ארסנל 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אומר את האמת... תפדל... לבריאות.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  2. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ארסן ונגר ממשיך לבזות את עצמו בתקשורת, כאשר הפעם הוא "יוצא" נגד התבטאות של הנרי מהשבוע שעבר (הוא התייחס לזה רק מכיוון שכתב חכם שאל אותו על כך וככה הוא השיג כותרת שמצוטט עכשיו בכל אירופה)...

    אז מה הנרי אמר? ממה שאני קראתי הנרי סה"כ אמר, ולדעתי הוא צודק לחלוטין, שבשביל לקחת אליפות ארסנל צריכה שוער ברמה עולמית, בלם נוסף ברמה עולמית (לצידו של קוסיילני), קשר הגנתי ברמה עולמית וחלוץ ברמה עולמית - איזה אוהד ארסנל או מישהו שרואה כדורגל לא יסכים עם זה? אלה בהחלט 4 העמדות שארסנל צריכת להתחזק ובכולן בשחקן ברמה הכי גבוהה שיש ואז רק להיפטר מונגר ואז אולי ניקח אליפות.

    עכשיו, למה ונגר התעצבן? כי הנרי אמר שעם ג'ירו בתור חלוץ יחיד ארסנל לא יכולה לקחת אליפות ועם כמה שג'ירו השתפר העונה והוא חלוץ לא רע בכלל, אז הוא צודק. קודם כל, הנרי, כמו ברגקאמפ ויותר משחקן עבר אחר מהדור האגדי, כולם אומרים שארסנל צריכה לחזור ל- 4-4-2, דבר שאני מסכים איתו ושאני אומר כבר מאז החצי השני של עונת 2007/2008 (כאשר ואן פרסי נפצע ואז חלב שיחק מאחורי חלוץ ואבואה באגף ימין) וכבר מאז ונגר נתקע עם ה- 4-5-1 שלו.
    עכשיו, לדעתי הדבר הכי הגיוני יהיה להביא חלוץ ברמה עולמית עם יכולת אישית ואז לשחק איתו לצידו של ג'ירו, כאשר ג'ירו יהיה האיש מטרה, אותו שחקן שמשחק עם הגב לשער ומאיים בגובה והשני יחיה מתנועה לעומק וכו' - בסגנון דז'קו ואגוארו בסיטי, ואן פרסי ורוני וכו'...

    אישית, דווקא ב- 4-5-1, אם ונגר במקום לתקוע את ראמזי באגף, הוא היה משחק למשל עם ת'יאו, אז ת'יאו ואלכסיס באגפים ושחקן כמו אוזיל מאחורי ג'ירו (+ראמזי שמצטרף מאחורה) זה גם מערך נחמד, אבל רק אם במקום להגביהה 3-4 פעמים במשחק, היו מגביהים לג'ירו 10-15 כדורים, בסגנון יונייטד של אמצע העשור הקודם עם וניסטלרוי, שאז גארי נאוויל וראיין גיגס בכל מהלך הגביהו כדורים להולנדי שלדעתי, חוץ מדורגבה, רק להולנדי ההוא היה משחק ראש טוב משל ג'ירו בליגה האנגלית.

    בקיצור, ונגר יוצר שמוק פעם נוספת בתקשורת ובלי סיבה ופשוט היה עדיף אם הוא היה נמנע מלהגיב לעיתונאי ההוא.

    בנוגע להנרי, אז הוא תקף אישית שחקן (ג'ירו) וביקר את ונגר מ- 2 סיבות:
    1) משלמים לו המון כסף בשביל לדבר ודורשים שגם יגיד דברים כאלה (ואת זה ונגר אמר בצדק).
    2) הוא רוצה לבנות את עצמו בתור אחד שלא מסכים עם ונגר בכל דבר והוא גם רוצה לדעתי לשבור קצת דיסטנס עם שחקני ארסנל, כי אולי בעוד שנתיים הוא יאמן אותם (אני בטוח שהוא רוצה את זה) ואז הוא לא יכול להופיע בתור מאמן בתור אחד שרק מחמיא, למרות שתכלס אין הישגים אמיתיים ברמה שארסנל צריכה להשיג.

    נ.ב.
    אחת הסיבות ששחקנים כמו ברגקאמפ ו-ויירה לא בארסנל היום זה פשוט כי הם חושבים שונה מונגר. דניס יותר מפעם אחת התבטא בכך שונגר קנה לא נכון וביקר את שיטת המשחק והמערך של הצרפתי ו-ויירה יותר מפעם אחת יצא נגד ונגר, כולל השבוע בכך שהוא אמר שהוא נפגע מאוד שביום שהוא הכריז על פרישה הוא לא שמע מונגר מילה אחת על הצטרפות לצוות בארסנל...
     
