הפועל תל-אביב 14/15: רעידת אד(ו)מה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה שטויות(לירן), 'הפועל לא מעניינת' - אז יש לי חדשות בשבילך, הפועל ת"א תמיד מעניינת, גם כשהיא בעונה איומה כמו אשתקד או בעונות פחות טובות. דרך אגב, עם כל הדברים ההזויים שקרו אצלנו במועדון אשתקד, ואין טעם לפרט - להגיד שיש 'חוסר עניין' זה לא חכם במיוחד.

    מה שכן, הבחור פה 'מחפש מה שאין', בדיוק כמו שאמרו לו. ממש מתצפת על הפועל ת"א בזכוכית מגדלת. כל הודעה שלישית שלי בערך בדיון, בטח בזמן האחרון, היא העברת ביקורת על הפועל, למרות שאני אוהד. ביקרתי את ההנהלה על כך שלא היה מחנה אימונים, על בניית סגל השחקנים העלוב, כשדחפו את ורמוט לפינה, שלא שמו סעיף ברור בחוזה שיש להפועל אופצייה על רייכרט, ועוד, ועוד. מה בסה"כ קרה עם זגורי ושות'? שום דבר. כמו בכמה מועדונים אחרים - יכול להיות שהם יהפכו למנודים.

    - ברמה המקצועית, שמח שהפועל לא נגררה לסכומים המטורפים שבן-שהר דורש, כבר הגבתי לכמה חברים בפייסבוק - הבחור אוברייטד, מחליף קבוצות כמו גרביים, אין לו משהו מיוחד חוץ ממהירות, שם שנופח ויצא מכל פרופורציה. גדל בהפועל וזהו, הלאה. לא ברור מה קורה עם חלוץ, אבל קראתי שהפועל רוצה להחתים בלם תוך 24 שעות(שיחק בפרטיזן בלגרד) ולסגור את הפינה לפני שיוצאים למחנה האימונים. אני רוצה לראות את הפועל מביאה שחקן זר טוב. גם בשנים הטובות אחרת - מאריו פאצ'לקה, מרקו שולר ועוד ועוד. איגבור היה בסדר, אולי עבדורחימי, לוקאס סאשה שחקן נחמד. לא מישהו שבאמת ישדרג.
    מתסכל אותי לראות שגיא אסולין עושה מאיתנו בדיחה ומושך אותנו, עיין-ערך מה שכתבתי על בן-שהר. מי יודע מה היכולת שלו בכלל? אם אנטל יגיע אני אהיה מבסוט אבל לא מצפה לכלום כבר.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בן שהר אולי אוברייטד, אבל כרגע הוא פחות או יותר משאיר אותנו בלי חלוץ ישראלי. ואם אתה מביא חלוץ זר, ובלם זר, אז אתה לא יכול להביא את אנטל (או שכן אבל אז צריך להשאיל את לינגאנה).
    בקיצור, בעיה.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אני לא מחפש מה שאין, אתם מסרבים להבין את הפואנטה ומתרכזים באגו שלכם שנפגע בשביל הפועל.
    מה שהפועל עשתה זה לא הנקודה, הנקודה היא ההבדלי היחס שלהם לסיטואציות שונות/דומות שקורות במכבי לעומת הפועל.
    במכבי הכל זה מתקבל בציניות ולעג, ודברים קטנים שאתם נטפלים אליהם כדי לנסות להוציא את המערכת של מכבי כ״מגוכחת״ הם כלום לעומת דברים שקורים בהפועל ועוברים אצלכם בשתיקה ובחוסר מודעות עצמית.
    בדיוק כמו שערן זהבי אשם שפואד תקף אותו, אתם לא מסוגלים להסתכל מעבר לפטיש ומגל שלכם.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני לא מבין מה אתה רוצה.
    זכותו של בן אדם לחשוב שג'ורדי קרויף לא כזה גדול כמו שעושים ממנו (בזה בערך מסתכמים ה"נסיונות להוציא את המערכת של מכבי כמגוכחת" להגדרתך).

    איזה דברים זהים קרו בהפועל ש"עברו בשתיקה", בעוד שבמכבי "הקבלו בלעג וציניות" בדיוק?

    ומי אמר שערן זהבי אשם שפואד תקף אותו? מה את רוצה?
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אמ..... כשקרוייף שלח הודעות טקסט לשחקן של קייזרסלאוטרן בכית שהוא עובר על החוק, אבל כשרייכרט מקבל כל מיני הבטחות לחוזה בהפועל אתה סותם את הפה.

    בסדר אני רואה שזה לא מתקדם לשום מקום. בהצלחה עם הגישה הזאת.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    "שחקן של קייזרסלאוטרן".... זה באמת לא מתקדם לשום מקום. נסה בפעם הבאה.
     
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    איזה כותרת, אפשר לחשוב שאזולאי יבקיע...
     
