מי אני? ואת מי אני אוהד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏27/6/15.

?

הקבוצה הכי אהודה בפורום

  1. מכבי ת"א

  2. מכבי חיפה

  3. בית"ר ירושלים

  4. הפועל ת"א

  5. הפועל באר שבע

  6. מכבי נתניה

  7. הפועל פ"ת

  8. הפועל חיפה/רובי

  9. הפועל ירושלים/קטמון

  10. אחר - נא לציין במודגש במסגרת ההודעה.

Results are only viewable after voting.
  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הקיץ הבא עלינו לטובה, נראה לי כמו הזדמנות טובה יותר להכיר את המשתמשים בפורום הישראלי. עד שתתחיל אירופה, עד שתתחיל הליגה, הגיע הזמן אחרי כל כך הרבה שנים שנרשום קצת על עצמנו, שנלמד לפלח את הפורום, מבחינת אהדה. אשמח אם כל אחד ירשום על עצמו כמה מילים.

    א. שם, גיל, מקום מגורים, קצת על מה עושה בחיים
    ב. קבוצה אהודה בישראל, מאיזה גיל
    ג. המשחק הראשון שראיתי, ומה משך אותי לאהוד את הקבוצה
    ד. האהדה שלי כיום - לא מפסיד משחק? רק משחקי בית? כורסאיסט?
    ה. סיפור מעניין שחווה בכדורגל הישראלי או שראה בקבוצה שלו
    ו. קבוצה אהודה בחו"ל
    ז. משהו שלא יודעים עליי שקשור בקבוצה שלי.

    אני אתחיל ברשותכם:

    א. שמי עומר, 28, ת"א, עובד בשוק ההון עושה התמחות בשיווק, ניהול תיקים והשקעות
    ב. מכבי ת"א, מגיל 5, בערך ממתי שאני מכיר את עצמי.
    ג. המשחק הראשון שראיתי היה ההפסד 3:2 לבית"ר תל אביב באשדוד שהובלנו 2:0 עד דקה 85 והפסדנו. זה היה המשחק הראשון של אבארוב. מה משך אותי לאהוד את הקבוצה? אבא מהבית.
    ד. אני הולך לכל משחק בארץ בית וחוץ, מנוי בשער 13, שנה שלישית אחרי שהייתי מנוי כל החיים בשער 11.
    ה. סיפור מעניין שקרה? היו כל כך הרבה אבל אני אבחר דווקא לא בסיפור טוב. כשהייתי בן 7-8 בערך, הייתי בטדי, ואז לא היה את היציע הצפוני, ומישהו זרק אבן איפה שישבו אוהדי מכבי (בפינה) ואבא שלי הזיז אותי ישר, והאבן פגעה בדיוק איפה שישבתי. נראה לי שזה ממצה את הקהל הישראלי אז והיום, לא השתנה דבר, לצערי.
    יש כל כך הרבה, אם זה ה-0:4 על הפועל בדרבי בתחילת שנות ה-90, ה-7:0 שנתנו להפועל חיפה בקריית אליעזר, האליפות בבאר שבע, משחק ההפסד בבית שאן בגשם זלעפות, ה-1:3 בקריית אליעזר, דרך משחק האליפות ב-95/6 וה-7 על בית"ר בתחילת שנות ה-2000, הנצחונות מול פאוק, הלסינקי ואייאקס, וכמובן המשחקים האחרונים באירופה, והאליפויות האחרונות, אבל למרות שזה היה בתקופה האחרונה, אני חייב לבחור את הדרבי של ה-2:3 על הפועל, 23 שנה שאני הולך אחרי מכבי, אבל דרבי כזה לא היה, ולא יהיה אני חושב בחיים שלי, רק אם ננצח את הפועל 5 ומעלה זה יכול להשתוות. אם אני יבחר גם רגעים מרגשים באירופה אז למרות ההפסד, משחק הבכורה בצ'מפיונס בישראל מול באיירן, והנצחונות על אולימפיאקוס, פאנאתנייקוס ופרנקפורט.
    ו. אוהד של אינטר, מגיל 7, אז נחשפתי לכדורגל האיטלקי ששודר בזמנו בערוץ 1, אבא שלי חשף אותי לזה, מאחר והוא אוהד אינטר בעצמו. הוא היה גר באיטליה 7 שנים ולמד שם רפואה והיה נוסע למשחקים של אינטר במילאנו כל פעם. יצא לי להיות בהמון אירועי כדורגל, אם זה אליפויות אירופה, משחקים היסטטוריים ומטורפים וגמרי אלופות, אבל אם אני חייב לבחור אז הטיול לאיטליה ב-2010, שכלל את המשחק אליפות בסיינה וכמובן את גמר ליגת האלופות במדריד, שום דבר לא ישתווה אליו בעולם. חוויה לכל החיים, החלום שלי זה שאינטר ומכבי ייפגשו, בגמר ליגת האלופות : ) ואם לא אז בבתים של האלופות.
    ז. אני מכיר את מיץ' גולדהר ברמה האישית מאז שרכש את מכבי, וכבונוס הוא גם גר לידי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/15
    Franco אוהב/ת את זה.
  2. Drama Guest