  3. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    מאיך שאני מבין את הדברים של ונגר בעיקר הפריע לו הנחרצות של הנרי שמבטל פה בעצם את אוספינה, קוקלן, מרטסאקר, גבריאל וג׳ירו. אין פה קשר באמת להנרי, ונגר היה חושב שזה לא נכון ונחרץ מדי אם כל כתב אחר היה אומר את זה, פשוט לא היו שואלים אותו על זה אם זה היה כתב אחר.

    אני יכול להבין אותו גם, מבחינה אינדיבידואלית אני לא חושב שאוספינה הוא מה שמפריד בין ארסנל לתואר, וגם לא ג׳ירו. יש טובים מהם בעמדות שלהם, אבל אני יכול לראות קבוצה שמחזיקה בהם כשחקני הרכב נאבקת על אליפות ואולי גם לוקחת. באופן אישי אם הייתי יכול להביא חלוץ יותר ׳רע׳ הייתי מביא, ג׳קסון מרטינז זה לדעתי שחקן שכבר היה צריך לשחק אצלכם. לגבי בלם, תקנו אותי אם פספסתי משהו אבל לא חושב שראינו מספיק מגבריאל כדי להחליט שצריך להביא עוד בלם, זה גם לא ששוק הבלמים מציע לך אפשרויות יוצאות דופן כדי שארסנל תוכל להביא בלם וורלד קלאס מוכח, אם היא תלך לחפש בלם זה יהיה שחקן במעמד דומה לשל גבריאל. לגבי קשר אחורי אני מסכים שחייב להגיע.

    לא מבין את הרצון הגדול לחזור ל4-4-2, זה לא שההתקפה שלכם בעייתית עד כדי שנדרש לשנות מערך ושיטה וככה לאבד יתרונות שיש לכם, וחוץ מזה שסאנצ׳ז הוא קשר התקפי-חלוץ שני, מבקיע הרבה וגם עושה תנועה לעומק כל הזמן. הקבוצות שהזכרת, סיטי עם אגוארו ודז׳קו, יונייטד עם ואן פרסי ורוני, היו לא רלוונטיות באירופה לא רק בגלל זה אבל בעיני גם, ולדעתי סבלו גם באנגליה מאיבוד דומיננטיות במהלך משחקים הרבה בגלל ששיחקו רק עם 4 קשרים. ושוב, סאנצ׳ז מחזיק בארסנל שלו לדעתי בכל דבר שתבקש מהחלוץ השני עליו אתה מדבר.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    ונגר לא חייב כלום לויירה. היה לו עוזר נאמן שהוא חשב שטוב מספיק עבורו. אין לי סיבה לחשוד שזו הייתה החלטה לא מקצועית ולכן היא סבירה, גם אם אנשים חשבו שלא נכונה.
     
  5. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    הם יכולים לשחק גם עם חמישה חלוצים, זה לא משנה. מעטים המקרים שמערך משנה בכדורגל, זה דינאמי, זה רק נקודת מוצא, לא יותר. הכדורגל של ארסנל לא מוביל אותה לכלום כי הוא נאיבי ולא טקטי בעליל, לא בגלל כמות החלוצים שמשחקים שם.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  6. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    הכוונה היא לא בנקודת המוצא. כשיש לך שני חלוצים שנשארים תמיד למעלה, ולא משתתפים בהנעת הכדור באופן מלא (בגלל שהם לא מסוגלים או שזה לא מה שרוצים מהם), זה בהחלט שונה מלשחק עם 5 קשרים. לגבי ונגר אני מסכים, אני לא רואה את ארסנל זוכה באליפות איתו, אבל הוא שם זה לא יעזור לדבר עליו ועל מה אם הוא לא היה שם.
     
  7. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ראשית, אני אתייחס לניצחון הקל היום שעד השער המקרי בבעיטה החופשית נראינו רע והמערך עם ראמזי באגף ממשיך לא לתפקד התקפית, אבל ברגע שהבקענו והאל יצאנו קצת קדימה, אז 2 מתפרצות וגמרנו את המשחק והמחצית השנייה הייתה לפרוטוקול ואם לא שיפוט הזוי (לא היה צריך להיחשב השער, הייתה יד ברורה+אדום עם הבעיטה של ג'ק וכבר במחצית הראשונה היה צריך להיות להאל צהוב שני...). בכל מקרה, ניצחנו ו...

    אתמול צ'לסי חגגו אליפות והיום ארסנל חוגגת את גביע ונגר - מקום 4!!! בפעם המיליון 567 ברציפות אנחנו טופ 4!! ונגר כרגע מתמוגג ואולי השנה נסיים מקום 2!!! שזה... מה אני אגיד, כמו מונדיאל בשביל ונגר!

    כמו כן, נחמד לראות את ג'ק חוזר והוא נראה לא רע בכלל (עדיין אין לו מקום בהרכב הראשון), אבל גם עצוב לראות את ת'יאו מיובש בספסל.


