דיון החדשות 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏25/11/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    סכנין קיבלו קנס כי הטקס נערך בלי תיאום עם ההתאחדות.
    עם כל הצער שבדבר והעלבון בקיום הטקס לעזמי בשארה הוא לא עובר על אף חוק ולא חותר תחת ריבונותה של מדינת ישראל ולכן אי אפשר למנוע מלקיים אותו, ניצול של לאקונה בחוק הוא לא עבירה ולמרות שבאופן אישי אני חושב שצריך לאסור כל מי שמזדהה עם הצואה האנושית הזאת כל עוד החוק מאפשר הם ינצלו את זה.
    בקהל של בית"ר הולכים עם הראש בקיר, צועקים בגלוי קריאות גזעניות אחרי אין ספור אזהרות ועונשים על תנאי, ולמרות כל זה ממשיכים. באחד המפגשים העונה בטדי מול קריית שמונה אותו עאבד ספג קריאות "מחבל" מהקהל והסנהדרין של טדי המורכב מאושיות רמות מעלה כמו עוזי גופייה ואביגיל שרעבי נתפסו מקללים אותו ומסננים כמה קריאות גזעניות לעברו, בנוסף לשורה של קריאות גזעניות שכבר רובנו הספקנו לשכוח. לדעתי חלק מההכחשה שלכם וגישת "העולם כולו נגדנו" מעידה על כמה אתם מתחמקים מאחריות, הקהל שלכם הוא קהל גזעני וכמה שתודו בזה יותר מהר ככה תסלקו את הנגעים החולים מהקהל שלכם ותפסיקו לסבול בגללו.
    מצער לומר, אבל אוהדי סכנין פשוט מתריסים בכולנו בחוכמה בעוד אוהדי בית"ר סתם מתנהגים כמו מפגרים.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,044
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    כמה דברים:
    - במשחק בטדי שניצחנו את קש אף אחד לא צעק לאחמד עבד מחבל, אלא כמה אוהדים קיללו אותו כשירד לספסל ובגלל שאחד נתפס קורא מוות לערבים הוענשנו קשות. אוהד אחד, שאגב ננקטו נגדו צעדים ותוך כמה ימים המנוי כבר נלקח לו. העיקר שלא טיפלנו בזה, הלאה.
    - תאמין לי שאם היו רוצים להעמיד את סכנין לדין היו מוצאים דרך. להגיד שאוהדי סכנין הם אלו שמתריסים בחוכמה זה לא נכון, אלא התקשורת ודעת הקהל ששולטת בגופים השולטים. הרי אתה כן תשמע על ריסוסי גרפיטי מסכנים פה ושם המכונים תג מחיר, אבל על זריקות האבנים היומיומית לא תשמע, וככה זה גם בספורט - יד קשה נגד גזענות כלפי ערבים, ויד קלה מאוד כלפי הערבים עצמם. כשאוהדי סכנין צעקו מוות ליהודים מישהו העמיד אותם לדין?
    - הקהל של בית״ר גזעני, מאוד. אבל להגיד את האמת? דווקא העונה הנוכחית היא לא מהגרועות שזכורות לי, בטח שלא כמו השנים של קורנפיין שהיו משופעות גזענות. קריאות מחבל? אפשר לחשוב שלאחמד טיבי לא קוראים מחבל בכנסת, אני לא רואה מישהו מגנה את זה. הענישה הפתטית הזאת לא תביא לשום עצירה או אפילו דעיכה של הגזענות, ואם באמת היו רוצים לפתור את הבעיה הייתה התארגנות של כל הגורמים הרלוונטיים לפגוע באוהד אוהד שקורא קריאות גזעניות וכמובן בראשי הלה פמיליה. אבל לא באמת רוצים לפתור את זה, רק להראות לאופא שנלחמים בגזענות ובית״ר היא שק החבטות.
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    - לזה אתה קורא מלחמה בגזענות? בשבילי מלחמה אמיתית תהיה לאסור על כניסה של כל אדם עם כל חפץ שיעיד על הזדהות עם לה פמיליה, איסור כניסה של כל מנהיגי הארגון (שאותם טביב מכיר היטב), לא לקחת מנוי לאיזה אוהד שאמר בקול מה שכמעט קהל שלם חושב. במפגש האחרון הרבה יותר מאוהד רנדומלי צעקו לעאבד מחבל, נראה מה יעשו איתם.
