ליגת ווינר 2014/15: הפועל י-ם עם אליפות היסטורית!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    תום מעיין מהפועל ירושלים עבר לבני הרצליה.
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    תסביר את עצמך?

    בלי קשר להיותו בין השחקנים הישראלים הטובים שיש הוא פשוט לוקח את הזמן כדי לקבל את ההחלטה הכי טובה עבורו ומחכה לראות אם תהייה הצעה מהNBA. בנוגע לכסף שהוא דורש, אם אתה מתכוון לזה, אם יש מי שישלם אז למה לא לדרוש? ביקוש והיצע.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מוזר שאתה אומר מהשחקנים הישראלים הטובים שיש. בפעם האחרונה שראיתי אותו משחק, זה היה לפני שנתיים. במעקב אחרי מעלליו ברוסיה, גיליתי שחקן די בינוני בקבוצה בינונית. מקל הוא מהאוברייטדים הגדולים ביותר שהכדורסל בישראל הוציא. זכותו לחכות לאיזו הצעה שתגיע מה-NBA, למרות שלי נראה פחות קריטי לחלק בקבוקי שתייה לכרמלו או להארדן.
    שנית, מרוב שיש הרבה ביקוש למוצר, שמעתי שיש ריב מטורף א-לה בן רייכרט בין ריאל לבארסה, מי תחתים את מקל.
    שלילשית, בוא בבקשה ונחזור למציאות. מקל קרע טיפה יותר נעליים מאשר רייכארט. שורה תחתונה, שניהם לא עשו רבע בשביל שיקבלו את כמות הכותרות שקיבלו בפגרה המשעממת הזו.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    בנוגע לסוגיית הNBA, יש כאלה שמעדיפים לחלק מגבות ללברון וקובי מאשר לקחת אליפיות למכבי(עקיצה קטנה, לא לתקוף :blink:). רמת אימונים, שכר ואופציה לשחק בליגה הטובה בעולם.
    שוב מכבי רצו אותו, הוא רוצה לבדוק את האופציות, הכותרות נוצרו בגלל חוסר בישראלים למכבי ומקל הוא ישראלי בכיר, אתה לא צריך להתרגש מכל הבאז סביבו והתקשורת הרדודה בארץ.
    בנושא הדקות משחק, בתקופה הקצרה בNBA די אהבתי את מה שראיתי, פשוט חתכו אותו מהר מידי. בניו אורלינס הוא היה טוב + לדעתי. ברוסיה אי אפשר לשפוט תקופה של כמה חודשים שידוע שהוא לא ימשיך שם.

    שוב פעם לדעתי הוא הרכז הישראלי הטוב כרגע, יוגי, אפיק ולימונד לטעמי פחות טובים. אז כן אולי הוא מוערך יתר על המידה אבל עדיין מדובר בשחקן ישראלי בין הטובים שיש כרגע.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שלא תבין לא נכון, אני מכבד כל החלטה שלו. זכותו להתמהמה, זכותו לבדוק אופציות ב-NBA למרות שהוא לא שייך לשם, זכותו לדחות את מכבי וירושלים למרות שלא שיחק כדורסל ברמות הגבוהות קרוב לשלוש שנים. יש לי בעיה עם הבאז המטורף שהוא מקבל (הוא לא האשם היחידי כמובן) וברמה האישית, יש לי בעיה עם העובדה שלא נראה לי שהוא מודע לעצמו. כלומר, מרוב שאנשים ניפחו אותו כאן כשחקן ענק אחרי שבאמת לא עשה הרבה בכדורסל (גם אני הייתי מת לחלק מגבות ללברון אבל אתה יודע, זה לא נרשם ברזומה המקצועי שלך), הוא כבר הרגיש כאילו אם לחזור לאירופה אז רק תמורת מיליון דולר, כאשר אפילו חצי מזה הוא לא שווה. הוא טוב מאפיק ולימונד, הוא לא טוב יותר מיוגי. הם פחות או יותר באותה רמה ואם אני צריך לבחור, אני לוקח את יוגב שלפחות מגיע עם ניסיון יורוליג מוכח ועוד זכיה ברזומה. ומקל? זכיה במשחק אחד באליפות ישראל זה בהחלט מאוד מרשים...
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    יוגי עם בעיות רפואיות כרגע והכשירות שלו בספק בנוסף שמקל זכה ב-2 אלפיות בישראל(גלבוע וחיפה) בנוסף לניסיון שצבר בתקופה הקצרצרה בNBA זה עדיין יותר מיוגי לדעתי. שוב פעם כל אחד והיתרונות שלו במצב הנוכחי למכבי הייתי לוקח את יוגי כי הוא שומר טוב יותר אבל זה תלוי קבוצה.

    שוב פעם אם יש מי שישלם אז למה לא? הוא הולך לקבל כמעט את מה שהוא רוצה כנראה אז כנראה שהיה שווה. אם הוא שווה את זה או לא זה לא הדיון וגם אי אפשר לקבוע כרגע.