    א. שמי גל, בן 26, חולון, עובד כיועץ לחברת אסם.
    ב. קבוצה אהודה בישראל: מכבי פ''ת מגיל 12
    ג. משחק ראשון מול הפועל ת''א בבלומפילד. אבי קיבל כרטיסים מהעבודה והלכנו. היה משחק טוב אך הפועל ניצחו. לאחר זמן מה גיליתי שהקבוצה הוקמה ע"י סטודנטים מאיסטנבול, וגם ככה לא הייתה לי פייבוריטית בליגת העל אז התחברתי למכבי פ"ת. בעונות לאחר מכן הקבוצה המריאה והיה לי לעונג להיות חלק מההיסטוריה של גביע אופ"א.
    ד. האהדה שלי כיום - מנוי והולך למשחקי חוץ מול הגדולות.
    ה. סיפור מעניין שחווה בכדורגל הישראלי או שראה בקבוצה שלו: ירקתי על טל בן חיים במשחק הירידה.
    ו. קבוצה אהודה בחו"ל: גאלאטאסריי. אוהד אותם מגיל קטן, אני יליד טורקיה. הייתי נוסע עם אבי הרבה לראות אותם במהלך השנים, והתמזל מזלי ב2013 להיות מנוי עקב רילוקיישן זמני לאיסטנבול. חלק מהעונה הענקית בה שניידר ילמאז ודרוגבה נחתו וזכינו באליפות. דאז היו משחקים בזמן ששהייתי בארץ בחגים ומכרתי לדוג' כניסה לדרבי מול פנר במחיר של חצי מנוי עונתי. בסוף יצאתי מרווח על המנוי זאת הייתה חוויה נעימה.
    ז. משהו שלא יודעים עליי שקשור בקבוצה שלי: בן דוד של אבי חבר עמותה בגאלאטאסריי. הוא גם בוגר אוניברסיטאת גאלאטא. (תנאי הכרחי)
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    א. שם, גיל, מקום מגורים, קצת על מה עושה בחיים
    נווה, 22, באר שבע. כרגע אני מובטל כביום היווולדי, אז אם מישהו צריך עובד חרוץ נאמן (וחולה על ספורט!!) בבאר שבע, שיצור עימי קשר :)

    ב. קבוצה אהודה בישראל, מאיזה גיל
    הפועל באר שבע. איזה גיל? כשוסרמיל 5 דקות הליכה ממני (למה בנו את טרנר למה */aaaprot), קצת קשה שלא להתאהב. אבל משום שאבא שלי לא רצה לקחת אותי למגרשים, לקח לי זמן עד שהתחלתי לאהוד מתוך וסרמיל.

