NBA 2015: גולדן סטייט האלופה!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י VAR, ‏21/10/14.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    שיקגו הודיעה על פיטוריו של תום ת'יבודו
     
  2. חזק מנטלית Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/13
    הודעות:
    69
    לייקים שהתקבלו:
    12
    או את המגן שיניים שהוא חייב ללעוס כל פעם שהמצלמה עליו.
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הם הולכים לשלם על הצעד המטומטם הזה בריבית בדיוק כמו ה-49ers. ברגע שחליפות מנופחות אגו וחסרות מושג מקצועי בפרונט אופיס מתחילים לריב ולשרוף גשרים עם מאמני טופ 10 זה תחילת הסוף. שלא לדבר על הדרך הבזויה עם ניסוח ההודעה הרשמית או הדיווחים על פאקינג אנשי אבטחה שליוו אותו היום ביציאה מהמשרד. פשוט בושה וחרפה.

    חבל שהם לא החתימו את ד׳אנטוני האשפה לפני 5 שנים ולקחו את תיבס במקום. אולי דרק רוז היה הופך לסטף קארי הבא וג׳ואקים נואה לומד איך לקלוע במרחק של 7 מילימטר מהסל. ״התקפה״ הם רוצים הסמרטוטים האלה. כי הגנות טופ 3 כבר חמש שנים ברציפות זה מובן מאליו. כל אחד היה בונה סיסטם לוחמני ובלתי מתפשר עם שחקנים ששמים 700% מהתחת שלהם any given day בין אם היריבה היא קליבלנד או נס ציונה. ברור, זה הרי ה-culture ששולט ברוב הלוקר רומ׳ס בליגה מפוצצת ה-JR SNIFF's ואמארה סטאדומייר הזאת.

    הולך להיות כיף לעקוב אחרי הארגון הזה בשנים הקרובות בהשוואה לקריירה של תיבס שכבר עכשיו חצי ליגה מתחילה להיאבק עליו כולל המשרה הסופר נחשקת בניו אורלינס ואפילו הלייקרס. כנראה שהם לא הגיעו עדיין לרמת הגאונות של ״גאר פורמן״ (מי זה היצור הזה בכלל) אבל אולי ביום מן הימים מי יודע.

    בינתיים שמעתי שסקוט סקיילז ו-ויני דל נגרו פנויים, נקווה שירימו אליהם טלפון...
     
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    זה באמת מגעיל.
    חייב להפסיק עם הקטע הזה
     
  5. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    תיבודו אולי לא הכי גאון או מתוחכם מבין כל מאמני ההייטק שמסתובבים בליגה הזאת אבל מה שבטוח שהשמן בתחת הזה הוא one of the toughest מביניהם.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מאוד קל לשבת על כיסא בישראל ולומר לאנשים שחיים את הפרנצ׳ייז 24 שעות ביממה עד כמה הם מטומטמים. ישנם דיווחים ש3 שחקני חמישייה (!!) של הבולס הציבו אולטימטום שהם לא יופיעו לאימונים בעונה הבאה אם ת׳יבס יהיה שם. עכשיו, אני אהיה הראשון שתקבל ממנו תמיכה אם את הביקורת שלך היית מפנה כלפי אותם שחקנים. אבל אני לא צריך לספר לך איך עובדת הליגה הזאת ומי האנשים ששולטים בקבוצות (רמז: לא המאמנים, חוץ מדוגמה אחת ויחידה שגם אותה אפשר לקחת בעירבון מוגבל). אם אתה הבעלים ואתה חייב לבחור בין המאמן שלך (ובוא נודה באמת, ההשפעה שלו לא עד כדי כך גדולה ויהיו לו מספיק תחליפים ראויים, לראייה שני מאמנים רוקיז שאחד מהם יוכתר כאלוף בעוד כשלושה שבועות) לבין כאוס מוחלט בקבוצה (גם אם באופן זמני) גם אתה היית עושה בדיוק את אותו הדבר.
     
