מנצ'סטר סיטי 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,066
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    ההבדל שוולקוט כמעט לחלוטין מתבסס על המהירות בתנועה בלי כדור.

    סטרלינג שחקן הרבה יותר מוכשר ומגוון עם הכדור ברגל
    אפשר לנצל אותו נהדר גם בכדורי עומק וגם בכדורים לרגל. הוא צריך לחזק יותר את פלג הגוף העליון אם המחשבה באמת לשחק איתו בעתיד באמצע ובאמת לעבוד ולשפר אץ הסיומת.

    אגב שני הדברים האלה זה לא בשמיים להשיג.
     
    אלעד ו-Franco אוהבים את זה.
  2. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אני מסכים שסטרלינג שחקן הרבה יותר מוכשר ומגוון, וככל הנראה שהפוטנציאל שלו גבוה מזה של וולקוט. אבל מבחינת הסיומת? סטרלינג של היום יכול לחלום על הסיומת שיש לוולקוט מול השער.
    אחד הדברים הכי לא מוערכים מספיק אצל וולקוט (בעיקר כי הוא פצוע יותר מידי בשביל להראות את זה), שהוא עשה חתיכת טרנזישן מרשים בכל מה שקשור לסיומת שלו. הוא הפך להיות הרבה יותר קליני מול השער, והשערים שלו בסיום העונה הם יופי של דוגמאות לכך.
    סטרלינג מאד מוגבל בהבקעת שערים, כמעט כל השערים שהוא מצליח להביא הם מצבים שהגיעו כתוצאה מהמהירות שלו, התנועה הנכונה וכדור עומק בתזמון הנכון.
    נכון להיום, הוא ממש לא מסוג השחקנים שאתה מפחד לתת להם חצי מטר בתוך הרחבה כי אתה יודע שהם יענישו אותך. הוא אומנם משתחרר מאד בקלות משמירה צמודה, אבל עוצמת הבעיטה שלו נכון להיום חלשה אפילו חלשה מאד, וטכניקת הבעיטה שלו גרועה לא פחות.

    אולי הוא ימשיך לשפר את זה ככל שהוא ימשיך להתבגר, ויכול להיות שבקבוצה עם איכות כללית בחלק הקדמי גבוהה יותר הוא יצליח להתפנות יותר למצבים ולהבקיע יותר. בזמנו חשבתי שאצלנו הוא מסוגל להגיע לשחקן של 15-15 (שערים/בישולים) בעונה. אז בסיטי אין סיבה שלא. אבל אני באמת מאמין שכרגע הקליניות שלו מול השער לא ברמה הגבוהה ביותר ואפילו רחוקה מכך. אז נכון שהוא מוכשר מוולקוט, אבל כרגע הוא מאד לוקה בחסר בסיומת, ואם סיטי בונים עליו כחלוץ, אני ממש לא משוכנע שהוא שווה 49 מיליון פאונד לעמדה הזו.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מתי מתחילה העונה בשביל הסיטי?
    כי בנתיים זה נראה קטסטרופה נגד שטוטגארט.
    בקושי 40 דקות 0-4 לשטוטגארט.

    זה לא אומר כלום כמובן, אבל ההגנה נראת פשוט רע, והארט לא יכל למנוע שום שער, אולי השני, אולי.
     
  4. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    עוד 9 ימים פותחים את העונה מול ווסט ברום בחוץ.
    במחזור השני (5 ימים אח"כ) מארחים כבר את צ'לסי לחתיכת משחק בשביל מחזור 2.

    ההגנה שלהם נראית זוועה, ואומנם החיסרון של פרננדו,פרננדינו ויאיא טורה אכן מורגש, אבל הבעיה של סיטי עמוקה מזאת. יש לי תחושה שנראה את החברה מהמפרץ מוציאים בשבוע-שבועיים הקרובים עוד 50-60 מיליון פאונד בשביל להנחית שם את דה-ברויין.
    כמובן שדה ברויין הוא לא הפיתרון לצרות ההגנתיות שלהם, אבל כרגע הוא השם היחיד שמקושר אליהם.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    מצטער אבל כרגע אני לא רואה איך הקבוצה הזאת תתמודד עם החבורה של מורניו על האליפות.
     
