דיון החדשות 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏25/11/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    נתתי לך בעיקר לשתי הנקודות האלו לייק.
    אני האחרון שהולך עכשיו לגונן על ההתנהגות של הרבה חבר'ה בטדי, אבל צריך להיות נאיבי כדי לחשוב שההתאחדות לא מנסה חבל בכוונה בניסיון בית"ר להגיע לאירופה. הניסיון המכוער והפוליטי של המחבל ג'יבריל רג'וב הוא בעיה גדולה בשבילנו כי למרות ההבטחות של בלאטר ופלאטיני ברור לכולם שיש מספיק שונאי ישראל שירצו לפגוע בנו. אני מעריך שעופר עיני מנסה בימים אלה בכל כוחו לנטרל את הצעד הפוליטי המכוער שרג'וב מכין לנו ביחד עם אויבינו. במצב שכזה החבר'ה בטדי באמת יכולים לפגוע בנו ולא ברור לי גם למה בשעה קריטית שכזאת אנשי היציע המזרחית לא חושבים פעמיים לפני שהם צועקים דברים לא מקובלים.
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    ההתאחדות חשבה פעמיים לפני שתקעה את בית"ר חצי עונה מחוץ לירושלים? איפה הסולדריות הייתה אז?
    שונאי ישראל יצביעו נגדנו, מדינות נורמליות לא. זה לא ישנה בשום צורה.
     
  3. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    חייב לציין את הצביעות של טביב. פתאום הוא הלוחם הדגול באלימות ובגזענות, מעניין. זה לא הפריע לו לעשות הסכמים עם לה-פאמיליה מהרגע שרכש את המועדון ולהבטיח להם ששחקן ערבי לא יגיע, זה לא הפריע לו להשתמש בסמכות של קופל כיו"ר בית"ר נגד בית"ר נורדיה שהיא בסה"כ קבוצה מליגה ג', בנקמנות-טביבית מהסוג המוכר לאוהדי הכדורגל. אז לא, הכמה תביעות שהוא תבע כמה אוהדים כי הם עלו לו כסף לא מרשימות בעליל, זה מתוך אינטרס כספי ותו לא. להלחם בקומץ הזה זה לא בעיה בגודל שעושים ממנה, מספיק להחרים מנויים ולמנוע כניסה של כל חברי הארגון תוך עזרה לאוהדים השפויים בהקמת ארגון אוהדים משלהם. אבל הניסיון של טביב לצאת איזה גיבור גדול בנושא הוא מגוחך.
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
  6. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,094
    לייקים שהתקבלו:
    952
    מין:
    זכר

    בושה
    שיילכו לחפש מי ינענע אותם חבורה של קוקסינלים
    לירוי צעירי העילוי הוריד שנתיים ברצף קבוצות שנתנו לו להנהיג
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/5/15
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כשראש העיר מבזבז את הארנונה שלכם על קבוצת ספורט - גלובס

    כתבה מעולה של גלובס בנושא הכסף שמתקצבות העיריות את קבוצות הבוגרים בלבד, לפי הנתונים של שנת 2014, שהגיעו כבדרך לא דרך אל גלובס, אחרי הכל, הקבוצות לא שקופות, ולא מפרסות דוחות כספיים, למרות שהן מלכ"ר / עמותה ומחויבות לכך...

    צריכים לעצור את הביזיון הזה, ומצדי שקבוצות יתפרקו, אם רוצה העירייה לתת כסף? תפאדל אבל לנוער וגם בתנאי שהסכום שהבעלים ייתן לנוער ולילדים יהיה שווה ערך לזה שמוציאה העירייה. לממן שחקנים מקצוענים או זרים את זה העייריה אסור לה בתכלית האיסור לעשות, וזה בושה שלא מגישים פאקינג בג"צ על זה!!!
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    אני לא רואה שום בעיה בתקצוב של מחלקות נוער וזה לא צריך להיות מותנה בהשקעת בעלים שווה.
    תקצוב של קבוצה בוגרת זה כבר סיפור אחר.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    העירייה לא צריכה להיות נדבנית של אותו בעלים, כי זו קבוצה פרטית, אבל אם הוא רוצה שהעירייה תיתן כספים הוא גם חייב לתת כספים לנוער, אחרת מה יקרה? אם העירייה תחליט שהיא מקצה נניח 500 אלף, והוא לא שם, אז כאילו על הזין שלו מה יהיה עם הנוער, כשאתה שם כסף מהכיס שלך ולא משנה כמה, אז איכפת לך לאן הולך ומה הכסף שלך עושה. כשאתה שם כסף של מישהו אחר, ככה גם נראית ההתייחסות שלך, לכן צריך להיות פה 50-50 השקעה, אגב אם העירייה משקיעה בנוער וילדים בלבד, זה צריך לגרום להפסקת לקיחת תשלום מההורים כדי שהילדים שלהם ישחקו כדורגל...
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    ואם לקבוצה אין בעלים? מה אז?
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אז אין קבוצה. עירייה לא צריכה לנהל, היא צריכה להיות שותפה לדרך, אם אין בעלים, אז אין קבוצה.

