דיון החדשות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    למען הדיוק, הסבר על החוק האיטלקי: אין הגבלת זרים בסגל ואין אשרות עבודה. ההגבלה היא שבכל עונה לכל קבוצה מותר לרשום רק שני שחקנים חדשים מחוץ לאיחוד. עוזר כמובן שלרוב הארגנטינים והברזילאים יש דרכון איטלקי/ספרדי. עד לא מזמן (שנתיים?) החוק אמר שאם קבוצה מוכרת שחקן זר לקבוצה מחוץ לאיטליה, היא בעצם "מנקה" את המערכת מזר אחד ולכן מקבלת את האפשרות להחתים זר חדש במקומו, כי הרי הכל קטע של איזון. אז מה שמנכ"לים דגולים כמו סבאטיני של רומא היו עושים, זה להחתים איזה שחקן אפריקאי מקבוצה מהליגה השלישית באיטליה (לא נחשב להבאה של זר כי הוא הגיע "מבפנים") ואז מוכרים אותו מיידית לקבוצה מחו"ל וע"י כך מפנים מקום לזר נוסף. ההתאחדות עלתה על הקומבינה וסידרה את החוק.

    באופן כללי, אני מאוד לא מאמין בכל מיני מכסות על סגלים וחוקים רוסיים למיניהם. מדובר לרוב בחוקים פופוליסטיים שמהווים פלסטר שטחי שלא באמת פותר את הבעיה. לכפות על קבוצות לשתף שחקנים מקומיים לרוב לא באמת ישפר את אותו שחקן מקומי אם הוא לא מוכשר מספיק מלכתחילה. הדבר היחיד שאתה עושה במהלך כזה זה להחליש את הקבוצות. מי שבאמת רוצה לשפר את הרמה של השחקנים המקומיים צריך לדאוג לתקציבים ולתשתית רצינית בגילאים המאוד צעירים. דובר כבר לא מעט על מספר המאמנים הנמוך באנגליה לעומת מדינות מובילות אחרות ומעבר למספר, אותם מאמנים הם בדר"כ פשוט מפגרים כשזה נוגע לכדורגל המודרני. דבר נוסף שהאנגלים צריכים לעשות זה לא להסתנוור מניצחונות והישגים בטורנירים של U17 וכו' במחשבה שהנה הם עשו את העבודה שלהם. ברמות האלה פיזיות זה אספקט שהוא אולי האספקט הכי משמעותי ולאנגלים, שבאופן טבעי מאוד אתלטים ומחוזקים ע"י לא מעט שחקנים ממוצא ג'מאייקני/אפריקאי, יש יתרון עצום ברמות האלה על כמה מהנבחרות הגדולות המקבילות.

    בקיצור, חוק רוסי זה מפגר וזה לא מה שיציל את הכדורגלן האנגלי. זה סתם יחליש את הקבוצות האנגליות.
     
    Gianzola ו-אלעד אוהבים את זה.
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יותם,

    אני מסכים עם דברייך, אבל החוק הזה, בדיוק כמו בכדורסל הישראלי, לא בא לייצר שחקן מקומי טוב יותר - אלא נועד לתת לשחקן המקומי הזדמנות יותר טובה לשחק. כלומר, הוא בעיקר נועד בשביל להעלות את מספר האחוזים בתגליות מהסוג של קיין ואפילו אוסטין.

    בקיצור, בינוניות שאכן יכולה לפגוע באיכות של הקבוצות הגדולות. חלק מהחוקים כבר פוגעים (ע״ע סיטי).
     
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    פירלו חתם היום בקבוצת הבת של סיטי בניו יורק, מעניין אם בינואר נראה אותו בהשאלה אצל קבוצת האם. אחרי שנים של התעללות בקבוצות האנגליות ובנבחרת אנגליה, גם בגילו המופלג הוא יכול להצליח בפרמיירליג.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מאוד אוהב את פירלו, אבל אני לא חושב שיש לו באמת סיכוי להצליח בפרמיירליג, ואני חושב שטוב גם לו וגם ליובנטוס ששני הצדדים נפרדו. בשלבים האחרונים של ליגת האלופות הוא מאוד בלט בחולשתו, וזה עוד שיש סוללת קשרים סופר איכותית שמחפה עליו הגנתית.

    בכל מקרה, לאמריקאים שאוהבים כדורגל יהיה נחמד בעונה הבאה.
     
    ג'ורדן לאב אגדה ו-oranfu אוהבים את זה.
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בשביל להצליח בליגה האנגלית פירלו צריך מכונת זמן. הוא באמת שחקן שתענוג לראות, וחבל שלא הגיע בסיטואציה מסויימת לאנגליה כשהיה בשיא שלו, אבל עכשיו הוא נראה רע מאוד מבחינה פיזית. באנגליה זה יבלוט הרבה יותר, מתאר לעצמי שהוא לא היה נראה יותר טוב מג'רארד בשנים האחרונות.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    ההשאלות הקצרות האלה מ - MLS לפרמייר ליג מקובלות בעיקר בקרב מי שעזב את אנגליה ל -MLS.
    הייתי שם את כספי שג'רארד יעשה איזה חודשיים בליברפול בחורף הקרוב.
     
