NBA 2015: גולדן סטייט האלופה!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י VAR, ‏21/10/14.

  1. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    דה פאק.... למה לא לקחת טיים אאוט.
    חייב להגיד למרות שני ההפסדים יוסטון מפתיעים אותי ודי מרשימים, בהתקפה זה יותר מדי הארדן כל הזמן, אבל זו קבוצה עם חוסן, אתלטיות, ואורך שקשה לנצח כשהם באים לשחק. הארדן בכלל מדהים.

    קרי הזה חייזר. הוא קצת כמו סרט מצוייר.... מכדרר מכדרר מכדרר זורק שלשה, בום. איך, מה, למה, לא ברור. לא ראיתי עוד קלעי כזה.
     
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    זה או הארדן במגרש פתוח הולך עד הסוף או לתכנן מהלך שגולדן סטייט מתארגנת על עצמה. אני מעדיף את האופציה הראשונה...
    יכולת ניהול המשחק של הארדן נהדרת, ומבחינתי עם כל הכבוד לשלשות הדפוקות של קרי הארדן השחקן הכי טוב בסדרה הזאת עד עכשיו. גם בהגנה הוא שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/15
  3. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    לפי דעתי, בשניות אחרונות של משחק, התקפה מאורגנת מול הגנה מאורגנת זה תמיד עדיף על התקפה רנדומלית מול הגנה סבירה.

    JohnTerry, אני חושב בדיוק כמוך. קרי פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש. הוא מאוד עקבי ופשוט כיף לראות אותו ואת הקבוצה שלו (חוץ מאת דריימונד גרין שדורש סטירה).
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    סבבה, הוא היה במגרש פתוח אבל כשהוא עבר את החצי והגיע לאיזור של גולדן סטף וקליי כבר חיכו לו והוא היה בחיסרון מספרי. בשנייה הזאת אתה גמור ואבוד וצריך לקחת פסק זמן (או המאמן שלך שקר ורגוע יותר ממך אמור לזהות את זה)

    אני לא מאשים את הארדן על המסירה להווארד בדופק 200 בלהט הרגע, הוא היה לכוד וראה גופייה אדומה רצה לבד ומסר לה את הכדור. הבעיה הייתה שזה היה דווייט וסטף וקליי לא חששו לצאת אליו אלא נשארו על הארדן ובשנייה שהכדור חזר אליו הדאבל טים עדיין היה לו בתוך הגרון והוא לא יכל לשחרר זריקה.

    ויודעים מה, עזבו את כל זה. הווארד קיבל את הכדור עם 3.3 שניות על השעון, ברגע הזה מקהייל היה צריך לאנוס את השופטים.
     
  5. חזק מנטלית Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/13
    הודעות:
    69
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מה קרה היום לפנות הבוקר ספירוול?
    חשבתי שהארדן זה רק סחיטת פאולים מפלופים וזריקות מהקו :sm_eusa_shifty:
     
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    ברור שברגע שהארדן קיבל את הכדור מהאוורד נגמר המהלך, פה כבר אין לך בט לייצר זריקה.
    אבל אם תסתכל שוב פעם על המהלך תראה שנראה לי 5 שניות לסיום בערך להארדן היה 2 אופציות - זריקה פנויה אחרי שהוא שלח את קרי והכנסת כדור פנימה נראה לי לג׳ונס שהיה לגמרי פנוי. פה הוא איכזב אותי בהחלטה שלו והתחיל להשתהות יותר מדי, כבר לא ידע מה הוא רוצה לעשות עם עצמו ואני גם חושב שהשעון קצת השתלט עליו כי הוא לא רצה להשאיר להם זמן להתקפה.
    ברור שברגע שהאוורד קיבל את הכדור היה צריך לבוא הטיימאאוט ובאמת שאני לא יודע מה עבר עליהם.
     
  7. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    זה מה שהוא היה צריך לעשות. אבל הוא היה יכול להגיע למצב כזה גם אחרי טיים אאוט עם הרבה יותר ביטחון והחלטיות.
     
  8. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    המבחן האמיתי יהיה בגמר הגדול אבל עדיין קליבלנד מציגה הגנה אדירה בפלייאוף. ותומפסון זה נכס מתחת לסל.
     
