Copa Libertadores 2015 - ריבר אלופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏2/2/15.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יש לנו "שטיח אדום" לכאורה עד לחצי הגמר (אולי בדרך לדרבי קולומביאני פיקנטי?). מצד שני, דפנסור ספורטינג מוסרת לנו ד"ש.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אמלק די נוחים, טיגרס כבר לא. קבוצה טובה, על הנייר וגם בפועל. בצד השני קשה לי לראות את סנטה פה ממשיכים עד לחצי.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אם אני מסתכל על כל היריבות, אז ברור שטיגרס פחות נוחה מוונדררס או סוקרה, אבל יש יותר יריבות שהייתי מעדיף לא לפגוש מאשר את טיגרס. וכמו שאמרתי, אני בכלל לא בטוח שכדאי לנו לפגוש מישהי חלשה על הנייר, כי אח"כ אנחנו משלמים על השאננות.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ברור, לא סתם טיגרס סיימה ראשונה בבייתה. אבל כתבת שכאילו העימות הראשון הקשה (עזוב רגע שהכל קשה) יהיה כנראה בחצי הגמר, אני לא בטוח שטיגרס נופלת מאסטודיאנטס, סנטה פה או הקבוצה ממיניירו (אותה פחות ראיתי השנה בינתיים).
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה מה שיפה בגביע הזה בניגוד למקבילו המעפן מאירופה. שפתאום יכולה לבוא לך איזו ליגה דה קיטו ולקחת את כל הקופה.
     
    Dekel אוהב/ת את זה.
  6. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    טיגרס ברבע הגמר
    אסטודיאנטס מנצחת את סנטה פה 2-1
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יש לי הרגשה טובה לגבי סנטה פה. משני המשחקים שלנו מול הפינצ'ה ממש לא התרשמתי מהם וסנטה פה כובשת גם שער חוץ מאוד חשוב. מקווה מאוד שהם ישלימו את המשימה בבוגוטה עם עומר "אל קאלבו" פרס.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הבן אדם מפליץ בישולים מבלי לרוץ בכלל.

    לא ראיתי את המשחק אבל לאסטודיאנטס יש סגל מהסוג הזה שיכול לגרום לך לא להחזיק מהם כשאתה רואה אותם משחקים, אבל להפסיד להם עדיין כל פעם ממש בקטנה. קבוצה קשוחה שמזכירה במובן הזה את זו הגדולה של סאבלה, רק בלי הקלאסה של ורון והכוח ההתקפי.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ברור, ככה בדיוק הם לקחו לנו נקודה במדיין, מבלי להרשים בכלל. מצד שני, בארגנטינה הם היו יותר טובים ואנחנו אלו שגנבנו ניצחון. זה ממש לא הולך להיות קל לאדומים מבוגוטה, אבל אני שם עליהם את הכסף שלי. בבית הם קבוצה מאוד חזקה וכמו שאמרת, עומאר זה פשוט תופעה מדהימה שמחזיקה המון זמן. רק בשבילו מגיע להם לעלות.
     
  10. vladi23 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/15
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    לא ממש עקבתי אחרי הליברטדורס העונה אבל יצא לי הלילה לצפות במשחק של סאו פאולו מול קרוזיירו וזה היה משחק הכי חד צדדי שראיתי מזה הרבה זמן בין 2 קבוצות ברזילאיות. קרוזיירו ממש חושך להבדיל מהקבוצה שהיתה להם בעונה שעברה.
    מצד שני סאו פאולו הגיעו להמון מצבים של שער בטוח והשוער לקח כמה הצלות גדולות וגם חוסר החדות של פאטו עזר לזה....גאנסו הרשים אותי מאוד איזה יכולת טכנית פשוט התעלל בשחקני קרוזיירו , גם החלוץ הארגנטינאי שכבש את השער היה מעולה. למי שעוקב אחרי הטורניר סאו פאולו נחשבים כפייבוריטים? כי עושה רושם שיש להם קבוצה חזקה והגנה מאוד יציבה.
     
  11. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    הוא לא חלוץ הוא קשר והוא מת לברוח משם :)
    סאו פאולו הרכיבו קבוצת כוכבים והם סימנו את הליברטדורס
    בשלב הבתים הם לא הרשימו בבית קשה מאוד, הכי קשה.
    אין פייבוריטים ברורים, זה לא אירופה פה.

