בורוסיה דורטמונד 14/15: תם עידן קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    קשה לי להסכים, אני אסביר לך גם למה. קודם כל אתחיל בכך שבורוסיה דורטמונד מועדון שידוע בתור מועדון שאחת הדרישות הגדולות ביותר של הצוות הניהולי זה פיתוח מחלקות הנוער והבאת שחקני הנוער לבמה המרכזית, לארס ריקן הגדול עושה עבודת קודש בגילוי הכישרונות ואנחנו חייבים להתבסס בסופו ושל יום על השחקנים הללו שביום מן היום ירוצו עם גביע כזה או אחר. אני אישית אולי לא דוגמא אבל כפי שאתה אומר הקו שלי אכן ברור לחלוטין, אנחנו בונים דור עתיד מטורף בשנים האחרונות, אני לא צריך לנקוט בשמות כי אתה מכיר אותם, אך אני מאוד מאמין בחבר'ה הצעירים שיובילו אותנו קדימה, אם נסתכל על גוצה כדוגמא שהגיע מהנוער ופשוט טרף את כל היריבות שלו ואם נסתכל על דורם שמהרגע שקלופו הביא אותו לדורטמונד מהקבוצה השנייה של מאיינץ פורח ומתגלה כבאנקר בהרכב. אני לא חושב שאנחנו צריכים להיפרד מכל שחקן שבעונה לא מצליח, למיקי יש מספרים וגם בעונתו הראשונה בדורטמונד הוא נתן תפוקה, אומנם לא שחקן ביכולות של גוצה אבל בכל זאת הוא עשה עונה ראשונה לא רעה יחסית, אני כן חושב שמיקי ואתה יודע מה אפילו שינג'י צריכים לקבל עוד הזדמנות מכמה סיבות : א. עונה הבאה אני ואתה יודעים שאנחנו לא ניקח אליפות, זאת תהיה עונה של בנייה, טוכל יגיע וינסה לשנות ולהזיז ולסדר את כל המערך והטקטיקה לפי סדרי עולם שלו, מבחינתי זה מקובל. ב. נכון, שוב אני מסתכל על הפן הכלכלי של המועדון, אנחנו לא באיירן ולא צ'לסי שיכולים להרשות לעצמנו לזרוק סכומי עתק ואחרי שתי עונות להעיף אותו (מיקי) ולמצוא מחליף שיעלה לא פחות ממה שקנינו את מיקי. בורוסיה דורטמונד תהיה חזקה יותר בשנה הבאה ללא ספק בכלל, קטסרו שכבר נרכש יוסיף צבע, אנרגיה ויהווה שחקן רוטציה לגיטמי עבורנו, הופמן שחוזר אלינו אולי אחד השחקנים הכי מיוחדים שיש לנו ועם המון יכולות שיכול לתרום לנו בקו הימני כי קובה מאבד את היכולות שלו לאט לאט. מוריץ לייטנר שאומנם לא כיכב בשטוטגארט אבל את היכולות שלו כולנו מכירים והוא גם יעבה את הסגל ויכלל ברוטציה. לגבי מרווין דוקש, אני מאוד אוהב את השחקן הזה והוא יכול הדבר שחסר לנו בחוד. כמו שזה נראה עכשיו יש לנו סגל לעונה הבאה שהוא חזק וגדול לא משהו שאנחנו רגילים בדורטמונד וזאת יכולה להיות נקודת יתרון כי בשנים האחרונות אנחנו תמיד סובלים מפציעות והסגל קצר במיוחד. אבל שנה הבאה אנחנו עם סגל שלא מבייש כלל אף קבוצה גדולה רק לצורך ההבנה הכללית
    שוערים : מיטש, רומן. הגנה : דודצ'יאק, שמלצר, דורם, פישצ'ק, גינתר, סוקרטיס, הומלס. קישור : לייטנר, הופמן, מיקי,שאהין, שינג'י, רויס, בנדר, קסטרו, גרוסקרוייץ, קובה, קמפל, יואיץ', קירש. התקפה : אובאמיאנג ודוקש. ככה זה נראה כרגע אחרי שגרעתי את גונדוגאן שלא בטוח כלל כי ישאר, ראמוס ואימובילה שגם על תקן מתנדנדים. אני חושב שנקודת התורפה העיקרית שיש לנו צורך בחיזוק זה בשפיץ ובקיץ הזה לא צריכים להרחיק לכת עם רכש.
     
