונה לא היתה בעודד אלא ברביב. מכל נקודות החושך בנבחרת הוא הבולטת שביניהם. לא מוצא מישהו בנבחרת שאם אתה מחבר את את ההגנה וההתקפה שלו אתה מקבל 0. אפילו כדיר ההעוואר לפחות נותן גוף בהגנה, לגבי לימונד הפסקתי לספור את כל הפעמים שעברו אותו/שחקן שהוא היה אמור לשמור עליו שם שלשה. אני חושב שהוא צריך לנצל את הקיץ בשביל לעבוד על עצמו. אולי אפילו עם איזה קואצ'ר(כמו שדוין סמית עשה בזמנו עם דוקטור ג'יי).
    למעשה היחיד שמתחרה איתו בכלומניקיות זה דגן יבזורי. שחקן שאני באמת לא מבין מה ההתלהבות ממנו. היחצנים שלו בתקשורת מספרים שהוא "וואחד שוטר". כאילו גאד דמט! הבן אדם עמד העונה על 35 אחוז מה-3! באיזה פלנטה זה נקרא שוטר?? וחוץ מלהתפוצץ פעם ב-5 משחקים מישהו ראה אותו עושה עוד משהו? חדירה? ייצור קליעה מחצי מרחק? שמכבי תהנה מהחתול בשק שהיא קנתה ב-מיליון דולר

    ואם כבר הזכרנו את כדיר, כבר הפסקתי לספור את כל הפעמים שהוא קיבל כדור בהתקפה עשה איזה שטות ואמרתי לעצמי "אליהו היה עושה את אחרת". זה אפילו גרם לי לקלל את הכלבה גונבת זרע שדפקה לא רק את ליאור אלא את הנבחרת. כדיר זה מה שאנחנו קוראים לו בכדורגל "גרזן". אם תרצה הוא הגל אלברמן של הכדורסל.

    אז מה אם אליהו לא שחקן ליורוליג, טפירו כן היה שחקן ליורוליג? ומה עם מקל? איזה קבלות יש לו במפעל? כי לפי מה שהבנתי היתה לו עונה די בינונית השנה. לא רלבנטי לנבחרת בכל אופן.

    למכבי אין מה לעשות עם דאוסן. יש לה את לנדסברג שעולה עליו בכל פרמטר, כולל קליעה כמובן שזה משהו ששון חייב לעבוד עליו בראשון אם הוא רוצה בכלל לקרוץ ל-נבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/8/15
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    רק תעדכנו אותי בבקשה מתי להכנס להיסטריה, כן? כי זה סה"כ משחקי אימונים לא חשובים...
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    בנתיים האווירה בנבחרת מזכירה יותר מעין קייטנה מאשר משהו רציני:
    אדלשטיין: חלק מהשחקנים באו לנבחרת בכושר לא טוב

    אם יש שחקנים שלא לוקחים את העניין ברצינות אז שיישארו בבית. לא ממש מופתע שבמשחקים אנחנו נראים ככה, אבל נראה מה יהיה בשבועות הקרובים.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    זה בדיוק הבלוף הזה של המתאזרחים שכולם מדברים עליו. בן אדם שעד לפני כמה שנים לא ידע בכלל מה זה ישראל, שבהמנון הוא עסוק בלא להירדם בעמידה, אז למה אנחנו מתפלאים כשהוא בא עם כפכפים לאימון של הנבחרת?
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לפחות באליפות הזו לא יהיו בזיונות בדמות הפסד לבריטניה עם איזה 1/10 מהקו בשתי דקות אחרונות.
    מקסימום נקבל 16 הפרש מפולין אבל זה עדיין יהיה פחות משפיל.
    את ההפסד לפינלנד התקשורת פה פחות תקבל למרות שהפינים במגמת שיפור (כמו שבדיה).

    אם ניקח 2/3 מבוסניה, פולין ופינלנד, אני אופתע לטובה, לצערי.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אני חייב שתסבירו לי מה הפאקינג היגיון בלקיים 2 משחקי אימון נגד הנבחרת הכי טובה באירופה. משחקי אימון אתה עושה נגד נבחרת ברמה שלך פלוס מינוס.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    דרור, ואיזו נבחרות אתה רוצה לשחק מולן? הולנד? :p
    אגב, בעיניי ספרד היא הנבחרת הטובה באירופה. צרפת, יוון, ורוסיה הן על הנייר לא פחות טובות מסרביה.

    ראיתי ממש מעט מהמשחק, אבל טוב לשמוע את אדלשטיין אומר שמשחקי המבחן לא חשובים, העיקר הטורניר עצמו. רק מה, אנחנו לא משתפרים, קולעים באחוזים מחפירים מהשלוש, כנראה גם מהקו, לא לוקחים ריבאונדים, לא שומרים ומאבדים כדורים בסיטונות בהתקפה. אז יאללה, כמו שאומרים בארץ, יהיה בסדר...רק שלא נופתע אם נקבל בראש בטורניר מנבחרות שעל הנייר שוות לנו.

    מילה אחרונה לראשי מכבי: תדאגו שדאוסן יגיע אלינו...
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.