צ׳לסי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    וואו ,כמה טונות של בגרות בהודעה אחת.
    תעשה לעצמך טובה ואל תגיב ,תחסוך לעצמך עצבים .
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    משעמם או לא, בשורה התחתונה מה שבאמת חשוב זה מה האוהדים חושבים, ולא מה צופים נייטרליים עם דעה משוחדת על מוריניו בוחרים להאמין בו.

    הרבה מאוד אוהדים התלוננו על הדרך שבה שיחקנו בחודשים האחרונים, אבל אני רוצה להאמין שזה נובע בעיקר מהרף הגבוה שהצבנו עד אותה תקופה. מבחינה אישית, אני לא מצפה ולא רוצה כדורגל סוחף - אני רוצה כדורגל שיכול לנצח (ולא ביום טוב עם הרבה מזל) את קבוצות העלית של הכדורגל האירופי. השנה זה לא קרה, אני מאמין שאחרי הקיץ הזה נהיה אפילו יותר ערוכים להתחרות בקבוצות הגדולות באמת, בין אם בסגנון שמחזיק בכדור ובין אם בסגנון של מתפרצות. גם אם זה יהיה "משעמם" עבור האוהד הנייטרלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/15
    פול סקולס ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  3. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    לגיטימי לגמרי ועדיין עם שחקנים כהאזרד ואוסקר אני עדיין חושב שיש מקום לכדורגל הרבה
    יותר יצירתי בלי קשר למה שאוהדי כדורגל באשר הם חושבים על מוריניו.
     
  4. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,323
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
    ומעניין לעניין באותו עניין, אני חושב שאחרי שלוש שנים אפשר להודות שאוסקר זה לא ממש זה. הוא לא מצליח להיות יציב ואפקטיבי מספיק וביחד עם וויליאן - שגם הוא למל''ם התקפי - יש לנו מעט מדי firepower. ססק, הזאר וקוסטה ראויים לשותפים טובים יותר.
     
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אולי לשותף טוב יותר, הבאת שחקן התקפי שיכול לתרום למחץ ההתקפי שלנו על חשבון אחד מוויליאן או אוסקר זה מבורך. לא הייתי רוצה שנמכור אף אחד מהברזילאים, בטח לא את וויליאן שהציג יכולת אדירה בחודשים האחרונים, כי בסופו של דבר מה ש"הפיל" אותנו העונה זה סגל קצר יחסית. וזה שוב גורם לי לתהות מה עלינו לעשות עם קואדראדו במידה ואכן נרכוש קשר התקפי.
     
  6. aztek Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/07
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    7
    למה צ׳לסי בכלל הביאו את קואדרדו ? זה מלכתחילה היה נראה מהלך מיותר , לא בגלל שהוא שחקן לא טוב , אבל זה היה שקוף שהוא יחמם את הספסל .
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    כי היינו צריכים להחליף את שרלה וסלאח. אני לא בטוח שזה היה כל כך שקוף שהוא יחמם את הספסל. הקישור ההתקפי שלנו כולל 3 משבצות ובלעדיו אנחנו נותרים רק עם הזאר, אוסקר ווויליאן. נכון, גם פברגאס וגם רמירז יכולים לשחקן בתפקידים האלה אבל זה לא אידאלי, כך שבמידה והוא היה מרשים מלכתחילה, ובהתחשב בכושר של אוסקר, לא מן הנמנע שהוא היה מוצא את עצמו מעורב הרבה יותר.

    בינתיים הוא נראה מפוחד, חסר ביטחון ורחוק משחקן כדורגל ששייך לרמות האלה, גם אם אתמול הוא שיחק טוב יותר מבדרך כלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/15
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    http://theshed.chelseafc.com/chat/uploads/added04b60ed.Xxx
     
