ליברפול 2015/16: ימי קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    ממה שאני קורא הוא בהחלט נחשב לחתיכת כישרון ואני לא מפקפק בזה. אבל אם הוא באמת הדבר הכי טוב שיצא מלה מאסיה לאחרונה, איך זה שגם מוניר וגם סנדרו רמירז, בני גילו שמשחקים באותה עמדה (פחות או יותר) מועדפים עליו?
     
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,363
    כל עוד סכום הקנייה העתידית של ברצלונה עומד על אזור ה-20-25 מיליון זו נראית לי כמו עסקה שאולי שווה לקחת.
    צריך גם לזכור לאן הוא צריך להתפתח בשביל שברצלונה תשתין לכיוון שלו בעתיד ובמקרה כזה, למרות שנידפק אם סכום המכירה, נרוויח שחקן גדול שיכול לתת אצלנו שתיים-שלוש עונות יפות וזה לפעמים שווה את הכסף הזה.

    מן הסתם במידה והוא לא יתפתח להיות איזה שחקן גדול, או שנשאיר אותו כי הוא כן יהיה מספיק טוב או שנמכור אותו לקבוצה קטנה יותר במחיר הפסד - שזה בערך מה שאנחנו עושים על כל שחקן שני שמגיע אלינו. כך או כך זה הימור, אבל אולי אחד כזה ששווה לקחת.

    לואיס אלברטו? שניהם שיחקו במועדון שנקרא ברצלונה. שם נגמר הדימיון. בלי שום קשר למה שייצא מהטראורה הזה בסוף - אין שום סיבה להשוות בניהם וההייפ שונה ברמות שקשה בכלל לתאר. על אחד מדברים ככוכב אמיתי בפוטנציה ועל השני דיברו כשחקן 'לה ליגה' סביר במקרה הטוב.

    מסכים איתך מאוד @Walkon. זה פשוט בלתי נתפס כמה מהר רודג'רס מאבד אמון בשחקנים צעירים שלא סיפקו את הסחורה בעונה הראשונה. השאלה היא האם אלו שחקנים שהוא לא רצה והביאו לו בכל זאת, בניגוד ללוברן שהוא כנראה רצה ספציפית ולכן גם נלחם עליו. בכל מקרה זה נראה רע.

    על מרקוביץ' עוד הייתי שוקל לוותר אבל על מורנו ממש לא. גם כי מצבת המגינים השמאליים הטובים בעולם עלובה אבל בעיקר כי הוא כן שחקן מוכשר עם נתונים יבשים טובים שבקלות יכול להשתפר ולהפוך לאחלה של מגן שמאלי. ששוב ניתן את רשימת השחקנים שנראו בהתחלה כמו אבישי ז'אנו וגדלו להיות וורלד קלאס? זה נמאס, אבל זה גם יכול לקרות לו. אנחנו שוכחים שהם בתכלס ילדים עם חצ'קונים שרק יצאו מהבית של ההורים.
     
  3. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    כי מוניר וסאנדרו הם חלוצי 9 שלבארסה אין, הם שיחקו קצת בתקופה שסוארז היה בחוץ וכשסוארז חזר בקושי ראו דשא (בעיקר השני).
    אדאמה יושב על המשבצת של מסי מה שאומר - 0 דקות פנויות כי מסי לא נח.
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,495
    אייב עשה אחלה חצי עונה בהשאלה בדרבי, נכון שזה לא שונה במהות מברצלונה ב' אבל זה בכל זאת בכדורגל האנגלי, מעבר לזה גם ב7 הופעות שלו אצלנו (בטוח שהנתון הזה מדויק?) הוא הראה מספיק כדי שנדע שאפשר לקבל ממנו משהו כבר בעונה הקרובה ושיש לו מקום בסגל. טראורה כרגע על תקן unknown quantity, אין לך מושג מה תקבל ממנו, לא באמת בעתיד ובטח שלא בעונה הקרובה, זה באמת סוג השחקן שחסר לנו בהתקפה?

    אפשר להגיד שהוא יהיה כוכב, אני באמת לא יודע כי לא ראיתי אותו משחק בכלל אלא רק שמעתי עליו (ולא מעט), אבל קשה מאוד לא להטיל ספק ביכולת שלו לתרום בטווח הקצר, זה שחקן שאין לו שום נסיון מעבר לליגה השנייה בספרד.

    יש מקום לשחקן ברמה גבוהה בקישור ההתקפי, אני מתעקש על זה כל הקיץ בזמן שאומרים לי פה שיש פקק עם ללאנה, אייב, קוטיניו, פירמינו ומרקוביץ', מבחינתי קוטיניו שייך לקישור המרכזי ועוד לפני שסטרלינג נמכר היה חסר פה שחקן ברמה, כזה שנכנס להרכב ומשדרג אותו, מישהו שעשה דבר או שתיים בקריירה, לא עוד פרוספקט מבטיח באותו פרופיל של אייב ומרקוביץ'.
     
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    הבאנו את פירמינו, הווינגר השני זה אייב, יש את מילנר כגיבוי ובמרקוביץ׳ לצערי לא מאמינים (ואני חושב שיש לו הרבה כדורגל וברמות הגבוהות ביותר).
    אז מה רע בלהביא פרוספקט שיכול להתפתח למשהו מדהים ועוד במחיר הזוי ביחס לפוטנציאל שלו - גם אם זה אומר שיש סעיף חזרה ?