  2. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    27 מיליון. רק שתדע.
     
  3. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
  4. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    Nebenkosten.
     
    Ralph-Lauren אוהב/ת את זה.
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    החוזה שלו היה אמור להסתיים בסוף העונה הבאה (קיץ 2016) והיה לו סעיף יציאה של 11 מיליון אירו בחוזה אותו הוא הפעיל ועבר לדורטמונד.
    בקיצור, יש שם טעות.. דורטמונד שילמה 11 מיליון.
     
  6. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    סובוטיץ' חתם על חוזה עד 2018. הוא לא בלם רע, גם ככה ברוב העונה אני מצפה לראות את הומלס וסוקרטיס אחד ליד השני. סובוטיץ' כמחליף זה בסדר גמור,למרות ההדרדרות ביכולת בשנתיים האחרונות. דרך אגב מילה טובה על סוקרטיס ,דורם ובנדר. מצפייה בקטעים גדולים מהאימונים הפתוחים של הקבוצה בחודש האחרון אני חייב לומר שהרבה זמן לא ראיתי שחקנים כ"כ חרוצים, זה מתבטא גם על המגרש.איזה מחויבות,שרק ימשיכו ככה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  7. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    עשו בשכל במועדון ! סובוטיץ', אם קצת יותר עבודה יהיה בהרכב לפני סוקראטיס לדעתי. אני מאוד שמח שמשמרים את השחקנים שאפשר לבנות עליהם להמשך הדרך.
     
  8. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    ווייגל מצטרף אילנו מ1860 תמורת 2.5 מיליון יורו. אם קלענו כמו עם בנדר בזמנו אז הרווחנו ביג-טיים.
    וולפסבורג הכריזה מלחמה פסיכולוגית לקראת הגמר כאשר אלופס אומר לקיקר שהם מעוניינים באימובילה.שזה על הכיפאק ואם הם רוצים אפשר גם לארוז את צ'ירו יפה ולשלוח אותו עם שליח. טרנספרמרקט גם עשו השוואה בין המטרות של דורטמונד לאלו של וולפסבורג לחלון ההעברות הנוכחי . באבה,גייס,טילמנס ודז'קו הם השמות ששני הקבוצות נלחמות עליהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/5/15
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חבל לי מאוד על ההפסד של דורטמונד בגמר הגביע, החזקתי לכם אצבעות וקיוויתי שהמועדון ייפרד מקלופ הנהדר עם תואר. יש הרבה עבודה בקבוצה לקראת העונה הבאה ונראה שהיא זקוקה לדם חדש גם אם שחקני מפתח אמיתיים כמו רויס והומלס יישארו(גונדוגן בחוץ כנראה). בואו נגיד שנתחיל בזה שהשחקנים יהיו בריאים ואולי יהיה בסדר.
    זה עדיין המקום לדון על קלופ אני מניח, ולכן אגיד משהו שיכול להיות שיקפצו עליי אבל זה נשמע לי פלצני מאוד שהוא לוקח שנת שבתון, ואומר את זה אחד שמאוד מחבב אותו. העונה האחרונה של דורטמונד הייתה איומה, בלתי-נתפס שקבוצה כזו הייתה מתחת לקו האדום בזמנים מסוימים גם אם 'הכל הלך נגדה' מבחינת מזל רע, פציעות ועוד. אבל גם אם העונה האחרונה טילטלה אותו והוא מרגיש עייף ומותש - זה מוגזם. עונה אחת בליברפול היא כמו שנתיים בדורטמונד, ואני לא מתכוון לזלזל. הוא לא אנצ'לוטי שמאמן כבר 15 שנה ברמות הגבוהות ורוצה קצת לבלות עם הנכדים ואולי מרגיש שאחרי ריאל מדריד כל קבוצה תהיה נסיגה. קלופ מאמן מאוד מוערך אבל לא בכל קיץ יהיו כל-כך הרבה אתגרים יפים בפניו. ריאל מדריד גיששה בעניינו אנחנו יודעים וכך גם מילאן, ליברפול ומנצ'סטר סיטי.
     