    בנוגע לדיון שהתפתח היום, אז כבר מספיק פעמים רשמתי את דעתי, אבל אני מסכים עם "ג'ון טרי" כאן לגבי ג'קסון מרטינז... כבר יותר משנה אני טוען שזה החלוץ שארסנל צריכה. ג'ירו מצויין והוא שחקן רוטציה לגיטימי, אבל חסר לנו החלוץ העוצמתי הזה שיכול לעשות דריבל וליצור לעצמו מצב לבד. ג'ירו חלוץ 9 קלאסי, מזכיר לי את וניסטלרוי וקרספו (פחות טוב עם הכדור בתנועה, אבל עדיין....), אך בשביל אליפות ארסנל צריכה חלוץ מטרה ששווה 25 שערי ליגה וג'ירו לא יספק כאלה מספרים... אולי 17-20, אבל לא יותר והוא לא מספיק יציב בהבקעות שלו.

    בכל מקרה, עכשיו צריך 3 ניצחונות מתוך 4 משחקים ואנחנו לא צריכים לפתוח את העונה הבאה עם הלחץ של העפלה לליגת האלופות ואפשר להתרכז בליגה מההתחלה, הרי בשנתיים האחרונות היה לא פשוט להעפיל ואיבדנו נקודות בליגה בגלל זה.
     
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    האמת שכמה שלא ישפכו פה מילים,כולם יודעים מה הקבוצה צריכה (בלם,קשר אחורי וחלוץ לפני שבכלל מתחילים לחזק את הסגל!) אבל כולם גם יודעים שאם ונגר זה פשוט לא יקרה.
    מתסכל,עצוב,גם אני כמו
    seby גדלתי והתמוגגתי על הקבוצה של הנרי ו-ווירה אבל זה המצב אנחנו למרות המיקום הרמה מתחת ליריבות שלנו בליגה.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    @seby ישר כוח בדיון!
    אחת הסיבות שאני כמעט לא מגיב בדיוני הליגה האנגלית היא גם כי אני פחות מעורב ומעודכן מפעם וגם בגלל שהדיונים עם אוהדי צ׳לסי מיד הופכים לוויכוחים מעייפים והם באים כמו מאפיה ובטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת. אגב, אם הדיון הזה היה מתקיים בתחילת שנות ה 90 כמות האוהדים שלהם כאן בפורום היתה בערך דומה לכמות האוהדים של מכבי הרצליה בפורום. בכלל זה די מצחיק ומגוחך שאוהד צ׳לסי בא ומתנשא על אוהד ארסנל. מבחינתי זה מקביל לאוהד ק״ש שיתנשא על אוהד של מכבי חיפה...

    אני אוהד את ארסנל מתחילת שנות ה- 90 וראיתי את כל התהליך הנפלא שהמועדון הזה עבר תחת ונגר. מארסנל המשעממת והמזליקית לאחד המועדונים האטרקטיביים, העשירים והאהודים בעולם(ולא, מועדון עשיר הוא ממש לא מועדון שבא איזה שיח׳ או אוליגרך ועושה ממנו חיית מחמד).

    ונגר היה באנגליה פורץ דרך אבל הוא נשאר מאחור. ההבנה הטקטית שהיתה מהטובות באירופה נעלמה, הכדורגל "הרע"(רע במובן הטוב) של ארסנל משנות ה 90 שהמשיך גם בשנותיו הראשונות של ונגר נעלם כלא היה ונשארה רק רכות ונאיביות. להבדיל מפרגסון ונגר ידע לייצר רק שושלת אחת שהובילה את המועדון להצלחות משמעותיות(פרגסון בנה 3-4) וזה למעשה אומר שהוא מיצה עצמו אי שם בעשור הקודם.

    כפי שאמרת, ארסנל הוא מועדון עם הקסם שלו, מועדון שיש לו הישגים יוצאים מהכלל, ואפילו בעל הישגים שאני לא יודע אם יש עוד מועדונים באנגליה ומעט מאוד באירופה שיכולים להתהדר בהם.
    אני מאמין ומקווה שיש במועדון הזה את היכולת לחזור לטופ של אירופה, יתכן שזה יקרה מהר יותר בלי ונגר, עם כל הצער והעובדה שהערצתי את האיש בשנותיו הראשונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/5/15
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אם אתה מגיע לפורום וזורק הערות לא מבוססות שמעמידות את הידע שלך בסימן שאלה גדול, איך אתה מצפה מאוהדי צ׳לסי להתעלם ממך?