    Don Joan Roman, EsheD, Civil ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    תכלס אם כבר אז ששגיב יחזקאל יהיה חלוץ. עדיף.
    בכלל, לא חושב שיהיה אסון כזה גדול אם ספורי או יחזקאל יהיו שחקני הרכב. זה לא שאמורים לרוץ לאליפות.
    בכל מקרה כרגע על הנייר אין להפועל חלוץ ועושה רושם שהחלוץ "הבכיר" בסגל הולך להיות דודו ביטון.
    אני גם לא חושב שצריך לשלם לבן שהר סכומם מטורפים באיזור ה400,000, עם כל הכבוד.
    זה אולי ישמע טוב ברגע הראשון, אבל יכולות להיות לזה השפעות לא ממש טובות בעתיד (שחקן אחד שמרוויח מעל כולם, שחקנים שבעתיד יבקשו סכומים דומים), לדעתי לפחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/15
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הבדיחה של שלומי אזולאי חביבה, אני מודה, משהו בסגנון הבדיחה שאמר לי אוהד על ה-'חלוץ מזויף', דודו ביטון והחמור עם הכתר. בכל-מקרה: שלומי אזולאי על כל מגרעותיו הוא החלוץ הכי טוב שהיה לנו בעונה שעברה. הוא סיים את העונה בצורה סבירה והראה קצת יותר מחוייבות. יש לו משחק ראש טוב, יכולת לשחק עם הגב אל השער וגם טכניקה סבירה. רציתי שיישאר בתור שחקן מחליף. הפועל צריכה להעביר הילוך בנוגע לחלוץ. קודם כל מחתימים מישהו אחר ואז בועטים בתחת למי שלא מתאים, זו צריכה להיות השיטה כדי לא להישאר קירחים מכאן ומכאן.

    שגיב יחזקאל סבל ממזל רע בעונה שעברה ולא עשה את ההתקדמות לה ציפו. הוא יכול לשחק כחלוץ אולי בנוער שם אין שום אלמנט של פיזיות והליגה קצת פחות אגרסיבית. הוא רך מידי ושברירי מידי והוא לא '9' קלאסי אלא יותר שחקן קו עם הערמומיות והזריזות שלו. בכל-מקרה לבנות עליו כשחקן שפיץ זו טעות אדירה, אולי כחילוף ראשון. אני מקווה שהשנה הוא יפרח. רמזי ספורי לעומת זאת נמצא בקטגוריה אחרת לגמריי - שחקן שנופח יתר על המידה, והכי גרוע - אין לו שכל. שחקן מטומטם, אחד המטומטמים שראיתי בהפועל, וזה לא קשור רק למאמנים שעבדו איתו. מתפלא כל פעם לשמוע איך בנוער הוא היה עילוי.

    - מדברים על כך שבית"ר מחזרת אחרי זגורי. היא רצתה אותו גם לפני שנתיים אבל זגורי בחר בהפועל. קודם כל אין לנו שום סיבה לשחרר אותו ליריבה, הרי אם זה היה הפוך - טביב היה מוציא לנו את המיץ. ודבר שני - טביב חושב שאנחנו אידיוטים? הוא מציע 50 אלף דולר ושהפועל תשלם את כל היתר, נו באמת. ממש 'הצעה שאי-אפשר לסרב לה'.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    הורגת אותי הגישה של ״לא נרוץ לאליפות אז בוא ניתן לנוער״. אז אם אחרי עשרה מחזורים תראו שאתם לא רצים בצמרת לא תשחקו? יש תמיד על מה להיאבק ותמיד צריך לשאוף הכי גבוה שאפשר, במיוחד בסיטואציה שלכם שהצלחה היא מאסט לאור ההשקעה הרבה של כבירי.
     
  12. Turgi Guest

    בהפועל מונעים מזגורי לעבור לביתר.
    בושה! סחר עבדים!
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לתת לשחקן צעיר אחד או שניים להיות בהרכב זה לא "בוא ניתן לנוער".
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברור שיש הרבה על מה להיאבק אבל ברור שבסיטואציה מסוימת הרבה יותר נוח להריץ שחקנים צעירים וגם לשלם את שכר הלימוד שלהם כמאמר הקלישאה. ואפשר לחשוב איזה מסע רכש הפועל עשו, ממש דיברת כאילו אנחנו סטייל מכבי בקיץ 2010 עם הגלאקטיקוס כמו יצחקי ואלירן עטר ועוד ועוד. לא מעט שחקנים של הפועל הגיעו בהעברה חופשית ואנחנו משלמים רק משכורת, ושנית - עדיין אין לנו קראק אחד בסגל. הסגלים של הפועל באר-שבע, מכבי חיפה וגם עירוני ק"ש טובים משלנו. המטרה הריאלית היא עונה שקטה וחיובית בפלייאוף עליון עם שחקנים צעירים, לקבל את אמון הקהל מחדש, לנצח דרבי ולהיאבק על אירופה אם הכל יסתדר כמו שצריך. זה לא נכון לכוון למקומות 2-3 ואפשר לקחת בחשבון גם את בית"ר.

    וכשמדברים על השקעה ושפיכת כספים או סגל שחקנים צריך לזכור שני דברים: קודם כל, המהפכה שבוצעה עלתה כסף וזה היה חייב לקרות, להפועל היה בסיס עלוב. בעצם לא היה לנו בסיס, לא היה כלום. הפועל שגוטמן קיבל ב-2008 הייתה קבוצה טובה יותר. היו נכסים כמו אניימה, היה את ביבראס נאתכו, המנהיגות של באדיר, שי אבוטבול שחזר מפציעה ושחקנים שאפשר להסתדר איתם כמו ברוך דגו ומזואה אנסומבו; ושנית - גם אם הסגל של הפועל היה עמוס בכוכבים(והוא לא!) - זה סגל חדש לחלוטין, יותר שחקנים הצטרפו מאשר נשארו, ולוקח זמן לחבר את הכל. באר-שבע רצה עם אותו סגל זמן רב, שלא נדבר על מכבי חיפה או ק"ש. גם לבית"ר יש יתרון משמעותי עלינו.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,675
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אז כמו שהנחתי שיקרה כאן בשרשור, הפועל תל אביב עם כל הטררם התקשורתי נשארה בלי אנטל,בלי תמוז ועכשיו גם בלי בן שהר.אבל היי! שמעתי שכליבאת פנוי :p
     
מצב נושא:
הנושא נעול.