    - אי אפשר להעמיד לדין מישהו שלא עבר על החוק. סכנין לא עברו על החוק בזה שערכו טקס לאדם שאין חוק נגד אזכור שמו. אם הם היו עושים טקס לזכרו של היטלר נניח אז כבר אפשר היה להעניש כי יש אזכור בחוק נגד דברים מהסוג הזה. שורה תחתונה עד שלא יתקנו את החוק ויחליטו שכל אזכור חיובי והוקרה למענו יהיה בגדר עבירה על החוק (מה שצריך לקרות לדעתי) אי אפשר להעניש אותם. כמו שאמרתי, חלאות אבל כנראה שמכירים את החוק היטב.
    - אף אחד לא יכול לחנך את אוהדי בית"ר, והנהלת הקבוצה צריכה לקחת אחריות על מעשיהם של אוהדיה. להתלונן שגופים שלא קשורים לבית"ר לא עושים מספיק כדי לחנך את קהל הקבוצה בעוד ההנהלה נותנת יד לדברים כאלו זה לא רציני, קודם צריך שיתוף פעולה בין הגופים כדי שדבר כזה יקרה וכרגע בית"ר וההתאחדות רק מגדפים האחד את השני. קריאות "מחבל" לאו דווקא מעידות על גזענות כי היו גם מחבלים יהודים לאורך ההיסטוריה, יש המון שירים כמו "מה סלים עושה פה" או "אוהב רק את בית"ר" שהם גזענות דה פקטו ולא מפסיקים להשמע בטדי, ואת השירים האלה אי אפשר להציג כמשהו אחר חוץ מגזענות. שורה תחתונה, אותי לימדו שחינוך מגיע מהבית ואי אפשר לבוא בטענות לגופים חיצוניים בכך שהם לא נלחמים מספיק במלחמות שהם לא צריכים להלחם, ואם בבית"ר רוצים לראות שינוי בהתנהגות האוהדים הם צריכים קצת פחות להתלונן למה כולם נגדם ולא עושים מספיק כד לעזור להם ולעשות קצת יותר מלקחת מנוי לאוהד ולהפריח בלונים במחצית
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סוף-שבוע עם הרבה-הרבה חוסר ספורטיביות וחבל.

    - עצוב שהמקום באירופה עלול להיקבע על השולחן הירוק.
    אתם יודעים מה דעתי על הקהל של בית"ר, אבל טביב חד וחלק יוצא נגד התופעה. והבנתי שהעבירו תצלומים למשטרה.

    - דחיית המשחק בין מכבי נתניה להפועל עכו. כאילו הקבוצה של שלומי דורה לא צד בעניין.
    מבין את הבלאגן שמנסה לעורר הפועל חיפה, אבל הם יכולים לבוא בטענות רק לעצמם.
    ואני בטוח אגב שגם אם נתניה לא הייתה מתאמנת חוץ מהאימון המסכם ועולה רק כדי לשחק - זה היה בסדר והפועל חיפה הייתה מקיזה דם כדי לנצח. נתניה הכי מקצוענית וספורטיבית שיש ורואים את זה. השחקנים נמצאים במצב לא אפשרי. אגב הם מתאמנים כבר עונה שלמה, שבוע בלי כמה אימונים לא יעשה שינוי של שמיים וארץ. יואב כץ רוצה לשלם לנתניה את המשכורות?
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,044
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    - שאלה לי אליך - מחבל זו קריאה כל כך קשה? באמת? חוץ מזה שהפתרון שאתה מציע מגוחך, כי אין לך עילה להרחיק אוהדים שהם כביכול בעייתיים. הם ילכו לבית משפט ותוך שנייה יבטלו כל צו הרחקה או החרמת מנוי שבית״ר תעשה, והם יגיעו בלי קפוצ׳וני וצעיפי לה פמיליה אבל עם האישיות הדוחה שלהם.
    - שוב, אם היו רוצים היו מעמידים אותם בדיוק כמו שהעמידו אותנו על שריקות הבוז בטקס לרבין למרות שמבחינת החוק אין שון סבר שאוסר על כך.