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מהעונה הזאת, עושה רושם שת'יבודו הוא מאמן שלא משנה מי משחק בקבוצה שלו היא תיראה אותו דבר ותצליח באותה מידה. יש לשיקאגו סגל טוב מדי כדי שלא יתנו לו צ'אנס להצליח מעבר לרמה שת'יבודו הביא אותם.
    מה שכן, ההודעה וההתנהלות על גבול הביזיונית.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    Heroball - יכול להיות שלמאמן אין השפעה בליגה כמו ה-NBA (זה כבר דיון בפני עצמו ואני מאמין שזה משתנה מקבוצה לקבוצה), אבל העובדה שמאמן רוקי יוכתר לאלוף בעוד כ-3 שבועות היא לא הוכחה לכך. אי אפשר לפסול את האפשרות שאולי מדובר במאמנים טובים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/5/15
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    ברור שהם מאמנים טובים, הכוונה שלי הייתה שאפשר למצוא מאמנים טובים גם אם לא אימנו בליגה קודם לכן. ספריוול הזכיר את דל נגרו וסקיילז - אבל למה שמישהו יפנה אליהם? אתה תמצא עוזרי מאמנים ומאמני מכללות שעשו עבודה הרבה יותר טובה משני אלה. למעשה יש היצע של יותר מ30 מאמנים טובים בליגה הזו כך שמאמן טוב זה תמיד משהו שאתה יכול למצוא בקלות יחסית.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    האמת היא שזה היה מאוד קל גם אם הייתי יושב על כיסא באילינוי מרחק חמש דקות מהיונייטד סנטר או בשוק הסיטונאי באיסלאמבאד. ככה זה בדרך כלל עם טענות נכונות. הן כאלה בכל מקום.

    ת'יבודו לא פוטר בגלל "3 שחקני חמישייה שהציבו אולטימטום". הוא פוטר בגלל סיבות אישיות והעובדה שצמד הבוסים שלו לא סבלו אותו מהרגע הראשון. ווג' פירסם היום שב-2010 אחד מהם (פאקסון) רצה את לורנס פרנק כמאמן, גאר פורמן את דאג קולינס והסיבה היחידה שתיבודו מונה הייתה בגלל הבעלים. אז כבר מ-Day 1 יש לך פה צמד בוסים שעובדים עם בן אדם שלא היה הבחירה המקורית שלהם. מה נאמר ומה נגיד, המתכון להצלחה.
    דבר שני, תחילת הסוף הגיע כבר לפני שנתיים כשצמד הסמרטוטים הללו פיטר לתיבודו את עוזר המאמן הבכיר שלו, רון אדאמס. מי זה רון אדאמס אתה שואל? בסך הכל מומחה הגנתי שעובד היום בגולדן סטייט ואחראי על ההגנה שסיימה במקום הראשון בליגה, תודה ששאלת. ברגע שתיבודו הפסיד את ה-POWER STRUGGLE הראשון הזה הוא היה גמור. מאז הם התחילו להתערב לו הרבה יותר בצורת האימון, הגבילו דקות של שחקנים, לא התייחסו להמלצות שלו בענייני פרסונל (דוגמה:הוא והצוות שלו רצו בדראפט 2012 את דראיימונד גרין. פורמן ופאקסון הביאו לו את מרקיז טיג...) ומתחילת העונה לא הפסיקו להדליף לתקשורת כל פיפס שקרה באירגון, דבר שחילחל לשאר הקבוצה (ההתבזות במשחק 6 לא הייתה מקרית) ולאותם 3 שחקנים אפסים (שאני אישית רוצה להאמין שזה עוד המצאה שפאקסון ופורמן שיחררו לתקשורת כחלק ממסע רצח האופי שהם עושים לתיבס אבל נניח לרגע שזה נכון) שפתאום לכלכו עליו בצורה כזאת ב-EXIT INTERVIEW למרות שלא פצו מילה ב-4 שנים הקודמות. המצב היה כל כך הזוי עד שבאחד המשחקים בינואר ששודרו ב-ESPN, ג'ף ואן גאנדי יצא נגד ההתנהלות הבזויה הזאת (בדיוק כמו שהוא עושה עבור כל מאמן בליגה) אבל צמד האפסים היה בטוח שהוא למעשה השופר של ת'יבודו והגיעו להתעמת איתו מילולית (קללות וגידופים) במשחק הבא. זה נראה לך נורמלי? זה נראה לך הגיוני?