    הקרירה של שחקן כדורגל\כדורסל ועוד ענפי ספורט כל כך קצרה שבאמת צריך לנצל את הבאז והרעש שיש סביבך לחוזה מקסימום וזה מה שגל עושה ובצדק.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יוגי יהיה כשיר, הוא לא פצוע כרוני. לגבי האליפויות של מקל, תחסוך ממני בבקשה. זה כמו שאני אגיד לך שגם ליותם הלפרין יש אליפות יורוליג מעונת 2004. בגמר עם גליל הוא בכלל לא היה פקטור ובגמר של חיפה הוא הצטיין במשחק הגמר, לא משהו שכל שחקן אחר לא יכול לעשות. הניסיון ב-NBA לא תרם לא בשיט מבחינת שחקן, יש שחקנים טובים ממנו שהיו יותר זמן ממנו ב-NBA וגם אותם הניסיון שם לא שיפר. זה שאתה לובש את הגופיה של אחת הקבוצות, לא הופך אותך אוטומטית לשחקן טוב יותר.
    לגבי המחיר, כרגע אין מי שישלם. זה כל הקטע. אין לי בעיה שגל יבקש משכורת גם של שני מ' יורו, זו בעיה שלו. כרגע אין מי שישלם גם את ה-700-800K שירושלים הציעו בלחץ. אין עליו קופצים! לא ביורוליג, לא ביורוקאפ ובטח לא ב-NBA. אז כרגע הוא ממשיך לא לשחק ולהרחיק ממנו קבוצות גדולות וגם לא יקבל את ה-500K שמכבי הציעו לו (ממש רחמנות, משכורת רעב). שינצל איזה באז שבא לו, בינתיים כנראה שהוא הטמבל ולא שאר העולם שלא מבין מה הוא בדיוק עושה עם הקריירה הקצרה שלו.
     
  9. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    נמאס כבר לשמוע על מקל. עם כל הערכה שלי אילו כשחקן, אני לא חושב שכל הבאז שנוצר סביבו כל כך מצדיק את עצמו. מדובר בשחקן שמיעט לשחק בזמן האחרון וגם כשהיה בניז'ני היה חלק מרוטציה ולא כשחקן חמישייה ואפילו לא הפגין יכולת כזו "גדולה". לטעמי 500K/600K/700K אלו סכומים גבוהים עבור איכויותיו כשחקן שצריך לקבל בפועל סביב ה - 450K, אבל יש תקשרות שמנפחת ומנפחת ולא מפסיקה לדבר עליו, אז זה מה שקורה.

    להפועל ירושלים כבר נמאס עם כל הסחבת הזו של מקל ומתחילה לבדוק מועמדים לעמדת הרכז. השם החם שעלה בתקופה האחרונה בכלי התקשרות, הוא וולטר הודג' בן ה - 28. יש כאלו שמקטלגים אותו כשחקן יורוליג לגיטימי ויש שיגידו שלא. מדובר ברכז די מהיר שנתן עונה טובה בזניט עם ממוצעים די טובים יחסית. לפי הפרסומים הוא השתכר שם סביב ה - 900K, שזה סכום די אסטרונומי עבורנו. לא ממש מאמין לפרסומים שהוא על סף סיכום, אבל נראה בהמשך.

    מה מפריע לי אישית? שבכל הסגל שלנו קיים סנטר טבעי אחד (במידה וגייטס באמת יושאל), והוא פישר המזדקן. אז נכון שפישר הוא סנטר די מוערך וטוב גם בגילו, אבל קבוצה שרוצה להגיע רחוק גם ביורוקאפ, חייבת תימרון בעמדה הזאת. דאנקן יוכל לתת את הדק' שלו בתור 5 למרות שהוא לא, אבל זה לא יספיק.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    עם גל מקל העניין הוא פשוט: אם היו קוראים לו ג'יילן מקלין הוא היה משחק עכשיו בקבוצת NBA וכנראה כשחקן רוטציה (בדיוק כמו שהיה בדאלאס עד שחתכו אותו כי התפנה בשוק החופשיים איזה מוקה מהגטאות של סן דייגו). לא ישכנעו אותי אחרת כל עוד ג'ו אינגלס, סטיב נובאק וג'ף איירס עדיין שם.

    לכן כל עוד הדד ליין לא הגיע אין לו שום סיבה לחתום באף קבוצה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שטויות, עם כל הכבוד ליאור, זה שהם שם ולא מגיע להם, לא אומר שלמקל מגיע. אתה יודע טוב מאוד שהוא לא שחקן ל-NBA ובוודאי שיש עוד כמה עשרות שמשחקים שם וממש לא קשורים לליגה. זה ממש לא סותר.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    הוא שיחק טוב מאוד יחסית לרוקי כשהיה בדאלאס. שחקנים שנחשבים פרוספקטים הרבה יותר גדולים ממנו לא היו משחקים יותר ממנו ואפילו בקבוצות חלשות יותר. וכן, יש גם קבוצות כמו פילדלפיה ועוד איזו קבוצה זניחה מהתפוח שאת הסגלים שלהן קישטו שחקנים שיכולים לצחצח למקל את הנעליים.

