באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    כמה בעיות שחוזרות שוב ושוב אצל באיירן של פפ:

    1.שיטת משחק לא נכונה במשחקי חוץ.זה הרגעים של טקטיקה נכונה והכנה נכונה של הקבוצה שלךבאיירן לא באה לשחק כדורגל באף משחק חוץ שלה בתקופת פפ.אני מדבר עוד על המשחקים נגד ארסנל,יונייטד,ריאל,שחטאר,פורטו ובארסה.בכל 6 המשחקים לא הגענו למצבים ובכלל לא ניסינו לעשות כלום מלבד להחזיק בכדור ולהפריע ליריבה.אתמול ראינו את טיאגו וברננט ביתרון מספרי על אלבס ומה שהם עושים זה מסירות בינהם שלבה ומולר מחכים ברחבה.כמובן שצריך לשמור על איפוק במשחק חוץ כזה אבל לא זוכים באלופות בלי לנסות להבקיע במשחקי החוץ וזה מה שהפיל אותנו מול ריאל ובארסה.

    2.קו הגנה גבוה.בסיסי מאוד ואת זה אפילו יוגי כבר למד.מול איכויות כאלו לא משאירים שחקן באחד על אחד מול מגן.פעם או פעמיים או יסתדר,בפעם השלישית מסי כבר יעבור ויבקיע.גול ראשון מטעות של ברננט שחשב שהוא מאייקן לרגע ולא שיחרר את הכדור כל המשחק,גול שני משאירים את מסי לקבל את הכדור עם הפנים לשער ליד הרחבה.גול שלישי שוב פעם אחד על אחד מול שוער ויש גבול כמה נוייר יכול להציל.למרות שזה בכלל לא מובן לי למה איבדנו את הראש אחרי הגול הראשון...הרי זה ברור שלא היינו מבקיעים שער חוץ אז לפחות שנפסיד 1-0 או אפילו 2-0 ונשאיר סיכוי למשחק הבא.בכלל ההתפרקויות זה משהו חוזר אצל פפ ובלי קשר לשיטה יש פה נפילה מנטלית שחוזרת שוב ושוב.בהרכב שהיה לנו היינו צריכים לעלות סטייל מוריניו ולא עם קו הגנה בחצי ולצפות שבואטנג ובנעטיה יקחו כל כדור מהתקפה כזאת.אם פפ לא מסוגל להגן אז לפחות שינסה להבקיע שער חוץ ולא רק ב2-0 וגם אז עם איבוד עשתונות.

    3.אולי זה הזמן לחילוף דורות.לאם השחקן הכי חלש בבאיירן כבר תקופה ארוכה,זה פשוט לא ניתן להסביר במילים כמה שהוא קשר גרוע.שוויני לא מפסיק להשקיע אבל רחוק מאוד ממה שהיה פעם.ריברי ורובן זה נס שהם כשירים בכלל.יש לחשוב על שחקן התקפה שיגיע בעונה הבאה.דעתי על מישהו שהוא קיצוני ויכול לשחק גם כחלוץ(סטייל רוייס,גם ככה הוא פצוע חצי עונה אז הוא וריברי יכולים לעשות חצי חצי).

    4.זה היה המבחן של פפ בשורה התחתונה והוא שוב התפרק לחלוטין.כמובן שהפסדים לבארסה וריאל בחצי גמר זה מקובל אבל ההתרסקויות האלו לא יכולות להתקבל בבאיירן מינכן.לגבי ההמשך,אם הייתי מחליט לא יודע אם הייתי מפטר את פפ(מאמין שלא),כן יש לחזק את הסגל.עזבו שחקנים ולא הגיעו מחליפים(מנדזו,שאקירי) ועם הפציעות הרגשנו את החיסרון של סגל מצומצם מאוד.לכן שחקן התקפה נוסף לדעתי זה בדיוק מה שיכסה את החלק ההתקפי והכשלון הזה צריך להעיר אותנו בעניין הזה.

    5.רק הוסיף שיהיה מעניין לראות מה יהיה עם חאבי שפפ לא מאמין בו כל כך.ועם גצה שפשוט לא מוצא את עצמו בבאיירן לאחר שנתיים ואולי זה פשוט לא מתאים.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה שאותי מרגיז זה שבעידן פפ לא זכור לי אפילו הפסד אחד של 1:0.
     