    למעשת ציטטת לי פה את ההודעה שכתבתי לך בעצמי על ד'אנטוני יומיים לפני שהוא פוטר. אני האחרון שאתה צריך להסביר לו כמה מאמנים בליגה הזאת (80% מהם לפחות) הם כלומניקים וססטיסטים שעומדים על הקווים ורק צריכים לנהל דקות ורוטציות. זאת ליגה של סופרסטארים, לא של מאמנים. אבל תיבודו הוא מקרה אחר. הוא לא הד'אנטוני הטיפוסי. הם גם לא סתם "מאמן טוב" טיפוסי. תיבודו הוא מאמן ששינה והנחיל CULTURE שלם. זה אחד הדברים הנדירים והחשובים ביותר שארגון ספורטיבי שמתבוסס בבינוניות יכול לקבל. רשימת האנשים שמסוגלים לעשות דבר כזה היא מצומצמת ביותר. הבן אדם הוא המאמן המוצלח ביותר בהיסטוריה של שיקאגו אחרי פיל ג'קסון (שנהנה מאיזה רול פלייר בשם מייקל ג'ורדן) למרות ש-53% מהמשחקים הוא נאלץ להסתדר בלי ה"סופרסטאר" דרק רוז. הוא ניצח סדרות פלייאוף עם נייט רובינסון כשחקן ההתקפי הכי טוב בקבוצה שלו. תחתיו מיידה פטישים כמו נואה התפתח ל-DPOY וקיבל MVP VOTES (!!!!!) וג'ימי באטלר הפך לאול-סטאר שרק משתפר מעונה לעונה. הוא arugbly מאמן טופ 5 בליגה וללא ספק ההגנתי הטוב ביותר. לעשות לו את המוות ולצאת נגדו למסע ונדטה אישי זה אחד הדברים הבזויים ביותר שאפשר לעשות.

    ככה שלא, לא מדובר בעוד מקרה "כרמלו-ד'אנטוני" או "קובי-וואטאבר" רגיל שאז אולי הייתי מסכים עם מה שאתה אומר (ובכלל, מי זה ה"כרמלו" וה"קובי" בבולס? דרק "זרקתי 3 פעמים לסל במחצית השנייה של המשחק הכי חשוב של העונה כשמאתיו דלאבדובה שומר עליי וגם ככה יש לי גג עוד שנתיים לשחק עם הברכיים האלה" רוז או ג'ואקים "אם לא ת'יבס כנראה הייתי הופך לגירסה כושלת של קנדריק פרקינס" נואה?). רחוק מזה. פה מדובר על מקרה "ת'יבודו-פורמן ופאקסון" כשדי ברור מי הצד הצודק, ההגון והחשוב יותר לקבוצת כדורסל.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה בדיוק העניין. ההוא מדווח משהו אחד, ההוא מדווח משהו אחר, ולך תדע למה להאמין. עזוב. בשורה התחתונה אפשר לספור את האנשים שמעריכים אותו שם על כף יד אחת, אם בכלל קיימים כאלה. אין שום דרך שבה הוא יכול היה להמשיך ולא כוללת החלפה של 80% מהמערכת, כולל שחקנים שחלק מהם חוזים בלתי סחירים בעליל (רוז), חלק אחר אולסטארים שיקבלו מקסימום בקיץ (באטלר) והאחרים הם רול פליירס שלא תצליח למצוא להם תחלופה הולמת. כנראה שיחסי אנוש מינימליים זה משהו שאתה חייב בקבוצה שרוצה ללכת עד הסוף. לא מדובר פה בחבורה של רוקיז כמו אורלנדו שאתה יכול לתת להם מכות בטוסיק ולהגיד שככה מחנכים.

