הליגה ההולנדית 14/15 - פ.ס.וו איינדהובן שוברת את הבצורת וזוכה באליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    הוא עצמו טוען שהוא מתקדם נהדר באימוני השיקום. בטח יחסית לטענות שהוא גמר את הקריירה.
     
  2. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    אין ויכוח שזה דור בהרבה פחות מוכשר מהדור של 98. אבל במבחן התוצאה, הדור הפחות מוכשר הגיע להישגים יותר גדולים בזירה הבינלאומית. ומבחינתי זה מה שחשוב ולא שמות על הנייר.
    לא נראה לי שואן חל מתכוון להביא למנצ'סטר סוללת הולנדים כפי שעשה בברצלונה. אבל לשחקנים כמו בלינד, דפאי וסליסן בהחלט יש מקום בקבוצה.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    העניין כבר הוזכר פה ואני רוצה לחזק את העניין עם ואן חאל. אני משוכנע שאם ההולנדי לא היה מאמן את היונייטד דיילי בלינד, ממפיס דפאיי ואולי גם ייספר סיליסן לא היו מגיעים ל'אולד טראפורד'. חוץ מהשוער שלדעתי כן יכול להתפתח לשחקן ברמה הכי גבוהה שיש לי ברור שהצמד השני לא היה מגיע ליונייטד. הסכום ששולם על ממפיס פשוט לא הגיוני, כנ"ל אם אייאקס באמת תקבל 28 מיליון אירו בשביל השוער שלה. בקטע הזה במנצ'סטר חולים מאד. נו טוב, זה דיון אחר כי לדעתי סכומי ההעברה לחלוטין חולניים בטח אם הקבוצות העשירות מעורבות.

    לחזור לדור ההולנדי החדש. אני בהחלט לא משוכנע ביכולת של דפאיי, אבל יש לו יתרון אחד גדול. ואן חאל מאמין בו. האיש שהוליך את אייאקס לזכייה בליגת האלופות בשנת 1995 יכול בדרך שלו להוציא מדפאיי הרבה מאד. אם זה יספיק ליונייטד? על זה עוד לא אענה כי אני לא משוכנע, אבל שחקן שמעולם לא שיחק בליגת האלופות ועדיין לא באנקר בנבחרת הולנד לא שווה בעיניי 31 מיליון אירו.

    לגבי שחקנים אחרים. דרור, לדעתי אתה מהלל יותר מדי את השחקנים שציינת. יותר מזה, שכחת שחקנים כמו ווילמס, קלאסי, פרומס ואחרים. כרגע, ואני מדגיש כרגע, לכדורגל ההולנדים יש מספר מועמדים להגיע לרמה של 'וורלד קלאס', אבל הרשימה לדעתי מאד מצומצמת. שחקן כמו קלאסן צריך העונה להתחיל לעשות צעדים קדימה. כנ"ל לגבי ווילמס. אל גאזי, קישנה, פרופר, ויינוביץ' ואחרים. יהיה מעניין לעקוב אחרי ויינאלדום, האם הוא יעזוב לחו"ל או שמה נשאר באיינדהובן? אני מעריך שעוזב. לגבי הליגיונר דה פריי. לא עוקב אחריו, אבל ממה שאני מבין הבחור התאקלם בלאציו. על הנייר אין לו בנבחרת כרגע באמת הרבה מתחרים. אולי פלאר, אבל מרטינס אינדי לא בדיוק מתפתח כמו שאולי ציפו.

    לסיום, חשוב להדגיש שגם בחירת קבוצה בחו"ל יכולה להיות קריטית להמשך הקריירה של שחקן זה או אחר. המצב בנבחרת מדגיש בעיניי את הבעיות הקשות של הכדורגל בהולנד, אבל ברור לי מתישהו נצא מזה. אני רק חושש שזה לא יהיה בהקדם, אבל אולי אני טועה.

    (שכחתי, סטרוטמן התחיל יופי באיטליה, אבל כרגע מאד קשה לדעת מה יהיה איתו. מקווה שיכול לחזור לרמה מלפני הפציעות הקשות)
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    זה בעיקר קורה כי ואן מרווייק ולואי ואן חאל הבינו שכרגע אי אפשר לשחק את הכדורגל ששיחקו בסוף שנות התשעים. מבחינה הגנתית אנחנו פשוט חלשים ולכן יש צורך בחיזוק החלק האחורי. ואן מרווייק התחיל עם זה בדרום אפריקה, ואן חאל המשיך עם זה בצורה עוד יותר קיצונית כי בברזיל זה היה נראה כאילו פיתחנו 'קאטנצ'יו הולנדית'...