    ג. המשחק הראשון שראיתי, ומה משך אותי לאהוד את הקבוצה
    זה לא היה בגיל 4,5,6 כמו רובכם(?) כאן. משהו באיזור גיל 14 או 15. לא כ-זה מזמן. חבר טוב שלי (שאז אחותו יצאה עם אביתר אילוז) שכנע אותי סוף סוף להגיע איתו לוסרמיל. מה משך? אין צורך להסביר. לא לכם.

    ד. האהדה שלי כיום - לא מפסיד משחק? רק משחקי בית? כורסאיסט?
    מפסיד משחקי בית לעיתים מאוד מאוד נדירות. בדרך כלל לא נוסע לצפון הרחוק למשחקי חוץ, אבל מקווה שזה ישתנה בעונה הקרובה. למשחקי חוץ במרכז ולדרום(/אשדוד) מגיע, אם כי היד דיי קלה על הדק 'הביטולים', זאת אומרת אם יש התחייבות חשובה בראשון בבוקר, כן ייתכן שאפספס את משחק החוץ (לא את הבית חס וחלילה)

    ה. סיפור מעניין שחווה בכדורגל הישראלי או שראה בקבוצה שלו
    בפעם הראשונה שלקחתי את חברה שלי למגרש היה בתחילת עונת 11/12, במשחק נגד מכבי חיפה. הרבה שעות וימים של הכנות לשירים והתרגשות (בעיקר מצידי). עמדנו בצד ימין של הגוש המעודד, היא מאוד התלהבה (בעיקר מהקונפטי בתחילת המשחק) ואז אוהד חכם שלנו החליט לפתוח רימון, שהתגלה כרימון גז. לא כיף, לא נעים, אבל מה שמפתיע הוא שהיא דרשה ממני לאחר מכן לחזור לגוש המעודד. זה לא היה טראומטי מדיי בשבילה.

    ו. קבוצה אהודה בחו"ל
    אין. זה פשוט לא אותו הדבר. במשפחה יש מעיין בדיחה-פנימית שאנחנו אוהדים את סאות'המפטון. האמת, שהיינו עוקבים אחרייהם גם בליג 1, וגם כיום אבא תמיד מתעדכן בהם ולא רוצה לשמוע מאיתנו את התוצאות עד שהוא לא רואה. אבל זה לא ברמה של צעיפים וכד'.

    ז. משהו שלא יודעים עליי שקשור בקבוצה שלי
    עליי? לא עולה לי משהו לראש. אבל בהקשר שלי? אחותי אוהדת שרופה יותר ממני. הייתה ב95% מהמשחקים בעונה החולפת, תמיד מעודדת 90 דקות וכד'. כמעט סגרה את הדיל לשוויץ אבל זה נפל ברגע האחרון.
     
  4. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    א.שמי דרור בן 20 גר בבאר חייל שמשרת במוד"ש.

    ב.הפועל באר שבע-באמת שאני זוכר את עצמי בגיל 4-5 ביציעי וסרמיל(דברים כאלו לא שוכחים) אם סבא שלי ז"ל ואבא שלי יושבים בשער 5 בכיסאות הכחולים,ומאז המחלה לכדורגל ולבאר שבע התעצמה עם השנים.

    המשחק הראשון שראיתי,ומה משך אותי לאוהד את הקבוצה-אני כמעט בטוח שזה היה נגד מכבי קריית גת והפסדנו יותר מזה אני לא זוכר.
    מה שמשך אותי לאוהד את הקבוצה זה בעצם סבי ואבי ואז ככל שאתה מתבגר אתה מבין יותר ומתמכר יותר אני חושב שבעונה 2003 עם הניצחונות הגדולים על מכבי חיפה בחצי גמר גביע ועל מכבי תל אביב בבלומפילד התחילה נקודת המפנה ואתה נהיה עוד יותר מכור.

    האהדה שלי כיום-כיום אני חייל אז אני בקושי במשחקים מקווה שבשנה האחרונה שלי בצבא זה קצת ישתנה,אבל בכל זאת מנו לעונה הבאה יש :)

    סיפור מעניין שקרה-הדבר הכי חריג שקרה לי הוא המשחק גם נגד מכבי חיפה בוסרמיל בעונת 11/12,אני פשוט זוכר שראיתי מלא אנשים רצים לדשא וחשבתי שזה רימון עשן רגיל עד שהתחיל לשרוף לי בעיינים.