    גוורני מפתיעה עוד מועמדת לתואר עם 2-0 בפרגוואי.
    חלום שלי הם ממשיכים לשלב הבא. קבוצה בינונית.
    ליצ'ה לופז עם שער בכורה במשחק הראשון בליברטאדורס עם אינטר.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לסאו פאולו יש סגל מצוין, אבל בשלב הבתים הם היו רחוקים מלהרשים ולא רק בגלל הבטחת העלייה ברגע האחרון מול קבוצה כבר עלתה. הם לא הרשימו מבחינת הכדורגל ששיחקו. מצד שני, זה אכן היה בית המוות והמשחק הכי קל היה מול אלופת אורוגוואי... שמח לשמוע שריקי בלט, גם לי לא נראה שהוא שיחק חלוץ אלא קשר שמאלי, עד עכשיו היכולת שלו הייתה סבירה ומחוץ למגרש הוא כבר אמר בפומבי שהוא לא מרגיש נוח בעיר ובקבוצה וחושב על חזרה לארגנטינה. אבל גם עם קשיי התאקלמות הוא כובש כבר שני שערים סופר חשובים לסאו פאולו בליברטאדורס, שניהם בראש באופן מפתיע (כמו גם שער האליפות שלו במדי ראסינג), ואולי הוא עוד יצליח להתאקלם.

    גוואראני מאוד הפתיעו אותי, אבל הסיפור שם עדיין פתוח לגמרי כשקורינתצ'יאנס מגיעה לגומלין בבית עם שני המורחקים מהמשחק אתמול. קאסיו בד"כ עושה עבודה טובה, אבל יש לו את הימים האלו עם גולים הזויים כמו אתמול (עוד כמה טעויות שלא עלו בגול). לא להאמין שסנטנדר עם שער ובישול...

    ליצה לופס :wub: לא צריך יותר מרגע בקאמבק המרגש שלו בשביל לכבוש. למה לא במדים שלנו יא חרא?!
     
    RiverPlate#35 אוהב/ת את זה.
  13. RiverPlate#35 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    217
    לייקים שהתקבלו:
    12
    @Franco אתה ענק! , אליאס הרגת אותי מצחוק במשפט האחרון של ההודעה.

    מישהו יודע כבר הרכבים סופיים (אם יש דבר כזה?) להיום בלילה בשתי הקבוצות? ( כמובן מדבר על הסופרקלאיסקו ).
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא פרסמו הרכבים סופיים, ההרכבים המשוערים הם:

    ריבר: בארוברו; מאמנה, מאידנה, פונס מורי, ואנג'יוני; סאנצ'ס, פונסיו, קרנביטר, דרייוסי; מורה וטאו.

    4-4-2 כמו במשחק האחרון בבומבונרה, עם פונס מורי חזרה בהרכב במקום פסלה ופונסיו המנוסה במקום רוחאס במרכז השדה. על הספסל ימשיך להיעדר מרקאדו, כן יהיו צ'יאריני, פסלה, מאז'אדה, רוחאס, פיסקוליצ'י, פיטי מרטינס (דרייוסי ממשיך לקבל קרדיט על פני השחקן המוכשר וכנראה בצדק) וקבאנגי הוותיק. אין הרבה הבדל מתחילת השבוע, גם אין יותר אופציות לשינויים, רק צריך לשחק הרבה יותר טוב.

    בוקה: אוריון; מרין, קאטה דיאס, טורסיגליארי, קולאסו; פאבלו פרס, מלי/קובאס, גאגו; פאבון, קאלרי ולקאריסו/לודיירו.

    כאן זו כבר לגמרי השערה, בכל לא ברור מה יהיה ההרכב מבחינת השחקנים וכתוצאה מכך גם המערך. ארובארנה יכול להמשיך עם 4-3-3 כמו בבומבונרה, אבל הציוות נותן לו אופציה לגמישות ומעבר לארבעה קשרים יהלום או קו אחד. ההנחה שהוא ישחק זהיר יותר במונומנטל, 4-4-2 עם לודיירו/קאריסו באגף אחד ופרס בשני, אבל זה עדיין לא ברור. מעבר למערך יש הבדלים משמעותיים בין לודיירו או קאריסו כקיצוניים במערך של שלושה שחקני התקפה או כקשרים במערך של 2 חלוצים. גם הבחירה להשתמש בגאגו במרכז השלישייה בקישור, אם מלי יפתח ולא קובאס ואם אכן זו תהייה רק שלישייה, נותן אופי אחר לחלוטין למרכז השדה של הבוסטרוס שיהיה ללא "מחלץ כדורים" קלאסי.