  6. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    אחרי שקראתי את ההודעה הזו הלכתי לראות מה הייתה התוצאה של סיטי במשחק הידידות האחרון שלהם וראיתי שהפסידו בחוץ 4-2 לשטוטגרט. יכול להיות שאתה מבסס את הדעה שלך על סמך כל משחקי קדם העונה + המשחקים של סיום העונה שעברה אבל במקרה ולא הרשה לי להזכיר לך שלפני כמה שנים טוטנהאם ניצחה את רומא 0-5 במשחק ידידות והרבה חשבו שהנה ספרס סוף סוף תאבק על האליפות. זה לא קרה. לא צריך לתת יותר מדי משקל לתוצאות טרום עונה.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    צודק אבל החלק ההגנתי לא שודרג בכלל עד כה. רק קומפני, דמיקליס וטורה שאמור גם לתרום בהגנה, התבגרו בעוד שנה
     
  8. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אבל שי לא אמר שסיטי שנה הבאה תאבק על מקומה בפריימרליג, הוא רק אמר שכרגע הוא לא מבין איך היא תתמודד על האליפות ואני מסכים איתו לחלוטין.
    סיטי לא הייתה קרובה למאבק האליפות בעונה הקודמת, והיו כמה שבועות שהיא הייתה קרובה יותר למאבק על הטופ 4 מאשר לאליפות.

    נקודת התורפה של הקבוצה הזו הייתה ההגנה, שלא קיבלה שום חיזוק לעונה הקרובה. אם יוצאים מתוך הנחה שכל עוד טורה כשיר הוא יפתח, הקישור ההגנתי בראשות פרננדיניו יצטרכו לעבוד שעות נוספות, וראינו בשנה שעברה שבהרבה מאד משחקים ההגנה לא הצליחה להתמודד עם זה.
    ההבאה של סטרלינג כמובן תחזק את ההתקפה, ואם דה ברויין יצטרף ייתכן ולסיטי יהיה את החלק הקדמי המרשים בליגה, אבל בייחס ליכולת שארסנל הציגה בסיום העונה הקודמת, החיזוק המרשים של יונייטד ואפילו החיזוק של ליברפול - עושה רושם שסיטי נכון להיום, שבוע לפני שהליגה נפתחת, הכי פחות שיפרה את הקבוצה שלה.
    אז אומנם הסגל הזה לקח אליפות לפני שנתיים וסיים במקום השני בעונה הקודמת, אבל הירידה ביכולת היא מגמתית ונמשכת על פני תקופה, ההפסדים לארסנל, ליברפול וליונייטד בסיבוב השני - כשכולם הגיעו כשהיריבות נראות הרבה יותר דומיננטיות - לא היו מקרים.

    כמובן שאם אגוארו יצליח להשאיר כשיר 35 משחקים, וקומפאני פתאום ימצא את היכולת מ-2012 (נכון להיום הוא רחוק קילומטרים מהבלם ההוא) - הם יהיו חזקים גם השנה, כי יש להם חתיכת שלד התקפי. אבל כרגע, לפחות לפי דעתי (ואולי גם לפי סוכניות ההימורים, לא בדקתי האמת) סיטי נמצאת רק במקום הרביעי ברשימת הפייבוריטיות לאליפות.
     
    שי ו-alexshw אוהבים את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,066
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    משחקי ידידות הם בטח לא הנתון שבעקבותיו קובעים שההגנה שלהם פשוט לא מספיק טובה(אנחנו למשל ב2007 עשינו כמה תוצאות מביכות במזרח מול יריבות עם שםשלשקרכלשהו וסיימנו כאלופים ויש כנראה עוד לא מעט דוגמאות כאלה).
    אלא מכלול שלם של תוצאות בשטח שכבר קשה להפריך או לתרץ.

    נתחיל מהבעיה הכי גדולה בהגנה שלהם-
    1. קומפאני- כנראה יזכר כאחד מהבלמים הגדולים שדרכו בליגה הזאת בעשור האחרון אבל כבר כמעט 3 עונות הוא בנסיגה.
    בשנה שעברה? שמעו הוא נתן עונה בסטנדרט של פרדיננד ודאן בק.פ.ר(כשלשניהם קילומטראז' הרבה יותר גדול).
    לא כתבתי כאן בעונה שעברה אבל בכל דיון זה היה צף מחדש. הבן אדם הזה העניק 2-3 מתנות קבועות בכל משחק, כולל צמד משחקי אימים מול ברצלונה(שהתוצאה המשקפת בצמד המשחקים הזה היתתה צריכה להסתיים בפער דו ספרתי של שערים לטובת הספרדים).
    למה הבעיה הזאת כל כך גדולה?? בגלל המעמד שלו שם.
    קפטן, שזכה איתם בתארים, שהוא כנראה הבלם הגדול בהיסטוריה שלהם, אהוב על הקהל, אהוב במערכת.
    אני מבין את הקושי שבפרידה מבלם כזה ואולי גם ציפייה שעוד יהיה אפשר לחלוב פה ושם משהו כמו שקורה עם שחקני עבר לפעמים(כמה מוזר לכתוב עליו שחקן עבר בגיל כזה..).
    ההשפעה שלו שם כשחקן הרכב או בכלל שחקן בסגל יכולה להיות הרבה יותר מכרעת מלהביא פתאום עוד רכש.

