ארסנל 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    אני לא מבין את התהיות לגבי אהדה לקבוצה בארץ וקבוצה בחו"ל. אצל רוב האנשים זה כך. מה זאת אומרת אם אחת תפסיד ואחת תנצח איך תרגיש? ואם אתה אוהב גם כדורגל וגם כדורסל ומכבי ת"א בכדורגל תפסיד ומכבי ת"א בכדורסל תנצח? איך תרגיש? (שלא נדבר על כאלה שאוהדים את מכבי חיפה או בית"ר י-ם בכדורגל ומכבי ת"א בכדורסל- פגשתי גם כאלה וגם כאלה...).

    ואם תקופה מדהימה של הקבוצה מתחברת עם תקופה לא טובה בחיים? הרי אין לזה סוף...
    בחיים של אדם קורים גם דברים טובים וגם דברים לא טובים וחלק מהמטרות שלנו בחיים זה לדעת להתרכז במה שצריך, לדעת להסתכל על חצי הכוס המלאה, והכי חשוב, לקחת את הדברים בפרופורציות ולהבין שהכדורגל הוא תחביב ואמור להיות משהו שעושה לנו טוב. אמנם תחביב פסיכי שמאוד משפיע על חלקנו, ומרים ומוריד את מצב הרוח שלנו, אבל עדיין משהו שצריך לקחת בפרופורציה...

    לפי הזכור לי(קראתי את הספר לפני לא מעט שנים...) בספר 'אהבה על הדשא' ניק הורנבי עושה הקבלות נהדרות בין חייו האישיים לארסנל ואיך הדברים משתלבים- אולי במקרה ואולי יש המאמינים שלא? אני בהחלט חושב שיש השפעה לפחות חד כיוונית בכך שהצלחה של הקבוצה מביאה אותך למן High מטורף שגם מקרין החוצה והאנרגיות החיוביות האלה עושות לך דברים טובים גם בחיים האישיים.
    יכול להיות שכאיש של מדעים מדויקים אני מטבעי מחפש הסברים אפילו לתופעות שכאלה...
     
    אלעד, oranfu ו-Ori8 אוהבים את זה.
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    קצת עינייני ארסנל..
    וונגר נחוש להחתים את קאסיאס,ואת איסקו שאחריו גם יונייטד וסיטי מקושרות אחרי שאמר שהוא לא מרוצה במדריד בגלל היחס של אנצ'לוטי כלפיו.

    מיותר להגיד שארסנל צריכה אותם כמו אוויר לנשימה,אבל וונגר...
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    בשביל מה הוא צריך שוער מעבר לשיא?
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לטעמי השוער היחידי שאולי מסתמן כמטרה אפשרית של ונגר הוא צ׳ך. קסיאס הוא אפילו לא חתול בשק - זה גרוע מזה.

    כמו שזה נראה, הקישור שלנו הולך להיות מאוד דליל מבחינה כמותית: ע״פ העונה הנוכחית שחקנים כמו קמפבל, פודולסקי ואפילו וולקוט לא רלוונטים ואני מניח שהמועדון ינסה למכור את כולם. פלאמיני, ארטטה ורוזיצקי(?) מסיימים חוזה, שגם דיאבי לא אמור להמשיך. זה מותיר אותנו עם קוקלאן כקשר האחורי היחידי בסגל. רוב האוהדים מייחלים לרכש מוכח בגזרה הזו. סוג של פנטזיה עם ונגר.

    אם היו אומרים לי לפני כמה שנים שנביא קיץ אחרי קיץ שחקנים בקליבר של אוזיל ואלכסיס הייתי צוחק עליכם, אבל המצב הכלכלי השתנה בארסנל, ובאופן מסויים יש יותר לחץ על ונגר להביא רכש ברמה הזו. השאלה אם הוא מוכן להשקיע סכומים כאלה גם בעמדות שלא קוראים להם ״קשר התקפי״, שאגב גם כאן יש לנו סוג של דלילות מסויימת אם וכאשר נמכור את וולקוט הקיץ.