    מעניין לעקוב אחרי הילד פאבון כבש כמחליף בסופרקלאסיקו הראשון והיום ישחק בהרכב. כישרון גדול מאוד בלי ספק, בוא נראה אם מונומנטל מלא ומעמד שמינית גמר לא מלחיצים אותו כשהוא עולה מהדקה הראשונה.

    http://i58.tinypic.com/2z674zo.Xxx

    רוטציה משמעותית של בוקה מהמשחק בליגה ועדיין מדובר בהרכב מפחיד. ושוב, זה לפני ששחקנים כמו בוריטו מרטינס, רולין האורוגוואי ופואנסלידה הצ'יליאני בכלל נלקחים בחשבון בשני המשחקים הנ"ל (פציעות, כושר לקוי, לא באים טוב למאמן וכו'...)


    ריבר פחות או יותר עם אותו הרכב, חיזוק קטן עם שני השינויים, אבל בבית עם מעל 60 אלף אוהדים תומכים ומול בוקה שתבוא לשחק על התוצאה לקראת הגומלין ללא אוסבלדו ואולי שחקנים מרכזיים אחרים (מלי ולודיירו בעיקר). ככה שלא מפתיע שהיחס לניצחון של ריבר השתפר פלאים לעומת המשחק האחרון. גאז'ארדו יודע שהוא חייב ניצחון בבית גם בשביל הסיכוי להמשיך לרבע הגמר, אבל גם בשביל המשך העונה שעלולה לספוג מכה מורלית משמעותית עם עוד הפסד לבוקה. לא לשכוח גם שיש לריבר את ראסינג על הראש עוד כמה ימים.
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מי שמתעניין, יותר מוקדם אלופת ארגנטינה תתארח אצל מונטבידאו וואנדררס במגרשה של נאסיונאל. כן, הקבוצות האורוגוואיות מארחות בליברטאדורס וסודאמריקנה כמעט אך ורק בשני מגרשים (רושם מהזיכרון, לא בדקתי לעומק), ולמרות שנבחר מגרשה הקטן יותר של נאסיונאל (קטן מהאופציה של הסנטנריו) המקומיים לא אמורים למלא את היציעים שלהם גם עם כל הנייטרלים והמסתננים מארגנטינה (שיתקלו בבעיות כי צריך להציג תעודת זהות בכניסה).

    מקווה שלא נסבך את העניינים שוב כמו שעשינו עם ההפסד המיותר לגווארני בחוץ בשלב הבתים, יצרון הבייתיות של האורוגוואים לא אמור לשחק פה תפקיד ואפשר וצריך לחזור עם ניצחון שייתן שקט לקראת הקלאסיקו הקרוב, הגומלין והקלאסיקו שאחריו (שבועיים עמוסים).

    לולו עדיין לא בהרכב אבל שוב בסגל. אאואד וקאמאצ'ו הפצועים ממשיכים בשיקום, שבמקרה של אאואד מתארך הרבה מעבר לצפוי. מיליטו, אחרי המנוחה מול לאנוס בשל הברך הכואבת עליה אסור להעמיס, יחזור להרכב.

    הרכב צפוי:

    סאחה; פיז'וד, אלבארדו, סאנצ'ס, גרימי; אקונייה, וידלה, סרו, רומריטו; בוו ומיליטו.

    קיימת גם האופציה שגאסטון דיאס ישחק במקום אקונייה, ואז המערך ישתנה ליהלום שרומרו משחק חופשי מתחת לחלוצים וסרו ודיאס משחקים משני צדדיו של וידלה. או שהמערך ישאר כמו שהוא רק עם דיאס בימין במקום רומרו (אקונייה יעבור שמאלה). האופצייה הראשונה נשמעת לי טוב, לא כל כך אוהב את אקונייה וחשוב להחזיר את דיאס ליכולת מהעונה שעברה. לבנות לו את הביטחון מחדש. השנייה נראית רעה מאוד, עם שני קשרים מרכזיים לא יצירתיים במיוחד ובלי קאמאצ'ו הפצוע באגף, לוותר על השחקן קישור היחידי בערך שיכול לשים כדור לגול (רומרו) שלא מרוחב נראה לי רעיון רע. חוץ מזה שגם בשביל האסתטיקה של המשחק זה לא הרכב שהאוהד הנייטרלי היה רוצה לראות.

    חבל שקברל, עם משחק מצוין מול לאנוס וגול בכורה בבוגרים, לא ממשיך לרוץ בהרכב אבל כנראה הוא יעלה בליגה. לאורוגוואים יש מגדלור בשפיץ, שני הבלמים שלנו טובים מאוד במשחק הראש אבל אם תהייה סכנה אני צופה שהיא תהייה בגובה.