ליברפול 2015/16: ימי קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    שילמנו עליו משהו כמו 3 מ' ועוד 4 מ' בתוספות, שכנראה לעולם לא יתגשמו במדים שלנו. השנה רכש מהסוג של אילורי - צעיר, חסר נסיון וכזה שנראה בעיקר "לעתיד", נתן פרה סיזן טוב מאוד והצליח לתפוס מקום בהרכב במחזור הפתיחה, כך שלא הייתי אומר שזה בלתי אפשרי. אף אחד מאיתנו לא ציפה שגומז יהיה רלבנטי כבר בשנה הראשונה, וזה בוסט ענק שהבאנו שחקן במחיר כזה וכבר עכשיו אנחנו יכולים לסמוך עליו לפחות כגיבוי בכיר לעמדות המגנים. לפעמים העסקאות האלה מצליחות ולפעמים לא, ואולי אילורי היה קצת חסר מזל כשהחמיץ 2 מתוך 3 פרה-סיזנים בקבוצה, אבל אי אפשר לומר ששחקנים מהסוג הזה לא מצליחים בליברפול.

    מניח שהסיבה שמוכנים לשקול עזיבה של מורנו זה האמון שנותנים בגומז כמגן שמאלי לגיטימי כגיבוי.

    סאקו בבעיה אבל ככה זה בכדורגל, אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך. סאקו שיחק ב6-1 ההוא, לוברן היה מאוד סולידי בנצחון שלשום, עכשיו זו המשבצת שלו וסאקו יצטרך לחכות להזדמנות ולהוכיח אחרת.
    אני אישית לא מרגיש בטוח בנוגע לשניהם, לוברן ללא ספק היה אחד הבלמים הגרועים שיצא לי לראות במדים שלנו בשנה שעברה. בקרב האוהדים שלנו, סאקו נהנה מ"הייפ אירופאי", בדומה למורנו יש לו רזומה אירופאי מרשים והייפ שנופח בקבוצת האם והנבחרת שלו על כך שהוא "השחקן" לעתיד. בפרמיירליג הוא עדיין לא הצליח לשמור על יציבות, גם מבחינת כשירות וגם מבחינת יכולת. אני חושב שאם הוא היה שחקן "בריטי מוגבל" או כזה שבנה את השם שלו בפרמיירליג (כמו לוברן במידה מסויימת), הוא היה מקבל הרבה פחות קרדיט וסבלנות.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    רוצים לצחוק קצת על הבוקר??

    לקראת עוד עונת שפל? | Debuzzer.com

    אני גם לא מבין מאיפה הבטחון המופרז הזה בסאקו. יוצא לי לדבר עם לא מעט אוהדי ליברפול שיותר מדי מחזיקים ממנו(ולא רק רואים בו פתרון יותר סביר מלוברן).
    המשחק רגל שלו מזעזע, נגיעה ראשונה מגושמת ובכלל שייקי וגורם להתקפים בתדירות גבוהה.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ^אתה צריך לפרסם אזהרה למי שנכנס ללינק הזה. זה לא כמו הפוסט שבו הוא ניסה לשכנע את אוהדי ליברפול שטרייד של סוארז על נאני יעזור לקבוצה, אבל זה קרוב.
    אבל ברצינות, בורוביץ' כבר כתב יותר מפעם אחת שהוא לא באמת עוקב אחרי הקבוצה או כדורגל אנגלי. גם אם הוא רואה משחק פה ומשחק שם, יש ספק גדול לגבי יכולת ההבנה שלו אם הוא מציע להעביר את הנדרסון להיות בלם או לעשות טרייד של סוארז בנאני. תעלומה שאדם כזה נחשב "עיתונאי ספורט" אצלנו, אבל זה כבר לדיון התקשורת...
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    התגובות לפוסטים שלו זה עוד יותר מצחיק מהפוסט עצמו.

    אין לי מושג איך עיתונאי כזה עלוב חורש בכל מקום בתקשורת הספורט בארץ(אפילו בלונדון וקירשנבאום הוא מגיע אחת לחודש).

    אולי לאמיר ההסברים.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,497
    "משחק הרגל המזעזע" של סאקו הוא למראית עין בלבד, אני מסכים שהוא לא נראה הכי אלגנטי עם הכדור אבל בפועל הוא יותר מדויק במסירות שלו מכל בלם אחר שלנו ועם כל כמה שהוא נראה מגושם אני לא זוכר ממנו התקפי לב כמו שסקרטל נתן לנו לפחות פעמיים נגד סטוק עם מסירות רעות בהגנה. אני ממש לא בן אדם של סטטיסטיקה אבל גם המספרים מגבים את זה, זה לא מקרי ותואם את מה שכולנו רואים.

    יש לו נטייה לעשות דברים שבאמת עושים לך התקפי לב, כמו לסרב להעיף את הכדור למעלה תחת לחץ ואז פתאום לשחרר אותו עם איזה עקב, או להכנס בגלישה לתאקל חזק ברחבה, עובדתית אני לא זוכר מקרה אחד ב2 עונות אחרונות שבו זה לא הצליח או עלה לנו בשער.