  9. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    קליבלנד פשוט משפילה את שתי ה-"contenders" האחרות מהמזרח-- שיקאגו ואטלנטה. אבל שתי האחרונות באמת עד כדי כך קבוצות גרועות או שקליבלנד כאלה טובים? התשובה תהיה בגמר כנראה.
    אם שאמפרט ישבית לפחות חלקית את קרי בגמר (וזה הולך ומתבהר ששני השחקנים האלה יהיו בגמר), כמו שהוא משבית רוב הזמן את קורבר בסדרה הנוכחית, יש לקליבלנד סיכוי. אבל קורבר זה לא קרי כמובן, כי קרי בניגוד לקורבר יכול ליצור לעצמו מצבים לזריקה מהשלוש ועוד הרבה מצבים אחרים.
    מצד שני לגולדן סטייט אין שומר טוב על לברון ברמה של קוואי לאונרד. תומפסון מתקשה מול הארדן כרגע, ככה שבוודאי שהוא יתקשה מול לברון.
    אבל כדאי שנחכה עם הדיבורים האלה. ראינו מה יוסטון עשתה לקליפרס...
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא צריך לחכות לשום גמר כדי לענות על השאלה הזאת. המזרח הוא פח אשפה. הוא פח אשפה בערך מאז הפעם האחרונה שקווין גארנט היה מסוגל לסגור 35+ דקות בלי להתעלף על הפרקט. כלומר כבר 5 שנים. מאז מה שיש שם זה כלום בפיתה. רק שלשום התפרסמו חמישיות העונה וההגנה. מתוך 15 שחקנים בשלוש החמישיות של העונה בסך הכל 3 מהמזרח (שניים מהם משחקים בקליבלנד. כלומר חוץ מפאו גאסול... אף אחד). תוסיפו את 10 השחקנים בשתי החמישיות ההגנתיות ומה שתקבלו זה וול ובאטלר בלבד. אלה התותחים שלברון צריך לנצח מדי שנה כדי להגיע לפיינלס. אם אתם רוצים תוסיפו גם את פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני בעונות רגילות אבל אם זה נראה לכם משתווה לשמות כמו דוראנט, ווסטברוק, קארי, CP3, הארדן, דאנקן, גאסול, דווייט, בלייק, אז מה נותר עוד לומר. בדיחה.

    הקונפרנס מביך.

    אני יודע שזה מבאס והכל ואולי לא במקום אחרי ההופעה האדירה של לברון הלילה אבל זה סוג של כתם על הקריירה שלו ולא יעזור לאף אחד כלום. זה גובל בפארסה. הוא לא אשם שכל ה-GM's בקונפרנס הם INCOMPETENT'S וכל הכבוד לו שהוא דורס את כל הקבוצות האלו ולא מתבזה או משהו אבל בשיפוט היסטורי חייבים להזכיר את זה. קבוצה כמו אטלנטה לא הייתה עוברת סיבוב במערב (אולי חוץ ממצ'אפ עם ניו אורלינס, שזאת בכלל לא דוגמה כי בעונה נורמלית שבה דוראנט ו-ווסטברוק לא מחמיצים 700 משחקים הם בכלל לא שם). הצאצאים של ג'פטו אולי סיבוב אחד וגם זה במידה והם לא פוגשים קבוצה עם יותר מדי FIRE POWER התקפי (שזה אומר בגדול - ממפיס).
     
    SerieA ו-אלעד אוהבים את זה.
  11. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אני לא בטוח שהפערים כאלה גדולים בין המזרח למערב בכל הנוגע לטופ 2 של המזרח. בעונה הרגילה לאטלנטה יש רקורד יפה מאוד מול המערב, וקליבלנד שאחרי הטריידס בינואר ניצחה כמעט כל קבוצה מהמערב חוץ מיוסטון. רק כדי לתת לך דוגמא: הקליפרס, הקבוצה שאמרת שתזכה באליפות העונה, לא הצליחה לנצח את קליבלנד ואטלנטה. אני זוכר משחק שלהם בקליבלנד שהם פשוט הושפלו.

    אתה יכול להגיד שהעונה הרגילה לא אומרת כלום, אבל תסתכל על הפיינל פור: מקום ראשון נגד מקום שני בשני הגמרים האיזוריים. חוץ מזה זו האינדיקציה היחידה שיש כרגע עד הגמר, שיהיה כנראה בין קליבלנד וגולדן סטייט, ואל תגיד לי שזאת לא תהיה סדרה צמודה לפחות למרות שגולדן סטייט פייבוריטית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/15
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נכון מאוד, עונה רגילה היא כלום. 82 משחקים שמתפרסים על חצי שנה, עם שחקנים שמפספסים משחקים בגלל כאבים באשך, בלי שום urgency כשבתכלס כולם עושים טובה שהם מתעוררים אחרי פגרת האולסטאר זה כלום בשבילי. כל הכבוד לאטלנטה על הניצחונות על המערב בפאקינג נובמבר ודצמבר כשאף אחד לא מתעניין. מדובר בקבוצת עונה רגילה קלאסית עם שחקנים שדופקים 100% מאמץ כל ערב נתון בזמן שקבוצות טובות יותר עם שחקנים טובים יותר מרשות לעצמן לזרוק זין ולהגביר הילוך לקראת הפלייאוף. ואז מגיע הפלייאוף והבלופים מתגלים.

