מחזור 6 בליגת העל: בית"ר קורעת את ב"ש 4 - 1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏14/10/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסופ"ש יערכו משחקי המחזור השישי בליגת העל (שוב) לאחר פגרת נבחרת. המשחק המסקרן ביותר יהיה של הפועל ב"ש שיוצאת יחד עם אלי גוטמן למקום שיש לו זכרונות רעים ממנו- אצטדיון טדי.

    הפועל פ"ת - הפועל חיפה (שבת, 16:50, פ"ת):
    שתי הקבוצות פתחו את העונה לא טוב והן בחלק התחתון של הטבלה. פ"ת עם ניצחון, הפסד ו-3 תוצאות תיקו מקדימה את הפועל חיפה בשתי נקודות (ניצחון תיקו ו-3 הפסדים).
    הפועל פ"ת חייבת למצוא פיתרון לבעיה שלה בהתקפה- הקבוצה הבקיעה בחמשת מחזורי הפתיחה 3 שערים בלבד וזהו בהחלט מאזן חלש. אפילו השער שכבשה מול בית"ר ירושלים השבוע בגביע הטוטו (1-1) היה עצמי. נוסף לכך, בקבוצה בעיית פציעות שמשפיעה גם על החלק ההגנתי: דושקו דוריצ'יץ', הבלם הקרואטי, וגם זאב חיימוביץ' פצועים. קיים סיכוי קטן שהקרואטי יוכשר אבל במידה ולא, עמית צלאח יחליפו במרכז ההגנה. גם אלנתן סלמי החלוץ הצעיר נפצע בעת משחק הנבחרת הצעירה וגם הוא יחסר לפרדי דויד.
    בהפועל חיפה שוב צרות מחוץ למגרש- היום בתום האימון הקל (לאחר ההפסד אתמול בגביע הטוטו 1-0 בדרבי) הגיעו השחקנים להתקלח אך הפתעה: העירייה סגרה את ברז המים בגלל חובות והשחקנים נאלצו לחזור הביתה מזיעים. מבחינה מקצועית, לרשותו של ניר לוין עומדים כל השחקנים ובחיפה יודעים שגם הפעם הם יריב שווה שיכול לקחת את הנקודות על מנת להישאר בליגה, והפסד יגרור הסתבכות בתחתית.

    נצרת עילית - מכבי ת"א (שבת, 20:30, הרצליה):
    מפגש קצוות של זו המשחקת בליגת האלופות ועם שאיפות לאליפות (למרות היכולת הלא טובה, רק שלוש נקודות ממכבי חיפה) נגד זו שעלתה ליגה ומחפשת לתקוע יתד בליגת העל. למרות זאת השבוע בגביע הטוטו ראינו שדווקא נצרת עילית עשתה זאת וניצחה 2 - 0. אבל יותר מדי גורמים מסייעים למכבי ת"א. ההפסד הזה רק ניער את השחקנים ששיחקו וגם דבריו הנזעמים של קלינגר ("תצלמו את הדשא") כך שמבחינת נצרת עילית, עדיף היה להפתיע בליגה. נוסף על כך, יתרון הביתיות נשלל מנצרת עילית דווקא במשחק כזה שבו יכל לבוא הרבה קהל, וזאת מכיוון שהחורף מגיע, מחשיך מוקדם וכמו בכל ליגה נורמלית, למגרש צריכה להיות תאורה אך לא כך במגרש המשופץ בנצרת עילית והמשחק הועבר למגרש בהרצליה. הסיבה השלישית והאחרונה היא היתרון המקצועי העצום שיש למכבי ת"א על נצרת עילית בכל עמדה. אז מה יהיה לנו: יכולת חלשה (רגילה) של מכבי ת"א לפני איאקס שתספיק לניצחון בהפרש סביר.

    מכבי חיפה - בני יהודה (ראשון, 20:30, קריית אליעזר):
    האלופה תארח ביום ראשון את בני יהודה שתגיע לקריית אליעזר יחד עם שחקנה החדש ישן שיש לו לא מעט חוויות מקריית אליעזר עם מכבי חיפה. הזהובים יגיעו גם לאחר תבוסה מחפירה בבלומפילד 4-0 לאשדוד שחשפה את כל הבעיות בקבוצה שהעמיד ניצן שירזי. מוני שקל עשוי לקבל הזדמנות בשער במקום יניב ווהבה, והוא צריך לדאוג מכך שאצל הירוקים ג'ובאני רוסו חוזר מפציעה ארוכה ועל פי הניצחון 1 - 0 על הפועל חיפה בגביע הטוטו ניכר שהוא חזר לכושר הבקעה. בהרכב של מכבי חיפה עשוי להיות שינוי נוסף: ווסלי גונסאלבס שניפצע במפשעה מול הפועל חיפה כנראה לא יהיה כשיר, ויחליף אותו אלון חרזי ששיחק 90 דקות בדרבי ולוי היה מרוצה מיכולתו. גם דירסאו סובל ממתיחה במפשעה אבל הוא ערך היום אימון והוא יפתח במשחק, יחד עם עידן טל שלאחר שהתנצל על הציטוט האחרון שלו והצהיר שבישראל ישחק רק במכבי חיפה, ינסה לשים בצד את כל בעיות המשמעת שיש לו לאחרונה עם הגורמים בקבוצה.