  10. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    אחרי העזיבות של גצה ולבה אני כבר לא כזה נאיבי ראול. אומנם קונספירציה,אבל אני לא יכול להיות בטוח שהשנת שבתון הזו היא תמימה לגמרי. לא אהיה מופתע אם מאחורי הקלעים יש לקלופ סיכום בע"פ לעונה הבאה בבאיירן. ככה קלופ גם לכאורה נשאר מוערך בדורטמונד ולא "בוגד". כואב לי לחשוב ככה על קלופ,אבל כבר היינו בחרא הזה עם היצפלד,רק שהוא לא חיכה אלא ישר חתך לבאווריה. אני שומר את התגובה הזאת,מקווה שאתברר כפרנואיד בעתיד.
     
  11. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    עונה קשה עברה עלינו בכל המפעלים, ליגה - צ'מפיונס - גביע. אם כל הצער שבפרידה של בורוסיה דורטמונד עם יורגן קלופ, אני מאוד מעודד ונרגש לראות את תומאס טוכל על הקווים - מאמן צעיר, מלא במוטיבציה כפי שראינו אתמול במסיבת העיתונאים שבה הוא הוצג רשמית. הדרך שלו והרצון להצליח עם בורוסיה דורטמונד נראו על פנייו ואני חושב שהשינוי הזה הוא מאוד בריא למועדון ולשחקני הקבוצה.

    סיכום קצר לגבי השחקנים שלנו בעונה האחרונה :

    שוערים...

    ויידנפלר - אין ספק שתרומתו הרבה בשער הקבוצה מהרגע שהגיע לקייזרסלאוטרן שווה מקום בהיכל התהילה של המועדון לצידם של הגדולים ביותר ששיחקו אצלנו, אך העונה ראינו את ויידנפלר טועה הרבה, נחלש לחלוטין במשחק הגובה שלו והקשר שלו עם ההגנה היה רע העונה במיוחד - אפשר לקשר את זה לריב שנוצר בינו לבין הומלס העונה אך אני חושב שרומן הגיע למקום שממנו אי אפשר להשתפר אלה רק לרדת. ויידנפלר אם כל הצער שבדבר צריך לסיים את דרכו במועדון וקשה לי מאוד לכתוב את הדברים האלו.

    לנגארק - האוסטרלי הצעיר שלנו ששוב הראה שיש לו יכולות גרנדיוזיות בשער יכול להתקרב מאוד אל אפודת השוער הראשונה בעונה הקרובה. למרות הרצון של בורוסיה להחתים את בורקי מפרייבורג, אני חושב שלנגארק יכול להיות האיש שיעמוד בשער. סה''כ היה שותף להצלחה של דורטמונד בחצי גמר הגביע שהציל כמה וכמה פעמיים את הקבוצה מספיגת שער אך בגמר הגדול היו לו כמה טעויות שמראות כי עדיין קיים פער גדול בינו לבין השוערים הטובים יותר בגרמניה.

    הגנה ...

    הומלס - הקפטן שלנו יכול להכניס לרזומה שלו עונה חלשה בהחלט. מי שאמור להיות עמוד התווך של ההגנה, נחלש משמעותית העונה בעקבות קצר בתקשורת שנוצר עם ויידנפלר, בעקבות ירידה חדה של כלל הקבוצה ביכולות וגם בעקבות פציעה. בעונה הקרובה תחת שרביטו של טוכל, יהיה חייב הומלס לשפר משמעותית את היכולות שלו על מנת לחזור לטופ של הבלמים באירופה. הומלס הוא ללא ספק אחת מהרכישות החכמות ביותר שהגיעו לדורטמונד אי פעם ואני בטוח שבמידה ויחזור ליכולות המוכרות שלו - אנחנו נייצב משמעותית את ההגנה. אחד הדברים החשובים שירדו מהפרק ואולי גם מהראש של הומלס, כאשר פרידה לא תהיה בין הצדדים.

    סובוטיץ' - כמו כלל ההגנה של הקבוצה גם לסובוטיץ' חלק בלתי נפרד בהיחלשותה של ההגנה. סובוטיץ' והומלס שנחשבו לפני שנתיים לאחד מהצמדים ההגנתיים הכי חזקים באירופה. אני חושב שסובוטיץ' שחתם לאחרונה על חוזה חדש במועדון וישאר עד 2018 בקבוצה יהיה חלק בלתי נפרד מההגנה שתומאס טוכל בונה לעונה הבאה. סובוטיץ' ידוע במשחק ההקרבה שלו ובמשחק האגרסיבי שלו ועל זה הוא חייב להישען ולהמשיך לעשות את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב על מנת לשוב ולהיות חלק מצמד הבלמים החזק באירופה.