    התגובה שלי מזכירה לך את ד'אנטוני? התגובה שלך דווקא מזכירה לי מקרה עדכני יותר שקרה לפני קצת פחות משנה. מקהלת ה"מי זה לעזאזל סטיב קר שאתם זורקים בשבילו מאמן שהרים אתכם מהאשפה והפך אתכם לקבוצת פלייאוף לגיטימית במערב". מקהלה שאני הראשון שיודה שהשתייכתי אליה. יכול מאוד להיות אגב שאותו סטיב קר לא היה מצליח לעשות את מה שמארק ג'קסון עשה, אבל בנקודת הזמן ההיא ג'קסון לא היה יכול להביא אותם רחוק יותר, וקר היה האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון להשלים את המלאכה. אפשר להשליך את זה גם על ד'אנטוני - הוא הפך את פיניקס לאטרקציה התקפית בדיוק כמו שת'יבודו הפך את שיקאגו למכונה הגנתית, אבל איתו הם לא היו מביאים טבעת. אל תדאג לשיקאגו, יש להם חומר טוב (הרבה מאוד בזכות ת'יבס) והגנה אתה לא שוכח לשחק ביום שהמאמן שלך הולך הביתה. ימונה מישהו אחר שיביא איתו משהו חדש ויש מצב לא רע בכלל שהוא גם יביא אותם רחוק יותר.

    לא רואה טעם עכשיו להיזכר בכל פאק שהGM עשו. אז ת'יבס רצה את דריימונד גרין. נו ו? כמה מאמנים בליגה אתה יכול למנות לי שיש להם say בנוגע לבחירת הדראפט של הקבוצה? ריברס וSVG שהם הGM בעצמם, פופוביץ' זה כנראה עוד אחד, מי עוד? ובכלל, לפני 7 חודשים היית מדבר איתי על דריימונד גרין בתור גניבת דראפט? זה הכל עניין של סיטואציה. אני זוכר את די ג'יי אוגוסטין ואת ג'ראלד גרין מסריחים את הפרקט באינדיאנה לפני שהפכו בעונה שאחרי למועמדים לשחקן השישי בקבוצות אחרות. זה לא משנה, יכול להיות שפאקסון ופורמן הם שני שאהידים. אבל במצב שנוצר נכון לתאריך ה29 למאי 2015, הפיטורים של ת'יבודו הם לא רק ההחלטה הנכונה, הם ההחלטה היחידה האפשרית.
     
  12. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    פרד הויברג ששיחק בבולס בין השנים 1999-2003 וכיום מאמנה של איווה סטייט הוא המועמד המוביל למשרת המאמן במקומו של ת'יבודו .
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ברור שבמצב שנוצר ואחרי כל הגשרים שנשרפו לא היה מנוס מלבצע את הצעד הזה (זה לא היה סוד שהוא לא ימשיך עוד במהלך הפלייאוף) אבל אני מדבר אך ורק על התהליך ועל השורה התחתונה. כששתי חליפות בלי מושג מקצועי יוצאים למסע ונדטה ומעיפים מאמן רק כי הוא לא "THEIR GUY" וכי האישיות שלו לא מתאימה להם למרות שמקצועית הוא אחד הטובים בעסק - זאת בעיה. ככה לא מתנהל ארגון בריא ונורמלי אלא קרקס ומועדון חברים (נחש מי חבר טוב של פורמן? פרד הויברג שלפי כל הדיווחים כבר סגור שם. איזה כיף להיות חבר של גאר פורמן.).

    אתה באמת שמת עכשיו את מארק ג'קסון היצור מהתחת שלא יודע לעשות כלום חוץ מלצעוק בטיימאאוטס "LETS GO" ולהטיף לשחקנים בולשיט דתי לפני משחקים ליד עילוי X's and O's הגנתי כמו טום תיבודו שאחראי לדעת רבים כולל שחקנים ששיחקו בקבוצה על האליפות של בוסטון (כשדוק ריברס משמש על תקן "מארק ג'קסון")? בן אדם שהגיע לפרנצ'ייז שמאז ג'ורדן לא עשה כלום חוץ מלהפסיד ולהפסיד ולהפסיד והביא רקורד של 255-139 ב-5 עונות שהוא היה שם למרות 3 שנים בהן הוא למעשה נאלץ להסתדר בלי השחקן הטוב ביותר של הקבוצה? המאמנים היחידים עם אחוז ניצחונות טוב יותר לאורך ההיסטוריה (מינימום 250 משחקים): רד אאורבך (9 אליפויות), K.C ג'ונס (2 אליפויות), גרג פופוביץ' (5 אליפויות), בילי קאנניגהאם (אליפות אחת) ופיל ג'קסון (11 אליפויות). נשמעת כמו חברה סבירה.