  3. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    היה ברור שלא נמצא מברצלונה עם ניצחון ובמצבנו היה חשש שזה יגמר רע יותר וכך קרה. עד לרבע שעה האחרונה עוד איכשהו הצלחנו לשרוד ואפילו לקבל ביטחון במסירות שאפשר אולי להפתיע, אבל התחילו למסור מסירות מטופשות ועל זה נפל השער הראשון. כמובן שלא אקח ממסי את זה שהוא פשוט כדורגלן אלוהי, רצח אותנו מבעיטה מרחוק כל כך מדוייקת, זה מעבר לכדורגל כבר.

    מה שכן, אם היה לנו את רובן כשיר אני מאמין שהיינו כובשים שער עד אותה דקה 77 ואז הכל היה אחרת. הכוכב שלנו לא היה לתת את הניצוץ כמו שהכוכב הברסאי היה כשיר וזמין לעשות.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    עוד חצי גמר טראומתי, עוד חוסר חציבות (מקבלים שלישיה, נותנים שישיה, מקבלים רביעיה, נותנים שביעיה). הקדנציה הזו נמאסה עליי לגמרי. לא בא לי על המאמן הזה ועל הניסויים שלו ועל ההתחכמויות שלו ועל הסגידה כלפיו. אני חושב שגם בהנהלת באיירן מתקרבים לעבור משלב ההערצה לשלב של שאילת שאלות. היינקס אמר בזמנו שאם פפ לא היה בא הוא היה נאלץ להישאר. חבל שלא נשאר. שנתיים מבוזבזות באירופה עם סגל אדיר (אשתקד הושפלנו ללא פציעות). גם השנה כולה עברנו את שחטאר ופורטו, מי ישמע עברנו את צ'לסי או ריאל. שייגמר כבר.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אשקר לכם ואתם בטח לא נאיבים, באיירן לא תהיה בגמר. מצד שני, יש הבדל של שמיים וארץ בין ההדחה המשפילה בחצי הגמר אשתקד לבין העונה הנוכחית. אז באיירן קיבלה בראש בבית כשהיא עם הרכב מלא, עם כל התותחים, ויסלח לי באדשטובר. בעוד שלמשחק נגד ברצלונה הגיעה הקבוצה שלכם עם מצב בלתי-אפשרי מבחינת הפציעות. מסכים שפפ שגה בעניין קו ההגנה הגבוה, זו קצת נאיביות, אתם לא משחקים נגד המבורג אלא נגד ברצלונה.
    רוב שחקני המפתח של באיירן כבר חצו את גיל 30 והגיע הזמן בהחלט לחילופי משמרות. יש בסיס די רחב שמשמש את הקבוצה הזו כבר למעלה מחמש שנים וזה אורך הזמן של קבוצת כדורגל. שוונשטייגר נראה כמו שחקן עבר למשל. באיירן צריכה לחשוב על העידן שאחרי רובן וריברי.

    * אתמול באתר של אופ"א ציינו את לוסיו שחגג יום-הולדת. מעניין אם בא לכם לסטות קצת מנושא הדיון.

    http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Bayern+Muenchen+v+Inter+Milan+UEFA+Champions+VI_0Ec5wlkHl.Xxx