    אגב, יעופו המון שמועות באוויר במהלך החודשים הקרובים. אם כבר רוצים לדבר על ספקולציות, עדיף להביא לכאן לכל הפחות חדשות יותר ענייניות ממקורות יותר אמינים (אם כי הכול היום נלקח בעירבון מוגבל), מאשר לזרוק שמות כמו קסיאס, איסקו ואחרים.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  5. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    כפי שאני מכיר את ונגר, קשה לי מאוד להאמין שיגיע שוער, כי סה"כ הייתה לאוספינה עונה טובה ועדיין יש לו את שצ'סני שאני חושב שהוא מסוגל להחזיר אותו ביום מן הימים להרכב הראשון כי הוא עדיין סומך עליו/מחזיק ממנו..
    כדי שונגר יביא שוער השוערים הנוכחיים שלנו צריכים להיות ממש גרועים סטייל אלמוניה/להמן לקראת סוף הקריירה שלו.. וכרגע אנחנו לא בסיטואציה הזו.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    כפי שאני מכיר את ונגר הוא שוב יחפש מציאות בצרפת,כאלה שעולים לו גרוש ורבע,ואף אחד מהם שבאמת יחזק את העמדות שאנחנו צרכים,אם בארסה או ריאל ישחררו את אחד הכוכבים שלהם אז אולי גם זה יגיע.
    כרגע אין לי טיפת אופטימיות.
     
  7. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    דווקא סיום העונה המעולה שלנו צריך לעלות אצל האוהדים חששות. ונגר ייכנס לבועה שלו שהכל טוב ויפה בקבוצה ושלא זקוקים לשום חיזוקים, ושנצליח לשחזר את אותה יכולת לכל אורך העונה הבאה. וכבר התחלנו לראות ציטוטים שלו בימים האחרונים שמחזקים את טענתי.. אמנם הוא התפרע עם אוזיל ואלכסיס בשנתיים האחרונות אבל זה אחרי שנים של חסכונות ו-ונגר לצערי זה עדיין אותו ונגר והוא לא השתנה יותר מדי מבחינת ההשקפה שלו לגבי הרכש. נקווה באמת שכל השחקנים האלה שעומדים לסיים את החוזים שלהם לא יאריכו אותם ואם כן אז לונגר לא תהיה ברירה אלא לעבות את הסגל.. אבל כבר ראיתי דיבורים במהלך העונה שעובדים על להאריך ללפחות חלק מהם את החוזה.. אז נקווה שזה לא ייצא לפועל.
     
  8. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ארטטה ימשיך בטוח לעוד עונה אחרונה ואז יפרוש, רוזיצקי גם כן ממשיך לעוד עונה אחרונה כנראה. פלאמיני הוא הסימן שאלה היחיד, שאולי בגלל קוקלאן והירידה במעמד שלו, אז אם הוא יקבל הזדמנות בקבוצה סבירה אחרת, הוא יעזוב לדעתי.

    דיאבי? ונגר איכשהו ייתן לו במשחק האחרון של העונה רבע שעה, יגיד שהוא כישרון נפלא, ייתן לו חוזה חדש ל- 3 שנים עם 50 אלף לשבוע ועל האימון הראשון בתחילת העונה הבאה הוא יפצע לכל העונה וימשיך לחיות על חשבון המועדון. החוזה ההגיוני עם דיאבי? שהמועדון ישלם לו בשביל שלא ישחק... פשוט בדיחה השחקן הזה והאמת, הבדיחה העצובה היא ונגר עצמו שממשיך להאמין ולתת לשחקן הזה כסף.

    בנוגע לסוגיית השוער, אז אוספינה לדעתי היה בסדר גמור העונה וסצ'זני עדיין צעיר, אבל האופי שלו בעייתי, אז אני באמת חושב שצריך לנסות עונה עם אוספינה... צ'ך כבר יהיה בן 33 החודש, הוא יבקש חוזה ארוך... לא יודע עד כמה זה חכם, למרות ש-33 לשוער זה לא מבוגר בכלל וצ'ך שוער נפלא. אני עדיין חושב שונגר חייב להשקיע בקשר הגנתי ברמה עולמית שיתחלק בדקות עם קוקלאן שהרשים ומגיעה לו הזדמנות ואני חושב שאנחנו צריכים עוד חלוץ ברמה עולמית לסגל וזה יכול להיות מישהו כמו ג'קסון מרטינז, שזה חלוץ עם פיזיות וכוח, או גם חלוץ שונה... העיקר: סקורר... אנחנו חייבים את אותו החלוץ שמספק 25 שערי ליגה...