    קבוצה אהודה בחו"ל-אייאקס אמסטרדם כמובן שזו תהיה קבוצה באדום לבן,הכל התחיל שסבי וסבתי היו בהולנד והביאו לי תחולצת חוץ שלהם משנת 97 ואז הייתי בן 3 בערך ואהבתי את הצבעים ואת הסמל ומאז אני מכור הייתי אפילו במשחק בארנה וכמו באר שבע אייאקס זו התמכרות,כמובן שיש חולצות וצעיפים והכל.

    משהו שלא יודעים עליי-אין לי איזה משהו מיוחד חוץ מזה שכל הרומנים היו שכנים בשכונה ד בבאר שבע,אז אבא שלי היה הולך למשחקים עם צביקה הדר וכבר אז הוא אמר שהוא ניסה להצחיק ולא להצליח.
    וגם סבי ז"ל היו מוכר כרטיסים למשחקים ועד שהוא לא אמר להנהלה לעשות כרטיסיה של משחקים (יעני מנוי) והם עשו אחרי שהוא אמר להם.

    ועומר זה דיון פשוט נהדר ומעניין כל הכבוד*/aaa031
     
    ייא אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר

    א. שם, גיל, מקום מגורים, קצת על מה עושה בחיים:
    דרור,30, עובד בחדר אלחוט בדן(קצת מסובך להסביר אבל זה קשור לפיקוח ובקרה)
    ב. קבוצה אהודה בישראל, מאיזה גיל: מכבי חיפה,מגיל 8
    ג. המשחק הראשון שראיתי, ומה משך אותי לאהוד את הקבוצה כבר לא זוכר,אחד המשחקים הראשונים ב-93/94. נראה לי נגד בית"ר.
    ד. האהדה שלי כיום - לא מפסיד משחק? רק משחקי בית? כורסאיסט? בעבר הייתי הולך לכל המשחקים. היום בעיקר בפליאוף העליון.
    ה. סיפור מעניין שחווה בכדורגל הישראלי או שראה בקבוצה שלו
    ו. קבוצה אהודה בחו"ל
    יובנטוס
    ז. משהו שלא יודעים עליי שקשור בקבוצה שלי. אני זה בעצם יענקלה שחר
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  6. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    שמי דור , בן 22 מבית שמש , כרגע "בין עבודות" , עוד מעט מתחיל ללמוד עיצוב גרפי כמובן במטרה להפוך את זה למקצוע.

    אוהד בית''ר ירושלים , באמת שלא זוכר מאיזה גיל בדיוק, איפשהו בסוף שנות ה-90 זה התחיל (יליד 93).

    דוד שלי שלקח אותי למשחקים מספר שהמשחק הראשון שהייתי בו היה נגד מכבי הרצליה בעונת האליפות כנראה של 97.
    מה שמשך אותי לבית''ר זה קודם כל הסביבה שבה גדלתי, כלומר לגדול בבית שמש, רבע שעה ביום טוב מירושלים, איזור חיוג 02 ושכולם אוהדי בית''ר סביבך, זה לא משאיר לך ברירה, מה גם שאני זוכר את עצמי טוב כמו הילדים הקטנים היום שמעריצים את מסי בחו''ל או זהבי בישראל וזה פחות או היותר הדבר היחיד שהם יודעים בכדורגל בשלב הזה של החיים הצעירים שלהם, ככה הייתי עם אלי אוחנה, ממש לפני הפרישה, עד היום זכורה לי החולצה הנפוצה (שכמובן הייתה לי גם) ביותר אצל ילדי בית שמש, מקדימה הסמל הישן של בית''ר עם המנורה והכדורגל, ובגב מספר 11 כמובן על רקע צהוב.
    היום כמובן אחרי שאני כבר 8 חודשים בערך מושחרר יש לי זמן לראות כל משחק, לא תמיד מסתדר לנסוע למשחקים עצמם אבל מנסה כמה שיותר, כמובן שבזמן הצבא היו משחקים שפספסתי.