    בלברקוזן הוא היה עילוי, בעיקר ב-2001-02. כולם התלהבו מבלם שיודע לצאת קדימה עם הכדור וכובש שערים כמו בגמר ליגת האלופות, זה שזכה גם במונדיאל עם ברזיל. חזק, מהיר, בעל כוח הרתעה.
    כמו רבים וטובים אחרים, לוסיו עבר לקבוצה מס' 1 בגרמניה - באיירן מינכן. לא חושב שהוא היה הצלחה, לא עמד בציפיות.
    מצד שני, כמובן שבאיירן לא הייתה חזקה וגם לא מאוזנת ויציבה כמו אינטר של מוריניו שם הוא הציג עונה מדהימה ב-2010.
    הוא זכה בליגת האלופות בפעם היחידה בקריירה כשהוא מנצח, כמה אירוני, את באיירן מינכן שלא רצתה בו - בגמר(לא אומר את זה בנימה של לעקוץ).
    אז איך הייתם מסכמים את החמש שנים שלו אצלכם? למעלה מ-200 משחקים, 3 אליפויות, 12 שערים.
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אין הבדל אחי ברמת התדמית: עוד תבוסה כואבת בחצי ואת הצופים הנייטרלים לא מעניין מי שיחק ומי לא. דיווחים שפפ סיכם בסיטי ויעבור כבר בקיץ הקרוב. אינשאללה זה נכון. שיעוף כבר ונשנה את הטופיק פה מ"עידן פפ" למשהו שפוי ונורמלי יותר. בזבוז של שנתיים, אפס שערים בשלושה משחקי חצאי גמר מול שתי הספרדיות הגדולות, הפסד רביעי רצוף לראשונה מזה 24 שנה. יאללה הביתה!!!!!
     
    Lars Ricken אוהב/ת את זה.
  7. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מסכים עם כל מילה אפנברג,קורא את ההודעות שלך מ2008 ותמיד היית אוהד באיירן הכי פיקח שאני מכיר. גם כאוהד דורטמונד,תמיד תמכתי בבאיירן באירופה (כל עוד לא התנגשנו) , הכדורגל הגרמני לא תמיד נהנה מעליונות על האיטלקית והצרפתית.לכן תמיכה בבאיירן בהתמודדות אירופית תמיד נראתה לי מובן מאליו.במיוחד שחלק נכבד משחקניה משחק בנבחרת שלי ואחראי על לא מעט רגעים שמחים בעולם הכדורגל בשבילי.ולמרות זאת פפ הצליח להרוס את זה.בחיים לא שמחתי במשחק של באיירן לראות את מסי תוקע גול בפרצוף היהיר של פפ ומוחק את החיוך הזחוח שלו.חייזר שנשען על הצלחות עם קבוצות כמו באיירן וברצלונה שהיו מפרקות כל קבוצה איתו ובלעדיו.הייתי רוצה לראות אותו לוקח קבוצה כמו קלן ולראות לאן הוא מגיע.מחשיב את עצמו לפילוסוף של "השורש הארבע -ראשי על עקרון הטעם מספיק של אחוזי שליטה בכדור" ,כאילו שהוא המציא את הכדורגל מחדש והוא טקטיקן גאון שמדבר עם אלוהים בלילה וקם בבוקר ומנצח בזכות עצמו את המשחק.אם הוא יחתום בקבוצה אחרת ,זה יהיה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכדורגל הגרמני . כל הספרדיזציה שעבר המועדון הזה,כבר משעממת וגם לא כזו מוצלחת.הקבוצה כבר נראית כמו הפח אשפה של הלה-ליגה.שיילך כבר,ובדרך החוצה שינקה קצת את הבלאגן,שיקח שקית אשפה עם ברנט,טיאגו,חאבי ,צ'אבי אלונסו ופפה ריינה ויוריד את הזבל.
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    תודה אחי. אני חרד מאוד מהגומלין: אמנם בגמר כבר לא נהיה אבל יש חשיבות תדמיתית לאיך שניראה ויש כבוד לסמל ולמועדון. מתישהו פפ לא יהיה פה אבל המועדון תמיד יהיה ואסור לנו כתם נוסף. זה משחק הבית האחרון השנה באליאנז ארנה ומגיע לאוהדים פרידה מכובדת מהעונה הזו. אם ממילא פפ עוזב בקיץ הייתי מעיף אותו עוד לפני הגומלין ושהרמן גרלאנד ינהל המשחק. פפ איבד שליטה (שוב, כמו אשתקד, ברגע שיש משבר זה נהיה כדור שלג ואין לו מושג איך לעצור את זה). אם באמת הוא הולך לסיטי הוא יסיים שם הקריירה: מוריניו וצלסי יעשו ממנו קציצות. קדנציה שמה שאפיין אותה בזירה האירופאית זה ציפיות בשמיים ותבוסות כואבות בחצאי הגמר. לצערנו אחרי ברצלונה פפ עשה עלינו את ניסוי הכלים שלו (כמו שקלינסמן עשה עלינו את הניסוי שלו אחרי שסיים בנבחרת). בשני המקרים זה נגמר בהשפלה באירופה. לפחות קלינסמן לא הפסיד בזמנו את הגומלין מול ברצלונה, נקווה שגם פפ לא. ובאמת שכל הספרדיזציה תלך יחד איתו. אנו קבוצה גרמנית, לא ספרדית. אלופת העולם היא גרמניה, לא ספרד. יש מאמנים גרמנים לא רעים, אין שום צורך לייבא ספרדים או כל מישהו אחר. אתם תראו שמהר מאוד נשכח מפפ ולא ממש נתגעגע. רק שלא נתבזה בשלישי.
     
