בורוסיה דורטמונד 14/15: תם עידן קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    הבוקר פורסם בקיקר שתומאס טוכל כבר עובד על העונה הבאה. יוהאנס גאייס ממאיינץ וגונזלו קסטרו מבאייר לברקוזן על סף סיכום במועדון ואילו תומאס טוכל הודיע כי הוא רוצה להשאיר את מיקיטאריאן ולא למכור אותו. בנוגע לגונדוגאן והעברתו, לפני משחק חצי הגמר במינכן ישבו וואצקה, צורק עם הנהלת הבאוורים ומסתמן כי יהיה שם דיל בין שני המועדונים, עדיין מוקדם לדעת על מחיר וכו'.
     
  2. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מיקיטראיין זה הימור. אלא אם כן טוכל יחליט שהוא חוזר לשחק עם 2 חלוצים ומאחוריהם כמספר 10 את מיקי.בכלל אם טוכל יצליח להרוויח לנו את אימובילה ומיקי חזרה,אז הרווחנו פעמיים.חוץ מאלה שרוצים באמת לעזוב, יש לתת לכולם צ'אנס שווה (כולל המושאלים). ייתכן שכמספר 10 הכישרון של מיקי יתבטא,ואולי גם אצל אימובילה כאשר יש לידו חלוץ שני.יוהאנס גייס לייד בנדר עם רוטציה של גינתר, זה מרכז שדה איכותי , אבל אינני חושב שקסטרו נחוץ,הוא לר מהווה מחליף לקהל כי הוא אינו 6 קלאסי.גם חדירה לא (התפקיד הזה הולך ונכחד) .על כל פנים הייתי מעדיף לראות את חדירה. מה הסיכויים שעסקת גודנוגאן כוללת את גצה? נראה שזה ירד מהפרק בבילד,קיקר וטרנספרמארקט.
     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    הייתם מוכנים לקבל את גצה חזרה בזרועות פתוחות?
     
  4. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    @golding

    האמת שאלה מאוד מורכבת, כי אם נניח לרגע בצד את השקר הגדול שלו והבגידה מבחינתנו, אין ספק שהוא שחקן מצויין, כישרוני ומתאים לנו מבחינת המשחק שלו והרעב שלו לכדורגל במיוחד שכרגע הוא לא בדיוק באנקר בהרכב של הבאוורים.

    לומר את האמת, אני לא יודע אם זה הימור, מכיוון שההימור נעשה כבר ברגע שראינו שהוא לא מצליח אך קלופ עדיין מהמר עליו בהרכב הפותח. אני מאוד מאוד אוהב את היכולות שלו ויש לו המון כאלה פשוט צריך להוציא אותו מהתקופה הזאת ולא לשחק איתו ככנף שמאל אלה בדיוק מתחת לחלוץ. אני חושב שצריך לתת לו את ההזדמנות הנוספת כי אם נמכור אותו, קשה לי להאמין שנקבל אפילו חצי ממה ששילמנו עליו ולכן זה יהיה הפסד כלכלי עבור המועדון. אך במידה ומיקי יתן בעונה הבאה הצגות ויהווה עמוד תווך בבורוסיה אנחנו גם נרוויח אותו וגם תג המחיר שלו יעלה משמעותית.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  5. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    אני אסביר את עצמי. הוא הימור מפני שאף אחד לא בטוח מה הוא כרגע. כולם יודעים למה הוא מסוגל.(בין אם זה 26 שערים בשחטאר בעונה ובין אם זה 11 שערים ותשע בישולים בעונה הראשונה אצלנו). אבל עכשיו הוא סימן שאלה גדול. האם הוא ירד ביכולות שלו ? או שמא זה קלופ שנתן לו חולצת הרכב אבל לאו דווקא ביטחון. הימור מפני שאם טוכל בונה עליו אז אני מאמין שנראה לא מעט רוטציה עם קגאווה. וזה עוד מבלי לדבר על הופמן. מה שגם האחרונים לא תמיד מספקים את הסחורה לתפקיד החשוב הזה. אז השארתו היא גם מעין סותמת את הגולל על הגעות אפשריות לתפקיד הזה מבחוץ.אם תשאל אותי יוני ,עוד הפסדנו עליו ברגע שהעדפנו אותו על דה ברוינה. מה שגם המועדון היה להוט לקנות שחקן שישכיח את העזיבה של גצה במחיר מופקע פלוס. אני לא אומר מקרה אמורסו 2. אבל העונה הבאה צריכה להיות הזדמנות אחרונה בהחלט. לגבי גצה: הוא שיקר,הוא בגד ,וגם איפשהוא לטעמי הוא תרם חלק לא קטן להפסד שלנו בגמר הצ'מפיונס. אבל עדיין לא מיהרתי לשרוף את החולצה שלו,ולקרוא לו יהודה איש קריות. להגיד שהוא היה ילד והוא הסתנוור קצת מייפה את העניינים.אני לא חושב שהקבוצה צריכה לרדוף אחריו.אבל אם קרה והיא מצליחה לדחוף לבאיירן את גונדוגאן ולקבל במקומו את גצה. זו תהייה עסקה שאסור לנו לסרב לה
     