    שיבוץ שופטים:
    בית"ר ירושלים - הפועל ב"ש: מנשה משיח
    מכבי חיפה בני יהודה: אלי חכמון
    נצרת עילית - מכבי ת"א: אלון יפת
    מ.ס. אשדוד - בני סכנין: חיים יעקוב
    הפועל פ"ת - הפועל חיפה: משה בוחבוט
    הפועל ת"א - מכבי פ"ת: ערן פרוסט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/04
  2. AleX-Del-Piero Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/03
    הודעות:
    252
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק של להיות או לחדול מבחינת בית"ר מיותר לציין את חשיבות המשחק הזה-אולי הגיע הזמן לנסות את אלי ששון בהרכב אני עדיין זוכר את המשחק המדהים לפני שנתיים ואת הסללום הענק של אלי ששון מחצי מגרש עבר את כל הגנת אשדוד והכניס שער ענק!!!!קראו לו המראדונה של בית"ר-אוחנה חייב להעלות אותו בהרכב מול באר-שבע אני יודע שהוא שחקן שיכול לעשות הבדל,השחקן שממנו אני מצפה לתת משחק טוב הוא קלדיירה,כשהוא טוב והקישור האחורי טוב בית"ר משחקת משוחרר יותר ויותר יצירתי נותן מקום לביטוי של שחקנים עם טכניקה גבוה,אני מקווה שבית"ר סוף-סוף תתפקד...
    כמה פעמים אני כותב אותו דבר אותו קטע ואותה פואנטה על בית"ר "והלוואי שבית"ר תשחק טוב"...הגיע הזמן שזה ייקרה.
     
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מ.ס. אשדוד-בני סכנין (שבת, 14:55, אשדוד)
    שתי הקבוצות כבר נפגשו השבוע באשדוד, במסגרת גביע הטוטו, והקבוצה המארחת תשמח מאוד לשחזר את התוצאה או אפילו חצי ממנה: סכנין ספגה שישיה קשה מאוד, שבאה דווקא לאחר הניצחון על מכבי ת"א באותו מפעל לפני שבועיים.
    למרות הניצחון המדהים, באשדוד לא הכל ורוד. באימון הערב אתמול נרשמה תקרית חריפה בין הגנאי עמנואל פאפו ובין החלוץ הצעיר יניב עזרן. השניים נפגשו בתיקול, ומשם עברו לדחיפות, יריקות ואיומים. יוסי מזרחי העיף את עזרן מהאימון ונזף בפאפו. בקבוצה הכחישו את השמועות לגבי חוזהו החדש של מזרחי. בן זקן וחזן לא מסתירים את שביעות רצונם מן המאמן שהחזיר את הקבוצה לקרקע אחרי התקווה וההתרסקות הגדולה באמצע העונה שעברה, אולם מבחינת מוקדם מדי לסגור על חוזה ארוך טווח. מי שכן מעוניינים בקבוצה שישאר הוא השוער אסי רחמים, שבקבוצה בונים עליו כמנהיג לעתיד. אדיר טובול, שנפגע קשות במצחו במשחק מול מכבי פ"ת לפני כמה שבועות, עוד לא יחזור מכיוון שהוא לא החלים במאת האחוזים והצוות המקצועי לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים איתו.
    גם בסכנין התוצאה החריגה לא שינתה סדרי עולם: בקבוצה לא לקחו יותר מדי ללב את ההפסד הגבוה, והחליטו להמשיך כרגיל, במיוחד לאור התוצאות הקודמות העונה. הניצחון ההיסט(ו)רי על בית"ר 4-1, שהתווסף ליכולת הלא רעה בכלל שהוצגה מול ניוקאסל ומאזן הקבוצה בליגה תרמו לשקט ששרר בקבוצה, וההפסד לאשדוד יספר כתקלה חד פעמית. עם או בלי קשר, הנהלת הקבוצה פתחה במו"מ עם אשרף סולימן, מגנה של אחי נצרת בעונה שעברה, ששוחרר מהפועל ת"א אחרי שהיה חתום בה במשך חודש. סולימאן אמור להחליף את נידאל שלעטה הפצוע, והסיכויים שלו לחתום גבוהים.