    סיפור מעניין - אין משהו מיוחד, אני רק זוכר את גמר הגביע ב-2008 מול הפועל, את הדמעות שלי, את ההתעלפויות מסביבי, איך זה שהתקצרו לי כמה שנים מהחיים רק מהפנדלים (וזה עוד לפני שהתחלתי לעשן) וזה שאחרי הבעיטה של דגו אבא שלי התקשר אליי בהסטריה לבדוק אם היא נכנסה או לא, כי מסתבר שממש ברגע שהוא רץ לכדור קפץ החשמל (אני לא מאמין גדול, אבל עד היום אני חושב שזה איזה סימן), וכולנו זוכרים מה קרה עם הבעיטה הזאת.

    קבוצה בחו''ל - ריאל, ההתאהבות היא בערך אותה התאהבות, בזכות שחקן אחד - ראול , רק שבמקום בגיל 4-5 זה קרה לי בגיל 10 בערך.

    משהו שלא יודעים עליי שקשור בקבוצה שלי - אמממ... שמואל קוזוקין, בעבר מגן הקבוצה, הבטחה גדולה גם בנבחרת, אוסף רגליים של חלוצים מחונן ואוברייטד מטורף, אה ובן השאר יליד העיר בית שמש, אז בשנים האחרונות מי שלא עקב אחריו אז שידע שהוא עבר לשחק בעירוני בית שמש, ואמא שלי שעובדת במשרד החינוך ושמכירה את אמא שלו, סידרה שהוא יהיה בין השאר מורה לחינוך גופני בבית ספר שבו למדתי ככה בשביל ההשלמת הכנסה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/15
  7. Turgi Guest

    א. שם, גיל, מקום מגורים, קצת על מה עושה בחיים
    ליאור, בן 27, מתגורר במלבורן אוסטרליה.
    ב. קבוצה אהודה בישראל, מאיזה גיל
    מכבי תל אביב, מאז שאני זוכר את עצמי, לסבא היה בבית כובע של מכבי וזה גירה אותי.
    ג. המשחק הראשון שראיתי, ומה משך אותי לאהוד את הקבוצה.
    לא הראשון אבל זה שאני זוכר הכי טוב, הפסד 4-2 בדרבי עם צמד של שגיב אליהו, יום אחד בדיוק אחרי יום ההולדת שלי.
    לא הפסקתי לבכות כל היום.
    ד. האהדה שלי כיום - לא מפסיד משחק? רק משחקי בית? כורסאיסט?
    צופה מהבית בשעות לא הגיונית, בדרבי עם השלושער של זהבי חברה שלי הייתה ממש קרובה לזרוק אותי בגלל הצרחות בחמש בבוקר.
    בעונה האחרונה הפסדתי שני משחקים בלייב שראיתי אחר כך בשידור חוזר, לפעמים קשה לקום בשלוש בבוקר כשיש עבודה למחרת.
     