    סוקראטיס - אחת מנקודות האור היחידות של בורוסיה דורטמונד העונה, היווני ללא ספק היה השחקן החזק ביותר בהגנה העונה אך למרות היכולת היחסית טובה שלו אשתקד - מעמדו עדיין לא ברור בדורטמונד כאשר הזאבים מעוניינים בשירותו. סוקראטיס ללא ספק ראוי להיות בהרכב בורוסיה דורטמונד בעונה הבאה אך יהיה בקרב קשה עם סובוטיץ' על חולצת הבלם השני בהרכב כאשר להומלס עדיפות על שניהם. סוקראטיס שיחק השנה גם בכמה משחקים בתור מגן ימני ועשה עבודה נהדרת. אני מאוד מקווה שהוא ישאר על מנת שחוליית ההגנה תהיה מעובה.

    גינתר - מתיאס הצעיר שהגיע אלינו מפרייבורג לאחר תקופה נהדרת במועדון שיודע לבנות שחקנים ולמכור אותם במחירים גבוהים. גינתר שותף העונה רק 14 פעמים ולא הרשים בכלל ברוב רובו של המשחקים. גינתר ללא ספק שחקן העתיד של בורוסיה דורטמונד בהגנה ואני חושב ששנת השאלה במקרה שסוקראטיס לא יימכר, יהיה חכם בהחלט מצד בורוסיה דורטמונד כאשר הוא יקבל יותר דקות משחק וישתפשף מעט בבונדסליגה ולאחר מכן יחזור בשל ומוכן להרכב, כי אני רואה אותו בעתיד כחלק בלתי נפרד מהמועדון.

    דורם - עוד כישרון גדול שהוסב לעמדת המגן השמאלי/ימני מההתקפה עשה עונה סבירה בהחלט, היה חלק מנבחרת גרמניה במונדיאל האחרון ואין ספק כי יש לו עוד שנים רבות לתרום לבורוסיה. אריק בשנה הבאה ככל הנראה יהיה שחקן הרכב לפני שמלצר שחוסר היציבות שלו משפיע עליו לרעה. דורם שחקן נהדר שצריך להיות המגן השמאלי שלנו ועליו צריך לבנות.

    שמלצר - מעונה לעונה הוא נחלש, אין ספק שיש לשחקן יכולות נהדרת אך ההיחלשות שלו היא דבר שאי אפשר לפספס בשתי העונות האחרונות - גם בגלל פציעות. מרסל יצטרך לעבוד קשה בקיץ הקרוב על מנת להיות בהרכב הפותח של טוכל שידוע בתור מאמן שמאוד אוהב צעירים ומשלב אותם בהרכב ואין ספק כי דורם נותן לו פייט רציני.

    פישצ'ק - מכת הפציעות שלו הולכת וחוזרת, שחקן וותיק שגם את מקומו יכול לתפוס אריק דורם שמאיים על שני הוותיקים בהרכב - מרסל ולוקאס. פישצ'ק בן ה30 עבר את השיא שלו בקריירה אך אין ספק כי הוא מחזק מאוד את ההגנה והוא שחקן הרכב לגיטמי בהרכב הקבוצה גם לעונה הבאה.


    קישור ...

    בנדר - הבנאקר שלנו, שחקן מצויין שמקריב את כל כולו למען המועדון ימשיך להיות עמוד התווך של בורוסיה דורטמונד בקישור גם בעונה הבאה ואין ספק כי עבודתו האפורה שלפעמיים לא נראית לעין כי הוא פחות תוקף אלה יותר מגן, מחלץ כדורים ובונה את המשחק מאחורה, תוביל אותו אל ההרכב.

    גונדוגאן - אחרי שחזר מפציעה כל כך ארוכה והצייפיה לחזרתו הייתה גדולה מאוד - מסיים גונדוגאן עונה בינונית ולא יציבה ממשחק חזק למשחק חלש אי אפשר לבנות עליו גם בעקבות הודעתו שהוא לא מוכן להאריך את החוזה במועדון ב-2016 וככל הנראה גם לא נמצא בתוכניות של טוכל ושל דורטמונד בעקבות החתמתם של וואיגל הצעיר מ1860 מינכן ושל גונזלו קאסטרו מבאייר לברקוזן וכמו גם רצון המועדון להחתים את יוהאנס גאייס.