    אני לא בטוח שזה הנתון אבל זה מה שזכור לי, הוא הגיע בינואר ושיחק איזה כמה משחקים, בכל מקרה, גם מאייב אני לא יודע מה אקבל ואני מעריך על סמך מה שראיתי בכמה משחקים בודדים (בהם כולנו הבנו שיש לו חיסרון לא קטן שזה החוסר תכליתיות), על אותו משקל אני מעריך שאדאמה יהיה שחקן גדול על סמך עונה גדולה בסגונדה ועל סמך העין שלי לכדורגל (תסכים איתי או לא אבל זו עובדה שהוא היה התקווה הכי גדולה של אוהדי בארסה).

    מספיק שתראה את הדיונים של אוהדי בארסה על העניים כדי להבין שהם שבורים ממה שקורה ללה מאסיה ועל כך שהכישרון מהגדולים שנראו שם כבר שנים עוזב.
     
  6. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,363
    אפשר ל"הרגע", האקו טוענים שאנחנו לא בעניין של טראורה בכלל. סתם חרטוט של התקשורת הספרדית.
    תכלס חבל.
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    כן, אומרים שכנראה יגיע לאסטון וילה או סטוק כי ברצלונה מתעקשת על ה-buy back clause הזה. טוב נו. ביום ראשון נראה אותו באגף של סטוק נגד ג'ו גומז.
     
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,363
    מוזר. אם יש סעיף שחרור שעומד על 15 מיליון, ובהנחה שאנחנו רוצים אותו והוא רוצה לעזוב, מה מונע מאיתנו להחתים אותו פשוט ככה? איזה גשרים בדיוק יש לנו עם ברצלונה שאנחנו לא מעוניינים לשרוף? עכשיו כבר לא נוכל להחתים את כל הפברגאסים והסאנצ'סים שהיא משחררת לאורך השנים? איזה באסה. זה כביכול צריך לעבוד ההפך כשברצלונה תבוא בשביל קוטיניו וזה..
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,148
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    אני חושב שזה די שקוף שאתם לא מעונינים לשלם את סעיף הרכישה שלו ולמען האמת נראה שגם ברצלונה לא מעונינת במיוחד להגיע לסעיף.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    ראיתי דיווח שטראורה בכלל מעדיף לשחק בסטוק ושגם אסטון וילה חזק בעניין שלו
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    פול ג'ויס: סטארידג' יחזור לאנגליה בסוף החודש ובליברפול מאמינים שיחזור לסגל אחרי הפגרה הבינלאומית של ספטמבר, לקראת המשחק ב-12/9 נגד מנ' יונייטד בחוץ.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,495
    מעודד, חדשות מצוינות. הלוואי שקרה איזה נס רפואי ונקבל ממנו סוף סוף עונה נורמלית.
    הוא כבר שנה שלמה תקוע עם אותה פציעה מחורבנת בירך שמשביתה אותו כל פעם מחדש, הפעם הוא כבר עבר ניתוח ואיזה תהליך הבראה מוזר בבוסטון במשך תקופה לא קצרה, הלוואי שזה מאחורינו.
    הוא עדיין יהיה שחקן שברירי מאוד כמובן, אבל בשלב הזה אם מציעים לי שכל עונה שלו תהיה כמו 2013-14, שהוא מחמיץ ממנה בערך חודשיים, אני לוקח את זה ובורח.

    נורא היה קל לשכוח בעונה שעברה שעדיין יש לנו בסגל את השחקן הכי טוב בליגה הזאת בלתקוע את הכדור ברשת (אחרי אגוארו), כשהוא משחק (ולא נראה שהפציעות פוגעות ביכולת שלו) הוא משדרג את ההתקפה ברמה והיה אפשר לראות את זה אפילו בפעמים הבודדות ששיחק בעונה שעברה, אני עדיין חושב שאם היינו רואים אותו קצת יותר (לא משהו מטורף, עונה רגילה בסטנדרטים שלו) רוב הסיכויים שהיינו נשארים בטופ 4 ויונייטד הייתה נשארת בחוץ.

    אגב, זה עבר קצת מתחת לרדאר, אבל גם פלנאגן חזר לבעוט בכדורים וזה. נראה שבקרוב נראה גם אותו חוזר למגרשים.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    על אותו מטבע אפשר לכתוב שאם לא פציעות בהגנת יונייטד בחלק הראשון של העונה, אז היא הייתה מבטיחה את טופ 4 הרבה לפני ואולי אפילו מקום אוטומטי באלופות או אם לא פציעת קאריק בחודש או חודש וחצי האחרונים.
    פציעות זה חלק מהמשחק. יש שחקנים שבריריים(התופעה במיוחד פורחת בקרב שחקנים אנגלים) ואני לא נוטה לתרץ בחוסר מזל.
     
  14. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    נערך לאחרונה ב: ‏5/8/15
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,495
    אתה אומר על מה שקורה לסטארידג' "פציעות זה חלק מהמשחק"? באמת?
    זה השחקן הכי טוב שלנו שלצורך העניין היה יכול גם בכלל לא להיות קיים בעונה שעברה ואף אחד לא היה מבחין בהבדל.

    אני בטח לא מתרץ כלום בחוסר מזל, אנחנו גרמנו לעצמנו להיות חסרי אונים בהעדרות שלו, לא כיסינו את עצמנו מספיק טוב בעמדה שלו והיינו נוראיים בעונה שעברה חוץ מריצה יפה בין ינואר למרץ בערך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.