  8. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    א. אלעד, 25, הרצליה, מפתח ומתכנת בחברת הייטק בהרצליה פיתוח.
    בין היתר משחק בליגה למקומות עבודה ומדינת הכדורגל
    ב. מכבי חיפה, לא זוכר גיל ספציפי, אבל מאוד מוקדם.
    ג. ראיתי משחקים כשהייתי צעיר, אבל היחידי שאני זוכר 90 דק' זה ההפסד ללקומוטיב מוסקבה.. /=
    ד. שנה שעברה לא עשיתי מנוי, אבל הגעתי כמעט לכל משחקי הבית + משחקי חוץ במרכז הארץ. מחפש מישהו לעשות איתו מנוי.
    ה. לא חושב על משהו כרגע.
    ו. ריאל, כשרואים את ראול עורך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, קשה שלא להתאהב..
    ז. בילדותי הארון בגדים שלי היה מכוסה בתמונות סופרגול של איברהים דורו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/15
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    א. שם, גיל, מקום מגורים, קצת על מה עושה בחיים - אלכס, קטן ממשומר ב - 16 יום, כרגע גר בשכירות בב"ש, מתכנת ג'אווה באמדוקס, שדרות
    ב. קבוצה אהודה בישראל, מאיזה גיל - עליתי לארץ ב -93, התאהבתי במכבי חיפה בחמישיה המפורסמת לרשת של אוברוב
    ג. המשחק הראשון שראיתי, ומה משך אותי לאהוד את הקבוצה - המשחק הראשון שבאתי אליו היה ב - 95 בב"ש. היתר ראה סעיף ב'
    ד. האהדה שלי כיום - לא מפסיד משחק? רק משחקי בית? כורסאיסט? - אפשר להגיד בעיקר כורסאיסט
    ה. סיפור מעניין שחווה בכדורגל הישראלי או שראה בקבוצה שלו - אין לי משהו ספציפי, פרט לשנאתי העזה להגיע ליציע האורחים בוסרמיל, בדרך החזרה שם מהיציאה אפשר בקלות לשבור את הראש בחושך. טוב שהורסים את המתקן הזה
    ו. קבוצה אהודה בחו"ל - מנצ'סטר יונייטד ודינמו קייב. מתעניין במה שקורה אצל השדים לא פחות מאשר מכבי חיפה. שרוף על הליגה האנגלית כבר 20 שנה.
    ז. משהו שלא יודעים עליי שקשור בקבוצה שלי. - לא פעם שואלים אותי את מי אהדתי בצמד המשחקים המפורסם של מכבי חיפה מול היונייטד. התשובה היא מכבי חיפה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/7/15
  10. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    א. יקיר בן 30 מבאר יעקב.
    ב. אוהד מכבי תל אביב מאז שזוכר את עצמי.
    ג. האהדה למכבי הגיעה דרך המשפחה של אמא שלי ובגלל שהם מקרית גת אז המשחק הראשון שראיתי הוא בכלל של מכבי קרית גת :).
    אחד המשחקים הראשונים שזכורים לי במכבי זה ה5-0 למכבי חיפה. מבחינתי הקבוצה מתה וזהו חיפה הולכת לשלוט לכל החיים בליגה :)
    ד. מנוי לשער 8 כבר 8 שנים. במידה ומשחק חוץ קרוב יחסית והחברים זורמים אז גם נוסע למשחק חוץ.
    ה. בתקופה שעבדתי בשדה התעופה הייתי עושה פרוטקציות לשחקני מכבי ופותח עבורם מכונת שיקוף במידה והיה עומס.
    את אבי נמני הייתי שולח תמיד למכונה מס' 8 :).
    היום כעמיל מכס יצא לי לשחרר את משלוחי מכבי מהמכס, משלוח פרטי של אבלרמן, אוסקר בעונה הראשונה.
    ו. מנצ'סטר יונייטד. הקבוצה היחידה בחו"ל שאני באמת אוהד. אני מת על הליגה האנגלית ואנגליה בפרט.
    ז. בימים שגדי ברומר נשלח להתרשמות במנצ'סטר יונייטד שלחתי לו מכתב ברכה למשרדי המועדון וקיבלתי מכתב תודה ממנו וחולצה חתומה
     
  11. Turgi Guest

    לא רוצה להרוס את הרצף, אבל מפתיע אותי לטובה ממוצע הגיל של הכותבים כאן.
     
