Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אז לוקח חזרה. הדירוג שלי די דומה.

    מודע לבעיה הזאת שלי אבל זה קורה כי יש לא מעט שחקנים שמבחינתי הם באותה רמה פחות או יותר אז יוצא שיש לי >5 שחקנים בטופ 5. אבל אם נכנסים לזה: קורנרים: 1) ריבאס 2) שרמן 3) גריימס 4) כריס האריס 5) וונטה דיוויס (ואז פשוט הדרופ אוף הוא לא כזה גדול לבין פלאוורס, טרופאנט, טאליב, היידן, קינן לואיס אז יוצא שאני משרבב את השמות שלהם גם לטופ 5 מדי פעם)

    סייפטיז (כדי לא לעשות חלוקה בין פרי סייפטי לסטרונג סייפטי אני עושה אול אראונד) : 1) ארל תומאס 2) אריק וודל 3) מקורת'י 4) צ'אנסלור 5) בירד

    חח לא בגלל זה. בגלל שדפקת טבלת דיוויז'נס רק של ה-NFC. גם ג'איינטס מעל פילי זאת סתם תחושה שיכולה להשתנות אצלי עד הטריינינג קמפ. אני פשוט קצת מרגיש שצ'יפ הלך OVER THE TOP בחודשיים האחרונים ועם השמועות (האמינות) סביב הטרייד על מאריוטה יש מצב שחלק מהלוקר רום ישרוף אותו. לא סגור על זה אבל זה משהו שמתבשל אצלי.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אוי איזה בכיין. הנה, קח:

    ניו-אינגלנד
    מיאמי

    באפלו
    ג'טס

    בולטימור
    פיטסברג

    סינסנטי
    קליבלנד

    דנבר
    קנזס
    סאן-דייגו
    אוקלנד

    אינדי
    יוסטון
    ג'קסונוויל
    טנסי

    פה אני גם מהמר מי עולה לפלייאוף. ב-NFC זה הרבה יותר קשה אז לא טרחתי.
     
  3. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אליאור, אתה חושב שלהעביר את רובי לסייפטי יכול להועיל במשהו? כי אני לא ממש מתלהב מהעניין.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    למה לא? שווה ניסיון. לא היו אופציות ראויות בפרי אייג'נסי או בדראפט ולרובי יש סקיל סט שיכול להתרגם לפרי סייפטי. הוא מהיר, אגרסיבי ומזהה מהלכים די מהר. הייתה לו עונה רוקי קלאסית עם עליות וירידות אבל להגנתו ייאמר שהוא גם סבל ממתאם הגנתי מטומטם שהעמיד אותו לפעמים בסיטואציות לא פשוטות ולא ממש ניצל את הנקודות החזקות שלו (ושל 80% מההגנה בערך). הבעיה הגדולה ביותר שאני רואה במעבר כזה הוא יכולת הטאקלינג שלו כי היא קצת מחרידה. הטכניקה שלו חלשה והוא מפספס לא מעט (אם אני זוכר נכון קראתי לפני כמה חודשים שהוא סיים 11 בטבלת ה-missed tackles מכל העמדות) ככה שאני מקווה מאוד שפיליפס והצוות יעבדו איתו על זה. וגם הבעיה שהוא סוחב עוד מהקולג' של זיהוי הכדור באוויר היא משהו שעדיין לא נפתר לגמרי אם כי השתפר ככל שהעונה התקדמה. מיותר לציין עד כמה זה קריטי לסייפטי במידה והוא לא רוצה להישרף בפצצות של 40-50 יארדים שירחפו לו מעל הראש.