    ההתרסה שלך (בשנות ה90 מספר האוהדים כאן היה זהה לשל הרצליה) עלובה למדי ונועדה להוציא תגובה. אז על מי אתה עובד?
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    כל חיי אני אוהד כדורגל אנגלי. להבדיל מרוב הבלבלני ביצים פה אני איש שטח.
    לפני שפיכת המיליונים של אברמוביץ' לא ניתקלתי אפילו באוהד צ'לסי אחד. אחרי שפיכת המיליונים פתאום הם צצו כ"פיטריות אחרי הגשם"...
    סקרתי כאן את תקופת אהדתי לארסנל בלי שום זריקת מידע לא מבוסס ולגבי ההערות על צ'לסי זו דעתי... בעיני צ'לסי הוא לא מועדון בסדר הגודל של ארסנל, מנ.יונייטד וליברפול. אתה לא חייב לאהוב את זה... זו דעתי... וזה מבוסס על ההסטוריה של המועדון הזה שלפני שהגיע הרוסי היה מועדון עם רמת הישגיות ששואפת לכלום...
    איזה ידע בדיוק זרקתי? מה לא מבוסס?
    בקיצור, הגבת... בראבו...
    אם נסתכל בשורה התחתונה לא אמרת כלום חוץ מלנגח אישית בלי שום בסיס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/15
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    זה קצת אירוני, אתה מתלונן, מישהו מגיב לך, ואתה חושב שזה תהליך שנוגד את ההגיון?

    אין כאן התנגחות אישית. אם אתה חושב שאותם אוהדי צ׳לסי לא היו כאן בשנות ה-90 אתה זורק הערות לא מבוססות במטרה להתריס.
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    רגע, אתה באמת חושב שכמות האוהדים של צ'לסי בארץ לפני ואחרי שהגיע הרוסי היא אותו דבר?
    מי זה צ'לסי לפני אברמוביץ? מועדון בינוני של ילדי השמנת של לונדון שכל מה שזוכרים ממנו זה שהוא הביא כמה פנסיונרים מאיטליה?
    בוא תסביר לי איפה אני טועה?

    אגב,
    איפה ראית שאני מתלונן?
    היו 4 פיסקאות, ואולי באחת היה משהו שדומה לתלונה וגם לא ממש.
     
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    כאן:
    השימוש בביטוי ״השמש זורחת להם מהתחת״ קצת מצחיק בהסתמך על מה שאמרת כאן:
    מה זה אם לא זריקת הערה לא מבוססת? ברור שמאז הגעתו של רומן מספר האוהדים ברחבי העולם עלה, אבל איך אתה יודע אם האוהדים (מספר קטן מאוד, יש לציין) שנמצאים כאן לא אהדו את צ׳לסי בשנות ה-90?

    אני לא משלה את עצמי. לצ׳לסי אין את מסורת הניצחונות של המועדונים שציינת. אבל במצב הנוכחי, בהסתמך על העשור האחרון, זה מועדון גדול יותר מליברפול ומארסנל בין אם זה מוצא חן בעיניך ובין אם לא.

    חוץ מזה, השלד המשעמם שהשאיר אחריו גרהאם היה חלק מרכזי בתהליך שוונגר העביר את ארסנל. אני מעריך אותו מאוד אבל חוסר הנכונות והיכולת שלו לשחזר את זה קצת גורם לי לתפוס אותו בצורה שונה.

    אגב, אין לי ספק בכלל שארסנל הקבוצה השנייה בטיבה בליגה, והיא לא מפגרת מאחורי צ׳לסי בהרבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/5/15
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,031
    הרי ברור שזה עניין של הגדרה. אתם יכולים להתווכח עד סוף החודש על משהו ששניכם פשוט הגדרתם אותו אחרת.
    כשבוחנים "גודל מועדון", אחד יגיד שזה לפי גודל ארון הגביעים, שני יגיד שזה לפי שווי הסגל הנוכחי, שלישי ייקח בחשבון את גודל האיצטדיון והקהל הממוצע, רביעי ייקח את כולם וייתן משקל כזה ואחר ייתן משקל שונה. תמיד כשאני נכנס לדיון מי המועדון הכי גדול אני מרגיש שאני נכנס לבור.

    שורה על ונגר, לדעתי הוא מקבל המון חבטות בתקשורת וע"י אוהדים וכנראה שבצדק אבל אסור לשכוח את כל התארים שכן הביא למועדון ועל כך ששמר על המועדון בצמרת גם בזמן בניית איצטדיון חדש שבוודאי פגע בתקציבים שהיו לרכש. החוזק של ארסנל היום עם איצטדיון גדול מתבטא גם בכוח שלה בשוק השחקנים כמו שראינו ב2 החלונות הגדולים האחרונים. כל זה בזכותו. אני יודע שיש המון אוהדים ש"חמים עליו" ואולי באמת הגיע הזמן שלו לפנות את הדרך, אני רק מזכיר את מה שהוא כן נתן כי נדמה שזה קצת נשכח.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.