    הסיבה היחידה שקבוצות מגיעות פה לפשיטת רגל זה כי אנשים פרטיים קופצים מצוק וחושבים שהם ינחתו על התחת. כל האשמה במה שקרה למכבי נתניה היא על אלי שגב. מי אמר לו לשים תקציב של 26 מיליון? על מה ולמה? אתה שם סכום כסף גדול משמעותית מהתקציב מינימום? אם אתה לוקח על עצמך כזאת אחריות, תשים את רוב רובו של הכסף, גם אם הבקרה תקציבית לא מחייבת אותך בדיוק כמו בעסקים הפרטיים שלך, אתה לא רוצים לשים? אין בעיה, אל תשים, אין לי ספק שעם 13 מיליון נתניה היתה בסדר גמור גם העונה ואני יגיד לך מעבר לזה, אם יש קבוצות בתקציב מינימום שהם בפלייאוף עליון כמו רעננה או בחוף מבטחים כמו סכנין, אז למה לקפוץ מעל לפופיק ועוד פי כמה וכמה כאילו אתה מיץ' גולדהר או יענקלה שחר.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    אלי שגב גרר אותנו לתהום. למה? באמת שאין לי מושג. אנשים מעידים על איש טוב, אבל גם פזרן, פריק של תקשורת וחסר אחריות. אלי שגב אשם אבל הוא בטח לא האשם היחיד! תקציב כמו של מכבי נתניה העונה לא היה אמור לעבור בשום אופן- ואם היו אי סדרים\הונאה\ גניבה אני מצפה שאנשים יכנסו לכלא! הכדורגל הישראלי הוא לא מקום שאפשר לעשות בו הכל ולא להיענש בחומרה כי זה רק כדורגל!

    מכבי נתניה החזיקה מעמד 3 שנים ללא בעלים- לא כפי שהיינו רוצים, תוך שהיא חיה מהיד לפה, מוכרת נכסים, ואגב, בדרך כלל עם תקציבים גדולים מהמינימום, והסיבה העיקרית לתקציבים הגבוהים היתה השקעה מרובה במחלקת הנוער. בתקופה הזו לא היה קורה אסון ואפילו מתבקש מהעירייה להחזיק את מחלקת הנוער, לפחות בעיני- כי מחלקת נוער כמו מכבי נתניה משרתת גם את העיר ושומרת על לא מעט ילדים, בכל מיני שכונות חלשות מלהסתובב ברחובות ולהתדרדר לפשע. זה גם אינטרס של העירייה! אגב, עיריית נתניה גם מתקצבת את בית"ר טוברוק ומסייעת לה במתקנים.
    נתת כדוגמה את רעננה. רעננה בחיים לא היתה מחזיקה יותר מיום בליגת העל בלי תקציבית מהעיריה וזה למרות שיש לה בעלים. לא חושב שזה דבר רע. האמת שעד היום חשבתי שעיריית רעננה מתקצבת רק את מחלקת הנוער ובכתבה שהבאת רואים שגם הקבוצה הבוגרת מקבלת תקציב מכובד- אבל אולי זה כדי לעזור בשל היעדר מתקן ראוי בעיר והעובדה שהקבוצה נאלצת לנדוד (והאצטדיון בנתניה לא זול)
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הכדורגל הישראלי זה בדיוק המקום שאפשר לעשות בו הכל ולא להיכנס לכלא אלא לצאת זכאי, מה קרה לך? תראה מה מאיר שמיר עשה על הפועל פ"ת גם מכר את כל הנכסים גם גנב את המגרש תמורת פיצוי מעליב והרוויח ממנו עשרות מיליונים נקי לכיס. תסתכל על הלוזונים, אנשים שחלקם מורשעים על גניבות (עמוס לוזון) וחלקם על איומים (איציק) ולך תדע כמה אבי לוזון גנב או עשה. מישהו נוגע בהם? אלי טביב העבריין המורשע מבית"ר, האיש שגמר על הפועל כפר סבא (לך תדע אם הוא לא מכר את משחקי הקבוצה ב-2007). חסר עוד דוגמאות? בישראל בשום עבירה, אף אחד לא מקבל את העונש הראוי לו, ואנשים מושחתים ברמה של סדום, זה למה המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית.