    2. הפרטרנרים שלו להגנה בינוניים במקרה הטוב או עם רגל וחצי בפנסיה(דמיקליס) ועדיין אף אחד מהם לא התדרדר לסטנדרט שלו בעונה החולפת.

    הם מדברים שם הרבה על דינאייר במערכת שלהם כשחקן שהשנה יקבל ריצה יפה בסגל.
    קצת קשה לי להתחבר לכל המחמאות לגביו. הוא אומנם שחקן צעיר וקשה להכריע אבל לא ראיתי משהו כל כך יוצא דופן שיכול להפוך את ההגנה הזאת לתחרותית ברמה של אליפות.
    אם מישהו ראה אותו ממש הרבה ויכול להסביר קצת מנאין מגיע ההייפ לגביו זה יהיה טוב. ממה שאני שם לב הוא לא גבוה מספיק, אין לו איזה ניתור יוצא דופן או משחק ראש ברמה גבוהה וגם משחק הרגל שלו פשוט ביותר.
    התקוות שלהם כנראה נעוצות בקפיצה של מנגאלה ואני מאוד מאוד מקווה שלא נגיע לסוף החלון והם ישפכו 45 מיליון יורו על אוטאמנדי כמו שבולנסיה רוצים.
    אוטאמנדי יכול בהחלט לסדר להם את מרכז ההגנה.

    אם נעבור לקישור האחורי אז הבעיות שם לא פחות מדאיגות.
    הם קנו את פרננדו בעבר ביחסית מחיר מבצע, הם קנו את דלף במחיר מבצע ויש להם את פרננדיניו. המשותף לשלושת אלה זה שהם פשוט לא טובים מספיק לרמות האלה וזה ניכר.
    דלף הוא בכלל בלוף שחייב את הקריירה להודג'סון ולתקשורת. שחקן כל כך חד מימדי, בלי שום יכולת לתרום להתקפה.
    אז הם עלו בזול אבל לא תמיד הזול מספיק טוב. הם היו חייבים שם שדרוג רציני בטח כשיאיא טורה לא ממש שמע על המילה הגנה בשנה האחרונה ובמערכים של פלגריני.

    owen1111 הזכיר והזכיר יפה, זו הייתה אחיזת עיניים "המאבק" אליפות של סיטי בעונה שעברה.
    בשום שלב באמת היא לא נראתה כמו אחת שבאמת תהיה שם עד הסוף.
    אנשים שוכחים אבל מהבוקיסנג דיי הם ניצחו בערך פעמיים בליגה באיזה חודשיים וחצי(כולל השפלה בגביע על הדרך), אלה לא תוצאות שמקבלים מקונטנדרית באמצע עונה.
    עכשיו די ברור שהמצב שם זה גם לא איזה ירידת מתח חד פעמית וכאילו יש שם פתאום איזה מחצב זהב שאף אחד לא גילה שיתן להם דלק לעונה הבאה.
    זה סגל מבוגר, די סחוט עם גיבנת של שחקנים בינוניים בהמון עמדות.קשה מאוד להמר עליהם כמתמודדים לאליפות במצב הזה.
     
    Eric Cantona ו-owen11111 אוהבים את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא הביאו את סטרלינג כדי שיישחק חלוץ, כך אני מקווה לפחות. האיכויות שלו לא מתאימות לשם. יש הבדל בין לשקול את הציוות שלו כחלוץ כאפשרות, סתימת חורים בהתאם לסיטואציה כמו מכת פציעות או רוטציות נרחבות - לבין לבנות על כך. הוא לא צריך להיות החלוץ המחליף הראשון. הילד נורא צעיר והוא עוד ישתפר, אין ספק, גם אם אני חושב שהוא מעט אוברייטד והמחיר ששולם עליו מוגזם - אבל זה יקח זמן, ולסיטי אין זמן. מאיפה הביטחון הזה גם שיגיע חיזוק לקישור ההתקפי?
    ואם מדברים על ההתקפה, אז בנוגע להגנה אפילו אין שמועות שווא חוץ מפפה פה או משהו שם. גם אם סיטי הייתה 'נותנת בראש' במשחקי ההכנה - דעתי לא הייתה משתנה. החלק האחורי שלה לא מספיק טוב. מעבר לכך, אני חושב שסיטי מעולם לא ידעה באמת לבצע לחץ אמיתי על הכדור ולהחזיר אותו במהירות, היא מעולם לא הציגה משחק טוב באמת ברמה הטקטית ולכן היא נכשלה בליגת האלופות שוב ושוב, נעזוב לרגע את הנוק-אאוט אלא גם בבית המוות ב-2012-13 עם ריאל, דורטמונד ואייקס. סיטי הייתה נשענת על ההתלהבות שלה במשחקי הבית ועל כך שכל אחד היה תורם קצת. טורה בכלל מקבל פטור מעבודת הגנה וחבל.