    - קודם כל, אתה מסלף ומעוות. מה סלים עושה פה לא נשמע שנתיים בטדי והקהל של בית״ר כבר המון זמן לא שר שירי גזענות ״מובהקים״ עד קריאות המחבל (ששוב זה נטו פרשנות להציג את זה כגזענות), אל תושפע מהתקשורת ואם יש דברים שאתה לא מודע להם בבקשה אל תתיימר להיות מודע להם. דבר שני, חינוך מגיע מהבית? ואיך בדיוק בית״ר ויציעי טדי זה הבית של האוהדים? אתה שומע את עצמך? זו תשובה אטומה לא פחות מהמחשבה של הדיינים בבית המשפט. אני יודע דבר אחד - תקדימי העבר מוכיחים שרק המשטרה ורשויות החוק יכולים להילחם בחוליגנים ופורעי חוק. בית״ר ניסתה להילחם מלחמת חורמה בגזענות בימי איציק וארקדי, וראינו מה יצא. אם אתם חושבים שהכוח בידיים של בית״ר או של כל קבוצה אחרת, אתם טועים.

    וכמו שדור אמר, טביב כן פועל אישית נגד אוהדים. אבל את ההתאחדות זה לא מעניין, האטימות והבורות שולטת.
     
  6. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    מה אתם מתרגשים? עוד עונש שיקבל ערעור ויבוטל שבוע הבא כמו כל העונשים על הפחתת נק במדינה הזאת. שטויות!
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    תגובת טביב לעונש: "אנשים רוצים את מכבי חיפה באירופה". כמה מביך.
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    - כמו שאמרתי, קריאות מחבל זה לאו דווקא גזענות (למרות שכולנו יודעים שהמניע לקריאות הוא גזעני אבל כפי שאמרתי יש גם מחבלים לא ערבים) אבל הן סממן של קהל גזעני ואלים שמתסיס ומחפש פרובוקציות. כביכול בעייתיים? ראשי הלה פמיליה לא פעם התראיינו בתקשורת וצוטטו באמירות גזעניות, יש עילה גדולה מאוד להרחיק אותם מהמגרשים בלי שתהיה להם כל יכולת לעשות משהו בנידון כמו שעשו לאותו אוהד שאמרת שהחרימו לו את המנוי, אבל מישהו בבית"ר ירושלים פשוט מפחד ולא מסיר את הכפפות. נכון הם כן יכולים להגיע בלי הקפוצ'ונים שלהם אבל זה כבר צעד אחד בדרך למיגור התופעה, בדרך לסנקציות על הארגון הקיצוני והמתלהם הזה.
    - אתה נותן דוגמאות שונות מאוד ממקרה סכנין ועזמי בשארה. בקיום הטקס של סכנין אין כביכול שום התרסה או אקט שלילי, להבדיל מביזוי טקס לזכרו של ראש ממשלה לשעבר בישראל. אין ספק שההתאחדות נוקטת בצעדים לא אחידים ויש לי הרבה טענות אליהם, אבל אין קשר בין הדברים שאתה מעלה, אני בטוח שגם סכנין הייתה נענשת אם אוהדיה היו שורקים בוז בטקס לרבין.
    - כבר שנתיים לא שרו את מה סלים עושה פה במפגשים מול הפועל? מוכן להשבע ששמעתי אותו ברקע כשצפיתי באחד המפגשים אבל אם אתה אומר כנראה שאתה יודע יותר ממני, זה לא ממש משנה האמת כי גם אם את השיר הזה לא שרים אז יש המון שירי נאצה כמו הבית על סכנין באוהב רק את ביתר ואת השיר הוא לא נביא, יש מספיק שירים שעדיין נשמעים ביציעים וגם בלי קשר לשירים המון קריאות גזעניות ומדיניות רכש גזענית. "חינוך מגיע מהבית" היה רק דימוי לכך שאתה מתלונן שמישהו מחוץ למועדון לא עושה עבודה שאמורה להיעשות בתוך המועדון, מעבר לכך שאת הסמכויות וההשפעה על המועדון שיש להנהלת בית"ר אין להתאחדות ולאגודה למניעת אלימות בספורט שגם אם ירצו לעשות הכול לא תהיה להם השפעה וכוח לשנות כמו הנהלת בית"ר, אלא אם כן מישהו בבית"ר רוצה להעביר את הסמכויות והאחריות שניתנה לו לגורמים בהתאחדות. המשטרה ורשויות החוק יכולים למצות את הדין באופן פרטני עם כל פורע חוק, אבל בדרך כלל שמדובר בקבוצות גדולות שעוברות על החוק העונשים הם קולקטיביים והדיון היה נשמע אחרת אם פורעי החוק היו מסתכמים בכמה עשרות של פורעי חוק ולא באלפי אנשים. היחידים שיכולים להלחם בגזענות בבית"ר זה רק הגוש השפוי, היחידים שעוד לא ניסו לעשות שום דבר נגד אותם גזענים ונראה שעומדים מהצד ומסתכלים.