    הפועל ת"א- מכבי פ"ת(שני, 20:30, בלומפילד)
    אחרי שהיה נדמה שהרוחות בהפועל סוף סוף נרגעו, אחרי הסולחה בין אבוקסיס ללנדאו והניצחון על נצרת עילית, שוב צצו להן הבעיות כשהקבוצה הפסידה בדקה ה-90 להפועל ב"ש בגביע הטוטו ואתמול דווח על קרע מחודש בין המאמן לאבוקסיס. הפעם, במקום להתחיל על אש קטנה כמו מקודם, המצב הגיע ישר לשלב ה"אחד מהם יצטרך ללכת", ובניגוד לקבוצות אחרון בהן שהמאמן הוא זה שישאר, אצל האדומים זה כלל לא בטוח. ההנהלה לא טרחה יותר מדי להסתיר את אי שביעות הרצון של מהמשורר, כמו גם הקהל, ונראה שהמשך התוצאות הלא משכנעות בלשון המעטה יחזיר לקבוצה דמות מן העבר, אלי כהן, או במקרה הקיצוני אפילו את דרור קשטן. יוסי רוזן, ששוחרר מהקבוצה, בדרך להפועל ב"ש ובשתי הקבוצות מקווים מאוד לסגור את העסקה השבוע.
    מכבי פ"ת ממשיכה לרדת אל הקרקע אחרי הפתיחה המוצלחת שלה, והבעיות ממשיכות להיערם אצל הלוזונים. אחרי שולדימיר אנדונוב שוחרר בעקבות יכולתו העלובה ותומר בן יוסף נפצע(והשבוע התברר שהוא יעדר עד אמצע ינואר), הלוזונים החליטו לשחרר את בלם נבחרת גאנה, פטריק וילר, שהוחתם מבלי שגיא לוזון בחן אותו או אפילו צפה בקלטת שלו, והפגין יכולת רעה מאוד. באימון הערב אתמול התקוטטו סטינסלב דוברובין ואסי משיח, ושניהם סולקו מן האימון.

    בית"ר ירושלים- הפועל ב"ש (שבת, 18:50, טדי)
    אחרי שביזו את עצמם מבחינה מקצועית ואת כבוד הקהל בהפסד המשפיל לבני סכנין, ינסו אלי אוחנה ובית"ר ירושלים להרים מעט את ראשם כשישחקו מול ב"ש. מלבד העניין הפוליטי, בקבוצה הביעו אכזבה עמוקה מהיכולת מעוררת הרחמים של השחקנים, וברור לכולם שגם אם יכולתם תהיה פי שתיים במשחקים הבאים זה יספיק בקושי לליגה הארצית. התעלומה הגדולה ביותר בעיני אלי אוחנה היא איציק קורנפיין- השוער, שעד העונה נהג להשאיר הרבה מאוד נקודות בקופתה של בית"ר, ירד השנה ביכולתו והשיא הגיע לפני שבועיים כשספג ארבעה שערים במחצית אחת. בצעד חריג, יפתח קורנפיין את המשחק על הספסל(דבר שלא עשה כבר שנים) ובמקומו יעלה גיא סלומון שהפגין יכולת טובה במשחק מול הפועל ת"א במחזור השני ובמחצית השניה מול סכנין. גם דוד אמסלם יאבד את מקומו ואותו יחליף אלירן דנין הצעיר.
    הפועל ב"ש, תאמינו או לא, מוליכה את טבלת הכיבושים של הליגה עם 10 שערים. למרות תדמית הבונקריסט שיצאה לאלי גוטמן, ב"ש מבקיעה השנה שני שערים למשחק, כמות יפה בהחלט. מה שלצער אוהדי ב"ש מונע ממנה להוליך את הטבלה הוא מאזן הספיגות שלה, שגם הוא עומד על 10, 4 מתוכם במחזור אחד. מאז ההפסד ההזוי במחזור הראשון לסכנין והרווג סונארה, לא הפסידה הקבוצה, ומאזנה עומד כעת על ניצחון, הפסד ושלוש תוצאות תיקו. גם בגביע הטוטו כובשת ב"ש לא מעט, והשבוע היא ניצחה 3-2 את הפועל ת"א, לאחר שכבר פיגרה בדקה ה-70 2-0. רוברט ניטה, בצמד שמקנה לו מקום בהרכב מחר, ואורן סגרון הפכו את התוצאה ונתנו ניצחון מוראלי חשוב מאוד לגוטמן. מלבד ניטה, עוד שחקן שיכנס להרכב הוא השוער מורדי שוורץ, שמחליף את ניר רחמין הפצוע.
     