  12. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    א. שם, גיל, מקום מגורים, קצת על מה עושה בחיים
    אופיר , 21 , נתניה , חייל משוחרר .
    ב. קבוצה אהודה בישראל, מאיזה גיל

    מכבי נתניה , מגיל 0 בערך .. אבא שלי היה לוקח טרמפים מאשקלון לנתניה בשנות ה70-80
    ונתניה ועוד 15 .
    ג. המשחק הראשון שראיתי, ומה משך אותי לאהוד את הקבוצה

    זה היה משחק של נתניה בליגה הלאומית (אז קראו לה ליגה ארצית) , בעונת העלייה
    של 98\99 , לא זוכר נגד מי זה היה אבל אני זוכר את הקהל שר "הוא קוסם הוא קוסם"
    ללאסלו צה האגדי אחרי שהבקיע עוד שער .. אני גר 3 דקות הליכה מהקופסא ככה
    שגם זה וגם האהדה של אבא שלי לקבוצה חייבו אותי ללכת אחרי מכבי איוב .
    ד. האהדה שלי כיום - לא מפסיד משחק? רק משחקי בית? כורסאיסט?

    העונה זו תהיה העונה העשירית רצוף שלי עם מנוי . אז בעקרון אני לא מפספס משחקי בית ,
    ומגיע בממוצע בעונה ל5-6 משחקי חוץ .
    ה. סיפור מעניין שחווה בכדורגל הישראלי או שראה בקבוצה שלו

    אמממ..שהייתי ילד (5-6) , אני ואחי השפרצנו מים אחד על השני בים ומוטל'ה שפיגלר קרא לנו "ברברים" :ph34r:
    יש עוד מליון סיפורים אבל כלום לא עולה לי עכשיו ..
    ו. קבוצה אהודה בחו"ל

    ברצלונה
    ז. משהו שלא יודעים עליי שקשור בקבוצה שלי.

    *כל פעם שאני עובר ליד הקופסא ז"ל (בזמן האחרון יוצא לי לעבור שם כמה פעמים בשבוע) ,
    ורואה במקום אצטדיון מיושן עם נשמה ענקית - ארגז חול עם טרקטורים ומשרד מכירות לפרוייקט בניינים -
    הלב שלי נצבט . כל . פעם . מחדש .
    *עוד משהו קטן - אני ואבא שלי אמנם אוהדי נתניה ... אבל שני האחים שלי קיבלו חינוך לא טוב בכלל -
    אחד אוהד בית"ר והשני מכבי חיפה (פעם היו אוהדים שרופים שנסעו להרבה משחקים מנתניה לירושלים
    וחיפה .. היום טיפה פחות) .
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    יוזמה נחמדה.

    א. שם, גיל, מקום מגורים, קצת על מה עושה בחיים
    אורן, 31, חדרה. אחרי תואר במדעי המחשב הבנתי שאני שונא לתכנת וכיום עובד בחברה שעוסקת בתחום השיווק באינטרנט.

    ב. קבוצה אהודה בישראל, מאיזה גיל
    מכבי חיפה, בערך מגיל 9.

    ג. המשחק הראשון שראיתי, ומה משך אותי לאהוד את הקבוצה
    המשחק הראשון שאני באמת זוכר זה החמישייה המפורסמת. עשינו על האש בבית באותו יום עם המשפחה ובערב אבא שלי ודודים שלי התיישבו לראות את המשחק ואבא שלי אמר לי: "בוא תראה קבוצה גדולה". מאז אני מאוהב. המצחיק הוא שתכלס אף אחד אצלנו לא אהד את חיפה, אבא שלי בכלל אוהד הפועל ת"א.

    ד. האהדה שלי כיום - לא מפסיד משחק? רק משחקי בית? כורסאיסט?
    לא מפסיד כמעט שום משחק לפחות מאז השחרור מהצבא (בעיקר מהכורסא). כיום כבר בקושי הולך למשחקים אבל פעם הייתי הולך המון, בעיקר למשחקי הבית.

    ה. סיפור מעניין שחווה בכדורגל הישראלי או שראה בקבוצה שלו
    לא זכור לי משהו מיוחד.