    סיטי לא תיפקדה מאז חודש דצמבר, היא לא הייתה בשום מאבק אליפות. מאזן החוץ שלה מביך, אין לה מנהיגים שיסחבו אותה קדימה. מפתיע אותי שפלגריני נשאר בתפקיד.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יש לסיטי בעיה פרסונלית במרכז השדה ומרכז ההגנה, אבל הבעיה הגדולה יותר היא פלגריני שתמיד אמרתי שהוא סוג של ונגר דרום אמריקאי; לא נראה שהוא ממש מזהה את הבעיות שיש לו בסגל, עם כל הכבוד להחתמה של סטרלינג שהיא טובה בפני עצמה. קומפאני אכן מזעזע תקופה ארוכה, אבל גם שאין שום שחקן שמגבה אותו זה בטח לא מועיל. טורה כבר ממזמן לא תורם להגנה ופרננדיניו אף פעם לא היה שחקן כזה.

    יכול להיות שבגירסטיין במובן מסויים זורק את העונה הזו לפח ומחכה למאמן אחר בשביל לבנות איתו את סיטי מחדש.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    קונספירטיבי משהו. לא מאמין שבקבוצת שייחים יש דבר כזה לזרוק עונה לפח עוד לפני שהתחילה, מתוך אסטרטגיה.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ייתכן. ישנה גם האפשרות הסבירה יותר שבגיריסטיין עצמו לא מזהה את הבעיות במשחק ההגנה של הקבוצה שלו.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,337
    לייקים שהתקבלו:
    7,479
    קומפאני כבר לא אותו בלם, ועדיין, ואולי זאת בדיוק הבעיה, אני גם לא רואה אופציות טובות יותר בסגל של סיטי. מנגאלה הגיע בקול תרועה, עם תג מחיר אסטרונומי ומוניטין של אחד הבלמים הכי מבטיחים בעולם, ולא הראה כלום. דמיקליס פנסיונר ושום הבלחה שלו במשחק נתון פה או שם לא תשכנע אותי שזה בלם רציני.

    דנאייר זה סימן שאלה, גם אם הוא היה מאוד מרשים בהשאלה בסלטיק (אני באמת לא יודע) אי אפשר ללמוד מזה כלום, התחושה היא שההייפ סביבו היה קצת יותר מתון אם זה לא היה בערך השחקן הראשון של סיטי בעידן הנפט שעולה מהמילואים\אקדמיה ומתחיל לדגדג את שולי הסגל הבוגר.

    אני עדיין לא הייתי פוסל שום דבר, ההגנה לא הייתה הבעיה היחידה של סיטי בעונה שעברה, באופן כללי יש שם תחושה של סגל שמיצה את עצמו וצריך דם חדש, שחקנים צעירים כמו סטרלינג ודה בריינה, עם קצת תעוזה וחוצפה חיובית יכולים להוסיף הרבה, ואם העסק יתחבר מקדימה לסיטי עדיין יהיה חלק התקפי מאוד מרשים.
     
  15. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    למכור את כולם ולהשאיר רק את דנאייר, אגוארו, איהנאצו וסטרלינג...

    ההגנה מביכה, קומפאני פשוט משוטט במגרש בתקופה האחרונה, דמיקליס מזדקן וזב לא שהוא איזה אימפריה, איפה 32 מ' ליש"ט ואיפה מנגאלה.. דנאייר הוא שחקן ההגנה הטוב ביותר שלנו, צעיר, כל כך נוח עם הכדור לעומת הצרפתי, חוצפן, רגוע, בטוח, חזק ואומנם לא גבוה וחסון כמו מנגאלה אבל גם טיאגו סילבה לא. באמת שמזכיר לי את קומפאני הישן, ההוא שהיה אחראי, יכולות ידוע שיש לו אבל אתה לא אלוהים ואתה לא יכול לתפוס את כל העמדות בהגנה ביחד כמו שאתה מנסה לעשות. חוסר ביטחון ברביעייה האחורית ובזה צריך לטפל פלגריני.

    מה יהיה העונה אני לא יודע, נקווה שיהיה בסדר, אני רוצה אגוארו-סילבה-דה ברויין-סטרלינג!
     
מצב נושא:
הנושא נעול.