  4. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם בית"ר מפסידה ,יהיה "שמייח" בבירה (לא גולדסטאר)
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    טוב אז טדי האיר לנו פנים בשנתיים האחרונות ואני הייתי שם כמו שאני מקווה להיות גם מחר ולראות אותנו שוב חוגגים על בית"ר ועל אוהדיה שבטח יהיו די עסוקים עם גוטמן.

    אין לי כח להרחיב יותר מדי אני רק יגיד שאנחנו קבוצה טובה יותר ואני מקווה לא למעוד מחר, אם ההגנה תהיה טובה אנחנו ננצח כי ההתקפה שלו לא רעה. הכל תלוי בהגנה. אנחנו טובים יותר ובזה אין לי ספק.
     
  6. AleX-Del-Piero Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/03
    הודעות:
    252
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אומר שב"ש ובית"ר קבוצות שוות-המיקום בטבלה יגרום לאוהדי ב"ש שחצנות קטנה,ההגנה של באר-שבע יותר טובה אבל גם להתקפה של בית"ר כלים חזקים,אוהדי ב"ש אל תבנו על ניצחון קל...
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    שוות?
    על מה אתה מדבר?
    אין לכם בכלל הגנה, לא לדבר על איזון בקבוצה.
    אתם נאבקים בתחתית, אנחנו(באופן וודאי עם גוטמו ילך) נאבק שוב בצמרת.

    יש לי הרגשה רעה כלפי מחר.
    אני בספק גדול אם נצליח לנצח, אני מאוד פסימי כלפי המשחק.

    בכל מקרה, בניגוד לשנה שעברה, צפוי שיתוף פעולה בין שני הקהלים.
    מבטיח לכל אוהדי בית"ר, שכל קריאה על אלי גוטמן תענה על ידי באופן אישי ועל ידי אוהדי באר שבע באופן כללי.

    וחוץ מזה, תמיד כיף לנסוע לטדי, אחד מהמגרשים הטובים בארץ.
    וכמה שקשה לי לומר זאת, בית"ר עדיין מביאה משהו מיוחד למשחקים שלה, זה לא משחק רגיל עבורי.
     
  8. אלוהים* Member

    הצטרף ב:
    ‏15/10/04
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שני קהלים? של בית"ר ושל .....? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx

    בכל מקרה, כל תוצאה חוץ מניצחון של בית"ר תגרום לזעזועים בבית וגן.
     
  9. AleX-Del-Piero Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/03
    הודעות:
    252
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא מרגיש שלפי המצב בשתי הקבוצות שתיהן תבוא כשוות ומי שתנצח תכריע מבחינתה-צמרת או תחתית.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    :aaarofl:

    קטעים איתך ילד....

    לפני שנתיים 1,500 אוהדים הגיעו לטדי מבאר שבע ומה אני יגיד לך...... זיון שכזה לא היה. פשוט בית ספר לעידוד מאוהדי בית"ר חוץ מלקלל לא עשו כלום ושמעו רק אותנו בטדי. מה אני יגיד לך רמת עידוד כזאת אני לא זוכר מאיתנו ועוד בטדי ועוד פי 5 מהקהל המקומי.
    גם בשנה שעברה הבאנו אומנם פחות אוהדים, קצת פחות מ-1,000 אבל גם, בית ספר פשוט בית ספר. אז אל תדבר על אוהדים כנראה שאתה לא משופשף מספיק בעינייני קהלים.
     
  11. אלוהים* Member

    הצטרף ב:
    ‏15/10/04
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משום מה, "ילד" שכמוני זוכר דברים אחרים. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx

    כמו שאומרים אצלנו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wlcm.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/04
  12. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשדוד סכנין 1-1 מחצית אשדוד ב-9 שחקנים.
    אין לי כוח לפרט מה קרה.
     
  13. שגיא Guest

    אז אשדוד כנראה כבר תהיה במקום הראשון...

    קשה לי להאמין שהם יצליחו לנצח בתשעה שחקנים, כאשר התוצאה כרגע היא 1-1.
     
  14. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחחח 2-1 לאשדוד ב-9 שחקנים.
    עוד פנדל.
     
  15. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    לחמן בושה של מאמן.
    לא פעם ראשונה שהוא מעורב בקטטה.

    ככה צריך להתנהג מאמן בליגת העל?