    הוא חזק, אתלטי, מתקל מצוין, יודע לחפות על המגן השמאלי הרבה יותר טוב מלוברן (נקודה חשובה - יהיה מעניין לראות איך לוברן נראה כששוב נשים לידו מגן שמאלי נורמלי, כזה שיוצא יותר קדימה ונשאר יותר על הקו), וכן הוא למעשה הרבה יותר מועיל מלוברן או סקרטל כשהכדור אצלו ברגל.
    הוא צריך להשתפר בכמה דברים, כמו היכולת באוויר, אבל זה בחיים לא יקרה אם הוא לא יהפוך לשחקן שרודג'רס באמת משאיר בהרכב לתקופה ארוכה, חלק מזה קשור בפציעות שלו וחלק בגלל שרודג'רס לא באמת סומך עליו, זה יותר רכש של הקומיטי מאשר שלו לעומת לוברן, ורואים את זה. אני בספק גדול שיש לו עתיד אצלנו כל עוד רודג'רס המנג'ר.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לדעתי לפחות זה "לא למראית עין בלבד", בעייני זה הרבה יותר קרוב לדוגמא שבה הסטטיסטיקה קצת משקרת בנוגע למשחק הרגל ה"מושלם" שלו. הנגיעה הראשונה שלו והשליטה בכדור ממש לא ברמה גבוהה ואני לא מבין איך זה יכול להיות ''למראית עין בלבד". ביחד עם הנטייה שלו לחפש למסור כדורים מדויקים קדימה, הרבה פעמים הוא מסתבך ומוסר מסירות רעות במקום להעיף את הכדור למעלה. סקרטל, שבתחילת דרכו כאן נראה כמו עוד בריון שלא יודע לעצור כדור, הפך בתקופת דלגליש ורודג'רס לבלם הרבה יותר נוח ושקט עם הכדור ברגל מאשר סאקו.

    עובדתית אני לא יודע על מקרים שעלו לנו בשער, אני מניח שזה זכרון סובייקטיבי. רוב הפדיחות של סקרטל הן במיקום גרוע והחלטות מוזרות לצאת/לסגת, הטעות האחרונה שאני זוכר עם הכדור לרגל הייתה כשבישל לטבז את ה2-2 נגד סיטי במשחק הראשון של רודג'רס באנפילד (ב2012). מסאקו אני זוכר הרבה יותר מסירות רעות שאולי לא הסתיימו בגול. ללוברן יש יותר משניהם ביחד בשנה שהוא נמצא כאן, אבל לפחות הוא הוכיח שהוא בלם אוניברסלי - הטעות שלו הן גם במיקום, גם בקבלת החלטות, גם במשחק הרגל וגם במשחק הראש.

    אפרופו סטטיסטיקה, ניסיתי להבין במה בדיוק העליונות של סאקו באה לידי ביטוי במשחק הרגל.
    ב13/14 אכן היה מוסר יותר כדורים קדימה, ומוסר כדורים יותר ארוכים מסקרטל.
    ב14/15 כמעט ואין הבדלים בינו לבין סקרטל בכמות המסירות קדימה ובמסירות ארוכות יותר, המספרים של הסלובקי השתפרו ושל הצרפתי ירדו.
    לוברן אגב מוסר כדורים ארוכים יותר משניהם והרבה יותר מסירות קדימה, אבל באחוזי דיוק גרועים יותר כי הוא חושב שהוא צ'אבי אלונסו.
    יכול להיות שהתפיסה לגבי משחק הרגל של סאקו לעומת סקרטל נשארה איפשהו ב2014.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/8/15
    אלעד ו-Gianzola אוהבים את זה.
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,497
    אני לא אמרתי מושלם, אף אחד לא אומר שמתפתח פה הפרנץ בקנבאוור החדש. זו ביקורת שקל להטיח בסאקו אבל בפועל אין לה ממש בסיס, הוא מסתבך לפעמים עם הכדור ונראה קלאמזי אבל בשורה התחתונה, הוא מדויק במסירות שלו, לא מאבד את הכדור תחת לחץ ולא גורם התקפי לב למיניולה. מבחינתי זו לא באמת בעיה אצלו, ולדעתי זה אומר הרבה שהביקורת העיקרית שיש עליו זה משחק הרגל המגושם שלו ולא משחק ההגנה שלו, הלוואי שהיינו יכולים להגיד את הדברים האלה על לוברן וסקרטל.