    אני מדבר איתך על מאמן ששינה CULTURE (שברור שלא יתפרק בעונה הבאה כי הוא מספיק חזק אבל זה עניין של זמן עד שתרבות ה-JR SNIFFS תחזור לשלוט) ושהפך פרנצ'ייז שלם ליחידת קומנדו שנותנת את התחת בכל משחק ומשחק במשך 5 שנים (לא בדיוק דבר שכיח שקורה בליגה הזאת עם החומר האנושי שמסתובב בה) ואתה מזכיר לי אפס מאופס כמו ד'אנטוני ששחקנים השתינו, משתינים וימשיכו להשתין עליו כל הקריירה בגלל שהייתה לו איזו "שיטה" מטומטמת שהוא הריץ עם אחד הרכזים הטובים והחכמים בהיסטוריה ו-PF מחבל שעושה טובה אם הוא קופץ לריבאונד הגנה? הלכתי לאיבוד. אנחנו לא דוברים את אותה שפה כנראה. זה הרבה מעבר לעניין של מספרים ותוצאות מבחינתי (למרות שגם באספקט הזה הוא לא רואה ממטר את שני האידיוטים שהזכרת ביחס לציפיות ולנסיבות שהוא התמודד איתן). זאת דרך ופילוסופיה שלמה שכבר נדיר לראות בליגה הזאת.

    לא מזכיר כל פאק של הפרונט אופיס. מונה לך כמה דברים שהלכו והצטברו והצטברו והלכו. מפטרים לך את העוזר מאמן הבכיר שלך, מפטרים את איש האנליטיקס הבכיר ביותר שלך (ומאז מחזורי הדראפט מדרדרים באורח פלא), לא מביאים לך מאמן כושר שביקשת (שארגון כושל כמו הספרס רוצה ומחתים במקומך), מתערבים בצורת האימון ונותנים לך הוראות כמה דקות לשחק עם שחקנים, לא משתינים על הדעה המקצועית שלך בענייני פרסונל (זה לא רק דראפט. הטרייד של דנג למשל שהיה אחד השחקנים החשובים והאהובים על תיב'ס נחשב לבדיחה עבור קבוצה שמתיימרת להיחשב כ"קונטנדרית")*, וזה מבחינתך נקרא "להזכיר כל פאק" של הפרונט אופיס? נשמע לי כמו כמה וכמה פאקים שיכולים להוציא משיווי משקל כל מאמן. רק שבמקרה שלנו הם לא כי אותו מאמן המשיך לנצח ולנצח ולנצח למרות כל המקלות בגלגלים שניסו לדחוף לו. רק שבמקרה שלנו מדובר במאמן טופ 5 ולא באיזה רוקי מושתן או puppet מוטיבטור שלא מביא כלום לשולחן חוץ מניהול רוטציות. רק שבמקרה שלנו מדובר בארגון עם היסטוריה ארוכה של יחסים אישיים זוועתיים בין הפרונט אופיס למאמן (כולל פיל ג'קסון). אז כשאני מחבר 1 ועוד 1 ועוד 1 יוצא לי 3, לא 1.

    אף מאמן לא נותן את הטון בענייני פרוסנל אבל הוא והצוות שלו כן מעבירים המלצות שאפשר להתחשב בהן. זה מגוחך לחשוב שבארגונים המובילים אין תיאום בין GM למאמן הראשי שצריכים להיות on the same page. זה לא חייב להיות ברמת השחקן (למרות שלפעמים גם) אבל פילוסופית וודאי ו-וודאי. בשיקאגו זה לא היה המצב. למה? בגלל מניעים אישיים. אז כן, זה נראה לי קצת חריג ולא במקום.