    לדעתי אתה צריך להירגע טיפה ולהתחיל להיות אופטימי. אני יודע שזה קשה ושהזוועות של פוקס ודל ריו עדיין רצות לך בראש אבל צוות האימון שודרג הקיץ בצורה די משמעותית ואתה תתחיל לראות את זה כבר בפרי סיזן. ווייד פיליפס הוא DC מוערך שהצליח בכל מקום שבו הוא היה. שחקנים אוהבים אותו ובניגוד לאידיוט מאוקלנד הוא לא יעביר להם סשן מרתוני של צפייה בסרטי טבע על כרישים אחרי הופעות מחפירות שלהם אלא אשכרה יעבוד איתם על המגרש וישפר אותם. הוא TALENT MAXIMIZER ששם שחקנים בעמדות לנצח. לא עוד טמטום המאה עם משימות קאברג' לוון מילר או אוף קאברג' עם טאליב. פיליפס אוהב לצוד ולשלוח חום על QB's עם 3 ו-4 פאס ראשרים ולשחק PRESS MAN מאסיבי עם הקורנרים. במה טאליב והאריס מתמחים? ב-PRESS MAN (גם רובי למקרה שהוא יחזור לסלוט בהגנת ניקל). המעבר ל3-4 גם אמור לעשות טוב לסילווסטר וויליאמס ולמאליק ג'קסון שהבליחו רק לעיתים רחוקות תחת השיטה הישנה. שניהם שחקנים צעירים עם ים של פוטנציאל שמסוגלים ואמורים לעשות השנה קפיצת מדרגה שיכולה להתחיל להכניס אותם לתודעה של כלל הליגה כי הכישרון שם ובכמויות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/15
  5. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    א. אני לא כזה מחזיק מהראיית משחק של רובי, וכנראה זה ההבדל בינינו. ולפרי סייפטי זה סופר קריטי. יכול להיות שאני לא הוגן איתו בזה אבל זה היה הרושם שלי.
    ב. דווקא מיכולת התיקול שלו אני לא ממש חושש. הוא אגרסיבי מאוד ואת הטכניקה אפשר לשפר תמיד.
    ג. לי גם יש הרגשה שהוא אוכל Fake יותר מהשחקן הממוצע, אבל זה גם תכלס פונקצייה של ניסיון.

    יש מצב שאני פרנואיד לגבי הצוות בגלל העבר הלא מחמיא של פוקס ודל ריו, הרי מתי דל ריו התחיל לללחוץ את לאק בפלייאוף שנה שעברה..?.

    ג'קסון אם אינני טועה קיבל את הציון הגבוה ביותר אחרי וון בדירוג שחקני ההגנה של PFF.
    בכמות הלחץ שהוא הפעיל על הקיוביס הוא לא רחוק מוון, ככה שכבר עכשיו הוא שחקן לא רע בכלל.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קודם כל לפי הדיווחים הוא מיועד לתפקד כסייפטי רק ב-Base Defense שזה אומר בקושי 20% מהזמן כי רוב המשחק ההגנה משחק בניקל ו-dime ואז הוא יחזור להיות קורנר.

    קריאת המשחק שלו סבירה לגמרי יחסית לרוקי. תבחן את כל הטופ קורנרס שנבחרו בדראפט בשנים האחרונות - אף אחד מהם לא היה איזה עילוי שמהשנייה הראשונה מזהה פאטרנס או רץ את הראוט יותר טוב מהרסיבר ממול. זה משהו שבא עם הזמן וככל שמתרגלים יותר ויותר למהירות ולרסיברים בליגה. למרות יכולת הטאקלינג שלו הוא עשה בעונה שעברה לא מעט מהלכים טובים מול הריצה, גם אם רק ברמת הזיהוי ופספוס התאקל ולכן אני אופטימי לגביו כי זה לא מובן מאליו עבור קורנרים, בטח לא רוקיז. כמות ומידת האחריות שלהם בדרך כלל סופר מצומצמת. ברמת הניסוי זה שווה את זה כי הקבוצה עשויה רק להרוויח. אין פה מה להפסיד.

    אתה צודק בקשר למאליק אבל אני רוצה לראות אותו (ואת סילבסטר) יותר על המגרש. הנתונים הפיזיים שלו מתאימים הרבה יותר לתפקד כ-DE בהגנת 3-4 (נקרא 5 Technique) עם יותר אחריות מאשר טווינר ב4-3 שנכנס רק ב-passing downs. הוא שיחק בעונה שעברה פחות מ-50% מהסנאפס ההגנתיים (סילווסטר רק 39%) למרות שהאימפקט הכולל שלו היה יותר טוב משל וור לצורך העניין. זה מתאים לסמרטוטים כמו פוקס ודל ריו שלא מתאימים את עצמם לכלום, בין אם לפני ובטח שלא במהלך משחקים. פה האופטימיות שלי. לגבי זה שמדובר בשחקנים טובים עם המון כישרון אין וויכוח. רק רוצה לראות אותם הרבה יותר.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    @AdamSchefter: Broncos Pro Bowl LT Ryan Clady tore his left ACL during practice Wednesday and is likely to miss the 2015 season, a league source told ESPN.

    פאק מי.
     
  8. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    גם לברונקוס יש גרנט היל משלה.

    הרוקי מקולורודו סטייט הולך כנראה להיות בשמאל. אחלה קפיצה למים העמוקים.
     
