מילאן 2014/15:: זהירות, כאן עושים חלטורות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י שי, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מדווחים בגאזטה שסגרנו עם חוזה מאורי מפארמה. יפה מאוד.

    לגבי אנג'לוטי, הבנתי שהליצן פרז יפנק אותו בפיצויים בגובה 5 מיליון יורו. אם כך הם פני הדברים אז יהיה הרבה יותר קל להביא אותו מבחינת תנאי העסקה.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מסכים לגבי קלופ, ואני לא בטוח שזה נכון רק לליגה האיטקית.

    לגבי אנצ׳לוטי, מבין את מה שיותם אומר, ועדיין אני לא משוכנע שהוא האיש הנכון לעשות מהפכה במילאן. בכל מקרה, אני חושב שגם אחרי שעברו ונכשלו טוטאלית טירונים כמו סיידורף ואינזאגי על הקווים, הדבר הכי חשוב הוא הרכש שיגיע, אם יגיע כמובן.
     
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    זהות המאמן זה דבר חשוב לאור הכישלונות בשנתיים האחרונות (חרף הבניה הלקויה, הקבוצה הייתה שווה יותר מתחרות כושלת על הליגה האירופית על כל הכבוד לקבוצות נגדן התמודדנו וזה אחריות של מאמן), אבל אני ממש לא בטוח שיותר כסף לרכש זה מה יעשה את ההבדל למנהל אגדי שאבד עליו הכלח. אני קורא דיווחים על כך שהמועדון הולך על פרוייקט "איטל-מילאן". לעזאזל, תעשו לי טובה. אפשר פעם אחת בלי פופוליזם, סיסמאות וספינים זולים? במה בדיוק יועילו לנו בינוניים במחירים מופקעים כמו אימובילה וברטולאצ'י (14+לופז. פחחח)? למה אי אפשר להפסיק עם השטויות, לעבוד בשקט ולחזק את הקבוצה בשחקנים מתאימים בלי קשר למוצא שלהם או לעבר שלהם?

    גליאני לא צריך לקבל את הפרס הזה של לבנות קבוצה ב-100 מיליון יורו אחרי שנתיים כאלה זוועתיות. אני לא סומך עליו למרות שהוא (היה) גבר, תותח וזיין.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מאחר שאני משוכנע שלא יצא לך לראות את ברטולאצ'י פרט לריצה שלו מחצי מגרש לתוך השער של מילאן, אספר לך שהוא השחקן הכי חשוב בג'נואה וסחב אותה לאורך כל העונה בצורה עקבית למקום 5, גם כשהחליפו שם המון שחקנים בדרך. הוא סוג של קשר 50\50 ויש לו כבר 6 שערים ו7 בישולים העונה. גם הstats ההגנתיים שלו מרשימים מאוד ולא באים על חשבון טכניקה ודריבל שמאפשרים לו ליצור ולאיים על השער על בסיס קבוע. בעיניי יש לו מקום בהרכב בכל קבוצה באיטליה+הנבחרת פרט ליובה שם היה דוחק לצד רק את פריירה ואין סיבה שמחירו לא יהיה בהתאם.

    מסכים עם זה שלבנות קבוצה על בסיס גיל ולאום זו בדיחה.

    עם זאת, הייתי מחזיר את סאפונרה לעוד סיבוב (אם קיימת אפשרות כזו). מאז שעזב אבינואר הוא התפוצץ עם 7 שערים ו3 בישולים. מרשים לא פחות ממה שסלאח עשה כאשר עזב את צ'לסי או פליפה אנדרסון מיד אחרי הפציעה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/15
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ראיתי את סאופנרה בשני משחקים נהדרים שלו בחודש האחרון @Romanista , עשה רושם מצוין, אבל האם אתה חושב שבמילאן (בהנחה שהם רוצים להיאבק על תארים) הוא יכול להיות יותר משחקן רוטציה טוב? אני לא מכיר מספיק, אבל הרושם שלי היה שזו הרמה שלו, כוכב בקטנות או רוטציה (טובה במקרה הטוב) בגדולות.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אפשר לומר שקלופ נשמע 'סקסי' אבל יהיה לו קשה להרים את מילאן ואני לא באמת יודע מה יהיה גובה התקציב לעונה הבאה. מילאן כן זקוקה לחריש עמוק בסגל. לא בנו את רומא ביום אחד אבל כדי להתמודד על ליגת האלופות נחוצה שם עבודה. נכון להיום מילאן בפיגור לא רק מיובה(כמו כל הליגה), רומא, לאציו ונאפולי(למרות הזעזועים) - אלא גם מהיריבה אינטר. אני מבין את הרצון לראות אוטוריטה כמו אנצ'לוטי, מאמן מנוסה שעבר דבר או שניים בכדורגל וכבר זכה עם הקבוצה בהצלחות אדירות בעבר, הוא החזיר את מילאן לקדמת הבמה.
    ומצד שני, זה משהו די רומנטיקני. אין לאנצ'לוטי לא את קאקא, לא את שבצ'נקו ולא את פירלו. סגל השחקנים די בינוני. הייתי רוצה לתת דוגמא את ריאל מדריד ודל-בוסקה, אבל בעוד בריאל זה יכול לעבוד אולי כמו פעם כי סגל השחקנים עדיין 'פסיכי' והארנק מלא מזומנים - במילאן זה לא קורה. אנצ'לוטי לא הביא מספיק ערך מוסף בתור מאמן. הוא עשה החלטות טובות פה ושם בגדול 'נתן למכונה לרקוד'. הרקורד שלו בליגת האלופות נכון לעכשיו לא רלוונטי. בליגה הוא לא מצליח באופן תמידי. 3 אליפויות ב-15 שנה עם אימפריות גדולות כמו יובה, מילאן, צ'לסי, פריז וריאל מדריד. אין לאנצ'לוטי שרביט קסמים.