    אני לא רובוט ואני לא מתכוון ״להסתכל על הפיינל פור״ כדי להגיע למסקנות. עם כל הכבוד לנס ההזוי שיוסטון דפקו על הראש של הקליפרס אני עדיין חושב שלא לומר בטוח שהם קבוצה פחות טובה ושלקליפרס היה סיכוי גדול יותר לנצח את גולדן סטייט. אותו דבר תקף גם לספרס אגב. שיטת ה-Seeding בפלייאוף מגוחכת ודורשת תיקון (שייעשה בשנים הקרובות, באיחור הרגיל שבהם מתבצעים תיקונים בליגה הזו) ואני לא מתכוון לתת לה להשפיע על הצורה בה אני שופט קבוצות וסדרות.

    לא יודע איזו סדרה תהיה בין קליבלנד לגולדן סטייט והאמת היא שזה בכלל לא רלוונטי. גם אם קליבלנד תנצח (כמו שמיאמי ניצחה) זה לא הופך את התחרות שלה במזרח לקשה יותר ממה שהיא.


    P.S - כמו כל אות שאני כותב פה, אני עומד גם מאחורי ההימור שלי על הקליפרס כאלופה, שמה לעשות, לא שרד את מבחן ה-99.9% WIN PROBABILITY שהיה להם לעלות לגמר המערב וזה שכל 3 שניות יצוץ פה מישהו להזכיר את זה לא ישנה את זה אז אפשר להתקדם. בעולם שלכם ליברפול מודל 2005 קבוצה טובה יותר ממילאן כי לוח התוצאות הראה אחרי 120 דקות 4-3. העולם שלי טיפה יותר מורכב.
     
    AFCA, VAR ו-אלעד אוהבים את זה.
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני לא זוכר קבוצה שסיימה עונה עם מאזן כזה והייתה כל כך חלשה. עם זה שהמזרח הרבה פחות איכותי בשנים קודמות הייתה תחרות עם אינדיאנה שיקאגו איזה עונה או 2 ובוסטון. העונה זה פשוט עלוב ולא היה שלב שזה לא היה ברור שקליבלנד תהיה בגמר.
    אם כבר קבוצות שזורקות זין בעונה הסדירה, קליבלנד העונה לפי דעתי הייתה יכולה להיות עם מאזן ביתיות לכל אורך הפלייאוף
    אבל זה אותו סיפור עם מיאמי של לברון. הוא התבגר כבר ובכל עונה מכין את עצמו רק לפלייאוף.
     
  14. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    תפסיק לזיין תשכל על הקונפרנסים, בינתיים הקבוצה שהתחלת להריץ לאליפות על סמך כמה היילייטים התבזתה מול הסניף שפתחה הקבוצה שלך בטקסס.

    בלבלן. לא מסוגל להבין שלברון יטייל לגמר האן בי איי אפילו עם פליטי הקבוצה הלוזרית בהיסטוריה. אבל היי! חכו רגע יש לו כתם בקריירה !!!!!1 בגלל שעכשיו הוא מתעסק מול אטלנטה במקום מול הסניף שפתחה הקבוצה הלוזרית שלו במערב. ועם מי הוא התעסק בחצי? עם ג׳פטו ובניו, נגריה שגם בימיה הקשים תתקשה לברוח ממנה בלי איזה אחת, במקום זה הליצן רוצה לשלוח אותנו לנגריה של הכוסיות בממפיס.

    יאללה הביתה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  15. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    יש הבדל בין המזרח למערב ביחסי הכוחות בשנים האחרונות, לזה אי אפשר להתכחש. אני מסכים עם זה ועם העובדה שהיו מעט מידי סדרות מעניינות במזרח בשנים האחרונות בשל כך ובמערב היו מאבקים מעניינים יותר. מה שמיותר לעשות הוא לנסות להכתים את לברון או כל שחקן אחר במצב הזה. שנות ה 80 הגדולות שהקפיצו את הענף הזה למימדים עולמיים עם כניסתם של מג'ק, בירד וג'ורדן לענף, אמורות להיות הגדולות ביותר, לא? אז זהו, שלא בדיוק, זה היה יותר דומה להיום רק הפוך כי באותה תקופה תמיד דיברו על כך שהלייקרס מגיעים הכי רעננים לסדרת הגמר מחוסר יריבות במערב החלש בזמן שהבד-בוייז של הפיסטונס, הסיקסרס של הד"ר, הסלטיקס של בירד, שיקאגו של ג'ורדן, אנטלנטה של דומניק וקליבלנד עם השליישה שהלכו מכות במשחקי 7 לאורך כל הפלייאוף במזרח. האם זה כתם על מג'יק וקארים?