    אז אולי הדור של שנות התשעים היה יותר כשרוני, אבל גם טיפה יותר נאיבית בטח מבחינה מנטלית (או שמה הקטע החברתי גרם לנזק? שחקנים שחורים מול לבנים, אייאקס מול פ.ס.וו/פיינורד) זה כבר דיון אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/15
  5. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    דווקא לא רואה בעיה עם המחיר של דפאיי ביחס למחירים שרצים היום בשוק ההעברות. ריאל לדוגמא ביזבזה יותר על שחקנים כמו אייארמנדי ודנילו...אז למה שדפאי יהיה שווה פחות? הוא הכישרון הכי גדול בהולנד נכון לעכשיו. אני דווקא מאוד מאמין בו ואם הוא ישתלב טוב במנצ'סטר (עדיין מדובר בשחקן צעיר שמגיע למדינה זרה) אני מאמין שהוא יהפוך שם לכוכב מהר מאוד.
    אולי אם לא ואן חל, דפאי ובלינד לא היה מגיעים ספציפית למנצ'סטר, אבל בהחלט יש להם מקום בצמרת של הכדורגל האירופי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/15
  6. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    מילה לגבי בלינד: אין ספק שכישרון גדול אין לשחקן הזה, אבל מה שכן, הוא סוס עבודה מהסוג שתמיד חיבבתי. מזכיר את קאוט מהבחינה הזאת. הוא עדיין רך מדי וזה בולט מאוד במשחקי הנבחרת (ומעניין אם המקום שלו בהרכב תמיד יהיה מובטח ונעול עכשיו כשאבא שלו המנג'ר), אבל ככל שהוא יסתגל יותר לפיזיות של הליגה האנגלית אני כן רואה אותו הופך לשחקן מפתח של הדור הזה, מישהו שיעשה עבודה שחורה על הצד הטוב ביותר. או ככה הוא לפחות צריך להיות מתופקד.

    אני מאמין שקלאסן יישאר באייאקס בעונה הבאה אבל יעשה את הצעד קדימה, במיוחד עם המוטיבציה של לנסות להשיג מקום בסגל ביורו 2016 (אם נגיע לשם). מקווה מאוד שבלינד לא ייתעלם ממנו באופן בוטה כמו הידינק, כי מקום בסגל יש לו לטעמי. האידיוט נתן לו הזדמנות רק במשחק ידידות נגד ספרד (נכון ידידות, אבל זה היה ידידות אחרי תוצאות גרועות כלומר שהמוראל גרוע, ונכון שזה היה נגד ה-B Team שלהם, רק שה-B Team של ספרד כוללת את פיקה, דה חאה, פברגאס וקזוארלה) והוא היה מהמצטיינים בקבוצה, אבל יומיים לפני נגד טורקיה הוא העדיף לשים את פאקינג אפלאיי בהרכב (ונארסינג כמחליף). וואו, כשחושבים בדיעבד על כמה מההחלטות שלו, השמחה מעזיבתו רק גדלה.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    קודם מבחינת סכומי ההעברה. מצדי פ.ס.וו היו מקבלים חמישים מיליון אירו על דפאיי. הגיע הזמן שהקבוצות ההולנדיות יקשיחו את המו"מ עם הקבוצות העשירות באירופה. גם ככה כבר אין לנו מה לחפש בליגת ה'עשירות'. אני רק אומר שמישהו צריך לעשות לזה סוף ולצערי זה לא קורה. המחירים ימשיכו לעלות והפערים באירופה רק יעשו יותר גדול.

    בלינד ג'וניור - שחקן נחמד, אבל לא יותר מזה. אני לא עוקב בצורה רצינית אחרי קבוצות אחרות באירופה, אבל בנבחרת בלינד לא מראה יכולת שלא ראיתי באייאקס. הוא לדעתי הרבה יותר קשר הגנתי מאשר מגן (חסר לו מהירות לעמדה הזאת). ברור לי שאם ווילמס יעזוב לחו"ל הוא יהיה המגן הפותח של הנבחרת.

    קלאסן. מצפה ממנו בעונה הקרובה להרבה. יש סיכוי שהוא יהיה הקפטן, אבל בחצי העונה האחרונה הוא די נעלם. פשוט דורש ממנו עכשיו יותר ונראה אם הוא יכול לעמוד בסטנדרטים שלי. All Hale, הידינק וויתר עליו כי הוא לא היה לגמרי בריא. השחקן נותח כבר לפני מספר שבועות, אבל סחב בחצי העונה האחרונה פציעה טורדנית בשרירי הבטן. אל דאגה, אם יהיה טוב הוא יהיה בסגל הנבחרת.

    מילה אחרונה על הידינק. הוא ניסה 'לחזור לשחק כדורגל', אבל איכות השחקנים הוכיחה שיש לנו היום בעיות קשות בהולנד. השחקנים הוותיקים הפכו ברובם לשחקנים גמורים (ואן פרסי בראשם), ההגנה חלשה להחריד (אולי רק דה פריי לא) ובקישור גם היו בעיות לא קטנות. בעיניי הידינק נכשל, אבל אי ההעפלה של ואן חאל למונדיאל 2002 היה כשלון הרבה יותר גדול.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    נראה לי שאיינדהובן קיבלו כמעט מחיר מקסימום על שחקן בן 21.
     