    Lars Ricken אוהב/ת את זה.
  9. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    לא היו תלונות על פפ במידה והיינו מודחים בצורה מכובדת נגד שתי הקבוצות היחידות שברמה שלנו באירופה,או לפחות נותנים פייט. לא חייב לזכות באלופות,זה מפעל מאוד קשה וטוב שבאיירן מגיעה לפחות לחצי שזה חובה מבחינתי. אם היא תפגוש את ריאל ובארסה ותודח זה מקובל,תאמינו לי שזה מקובל שם גם אם באיירן תדיח אותם כמו שקרה בעבר. העניין הוא הדרך,ההתפרקות וחוסר האונים לייצר התקפה מול שתי הקבוצות שהן המבחן האמיתי שלנו. פפ כשל פה בגדול ולדעתי אם נזכרים בתוצאות הליגה נגד קבוצות הצמרת הנתונים שליליים עבור באיירן(גלדבאך,לברקוזן,וופלסבורג).כל פעם שפגשנו יריבה חזקה שלחצה אותנו השיטה לא עבדה וגם התרסקנו באותו משחק.


    דור, לוסיו היה הבלם הבכיר של באיירן בכל תקופתו ולדעתי היה בלם ענק עם יכולת אדירה. לעיתים קרובות הוא הוא היה מפקיר את ההגנה ורץ קדימה כמו סרחיו ראמוס אבל אין ספק שהוא היה בלם מעולה אצלנו.באינטר הוא עוד יותר היה ענק כי היה שם מאמן שלימד אותו משמעת הגנתית ואז קיבלנו את הבלם הטוב באירופה באותה תקופה.
    המעבר שלו היה בגלל שהוא לא הסתדר עם ואן חאל,לא בגלל שויתרנו עליו כי הוא היה חלש או משהו.אגב לוסיו אמר בעצמו שהוא מאוד אוהב את באיירן ואפילו באותו גמר נישק את הצעיף של באיירן.ככה שהכל טוב בין הצדדים.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  10. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    התלונות על פפ תמיד היו קיימות. מהרגע שהוא התחיל מהניסויים.אף אחד לא רצה להשמיע את הביקורת מול קונצנזוס שהולך אחרי פפ בעיניים עצומות. לגבי לוסיו ,אני לא יודע מה אתה זוכר aloenli, אבל אני זוכר שזה לא נגמר כל כך ורוד כמו שאתה מתאר.היו שריקות בוז מהיציע.רוב אוהדי באיירן היו תמימי דעים שהגיע זמנו ללכת.אפילו פה בפורום פיללו שהשלומיאל הזה יילך. אם נחפור קצת בדיונים מזמנים עברו,נמצא על לא מעט שרשורים על בעיית לוסיו.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מעצבן אותי שנהיינו מעבדת ניסויים: מעבדה לקלינסמן כקבוצה הראשונה שמאמן ומעבדה לפפ כקבוצה הראשונה שמאמן אחרי ברצלונה. בשני המקרים המאמנים הללו היו מבוקשים מאוד , בשני המקרים הצלחנו לשים עליהם ידינו ראשונים במשכורות עתק (אשתו של קלינסמן הסכימה לבוא למינכן רק בגלל שהיה המאמן היקר בהסטורית באיירן עד אז. היום פפ מקבל פי שלושה ממנו דאז) ובשני המקרים כשלון חרוץ בזירה הארופאית והדחות בלי טיפת כבוד מול היריבות הישירות שלנו על ההגמוניה ביבשת. לאן נעלמו פה כל תומכי פפ? התפקחתם כבר ממשיח השקר הזה? שרף לנו שנתיים עם דור אדיר וגרם לאוהדים להתפדח לצאת מהבית. גיבור גדול על שחטאר ופורטו. ראיתם מה מסי מסוגל לעשות, גם אני יכול לעמוד על הקווים בברצלונה כשהוא ביכולת כזו כך שכל ההצלחות של פפ בברצלונה לא הרשימו אותי מבחינת היותו "מאמן". חרף כשלונות כאלו ואחרים מוריניו "מאמן", אנצלוטי "מאמן", היצפלד "מאמן" (לא סתם כל השלושה נמנים על מועדון העילית של מאמנים שזכו בגביע האלופות עם שתי קבוצות שונות-נראה את פפ עושה זאת). פפ לא כזה עד שיעשה משהו יוצא דופן באירופה מחוץ לברצלונה. עם הסיטי אפילו אליפות הוא לא יראה.
    אני מקווה שרומיניגה החנפן הפסיק עם גישת ה"זכות גדולה עבורנו שפפ בא לפה". חרא של מזל בשבילנו שפפ בא אלינו. בשביל לעבור שלוש מחציות בחצאי גמר מול הספרדיות עם אפס שערי זכות ו-8 שערי חובה לא צריך מאמן יקר ופוזאיסט כזה. בדיחה עצובה שכולה על חשבוננו. יאללה שיעוף כבר.
    אגב ראיתי שאתמול חזרנו לשחק עם תלבושת אדומה. אני שמח שגם את הדרעק דמוי ברצלונה בדמות המדים בכחול-אדום העפנו. אולי חלק מבורך ממחיית כל זכר לקדנציה ה"ספרדית" המחורבנת הזו אצלנו.
     