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא. אלא אם ב"ליגה הישראלית" אתה מתכוון לליגה הלאומית, ואז יש על מה לדבר.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    לא כל כך מבין את הסיפור של עכו. או שהמחזור משוחק כולו במקביל או שלא. המשחק של רעננה עם הפועל חיפה והמשחק של נתניה עם עכו בכל מקרה לא יכולים להתקיים באותה שעה כי שני המשחקים משוחקים באותו אצטדיון. השאלה אם עדיף לשחק לפני או אחרי היא שאלה פילוסופית שחלק יגידו כך וחלק יגידו כך. אז מה אמורים לעשות בעצם? תוכנית כבקשתך? למה לקבוצות האחרות לא הפריע שעכו תשחק לפניהם? בקיצור, כולם מחפשים להאשים מישהו אחר בזה שהם קבוצות זבל ובעצם לא ירדו ליגה בגלל זה.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    על מה היה בדיוק צריך להעניש את אחי נצרת? עשו טקס בבית מלון סה"כ...
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    מה שנכון נכון. השאלה היא מה לגבי שירי ההלל לפלשתין...
     
  13. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    אם קריאות מחבל לשחקן שוות הורדת נקודות אז שיהיו עקביים בעונשים
    בשנה הבאה קבוצות יגיעו למצב של מינוס באמצע עונה.

    זה סקסי יותר ונשמע טוב יותר שזה בית"ר נגד שחקן "מחבל"
    אבל אין משחק בליגה בלי זה.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    העיקר שיש לטביב עוד הזדמנות להשתמש ב "תחזיקו אותי" אני הולך.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    לא עקבתי כאן לגמרי אחרי הדיון של סאות'בוי ואור כהן רק קראתי כמה שורות והנקודה שלי היא שנכון שהקהל של בית"ר מפגר ועזבו עכשיו קומץ, חלק או ארגון נניח ואנחנו מכלילים את כולם, מה העונשים האלה עוזרים חוץ מכמה כותרות וטיפוח האגו של הדיין? אפשר לחשוב כאילו מדובר כאן באולטרס של פרטיזן בלגרד שאין עם מי לדבר, מדובר באנשים פשוטים וקצת טיפשים שאם תיתן להם את התביעה הכי קטנה או שתכניס אותם למעצר של חודש הביצים שלהם ירעדו בפעם הבאה שהם יחשבו אם לקלל בצורה גזענית. בפעם האחרונה שבדקתי בית"ר היא לא משטרה וגם לא בית משפט וזה לא תפקידה לרדוף אחרי אוהדים בטח שהיא גם משלמת למשטרה(שהיא זו שקובעת כמה שוטרים יהיו נוכחים במשחקים) בכל משחק בית.
    אגב:
    1. הפער בין בית"ר למכבי חיפה לפני העונש 2 נקודות, העונש על תנאי היה נקודה אחת, העונש שניתן בפועל 2 נקודות - מעניין.
    2. ההרגשה שלי היא שבית"ר משמשת כשק החבטות של ההתאחדות כדי לייצר תמונה יפה לפיפ"א לקראת ההצבעה בחודש הבא לגבי השעייתה של ישראל ממסגרות בינלאומיות.
    3. אוהדי מכבי קוראים טועמה מחבל בכל משחק, אוהדי מכבי חיפה רגמו השנה את שחקני מכבי במקלות, אלי דסה סופג קללות גזעניות ונהמות בכל מגרש כולל בק"ש לפני חודש ושלא נדבר על אירועי הדרבי. הענישה במקרים אחרים מגוחכת לעומת הענישה בכל הנוגע לבית"ר ירושלים.
    4. אין ספק שסגירת היציע המזרחי במשחק מול מכבי יגרום ליושבי היציע המזרחי להתנהג בצורה מופתית כאשר הם יעברו לשבת ביציע הצפוני, עונש גאוני ללא ספק.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.