משחקי הכנה 2015/16: הגרמניות מתכוננות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏11/7/15.

  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49


    שאלקה ערכה את משחק האימון השני שלה אתמול ולא מפתיע לראות את התוצאה. אני אולי אישמע קצת קוטר אבל אותי הדברים האלה מעצבנים. נכון שזה משחק הכנה אבל זה לא צריך להיגמר ככה. תוצאה מביכה.
     
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לברקוזן גם בינתיים עם תוצאות גרועות, הפסד 1:0 לגרוסאפאך והיום תיקו 1:1 מול ויקטוריה קלן (שער של קיסלינג). הרכבים חלשים וטמפרטורות נוראיות, נכון, אבל מצפים ליותר.
    לא מצאתי שידורים לשני המשחקים, משחקי ההכנה הבאים מול לבאנטה, באזל וזלצבורג אז אני מאמין שאותם יהיה אפשר לראות.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בינתיים במשחק של פאדרבורן

     
    Rosner ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  4. Karlsruher SC Vamos Karlsruhe

    הצטרף ב:
    ‏30/6/15
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    15
    מין:
    זכר


    ניצחון גדול אתמול במשחק אימון נגד מלאגה בבית. 3:1. הקשינו מאוד על יריבה יותר חזקה, לאורך כל המשחק אני חושב שקרלסרוהה הצליחה להתמודד עם מלאגה ששיחקה גם כדורגל יפה. מה שכן ההגנה אתמול הייתה חלשה להחריד, טעון שיפור. שער ענק של קופקה, החלוץ הצעיר החדש של הקבוצה. נתן אתמול מחצית שנייה מצוינת, יש לו המון מה להציע העונה. גם הופר שהצטרף מפורטונה דיסלדורף כבש. אמנם זה רק משחק אימון ואין מה להתלהב כל-כך, אבל לדעתי נבנתה קבוצה מצוינת לעונה הקרובה ורק מגן ימני וקשר חסרים כדי להשלים סגל של מועמדת רצינית לעלייה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/15
    Franco, Die Werkself ו-Eric Cantona אוהבים את זה.
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    עוד לא הזכרתי את זה, אבל לפני יומיים לברקוזן שיחקה משחק ידידות רציני ראשון מול פ.צ. באזל. במחצית הראשונה שמיט פתח עם הרכב חזק ושני חלוצים (מחמדי וקיסלינג), לברקוזן שלטה ועלתה ליתרון משער של בלראבי אבל אח״כ אמבולו הצעיר השווה.
    במחצית השנייה כל ההרכב חוץ מהשוער קרשיץ׳ התחלף ולברקוזן שיחקה במחצית השנייה עם דונאטי כבלם, בלי חלוץ טבעי ועוד אלתורים בסגנון - והשוייצרים השתלטו על המשחק וניצחו 1:2.

    אני מתייחס למחצית הראשונה כי רוב מי ששיחק בשנייה לא יהיה משמעותי העונה, ובמחצית הראשונה לברקוזן נראתה טוב מאוד. לחץ כבד על ההגנה של באזל, וונדל נראה נהדר, הגיע ללברקוזן להוביל וחבל שהפסדנו בסוף (עדיין ללא ניצחון בשלושה משחקי הכנה).

    מחמדי וקראמר נראו לא רע אבל עוד צריכים להסתגל לשיטה, רמאליו מסתמן כרכש מעניין שיכול להפתיע לטובה, ריו סון וו (קשר קוריאני צעיר) לא מספיק טוב (לפחות ע״פ המחצית ששיחק) והדבר שהכי בלט בלברקוזן במחצית השנייה הוא שסטאיפילידיס נראה כסחן רציני.
    מחר או מחרתיים משחקים מול ר.ב. זלצבורג, טה אמור לשחק, אולי גם רובי קרוז ופאפאדופולוס שחוזרים מפציעות. החדשות הרעות הן שטין ידבאיי נפצע ויפספס את תחילת העונה.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    איך ההרכב אמור להיראות פחות או יותר, בהנחה שכולם כשירים?