    דרך אגב, סיכוי סביר שאנצ'לוטי ישאר בריאל מדריד. הוא באמת זוכה לגב אדיר מהשחקנים וזה לא קורה בדרך-כלל בריאל מדריד. גם מסיבת העיתונאים שלו לפני משחק הליגה האחרון נגד חטאפה הייתה די נינוחה ואופטימית - "התחושה שלי היא שאשאר במדריד. המועדון יבצע הערכות ויקבל החלטה. אני רוצה להמשיך כי אני אוהב את המועדון הזה ואוהב את השחקנים".
     
  7. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    ספונארה לא יחזור למילאן, אמפולי מימשה את האופציה שלו (טעות לדעתי בכל זאת, היה שווה לתת לו עוד ניסיון) אבל היא תזכה ל-30 אחוזים ממכירה עתידית.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מתי אנצ׳לוטי הצליח, עזבו הצליח אלא פשוט אימן, בקבוצה שאין לה סגל מצוין עד מעולה? כמו שאמרו פה מינוי שלו יעיד על השקעה רבה ובנייה גדולה, אבל איך זה יקרה? עסקאות הבעלות נתקעות ובינתיים מילאן תקועה עם סילביו שלא יכול לתת לה יותר מדי.

    דיברו על פאולו סוזה לנאפולי, ואני דווקא חושב שהוא יוכל להתאים למילאן.
     
  9. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    מתי היה קאמבק שהצליח במילאן? ולמרות זאת, בהתחשב באלטרנטיבות..הוא המועמד המועדף עליי לג'וב. בהנחה וכל עניין מיסטר בי הולך להתפוצץ באוויר, מהיכן שואפים באיטליה אמונה שסילביו הולך להוציא כסף הקיץ?
     
  10. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מההיגיון הפשוט שעוד קיץ על מי מנוחות והשאלות חינמיות עם אופציה לרכישה יגררו נטישה של ספונסרים, החרפה של מחאות כאלה ואחרות והמשך התדרדרות של המותג. השקעה תגיע השאלה מאיזה כתובת וכמה שכל יהיה בה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/15
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    הייתי עושה יניב ואומר דברו איתי כשנראה דחפורים (החתמות משמעותיות). אני אוהד מילאן לא מאתמול ולכן מציע להנמיך ציפיות ופשוט לחכות שיפתיעו אותנו. שקרים וספינים שבענו כבר מספיק.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    תגידו, איך ואן חינקל? הבנתי שלאחרונה הוא מצא את עצמו בקבוצה.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    השקעה תגיע? למילאן יש אוהד פילנטרופ שמוכן לתת סכום מזומן גדול ולא ידעתי?

    כל עוד אין רוכש באופק כל הדיבורים על תכנית רכישה של 100-150 מיליון יורו הם בגדר הזיות, ומילאן שוב תצטרך לסרוק את השוק אחר העברות חינמיות או זולות ומשתלמות.
     
  14. Yoav_Tzruya Member

    הצטרף ב:
    ‏12/7/09
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי הציטוטים האחרונים של אנצ׳לוטי כנראה שהוא לא יחזור, הוא אומר שהאופציות הן או שישאר בריאל, או במידה ויעזיבו אותו, שנה חופשית.
    בנוגע לדיווחים לגבי הכסף שיוקצה למרקאטו-אין לי ספק שאם מדברים על 150 מליון(וזה רק אם זה באמת נכון ולא יותר מספין של התקשורת) זה כנראה כי אולי סיכמו כבר עם רוכש או משקיע עתידי, שנשמע הודעה סופית על רכישה של המועדון במועד מאוחר יותר מסיבות כאלה ואחרות.
    אך כמו שמישהו טען פה, אני לא רואה רכישות מזהירות גם אם יגיע סכום עתק שכזה(וזה אם גדול מאוד) כי צריך ניהול חכם ברכש כדי למצוא את השחקנים הנכונים לעמדות הנכונות ולא לעשות מסע בזבני וטפשי. בהחלט גליאני לא הטיפוס שאפשר לבנות עליו בכל מה שקשור לבניית הקבוצה מחדש.
     
  15. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    כן, אבל הרבה בזכות פציעה ממושכת של מונטוליבו והסכם (די חריג) עם מונטארי שמשאיר אותו מחוץ לסגל עד תום לעונה בגלל שהוא לא בתוכניות.

    נגד רומא הוא היה אחד המצטיינים במגרש אבל ביתר המשחקים הוא לא בדיוק התעלה. אני חושב שהוא לא שייך לרמות שמילאן שואפת אליהם אבל יכול מאוד להיות שמאמן יותר מנוסה ורציני היה מוציא ממנו יותר (כמו גם משחקנים אחרים בסגל). נחכה לראות מי המאמן הבא ומה הוא מתכנן לגביו.
     
    golding אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.