    ורק לפרוטוקול למרות שטחנתי את זה כבר בחודש האחרון - בעיניי שיקאגו מודל 2014/2015 היא אוברייטד ובלון שרק התקשרות ואוהדים שרוצים לחיות בסרט ניפחו. כדי לנצח בפלייאוף ולעבור קבוצה של לברון ג'יימס אתה צריך או סופרסטארס או מערכת קבוצתית מושלמת שמרוב שהיא נדירה בליגה נמאס להזכיר אותה כי היא לא מייצגת כלום (ספרס). דרק רוז אחרי 2 קרעי ACL וחצי הוא לא סופרסטאר. ג'ימי באטלר הוא לא סופרסטאר (נכון להיום). ג'ואקים נואה הוא לא סופרסטאר. הכישלונות שלהם בפלייאופ'ס (נתייחס רק ל-2011 ו2015 כי אלה השנים היחידות שבהן הם היו "בריאים") נבעו מכישרון נחות. simple as that. אני לא מדבר פה קלישאות וסיסמאות כמו "בצורת" שכל קבוצה נתקלת בה או "מאמן חלש התקפית" וכו'. אני מדבר עובדות. במקרה נתקלתי בטוויטר באיזה צדיק אנליטיקס שעשה את העבודה למקרה שנתקלים בטרולים שכן טוענים את זה; אז רק מהסדרה מול קליבלנד העונה שהייתה הסיכוי הטוב ביותר של שיקאגו לעבור קבוצה של לברון ב-5 שנים האחרונות (למרות שגם את זה הפרונט אופיס דאג לחבל במהלך כל השנה) - 17/52 מחוץ לקשת כשהשומר במרחק של 6 feet לפחות. כלומר זריקות פנויות לגמרי. פאקינג 32%. משום מה יש לי הרגשה שהספרס ודאלאס קלעו באחוזים קצת יותר טובים כשהשומר היה במרחק של 6 feet לפחות מהם אבל זה כנראה רק אני. "פרנצ'ייז פלייר" שלוקח 3 זריקות מהרבע השני עד סוף המשחק כשמאתיו דלאבדובה שומר עליו במשחק 6 בבית. או דופק פתאום רצף של 2/17 במשחק 5. קבוצה עם שחקן שלא מצליח לייצר לעצמו סל במשך 7 דקות רצופות פעמיים במשחק ביתי שיכול להעלות אותה ליתרון 3-1. זה לא מאמן. זה שחקנים נטו.

    היחידים שמסרבים לראות את זה הם אוהדי שיקאגו שרוצים לחיות בסרט שהקבוצה והרוסטר מספיק טובים כדי לקחת אליפות וברגע שת'יבס לא יהיה שם הכל ייפתר (זה לא, להפך, מפה הכל רק הולך להדרדר) או פאן בויז של לברון שרוצים להאדיר את הניצחונות שלו עליהם או כלבלבי תקשורת של פורמן ופאקסון שפוחדים שאם לא יישרו קו עם הרצח אופי של ת'יבס יקבלו יחס עוין. אבל זה תיבודו שלא "הביא את הקבוצה לצעד הבא". כן. טוב. אולי חבר של פורמן יביא. נעדכן.
     
    חזק מנטלית אוהב/ת את זה.
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני אתחיל ואומר שבשום שלב לא לקחתי צד של אף אחד. א. כי אני חושב שכולם אשמים (אני עדיין מחכה לשחקן אחד בשיקאגו שיצא בהודעה לתקשורת עם משהו בסגנון "למדתי הרבה מת'יבס", "יש לת'יבס הרבה מניות בהצלחת הקבוצה", "הוא יחסר". מה אין אף אחד כזה? כולם כפויי טובה? רק ברק אובאמה ורם עמנואל ממרומי הכיסא המרופד שלהם הצדיקים היחידים בסדום?) וב. כי אנחנו לא באמת יודעים מה הלך שם. אתה טוען שפורמן הדליף דברים לתקשורת. הוא טוען בדיוק את ההיפך, ובינתיים גם הבעלים, אותו אחד שהביא את ת'יבודו לקבוצה שלו ואי אפשר להאשים אותו בשנאת חינם, כבר לא נתן לו גב. אנחנו יודעים רק מה הלך שם על הפרקט, כל השאר זה שמועות.