    בקיץ הייתי מוותר על פלאמיני (בתקווה שמגיע קשר הגנתי חדש), הייתי מוכר סופית את ג'נקינסון, סצ'זני (הופך את מרטינז לשוער ה- 2), דיאבי כמובן ואם ת'יאו לא חותם על חוזה חדש עד יולי, אז הייתי מוכר אותו גם כן ומביא קיצוני ימני ברמה עולמית ישר להרכב הראשון ואז לבנות התקפה עם אלכסיס מצד אחד וקיצוני איכותי מצד שני. גם פודולסקי צריך להימכר ואת סונוגו הייתי שולח לשנת השאלה שלמה בקבוצת פרמייר ליג (יכול להישאר בפאלאס).
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    קודם צריך לנסות למכור את אוזיל כשעוד אפשר לעשות עליו רווח רציני ולחזיר את ההשקעה עליו(אולי לבאיירן) ואז לשחרר את כל מי שציינת ולהתחיל לבנות את הקבוצה מחדש.
    שינדרליין חייב להיות הרכש הראשון (הוא עוד שנייה מתחנן להגיע אלינו).אחרי זה כמובן בלם(מרטינס אינדי לדוגמא),חלוץ (ג'קסון?) ולחפש עושה משחק חדש במקום אוזיל(איסקו במידה והוא אכן ירצה להגיע).
     
  10. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    תראה, אני גם חושב שאוזיל לא מספיק טוב ובעיקר לא מתאים לליגה האנגלית, אבל אפשר לדבר הרבה זמן על מה אנחנו חושבים ואפשר לנסות ולהיכנס למוח ההזוי לעיתים של ארסן ונגר. במציאות, אין שום מצב שבעולם שונגר ימכור את אוזיל, אלא אם תבוא קבוצה ותציע איזה 50+ מיליון וזה לא יקרה.

    כמו כן, לחשוב שונגר יקנה קשר הגנתי בקיץ אחרי היכולת של קוקלאן והעובדה שארטטה (ואולי גם פלאמיני) ממשיכים לעוד עונה, אז גם זה קלוש. בלם חדש? גבריאל הגיע בקיץ, צ'מברס צעיר ומרטסאקר וקוסיילני עדיין בסדר ובשביל ונגר גם מונריאל ודאביושי יכולים להיות בלמים. מה עוד? חלוץ? יש את ג'ירו, וולבק ואלכסיס (שלדעת ונגר יכול להיות חלוץ מרכזי במערך של 4-5-1) ועוד יש לנו בהשאלה את סאנוגו.

    עם כל זה, אני באמת לא רואה את ונגר רוכש יותר מאיזה שחקן צעיר עם פוטנציאל (בעיקר אנגלי... יש איזה 2-3 שמות של בעיקר שחקני הגנה אנגליים בני 17-19 מהליגה השנייה עם פוטנציאל שונגר דיבר עליהם) ואז אולי יגיע שחקן התקפי בכיר רק במידה ות'יאו יימכר (לא יחתום על חוזה חדש).
     
  11. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    לפי מה שונגר אומר היום, אז גם אם וולקוט לא יחתום על חוזה בקיץ הוא יחכה עד דצמבר ואם בחלון ההעברות שיחל אז (בסוף דצמבר-תחילת ינואר) הוא לא יחתום, אז הוא כנראה ימכור אותו...
    בכלל - דברים לא מעודדים של ונגר לגבי רכש כמו שאנחנו רגילים.
     
  12. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    הגיע הזמן כבר להפרד מוולקוט. לא הוכיח לי שהוא שחקן ששוה לשבור את הראש עבורו יותר מדי. אני מעדיף עוד אלכסיס בקיץ (או אפילו אוזיל) מאשר עוד סאגת פציעות חוסר עקביות וחוזים עם ת'יאו.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ואני מעדיף את סוארז על ז׳ירו. זה לא רלוונטי, כי אתה לא תמכור את וולקוט ותביא שחקן בקנה מידה של אלכסיס ואוזיל בעמדה הזו, שגם אין צורך בכך. כל עוד נמכור את וולקוט ונביא שחקן שיהיה באמת רלוונטי ברוטציה של ונגר, הרווחנו גם כלכלית וגם מקצועית.

    לפרוטקול: סיטואציה בה וולקוט בריא וטוב לכל הפחות כאופציה מהספסל זה מצב מצוין.
     
  14. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    אף פעם לא באמת ראיתי בו שחקן מספיק רב גוני כדי להיות שחקן הרכב אצלינו. הוא לא מסוגל לשחק בעמדת החלוץ ולא מספיק שלם ומואזן לשחק על הקו. לא חושב שהוא רואה את עצמו כשחקן סופר סאב או וואטאבר מהספסל. לא חושב שיש פה התאמה. צריך להפרד. אם ליברפול שילמה סכומי עתק על דאונינג, תאר לך כמה אפשר לסחוט מהם על וולקוט. מיליארדים.
     
    אלעד ו-Gianzola אוהבים את זה.
  15. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    דווקא לפני הפציעה וולקוט הציג יכולה ממש טובה, אולי הכי טובה בקריירה שלו... מאז הפציעה הוא פשוט חושך ולא נראה כי ייצא ממנו משהו..
     
מצב נושא:
הנושא נעול.