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    זהו, שאני לא כל-כך מסכים. אני לגמרי מחזיק בדעה שמי שבאמת טוב יקבל הזדמנות בכל מקרה. יש מעט מאוד מועדונים שהם ידועים לשמצה בקטע של הצעירים (ריאל, סיטי, צ'לסי ו-?). ארסנל לא משתפת צעירים אם הם טובים מספיק? יונייטד? טוטנהאם כמו שראינו עם קיין וכל מיני רוז וכאלה? ליברפול? בחלק התחתון רואים קבוצות כמו אברטון ואסטון וילה באופן קבוע משתפות ונותנות הזדמנויות רציניות מאוד לצעירים אם הם טובים מספיק לרמה הזאת. ולא רק באנגליה. גם באיטליה עם הסטיגמה של הזקנים והכל - צעירים טובים משחקים. בכל הקבוצות. ברוב מוחלט של המקרים - אם שחקנים צעירים לא משותפים זה כי הם לא טובים מספיק, לא בגלל אג'נדה או אפילו "פחד" של המאמנים. יש גם נטייה לעשות הייפ מטורף לשחקני בית צעירים והאוהד הממוצע תמיד תופס שחקן בית צעיר בתת-מודע בתור עילוי הרבה יותר גדול משחקן אקראי בן 25. ברוב המקרים המציאות שונה מאוד והשחקן לא באמת עד כדי כך טוב. אחר-כך האוהדים מתעצבנים שהשחקן הצעיר, שכולו הייפ לא מבוסס, לא משותף ומאשימים את זה בפחד של המאמן. זה מאוד מוטעה.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יותם,

    אתה משכנע את המשוכנע אם זה לא הובן כבר קודם לכן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/15
  9. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    עכשיו סקיי מדווחים שאלדרווירלד עבר מדיקל בספרס והחתימה שלו ה-imminent, קומאן נשמע מאוד משוכנע אתמול שאתלטיקו לא הפעילה את הסעיף בזמן ושהשחקן יגיע לסוטון.
    ספרס תשלם 11.5 מ', שמתוכם 1.5 מ' ילך לסאות'המפטון (על ביטול האופציה), עכשיו השאלה האם סוטון יממשו את האיומים שלהם ויקחו את אתלטיקו לבית משפט.
     
  10. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    סקיי עכשיו אומרים שסוטון שלחה הצעה של 20 מ' יורו לאתלטיקו.

    הבלם האיטלקי של יובנטוס אוגבונה בדרך לווסטהאם תמורת 12 מ' יורו. בחר בהם על פני אברטון עפ"י דיווחים שונים.
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    20 מ' נשמע מופרך. מה שעוד מעניין זה עד כמה השחקן מחויב לחתום על חוזה בסוטון במידה והם מממשים את האופציה עליו. זה בערך מה שקורה עכשיו עם סלאח ופיטרנטינה אם אני מבין נכון.

    ביינתים קריסטל פאלאס סיכמה עם פ.ס.ז' על ההעברה של קבאיי (יותר מ10 מ' פאונד), השחקן מחכה לראות עוד אמביציה מצד פאלאס בשוק ההעברות ואולי מושך את הזמן עד להצעה יותר אטרקטיבית.
     
  12. Magpie27 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/13
    הודעות:
    364
    לייקים שהתקבלו:
    56
    קבאי גם עידכן לגבי אמביציה מצד ניוקאסל- שאם ניוקאסל תראה כח בחלון העברות הוא יחזור אבל לא מעניין יותר מדיי כי בקרוב מייק אשלי ימות ויפתור אותנו מכל הצרות האלה.
     
  13. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    20 מ' יורו זה מופרך? טוטנהאם הציעה 16.
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בדיוק, ההצעה של טוטנהאם התקבלה, מה ההגיון להציע יותר מ-16 אם אתלטיקו הסכימה למכור ב-16? חוץ מזה, כל המקורות האמינים מדברים על כך שלסוטון יש אופציה למחיר נמוך הרבה יותר, השחקן מעדיף את ספרס ואתלטיקו קיבלה את ההצעה שלהם למרות שכביכול אסור לה, הדיווח החדש הזה (שכנראה מקורו בספרד) לא תואם שום דבר שכבר פורסם קודם לכן במקורות אמינים.
     
  15. Magpie27 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/13
    הודעות:
    364
    לייקים שהתקבלו:
    56
    טוטנהאם משחקת באש
     
מצב נושא:
הנושא נעול.