    אז לפי דעתך מאמן שלוקח קבוצה מאשפתות והופך אותה לקבוצה שמנצחת משחקים ע"י הגנה >>> מאמן שלוקח קבוצה מאשפתות והופך אותה לקבוצה שמנצחת משחקים ע"י התקפה? הבנתי נכון? כי אחרת כנראה אנחנו באמת לא מדברים באותה השפה. לקחת מאמן ששינה את הקונספט ההגנתי מהקצה אל הקצה ועשית ממנו מהפכן ובאותו הפוסט לקחת מאמן שהביא את הקבוצה שלו למקום הראשון ביעילות התקפית 4 עונות רצוף (לרוב עם offensive rating של צפונה מ111 ובפלייאוף היה מגיע עד 114. זה יותר ממה שהספרס עשו בפלייאוף 2014...) ולא נתת לו מיליגרם של קרדיט - הכל הלך לרכז על שעל כל מעלותיו ההתקפיות היה מאז ומתמיד חור שחור בהגנה, בעוד שמאמן אחר קיבל קבוצה שניצחה 26 משחקים בעונה שלפני ולקח אותה עד חצי גמר המערב ואתה מדבר איתי על מה שהוא היה אומר בפסקי הזמן. זה לא נראה לך קצת.... רדוד? לא פרופורציונאלי? לא הוגן?
    אם המספרים מספרים אצלך את כל הסיפור אז אין לך דרך להתעלם ממה שד'אנטוני עשה בפיניקס וג'קסון עשה בווריירס. ואם לא, אז אל תדבר איתי על אחוזי ההצלחה של ת'יבס ובאיזו חברה הוא נמצא. זה או או, לא שניהם ביחד.

    זה לא רק שחקנים נטו. זו הסיטואציה שבה הם נמצאים. יש הרבה יותר פרמטרים שלא קשורים לכישרון שמסבירים לך למה שחקן מחטיא זריקה פנויה. לפעמים נראה שלסטף קארי יותר קל לקלוע עם יד בפרצוף מאשר זריקה חופשית. ואם כבר הזכרת את JR, איך אתה מסביר שהטרייד שלו גם הפך את קליבלנד לקבוצה טובה יותר וגם אותו עצמו לשחקן מועיל יותר? אולי קצב המשחק מתאים לו יותר? אולי נוח לו יותר בקבוצה מנצחת מאשר בקבוצה מפסידה? אולי לברון מפיץ ניחוח נעים יותר על הפרקט מאשר כרמלו? ולא דיברנו על משהו טריוויאלי בהרבה - אולי שחקנים בשיקאגו מחטיאים כי הם פשוט עייפים, תוצאה של כמות מוגזמת של דקות משחק? יש לך סטטיסטיקה שלוקחת דברים כאלה בחשבון?

    אני לרגע לא טוען שיש בשיקאגו חומר שחקנים שמספיק להתקפה טופ 10. אין. אבל זה לא שחור ולבן. הם גם לא אמורים להיות בWorst 10, ובפלייאוף הם לגמרי נראו ככה. זה השלב שבו אולי צריך לחשוב איך לוקחים משהו טוב והופכים אותו למצוין. ההגנה תישאר, אולי תחת מאמן אחר תבוא גם התקפה.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    האמת שאני לא מאמין בשלד הנוכחי של שיקאגו, בלי שום קשר לת׳יבודו. אני באמת לא חושב שהם מספיק מוכשרים.

    בכל מקרה, אני מניח שת׳יבודו יגיע לניו אורלינס, וזה כבר הרבה יותר מעניין בעיניי.