    Lars Ricken אוהב/ת את זה.
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מי תמך פה בפפ? חשבתי שתמכנו בפיפו.

    http://27.media.tumblr.com/tumblr_lxjpso90cH1qfvcb1o1_400.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/15
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  13. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אכן, לאיזו רמה התדרדר הדיון כאן, שכונה.
     
  14. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    לא יודע למה אתם קוראים לזה ניסויים. פפ באמת חושב שלאם קשר טוב(גם לאם חושב כך),הוא חשב שברננט חייב לשחק בהרכב גם אם זה אומר שאחד הקשרים יסופסל על חשבונו ואז אלאבה יעבור לשחק בקישור. אני אף פעם לא הסכמתי עם זה אבל מאמן יכול להמשיך בדרך שלו וזה לא משנה אם יש תוצאות בהתאם ועם הכדורגל מהנה. זאת אגב בעיה נוספת כי משחקי ליגה הפכו להיות משעממים מאוד בתקופת פפ ולי כאוהד מאוד חשוב להנות מהמשחקים שאני צופה בהם מידי שבוע.
    כל זה דברים חשובים אבל כמו שרשמתי במבחן התוצאה פפ נפל בגדול ואני מאמין שיבקש לעזוב.

    אגב זה ממש לא רק פפ,אני חושב שבאיירן צריכה רענון בסגל שלה.שחקני המפתח שהיו בשיא רק לפני שנתיים הם או שפצועים כל העונה או שבכושר פחות טוב וזה ניכר לעין.
     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הדיון פה נובע מכאב עצום, תסכול גדול ואכזבה רבתי. אם למישהו זה לא מתאים לא חייבים להשתתף. נכון שמרשים יותר לדון במערכים וב"גאונות" של פפ אבל מה לעשות והבן אדם הרס כל חלקה טובה בבאיירן. הוא אדם כוחני (למרות תדמית הנייס-גיי שלו), יהיר (הביא איתו ביוגרף למינכן מי ישמע הבן אדם רוזוולט...) שחושב שהוא גדול מהמשחק עצמו והוא נתנו לו הרגשה שאסירים תודה שהואיל בטובו לבוא. כשיהיה לנו מאמן טוב ורציני נשמח להעלות הדיון לרמה הראויה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.