    אתה מנסה לשכנע את עצמך שהוא לא אחד מתוך 2 השחקנים הישראלים הכי טובים כיום ושנינו יודעים למה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    האמת שאני לא מנסה לשכנע אף אחד ובטח לא בגלל הסיבה שאתה חושב (שחרר, לא כל העולם סובב סביב האימפריה הצהובה). באותה מידה אגב, אם היה מדובר באיזה קרואטי שמשחק בניקס ברמתו של מקל, כבר היינו שומעים את 101 הבדיחות שלך עליו. ושוב, אתה לא עונה למה ששאלתי אותך: האם העובדה שיש ב-NBA שחקנים "שלא יכולים לצחצח למקל את הנעליים" וכמובן לא מתאימים לליגה, זה אומר שהוא כן מתאים או לחילופין צריך להתבזות ולבזבז את שנות הקריירה שלו בריקבון על הספסל? אני בכוונה מפריד כאן את הקטע הכלכלי, כי אם לא אכפת לו לקבל מיליון דולר כדי לקפל מגבות, זו זכותו המלאה (ואני בשיא הרצינות מכבד את זה, זו העבודה שלו). אבל מבחינה מקצועית? לא רק שהוא לא שחקן NBA, הוא כרגע גם לא שחקן לרמות הגבוהות ביורוליג, כל עוד לא הוכיח אחרת. גם ברונו שונדוב ופרדריק ווייס היו שחקני NBA ואני בכלל לא יודע אם הם עונים למושג של שחקני כדורסל.

    ואם אתה ממש, אבל ממש מתעקש לדעת, את האנטי על מקל קיבלתי מהבריחה שדפק למכבי ב-2009 (שזה היה עוד יותר גרוע מהלעוף על עצמו עכשיו) במקום לשחק כמו גבר ולנסות להתמודד על מקומו. גם ללכת למקום אחר בגלל אי קבלת דקות משחק זה בסדר, אבל ברגע שאתה בוכה על זה בתקשורת, זה כבר מסריח. מאותה סיבה אגב, אני די סלדתי בזמנו גם מכספי ואבא שלו. זה שמכבי מפגרים מספיק להכניס מינימום דקות משחק בחוזה לשחקן, זו כבר בעיה אחרת.

    אגב, עד שהוא לא יוכיח אחרת, הוא כרגע גם לא אחד משלושת הישראלים הטובים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/8/15
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. Nike2013 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/11
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    40
    מצחיק היה לקום בבוקר ולגלות שאתר בשם ״יורובאסקט״, בחר להראות עד כמה הוא ברמה ירודה עם כתבים עוד יותר עלובים. באתר נכתב שהסנטר ״OD. Anosike" חתם בהפועל ירושלים בזמן שלא היו דברים מעולם. לאחר מכן, האתר המפורסם בחר להעלות ציוץ ששם נכתבו אותם הדברים, רק שאת השחקן זה עיצבן והוא הגיב גם הגיב שזה פשוט לא נכון.

    http://i.imgur.com/cxmJRl3.Xxx

    על כל פנים, יורם חארוש (עוזר המאמן), אמר ברדיו שרכז זר והסגל ייסגר. מקווה מאוד שגייטס יישאר בסופו של דבר ולא יושאל. לא בדיוק מעכל את ההחלטה להישאר עם סנטר טבעי אחד בכל הסגל למרות שיש את דאנקן שיכול לתת את הדקות שלו וזאת למרות שלא ברור לי מה רמת הפציעה שלו.

    נותן את הקרדיט לצוות הירושלמי, הם בטח מבינים יותר ממני.
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני חושב שבNBA צריכים לשחק:
    B = השחקנים הכי טובים בעולם
    X = שחקנים שהחליטו לשחק מחוץ לNBA מסיבה כלשהי
    O = שחקנים שנפלטו מהליגה בגלל בעיות התנהגותיות
    S = השחקנים הכי טובים בעולם שנשארו אחרי הסינון

    הנוסחה: 450 = B-X-O+S

    מקל שייך לקבוצה S לדעתי. השמות שציינתי, ועוד רבים אחרים, לא שייכים לשום רשימה. מכאן שמקל כן צריך לשחק בNBA.

    אני לא מתעקש, זה היה לי ברור. אני חושב שזה בסדר גמור לעשות ירידה לצורך עלייה. אם לדעתך עדיף "להיות גבר" ולהמר על הקריירה שלך במקום לעשות את ההחלטה הנכונה אחרי ששמת את האגו בצד אז שיבושם לך, זה לא הופך אותו לסמרטוט. אם הוא היה נשאר אז אצלכם הוא היה משחק היום במכבי רמת גן.

    אגב, שאראס האליל שלך שייך לקבוצה X מהנוסחה למעלה. אבל הוא כמובן לא סמרטוט, אפילו שהוא לא היה מספיק "גבר" להישאר בNBA ולהלחם על המקום שלו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.