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    תראה, אני מבין את כוונתך לגמרי, אך אני חושב שאם נסתכל על הפן הכלכלי של המועדון אנחנו צריכים לשמר את השחקנים הקימיים לנו, במיוחד שיהיה קשה להרוויח מהשחקנים הללו כסף, שאני אומר הללו אני מתכוון למיקי, אימובילה וראמוס. לגבי הרוטצייה עם קאגאוה אני בספק שזה יהיה בסגנון של העונה כי אנחנו צריכים מנהיג בתפקיד הזה ולכן צריך לבנות על אחד מהם. הופמן משחק כקשר ימני ולכן הוא לא רלוונטי עבור הרוטציה של התפקיד של מיקי/קאגאוה.
     
  7. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    גם ראמוס וגם אימובילה פתחו את העונה טוב עם שערים. אותו דבר גם מיקי בעונתו הראשונה. כנראה השיטה של קלופ או לא התאימה להם או שהם לא הצליחו למצות את עצמם בעמדות שניתנו להם על המגרש. אמרתי את זה עוד בתחילת העונה שעברה. במידה ואין לנו מעין חלוץ כל יכול כמו לבנדובסקי,עלינו לשחק עם שני חלוצים. מעטים החלוצים שיודעים לעשות מצבים מכלום, באריוס לא היה חלוץ גדול אבל ידע לעשות את זה.אובה ראמוס וצ'ירו יודעים להיות במקום הנכון ולהשחיל את הכדור לשער. אנחנו חייבים לשחק במתכונת של שני חלוצים.הבעיה כשכדור מגיע לשהאין,הומלס,סובוטיץ' הם מעיפים את הכדור קדימה בתקווה שההתקפה הדלה תסתדר. כשרויס על המגרש הוא מנסה למתן את זה אבל זה לא תמיד עוזר.ד"א בנקאואר (מסרב לקרוא לו קייזר ) אמר היום לתקשורת שלדעתו גצה לא מתאים לבאיירן. אני לא מאמין שהם דוחקים אותו החוצה ,הם מפסידים ובענק. פפ כ"כ יהיר,אני מקווה שבאיירן כבר תתפקח ותעלה אותו על טיל, גם ככה המועדון שלהם נראה כמו סניף של שגרירות ספרד.
     
  8. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    גאיס וקאסטרו לא משחקים על אותה עמדה ? איך זה הגיוני ששנייהם יבואו ביחד במקום גונדוגאן ?
     
  9. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    גונדוגאן וקהל כבר לא פה בעונה הבאה, קירש ככל הנראה יעבור לפנאתנייקוס, ושהאין כבר עכשיו הודיעו שאת רוב העונה הבאה הוא יבלה בחוץ,פצוע. פחות ארבעה שחקנים במרכז השדה ,אז מביאים שתיים. שחכתי לציין, יש גם את יואיץ' שהוא סתם נגר.אפשר גם לא להחשיב אותו.
     
  10. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    יואיץ'? נגר? אחד מהמוכשרים.
     
  11. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    ברגע שגונדוגאן ילך, סבסטיאן קל פורש, שאהין פצוע און אנד אוף ובנדר היחיד שנשאר לך, לכן שני השחקנים.

    לפי המדיה הגרמנית גאייס סיכם על חוזה עם דורטמונד כאשר מה שמחזק עוד יותר את השמועות, החתמתו של דני לטזה מבוכום במאיינץ.

    עוד שם שמפורסם הבוקר חזק מאוד בכלי התקשורת הגרמנית, חלוצה של קלאב ברוז' מבלגיה, אובי אולארה.
     
  12. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    משחק לא מדהים אבל לפחות דורם עם שער ראשון בקבוצה הבוגרת!
     
  13. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    משחק מאוד חלש, שמח בשביל דורם, כולי תקווה שהוא יקח בסופו של דבר את המקום של שמלצר. מיקי מאז ההודעה על העזיבה המיועדת של קלופ הוא שחקן אחר לגמרי.שתי בישולים היום.אולי הכישרון יוצא החוצה סוף סוף?
     
    bvb_fan אוהב/ת את זה.
  14. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    ניצחון מאוד חשוב שלנו בבית, אני חושב שנקודות האור במשחק היו מיקי וקאגאוה שני השחקנים שכל כך איכזבו העונה. מיקיטאריאן עושה שיפור עצום ביכולות שלו ונראה כי בדורטמונד לא ימהרו למכור אותו במיוחד שטוכל הודיע כי הוא רוצה להשאיר אותו במועדון.
     
  15. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    עוד הוכחה לכך שנבן איבד את זה? מ2013 הוא בירידה מתמשכת .גול שרשום עליו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.