    שאהין - ילד הפלא של דורטמונד הפך כבר לבוגר, עונה מלאה בפציעות שהשביתה אותו לתקופה ארוכה מאוד, שותף 7 פעמים העונה וכבש שער אחד בלבד. נורי יהיה פקטור בעונה הבאה של דורטמונד כאשר הוא ובנדר עם רוטציה של קסטרו יהיו ללא ספק שחקני מרכז השדה של טוכל. כולנו מודעים ליכולות שלו וכל כך מחכים לראות את אותו ילד הפלא שלנו אני מאוד מקווה שהעונה הבאה תהיה נקודת החזרה שלו ליכולות הטובות ובמידה ולא אני חושב שבדורטמונד יחשבו האם להיפרד ממנו.

    יואיץ' - מילוס שיחק העונה רק 515 דקות במדי בורוסיה דורטמונד ועם הגעתו של קמפל בינואר הודח גם מהסגל של ליגת האלופות לצערי. מילוס אחד השחקנים הכישרוניים ביותר שהגיעו לכאן אך לפי הקישור ולפי החיזוק שהגיע ואמור להגיע נראה כי הוא לא נמצא בתוכניות של המועדון וככל הנראה יושאל בעונה הבאה על מנת לייצר דקות משחק עבורו ולצבור ניסיון, גם מכירה שלו לקבוצות אחרות נמצאות על הפרק לפי אתרי האינטרנט השונים בגרמניה.

    מיקיטאריאן - כמות הפעמים שדובר על הטאלנט הארמני גם אצלנו בפורום וגם ברחבי הרשת לא יאומנת. מצד אחד ראינו בכמה משחקים העונה את היכולות המצויינות שלו אך הן היו מועטות מידי ולא מספיקות לשחקן שאמור להוביל את החלק הקדמי של הקבוצה ולחבר בין החלק האחורי לקדמי. הנריק ללא ספק כישרון וגם ככל הנראה ישאר בעונה הבאה במועדון אך תהיה זו ההזדמנות האחרונה שלו בקבוצה. אני מאוד מקווה שטוכל ידע איך להרים את הראש שלו שנמצא כל הזמן על הרצפה. במידה וטוכל יצליח להחזירו למיטב אנחנו נקבל כאן שחקן ברמה הגבוהה ביותר.

    קאגאוה - סיים את העונה בצורה חזקה בהחלט, שיפור משמעותי בחודשיים האחרונים שלו. שינג'י הילד האבוד של בורוסיה דורטמונד חזר הביתה לאחר תקופה קצרה במנצ'סטר יונייטד שגמרו אותו לחלוטין. שינג'י חזר ולאט לאט קיבל את הביטחון שלו בחזרה ובסוף הספקנו גם להינות מהיכולות שלו ואני חושב שבעונה הבאה הוא ימשיך ביכולות האלו.

    רויס - השחקן הכישרוני ביותר שלנו גם הוא עם עונה חלשה בהחלט אך אין ספק כי הוא מנייה בטוחה בדורטמונד וכמובן הארכת החוזה שלו בדורטמונד נתנה למועדון הרבה ביטחון לשוב לקדמת הבמה בכדורגל הגרמני והאירופי כי יש לנו תכשיט ביד וצריך להמשיך לטפח אותו.

    גרוסקרוייץ - המכונה הבלתי נגמרת שלנו שיכול לשחק בכל עמדה במגרש לצערי הרב נפצע וחסר לנו בחלק גדול של העונה. היכולות שלו לשחק בכל עמדה ללא ספק ישאירו אותו במועדון למרות שבורוסיה עדיין לא האריכה את חוזהו אך אין לי ספק שלא יוותרו בקלות על שירותיו בדורטמונד וטוכל יבנה עליו ברוטציה הרחבה שהוא מתכנן.

    קובה - אין ספק שפציעתו מנעה ממנו להפעיל את המנועים באגף הימני וסיים עונה חלשה בהחלט. קובה ממשיך בדורטמונד ויהווה תחלופה ראויה ככל הנראה ליונס הופמן שחוזר למועדון ויהיה שחקן ראוי להרכב לעניות דעתי. קובה יכול וצריך להיות חלק משמעותי מהקבוצה גם בעונה הקרובה.