    כל זה לא באמת רלוונטי, נכתבו מספיק מילים על סאקו פה, אם הוא יהפוך לבלם שציפו ממנו להיות או לא זו לא הנקודה הרלוונטית כרגע אלא אם הוא אופציה טובה יותר מלוברן, לדעתי לחלוטין כן, הלוואי שלוברן פתאום יצא לדרך חדשה, זה נדיר ששחקן נראה כ"כ רע בעונה הראשונה שלו ומצליח לעשות שיפור מספיק גדול כדי להתברר כרכש טוב אחרי הכל, אבל לא בלתי אפשרי. ועדיין, אני לא רואה את זה קורה, אני לא מסתנוור מהמשחק בסטוק ואני ארעד מפחד בכל אחד ממשחקי החוץ שמחכים לנו כשאני אראה את השמות של לוברן וסקרטל בהרכב.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,295
    לייקים שהתקבלו:
    16,158
    שניהם לא אחראיים ובעייתיים נכון להיום.
    סאקו מדוייק עם המסירות? מאוד לא מסכים. אני חושב שהוא רשלן יותר מכל בלם אחר שיש לנו.
    להגיד שזה לא עלה בשער, זה פשוט להגיד ששחקני היריבה החמיצו את המצבים שהוא ייצר.
    לוברן לא היה עולה אצלי נגד סטוק אבל אחרי שעלה והיה טוב, הוא צריך גם לפתוח מול בורנמות' מתוך תקווה שקיבלנו בלם חדש שלא יזכיר בדבר את הבלם הנוראי של העונה שעברה.
    לי מרגיש כאילו ההתקפה שלנו יכולה לנצח לנו משחק בכל מגרש ואילו ההגנה יכולה לזרוק משחק בכל מגרש. אני לא אהיה מופתע אם ההגנה תעלה לנו בנקודות ביום שני. לוברן, סאקו, גומז, שחקנים שכרגע לא ברמה המתאימה.
    לפני שנתיים הייתי מטפס על סקרטל, היום הוא העוגן בהגנה שלנו וזה לא בגלל שהוא השתפר בצורה משמעותית.
    מה הפיתרון? צ'אן חייב לעלות, ראינו בתיקול אחד נגד סטוק מה הוא מביא לנו.
    מגן שמאלי חייב להגיע. חובה. לא סומך על מורנו ולא מבין איך חשבתם שגומז היה סולידי בראשון.
    אחרי שני אלה, נותר לקוות ששניים מבין סקרטל סאקו ולוברן יתנו עונה סבירה.
     
  9. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מרקוביץ 20 מ' פאונד. שאקירי לסטוק תמורת 12 מ' פאונד. אני מרגיש שאני מאבד את השפיות עוד רגע.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    מבין למה אתה מהרהר בשפיות קבוצתך יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון ששאקירי מגיע אחרי עונה מאכזבת ומרקוביץ' הגיע אחרי עונה טובה מבחינתו
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    מרקוביץ' הגיע על סמך הייפ וגיל.
    מישהו החליט שהוא אחד הכשרונות הגדולים עד גיל 20 וככה התחילו לתמחר אותו.

    רכש גדול לטעמי לסטוק, בכלל איזה חלק התקפי כשרוני יש להם.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    בסדר הייפ שנוצר על סמך עונה טובה כמובן זה קרה ברמות נמוכות בהרבה מפרמייר ליג ועדיין מספיק להווצרות ההייפ

    כנ"ל אוריגי רק ששם זה על סמך במה מרכזית אבל רק שניים שלושה משחקים.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אף אחד לא סתם החליט שמדובר בכישרון גדול. ליברפול אומנם מבצעת רכש גרוע לאורך ההיסטוריה, אבל לא צריך להגזים. אני זוכר כמה משחקים בשלבים האחרונים של מרקוביץ׳ עם בנפיקה בליגה האירופית והוא היה פנטסטי, לחלוטין לא אותו שחקן מפוחד של ליברפול.

    אותם דברים רלוונטים גם לגבי מורנו שהיה בסביליה. אני לא סתם מזכיר גם אותו, כי אני חושב שבמקרה של שניהם, גם אם הם לא הראו כלום בעונה הראשונה שלהם במועדון למרות תג המחיר הגבוה ששולם עליהם, עדיין שווה לנסות להצליח איתם לפחות עוד עונה. לא יכול להיות שכל שחקן צעיר שלא הצליח באופן מיידי תחת רוג׳רס ישר יישרף על ידו, לא משנה כמה גרוע הוא היה. הרבה סיבות יכולות לקרות בדרך לכישלון, לא רק אצל שחקנים צעירים, וזה לא תמיד כזה פשוט להתאקלם בליגה כ״כ שונה באינטנסיביות שלה מהשאר כמו הפרמיירליג.

    אלה שחקנים שגם אם לא יספקו את הסחורה העונה עדיין יהיו קבוצות שירצו אותן. במקרה של הצלחה יש כאן Win-Win מקצועית וכלכלית.
     
    Scouser Tommy ו-Ori8 אוהבים את זה.
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    לא יודע, אומרים שהייתה לו עונה טובה בבנפיקה, ראית? עקבת?
    יצא לי להתכתב עם כמה אוהדים פוקרטוגלים של יונייטד שעוקבים באופן קבוע אחרי הליגה שם והם אמרו לי עוד בקיץ הקודם שניפחו את ההייפ סביב העונה והץפקיד שהיה לו שם.

    כמובן שהעדפתי לראות בעיניים ואני עד היום לא רואה שמץ של משהו שמתקרב ל" אחד משלושת השחקנים הכי מוכשרים באירופה עד גיל 20".

    לפעמים נדמה שאם רק נגיד את המשפט הזה הרבה פעמים אנשים יאמינו שהוא שווה את המחיר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.