    בדיוק כדי לשמור על הנוער והילדים שלא יתקרבו לפשע זה הסיבה שצריך שתהיה השקעה של העירייה ושל הבעלים בנוער, כי א. זה יהיה אינטרס משותף של שניהם, ב. כי ככל שההשקעה לנוער וילדים גדולה יותר, ככה אפשר לתת להם יותר תנאים ולעזור להם בכל צורה שלא תהיה. ג. קבוצה, בשום מקרה לא צריכה לחיות מהיד אל הפה.

    בסופו של דבר כל הפיתרון לבעיות תקציב הוא פשוט מאוד: בעלים צריך להפקיד בבקרה, לא ערבויות, אלא כסף ממשי, את כל התקציב לרבות פרמיות, והכל, שהוא אמור לשלם במקרה מקסימלי. סתם לדוגמא נניח מכבי ת"א התקציב זה 100 מיליון, אז צריך להפקיד 100 מיליון, כאשר שאר הכסף שמגיע בעונה נכנס לחשבון כללי של הקבוצה בבנק שיהיה על שמה. בסוף העונה, אם אחרי כל מה ששולם לא משנה אם זה מקסימום או מינימום, בהתאם לחוזים ומענקים, נשאר פלוס, הבעלים ימשוך את זה מהבקרה לחשבון הכללי. ככה זה צריך לעבוד.

    אבל העירייה, בשום פנים ואופן לא צריכה לתחזק שחקני כדורגל מקצוענים ולא צריכה לתחזק זרים. לכן אמרתי שאם רוצים שתהיה השקעה בקבוצה, זה חייב להיות קבוצת נוער וזה חייב להיות גם העירייה וגם הבעלים. אני יגיד לך יותר מזה, לדעתי בשביל לעזור לשחקן והכדורגל הישראלי, צריכים לקבוע תקציב השקעה לנוער. אם בעלים לא יכול לעמוד בזה? שלא יהיה בעלים.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    עומר, אני מסכים איתך אבל אתה מדבר על מצב אידיאלי שלכל קבוצה יש בעלים ברמה של שחר או גולדהאר. לרוב אין והרוב לא יכולים להפקיד סכום זהה לתקציב. למעשה גם לא צריך כי רוב התקציב בקבוצות קטנות עד בינוניות הוא "כסף בטוח"- זכויות שידור, טוטו\ווינר, הקצבות עירוניות, התאחדות(למרות שלצערי אפילו זה כבר לא לגמרי כסף בטוח כי המצב הכלכלי בהתאחדות זוועה)- והכסף שדורש ערבות בטוחה הוא- השקעת בעלים(שיכול להיכנס לקשיים, להיעלם או שניהם יחד), ספונסרים(במידה והם פורסים את התשלומים כי עסק גם יכול להקלע לקשיים ולבעיות תזרימיות), ומכירת כרטיסים(שעלול להיווצר פער בין הצפוי למציאות).

    מצד אחד אנחנו לא רוצים מקרים כמו מכבי נתניה, מצד שני ליגה של 6 קבוצות תהיה ליגה מאוד משעממת(למרות שאני יודע שיש כל מיני חסרי מושג עם זיכרון של צרצר שדווקא יאהבו את הרעיון).
    אני יודע שיש אנשים שחושבים שאולי צריך להוריד את תקציב המינימום וכל קבוצה תחייה לפי יכולתה בלי להיחנק, מצד שני יש לזכור שהקבוצות שקרסו הן לא קבוצות שנחנקו בשביל לגרד תקציב מינימום אלא קבוצות שקפצו מעל הפופיק. את הקפיצה הזו מעל הפופיק בקרה תקציבית חייבת להיות מסוגלת לזהות!
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
מצב נושא:
הנושא נעול.