    ו. קבוצה אהודה בחו"ל
    ליברפול. חולה עליהם כמו על חיפה. מכור ממש. לא מפספס כמעט שום משחק גם כבר משהו כמו 10 שנים. האמת שאוהד אותם עוד מלפני שאהדתי את חיפה, משנת 91. סבא שלי לקח אותי לחנות מחשבים ואמר לי לבחור משחק. לא היה לי יותר מדי מושג אבל היה שם משחק כדורגל של ליברפול ועל האריזה היה רשום "עם הישראלי רוני רוזנטל" אז לקחתי. אחרי שחרשתי על המשחק הכרתי את כל השחקנים במועדון וכשהיה סיכום המחזור בימי שני התלהבתי שאני מכיר את השחקנים של ליברפול, ומאז זה נשאר.

    ז. משהו שלא יודעים עליי שקשור בקבוצה שלי.
    לא עולה משהו לראש.
     
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    א. ליאור, בן 34, קריית אונו (עברתי לאחרונה). עצמאי בתחום דוכני המזון.

    ב. אוהד מכבי תל אביב, מגיל 0 פחות או יותר.

    ג. את המשחק הראשון שלי אני לא זוכר, כי בקושי ידעתי לדבר. זה היה במגרש הישן ביהוד, והפועל המקומית שיחקה מול מכבי. אבי תמך בדרך כלל בקבוצה המקומית, אבל מכבי הייתה אהבתו העיקרית והוא החליט לקחת אותי משום מה.
    כמו שאפשר להבין, אבא גרר אותי לזה.

    ד. הייתי מנוי, עד העונה, 11 שנה רצוף. אחרי הצבא התחלתי את הרצף, והעונה הוא נקטע מסיבות משפחתיות. תחילה הייתי ב-11, אחר כך ב-8, ובשנתיים האחרונות ב-13 ו-7.
    היום אני הולך לכל משחק בית שמתאפשר ולכארבעה משחקי חוץ בשנה.

    ה. פעם הסעתי אדם שאני לא מכיר לבית חולים כי אחותו כרעה ללדת. זה היה ב-6-2 על סכנין לפני כמה עונות.

    ו. ריאל מדריד. הרבה בגלל ראול.
    זו לא אהדה כמו מכבי, אבל גם משהו.

    ז. לא עולה לי לראש.
     
  15. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    א. שם, גיל, מקום מגורים, קצת על מה עושה בחיים
    דר, 24, כרגע לצערי מובטל בין עבודות, התחביב הכי גדול שלי חוץ מכדורגל זה כתיבת שירים.
    ב. קבוצה אהודה בישראל, מאיזה גיל:
    הפועל באר שבע, מגיל 7 אם כי למשך שנה 'אהדתי' את ביתר בגלל לחץ חברתי (סיפור ארוך)
    ג. המשחק הראשון שראיתי, ומה משך אותי לאהוד את הקבוצה:
    משחק מול הפועל אשקלון שחזרתי מנופש באילת, משהו במשחק הזה ובמראה של אצטדיון וסרמיל פשוט משך אותי קשה לי להסביר את זה, משיכה קוסמית הייתי קורא לזה, מה גם שגדלתי על אזור שהשחקנים של דור האליפות היו עוברים בדרך למגרשי האימונים שהם התאמנו בהם.
    ד. האהדה שלי כיום - לא מפסיד משחק? רק משחקי בית? כורסאיסט?
    חצי כורסאיסט חצי משחקי בית.
    ה. סיפור מעניין שחווה בכדורגל הישראלי או שראה בקבוצה שלו:
    לא זכור לי משהו ספציפי, אם כי היה את המשחק מול מכבי חיפה בעונת 2002-2003, זה היה המנוי השני שלי וזה היה משחק כל כך מדהים שהבנתי בו עד כמה הקבוצה שאני אוהד גדולה.
    ו. קבוצה אהודה בחו"ל: ברצלונה.
    ז. משהו שלא יודעים עליי שקשור בקבוצה שלי: שהייתי קטן תמיד התפללתי לאלוהים (שהיום אני לא מאמין בו) שיגרום לכך שבאר שבע תנצח, התפללתי שזה יקרה בגמר הגביע וכבשנו גם שער שוויון אבל הפסדנו (זה לא גרם לי להפסיק להאמין אבל זה הראה לי שהתפילות שלי לא ממש נענות).