    קמפל - שחקן שהגיע בינואר על מנת לחזק את הקישור החלש לא עשה שינוי משמעותי למרות הכישרון הטמון בו. קמפל שחקן מצויין אך לדעתי לא מתאים למועדון, דורטמונד לא תיפרד ממנו בעונה הבאה והוא יהיה שחקן רוטציה ויצטרך לעבוד קשה על מנת להרוויח את מקומו בהרכב הקבוצה. קמפל שיחק מהרגע שהגיע 13 משחקים ולא כבש שער אחד ומכאן נובע החשש שלי ליכולת שלו.

    התקפה ...

    אובאמיאנג - השחקן הכי טוב של בורוסיה דורטמונד העונה. שחקן שהגיע בכוונה תחילה לשחק בעמדת הקשר הימני הוסט לחוד ועשה עבודה יוצאת מן הכלל. נכון היו לו כמה מצבים שהיה יכול לסיים משחקים אך אין ספק כי שחקן שלא היה חלוץ עשה עבודה נהדרת בחוד. אני בטוח שבעונה הבאה בונים עליו בדורטמונד וימשיך להיות עמודי התווך של המועדון.

    אימובילה וראמוס - כלום ושום דבר, כספים שנשפכו של כביכול שני שחקנים שאמורים להחליף את לבנדובסקי התגלו כבלוף אחד גדול. מהקולומביאני שהגיע מהרטה לא ציפיתי ליותר מידי אך מצ'ירו אימובילה שעשה שמות להגנות בליגה האיטלקית פשוט לא הצליח להיכנס לתפקוד ראוי ומלא בקבוצה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  12. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    בורוסיה דורטמונד תחל את עונת 2015/16 באופן רשמי בתאריך - 30.6.2015

    מחנות אימונים :
    5-11.7 - יפן, סינגפור ומלזיה.
    19-26.7 - באד ראגאץ, שוויץ

    משחקי הכנה :
    3.7, 7.7, 9.7
     
  13. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    טוכל אמר על צ'ירו בסוף השבוע :
    „Er hat noch eine Chance bei mir. Genau wie jeder andere Spieler, der Lust aufs Neue hat und bereit ist, sich darauf einzulasse. שזה יפה ונחמד,ומי יודע אולי גם תחת השיטה של טוכל הוא יראה מה הוא יודע. אני חושב שהפתרון הוא לשחק בשיטה של שני חלוצים. חייבים לצרף עוד חלוץ בסגנון שונה מאובה וצ'ירו.חלוץ חזק שיודע לשחק עם גב לשער,עם משחק ראש טוב ונוכחות. אחרי המשחקים נגדנו הייתי שמח לראות את אלכסנדר מיטורביץ'. נדמה שהוא מתאים כמו כפפה . יחד עם דוקש יכולה להיות תחרות מבורכת בחוד בין כל הארבעה. דרך אגב, הרבה מקורות תקשורת מד"אמ קושרות אותנו לקשר מקסיקני בשם פניה. לא מכיר אותו,אבל לפי מה שאומרים עליו הוא מעין ארתורו וידאל של מקסיקו. אולי יגיע מישהו מהפורומים השכנים ויספר לנו קצת.
    חוץ מזה,כמה הזוי זה שמדברים ברצינות בתקשורת על עסקת השאלה של קאמפל לרד בול לייפציג.
    Sent from my SM-N900 using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/6/15
  14. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    טוכל בא בגישה של לתת לכל אחד הזדמנות שווה ואני מאוד אוהב את המהלך הזה, נכון שצ'ירו לא הצליח תחת קלופ אך אולי תחת טוכל עם מערך שונה וגישת משחק שונה הוא יכול להשתלב וכן לתת את הכוח שיש לו.

    לגבי עסקת ההשאלה של קמפל ללייפציג, זה מרגיש לי כמו סוג של בדיחה. אעדיף שיימכר מאשר שיושאל.
     
  15. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אם אימובילה ישאר זה יהיה בעיקר כי אין עליו ביקוש.

    קמפל להבנתי הרשים מאוד בליגה האוסטרית, הוא אמנם לא התאקלם טוב אבל אני מקווה שהעונה הוא ישתלב כמו שצריך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.