בית״ר ירושלים 2014/15: חוזרים לאירופה אחרי 7 שנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    אגיד לך ככה אדם
    ההתנהלות של טביב נכונה למי שחושב על לקנות בזול כדי למכור בהרבה וזה התנהלות של מועדון קטן אז אם אתה מצדד בהתנהלות כזו של טביב אתה בעצם מצדד בכך שמועדון כדורגל בית"ר ירושלים הוא כבר לא מועדון גדול אלא מועדון קטן.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    צריך הרבה יותר מזל משכל בשביל להביא עוד שחקן אלמוני אבל תותח סטייל אזולאי.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  3. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אצל טביב זה שיטתי. או שיש לו הרבה מזל, או שוואלה הוא מבין בכדורגל יותר מהאוהד הממוצע. זה לא משנה את זה שיש לו מגע של מידאס.

    נכון, אנחנו מתנהלים כמו מועדון בינוני וזה לא זוהר ולא כיף. אבל אי אפשר לייחל שיבוא רוכש (ויגאל אותנו מקיצים שלמים שלא היה כסף להחתים את עשהאל בן שבת), ואז לבוא אליו בטענות שהוא לא משקיע מספיק מהכסף שלו בהתאם למה שאנחנו רוצים. מי שחשוב לו שבית"ר תתנהל כמו מועדון גדול, שיקח את האחריות הזו ולא יבוא בדרישות וטענות לאחרים, כרגע לא רק שהאוהדים לא לוקחים את בית"ר על עצמם, הם אפילו לא באים בהמוניהם כי לא מספיק אטרקטיבי להם, שלא לדבר על זה שיש קבוצת אוהדים (לא ידוע של מי, לא לפי שלטי הפריסה שלהם לפחות) מסוימת רק מרתיעים אוהדים מלבוא או אנשי עסקים מלהשקיע.

    אין לי בעיה שטביב ינהל אותנו כמו איזי שירצקי, אבל שירצקי לא משחק ב"אני נשאר אני עוזב", ולא לוקח לו עידנים להחתים שחקנים (מה קשה להוציא את הסכום האסטרונומי של 160 אלף שקל, ולממש את האופציה על שלומי אזולאי?!), להיפך הוא כבר עכשיו סגר עם מאמנים ושחקנים לעונה הבאה, וגם אם הוא לא מתפרע בכסף - הוא לא מחפש רק להביא את המכה.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    את הדעות שלי אתה כבר מכיר מספיק זמן ויודע שבעיקרון אני באותו ראש כמוך אבל אני מחובר למציאות הנוכחית של בית"ר ירושלים שבה הדבר שהכי מזוהה עם המועדון שלך הוא ארגון "האוהדים"(את עצמם) לה פמיליה אז אני לא רואה אותנו חוזרים בקרוב לצמרת הקרובה, להפך, אני די בטוח לצערי שאת העשור הנוכחי אנחנו בדרך לסיים ללא תואר משמעותי(אם לא מחשיבים את הטוטו קאפ) לראשונה מאז שנות ה-60 אלא אם יבוא איזה מושיע סטייל גאידמק אנחנו גם נהיה בדרך הבטוחה להפוך לאיזה "קבוצת עבר" סטייל נתניה והפועל פ"ת.

    ולטביב יש 2 אופציות, אחת להשקיע הרבה כסף כדי להחזיר את בית"ר ישירות לעימותים על האליפות והשניה להשקיע בשחקנים צעירים וזולים שיום אחד אולי יובילו את המועדון להישגים ויחזירו את ההשקעה. אפשר לחשוב שמדובר באיזה בית"רי שגדל על אלי אוחנה וסמי מלכה בימק"א שאכפת לו מהמורשת ומהדי.אן.איי של המועדון, הוא איש עסקים נכלולי שרוצה להרוויח כסף מהמועדון ולא יותר ככה שהאופצייה השנייה והזולה יותר היא מן הסתם האופצייה המועדפת עליו(יש יגידו שזה עדיף על פני כלום).
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    רונן, מה אתה רוצה? איך האוהדים בדיוק ידאגו לרוכש שיתן כל כך הרבה כסף או לפחות ניהול נכון? נלך לאנשים ונדפוק להם על הדלתות?

    אלי טביב פתטי ומביך בגישה שלו. הוא חושב שאם יקנה שחקנים יוכל לעשות עליהם כסף, אבל כרגע נראה שרק על אצילי ושלומי אזולאי הוא יוכל לעשות כסף (מאלה שהוא קנה). אם האידיוט לא היה כזה, הוא היה מבין שהשקעה לא גדולה הייתה יכולה להביא לו הכנסה עצומה. לא להאמין איך אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים... תנו לי שנתיים במועדון הזה ואני הופך אותו למקור הכנסה גדול, לא צריך להיות גאון הדור בשביל זה. מספיק להסתכל ולראות מה עבד במקומות אחרים וליישם אותם במועדון שלך, אולי אפילו בצורה טובה יותר.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    גם את אלי דסה הוא יכול למכור וזה מה שהוא יעשה לדעתי בקיץ.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    הסוגריים עז?
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    לא תפתרו את הפלונטר עם LF לא תהיו מועדון גדול כמו שאתם רצים. אף רוכש שפוי בדעתו לא יכניס את ראשו לכל החרא עם הלה פמיליה שתתערב לו בהחלטות ותקבע לו את מי להחתים ואת מי לא.
    אם הבעיה הזו תפתר ואם בכלל לא יתעסקו בבית"ר בפוליטיקה, אז כן מבחינת מתקן וכמות אוהדים שפויים אפשר לצפות לרוכש רציני.
    ואני לא רואה שום מועדון ישראלי שמשלם על דסה מה שטביב דורש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/15
    Nigel de Jong ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  9. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    יביאו את הכסף הזה בעצמם וינהלו את הקבוצה בעצמם גם.