  9. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    הגרלת הסיבוב השני בגביע ההולנדי סיפקה לנו כמות משחקים בלתי רגילה בהן נפגשות קב' מהליגה העליונה.
    AZ תארח את VVV מליגת המשנה, אייאקס תארח את העולה החדשה דה חראפשחאפ. שאר המשחקים:

    FC Groningen - FC Twente
    HSC'21 / Excelsior Maassluis - Go Ahead Eagles
    PSV - SC Cambuur
    Heracles Almelo - Vitesse

    ONS Sneek /Vlissingen - FC Utrecht
    Fortuna Sittard - Achilles'29
    Hercules / Noordwijk - NEC
    JSV Nieuwegein / HBS - FC Oss
    TEC / Berkum - JVC Cuijk
    Barendrecht - Excelsior
    Groene Ster / ACV - Excelsior'31 of SCM
    Feyenoord - PEC Zwolle
    Kozakken Boys - RKAVV / Staphorst
    Blauw Geel'38 /Scheveningen - Telstar
    RKC Waalwijk - Helmond Sport
    HSV Hoek /EVV - Almere City
    WKE /GVVV - FC den Bosch
    FC Lienden - FC Volendam
    Blerick /Capelle - MVV
    OJC Rosmalen /Sparta Nijkerk - Sparta Rotterdam
    AFC - FC Emmen
    IJsselmeervogels /Koninklijke HFC - FC Eindhoven
    Spakenburg - Ter Leede /Longa'30
    Harkemase Boys/ De Treffers - Roda JC
    SC Genemuiden / Zaanlandia - ADO Den Haag
    SC Feyenoord /UNA - FC Dordrecht
    FC Lisse /Halsteren - HHC Hardenberg
    Hoogland /Rijnsburgse Boys - VVSB
    NAC Breda - sc Heerenveen
    Dubbeldam /DOVO - Willem II
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    סגיטרסון חתם בנאנט. אייאקס תקבל 3 מיליון אירו. שיהיה בהצלחה.
     
  11. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    הגיע בכל תרועה רמה חבל שהוא לא חימם תספסל ביותר משחקים אבל שיהיה לו בהצלחה.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    רגע, רגע, דרור, המסקנה שלך על האיסלנדי לא בדיוק נכונה. אתה צריך לזכור שסיגטורסון סבל מכמה פציעות מעצבנות. בעונתו הראשונה הוא התחיל בסדר, אבל מהר מאד שבר את כף רגלו (שבר מאמץ). בעונתו השנייה הוא נפצע בכתף ונעדר שוב תקופה ארוכה. בין התקופות האלו ועד משחקו האחרון באייאקס סיגי שיחק 80 משחקים בהם כבש 31 שערים. ממוצע אולי לא הכי מרשים, אבל יש שחקנים עם ממוצעים פחות טובים...

    בעיניי האיסלנדי עדיין חלוץ טוב, אבל הוא לא בדיוק התאים יותר לסגנון שדה בור פיתח באייאקס. כמו חלוצים כמו דריו סביטניץ' ומרקוס רוזנברג, אפילו ניקוס מאחלס. חבר'ה לא רעים, אבל הם פשוט לא מצאו את עצמם באייאקס. בסוף היום אני באמת חושב שהגיע הזמן שהדרכים שלנו נפרדים, אבל בוא נזכור למשל בשער החשוב הזה לפני שנה:

     
    Franco ו-Ajacied אוהבים את זה.
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא ראיתי התייחסות לכך בעמודים האחרונים, אבל PSV מחתימה את הכישרון הכי גדול שצומח כרגע באורוגוואי - גסטון פריירו בן ה-20. אוהדי אייאקס יזכרו בטח את הנפילה עם ניקו לודיירו, אבל גם אם בכל החתמה של כישרון צעיר ולא מוכח יש סיכון, הפוטנציאל של פריירו גדול וזה לא עניין של מה וכך שדווקא קבוצה הולנדית הצליחה להחתים אותו.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    אליאס, הדיווח האחרון בהולנד הוא שפ.ס.וו קרובים לוותר על חתימה של פריירו. המנהל הטכני, מרסל ברנדס, איבד את הסבלנות והדגיש שהכל לוקח יותר מדי זמן. אני מעריך שהאלופה ההולנדית עדיין לא לגמרי ותרה על השחקן הצעיר, אבל ברנדס אומר שהם בודקים גם שחקנים אחרים. הסיפור הזה חוזר גם בהתעניינות במקסים לסטיין. הבלגי משחק עכשיו בקטאר, אבל לא בטוח אם יוחתם לאור חוסר הסבלנות של פ.ס.וו. מה שכן, לא מן הנמנע שהיום או מחר הצמד כן יגיע לאיינדהובן. זה חלק מהטקטיקה של הצדדים...
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    לחרונינגן זה הצליח יותר[emoji1]
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.