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    לכו תדעו, אולי יצא לכם מזה סיטואציית בולאגה/באקטיארי (האחרון דרך אגב יצא מ... קולורדו. לא סטייט אבל, רק קולורדו).
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    האמת היא שפייטון כבר גרם לקווים בינוניים יותר להיראות טופ 5 במהלך הקריירה שלו באמצעות השחרור המהיר וקריאת ההגנות הפנומנלית שלו. אני יותר חושש ממשחק הריצה. שם דנבר הייתה אמורה לעשות את קפיצת המדרגה עם קוביאק וה-ZBS שהיה תפור על היכולות האתלטיות של קליידי to pull או לצאת לחסימות דאון דה פילד. הוא הגיע מעונה בינונית (דורג כ-OT ה-41 אוברול ב-PFF עם 32 Pressures. רחוק מלהיות עילית) אבל התחושה הייתה שהעונה הוא יחזור לתותח שהוא היה עד הפציעה ב-2013.

    מיותר אגב לציין שזה כנראה סוף הקריירה שלו בדנבר ואולי בכלל כשחקן משמעותי בליגה. הוא קרע את האכילס לפני 4-5 שנים ואת ה-ACL לפני שנתיים. באסה רצינית. היה ה-Corner stone הכי יציב בקבוצה שהצליח לשרוד אפילו את שואת לוציפר ולדעתי אחד הגורמים העיקריים להחלטה של פייטון לחתום בדנבר.

    בינתיים אלוויי כבר דאג להחתים את ראיין האריס שהיה בקבוצה בעידן שאנהאן ואפילו די הצטיין כ-RT ב-ZBS ב-2008 אבל מאז לא הפסיק להיפצע והפך לסוג של journeyman שמחליף קבוצות מדי שנה. low risk high reward קלאסי אבל לא הייתי מעלה את הציפיות שלי ממנו.
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    הלו הלו!!

    החלק הקשה של האוף סיזן מאחורינו, החלק העוד יותר קשה רק מתחיל :)
    חודשיים לשריקת הפתיחה, חודש עד למשחקי ההכנה המיוחלים \ מייגעים באותה מידה...

    בקיצור, עד שאפשר יהיה לספור משהו על אצבעות יד אחת (לא זו של JPP :blink:), נעביר את הזמן בהכנות עצלות לעונת הפאנטזי

    6-7 חבר'ה דואגים להיכנס באופן די תדיר לאתר כדי לוודא ששום דבר לא השתנה - כך שמצבנו לא רע בכלל. בכל מקרה הפוסט נועד להודעות פרישה מרגשות לצד הצעות לשיפור בחוקי התחרות.

    בורינג, בורינג :sm_5eek:
     
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    בטח בורינג. אני מת לכתוב פה איזה משהו מעניין שיצית או יעורר קצת את הדיון אבל לא עולה לי כלום. יש כמה שבועות עד הדראפט של הפנטאזי, במציאות אין יותר מדי מעבר לאצבע כרותה פה פוזה של דז שם, ספריוול בטח יושב באיזה מרתף מנסה לחשוב על גידופים וקללות חדשים שהוא יוכל להשתמש בהם במהלך העונה הקרובה, ואני? הקבוצה שלי פייבוריטית לזכייה בבערך כל סוכנויות ההימורים אז ברור ששום דבר לא יכול להשתבש ואני יכול להיות רגוע ואופטימי. יש גם איזה מזוכיסט בשם קירק שמבקש מאנשים הודעות פרישה כאילו אייק וטרוי לא הספיקו לו בחודשים האחרונים.

    אבל היי, עוד שבועיים-שלוש משחקי הכנה. אני משוכנע שכולנו מתרגשים לראות איזה NO NAME שהוא במקרה השחקן ה-86 בטיבו ברוסטר מפספס תיקולים ב-4 לפנות בוקר.
     
    Sweetness ו-אלעד אוהבים את זה.
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אייק?! הבן אדם קבלן הריסות. חירב לנו במו ידיו וחוסר הטאקט שלו עונות שלמות וגם זה אחרי שהקבוצה הצליחה בדרך נס להתגבר על הקריסות שלו במאני טיים במהלך העונות עצמן. פולאמאלו צריך לקבל ז'אקט צהוב אחרי 4 שנים במקום אחרי 5 רק בגלל שחלק איתו את המגרש כל כך הרבה זמן.

    ועוד שבועיים-שלושה כבר מתחילה הקייטנה. מוק דראפטים בפאנטזי, הארד נוקס והציפיות המנופחות מהג'איינטס בגזרת הבידור ותקצירים מלאי הייפ מהפרי-סיזון..

    ועדיף לבקש הודעות פרישה והצעות עכשיו מלקבל אותן עשר דקות לפני הדראפט ו... לעולם לא, בהתאמה (הפוכה)

    אגב, אני כמובן שמח שאתם פייבוריטים.
     
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    יצאה הודעה עמוסת ו....

    לא יודע מה זה אומר

    אפשר לנתח את זה עד תחילת העונה
     
  15. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173