    גם למי שגדל על ימק"א, אוחנה, חרזי, שאלוי, זנדברג ובואטנג זה לא טריוויאלי להוציא עשרות מיליוני שקלים בשביל להתחרות על תארים. זה פריבילגיה ששמורה לאנשים עשירים במיוחד, או אם אפשר להפיק משהו מהכסף הזה.

    800 אלף יורו למגן ימני ישראלי מוכשר ומוכח בן 23 זה סביר. ישלמו ועוד איך ישלמו.
    סך הכל זה המקום שלנו בשרשרת המזון וכבר עברנו את הקטע הזה ששחקנים עוזבים אותנו, לפחות הפעם זה טומן בחובו כסף שהולם את ההשקעה העצומה בדסה (בואו רק נגיד שטביב לא יעביר את זה להחזר הלוואת הבעלים שלו עאלק). אני זוכר איך NDJ אמר פה שאם קורנפיין ימכור את הרוש לחיפה כדי לפתוח את העונה, זה הסוף של בית"ר... וחוץ מזה יש לנו את ירוחם אז יהיה חבל על עזיבה של דסה, אבל יהיה מי שייכנס לנעליים שלו.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    מוכח במה? הוא מוכח עוד פחות מטווטחה ובעל תכונות די דומות. יש משוגע שחושב שטווטחה שווה 800 אלף יורו? יש אחד - שחר שחושב שהוא שווה אפילו יותר, אבל אין כנראה משוגעים אחרים שחושבים זאת, ובפרט בארץ.
    אין שום מגן ישראלי כיום בליגה ששווה סכומים רציניים. המצב פשוט עצוב בעמדות האלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/15
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    כוכב אחד ושילוב של שחקני בית ושחקני רכש פלוס התנהלות של בעל בית ולא של נבל ש"צריך להחזיק חזק חזק שלא יברח" והוא עשה את העבודה

    אלכס - להשוות בין טאווטחה לדסה זה לא נכון, דסה הרבה יותר טוב, בשנה האחרונה הוא השתפר פלאים, מצויין גם בפן ההגנתי וגם בהתקפי, משחק לרוב אחראי מאוד ומבין את תפקידו ומקומו
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  12. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    היה מעולה העונה ועוד עונות לפני כן, וגם בנבחרת הצעירה הוא מצטיין.
    טוואטחה בעייתי ולא יציב, דסה במגמת שיפור.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    ובעולם מציאותי נראה לך שהאוהדים יכולים להחזיק קבוצה בעלת יומרות רונן??
     
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    המציאות מראה שלבית"ר יש אוהדים (נגיד עשרת אלפים) ולאוהדים האלה יש כסף (נגיד אלף, בממוצע כמובן). הבעיה מתחילה כשאוהדים בישראל ובפרט אלה של בית"ר מתנים את הגעתם בזה שתהייה עונה/קבוצה/משחק אטרקטיבי, ובזה שהאוהדים לא מוכנים לקחת את האחריות על הקבוצה שלהם אלא רק לדרוש שיהיה איזה בעל הון או רשות שישקיע במועדון שלהם, או לא מסוגלים להתארגן בצורה יעילה - זו הבעיה שלהם ולא של בעלי ההון או ראשי עירייה.

    אגב, כבר עכשיו 15% מהקבוצה הם בבעלות גוף שנקרא "עמותת אוהדי ביתר ירושלים". כמובן שכל קשר בין האנשים שם לאוהדי בית"ר ירושלים הוא מקרי בהחלט, וכנ"ל קשר כלשהו לניהול קבוצת כדורגל (בזכות האתר החדש גיליתי שנציג העמותה בקבוצה הוא יועץ הניו-מדיה, הידד) או בכללי לניהול של משהו (הגאונים חתמו מול טביב על חוזה שאם הם לא שמים כסף אחוזי הבעלות שלהם מידללים) - אבל זו עדיין לא בעיה של טביב.

    אם אתה לא מרוצה יש לך גם את האופציה של להרוויח מלא מלא כסף ולהשקיע אותו בבית"ר כדי שהיא תהייה קבוצת צמרת שמתחרה על תארים, אבל כל עוד אתה לא יכול לעשות את זה אין לך או לאף אחד אחר זכות לדרוש ממישהו שכן יעשה את זה.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    דסה וטוואטחה בכלל לא דומים בסגנון.
    אם לא היו שניהם שחורים ההשוואה הזאת בכלל לא הייתה עולה על הפרק.
     
    Don Joan Roman ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.