  9. aztek Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/07
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    7
    לא יודע לדעתי קואדרדו לא מהשחקנים שמוריניו אוהב ובונה מהם את הקבוצות שלו . ההתנהלות של צ׳לסי קצת תמוהה כי אף אחד לא בנה עליו שהוא יוביל את הקבוצה ושיחררו פחות או יותר שחקנים ברמה שלו ( שגם הם חיממו את הספסל ) ... אפילו קשה לי להחשיב אותו כאכזבה כי לא היתה לי שום צפייה לגביו .
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,275
    לייקים שהתקבלו:
    16,139
    עשו פוקוס על ג'ון טרי באחד מהMOTD האחרונים, לא שצריך יותר מדי שידברו עליו כי כולם כבר מכירים אותו אבל בכל זאת, ואפשר לראות שיעורים בהעמדה של קו הגנה, במנהיגות, במיקום של בלם, בתזמון. בגיל 34 הוא עדיין וורלד קלאס ואני חושב שהוא הבלם הכי טוב שאני ראיתי בליגה האנגלית מאז שאני צופה בה. היה צריך לתת קצת מההופעות האלה גם לאנגליה במקום לשבת בצד מכל מיני סיבות (אני בגישה שלי שרב הנסתר מהגלוי בכל מה שנוגע למוסר של שחקני הכדורגל).
     
    FreakinMoney, פול סקולס ו-golding אוהבים את זה.
  11. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    כמובן שאפשר להבין את אוהדי צ'לסי שציפו לכדורגל הרבה יותר טוב גם בחצי השני של העונה (ובמיוחד באירופה),

    אבל נראה ששנה אחר שנה אנשים שוכחים שאין באמת רף אובייקטיבי שהקבוצה שלוקחת אליפות צריכה להגיע אליו או לעבור אותו (הן מבחינת צבירת נקודות והן מבחינת רמת הכדורגל).
    בסופו של יום, בשביל לקחת אליפות, אתה פשוט צריך להיות טוב יותר (ובמקרים קיצוניים "פחות גרוע") מ 19 הקבוצות האחרות וזהו. בדיוק בזה מוריניו מתמחה. אם הוא היה מצליח לעשות את זה עם הקבוצות שלו תו"כ הצגת כדורגל נעים לעין, זה היה בגדר לוקסוס.

    כל הדיבורים האלה בנוסח "יונייטד/סיטי/צ'לסי הזאת היא האלופה הכי משעממת שנראתה בפרמיר ליג מאז ומעולם" הם קשקושים של אוהדי קבוצות יריבות מתוסכלים. אף אחד לא זוכר את זה בסופו של דבר.
     
    אלעד ו-golding אוהבים את זה.
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    רומן שם עין על הצעירים: Fulham U21 1-3 Chelsea U21: Roman Abramovich watches on as Dominic Solanke and Charly Musonda maintain Blues' title chances   | Daily Mail Online

    מוריניו כבר אמר שלופטוס-צ'יק יהיה חלק מהרוטציה בעונה הבאה, מעניין איזה עוד צעיר יילקח בחשבון. אם אנחנו מתכננים על הבאת חלוץ איכותי במקום רמי ודרוגבה, יש סיכוי לא קטן שבמפורד או סולנקה יתפסו את משבצת החלוץ השלישי. לצ'לובה יש סיכוי טוב להרשים את מוריניו ולגרום לו לראות בו מחליף של מיקל, אבל זה תרחיש פחות ריאלי. יהיה מעניין.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    צ'לובה היה בברנלי בחלק הראשון של העונה ולא שיחק יותר מדי, פרט לתקופה הזו הוא שנתיים וחצי בצ'מפיונשיפ, מה באמת סיכוי שהוא ברמה של צ'לסי וירשים את מוריניו?
    נראה לי יותר מדי הייפ סביבו
     
  14. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    סתם משאלה שלנו שיחליף את מיקל. זה בסדר. אפילו ההייפ עליו כבר נעלם.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    תראה, השאלות הן דבר מבורך ולגיטימי, אבל הן לא תמיד מועילות והן בטח לא מהוות אינדיקטור מספיק טוב. צ'לובה, שהוא שחקן מאוד מוכשר הן מבחינה טכנית והן מבחינה פיזית, הגיע לקבוצת תחתית שמשחק כדורגל שלא תואם בכלל את הסגנון שלו, מקום בו המאמן לא יכול לקחת סיכון ולבנות על שחקן צעיר שכנראה יעזוב אותו בעוד כמה חודשים. אני לא רואה בחוסר ההצלחה של צ'לובה שם כישלון מוחלט שמעיד על רמת הכדורגל שלו. מוריניו הילל אותו לפני כשנתיים והמאמנים שלו - זולה בווטפורד וקלארק ברדינג - אומרים עליו רק דברים טובים.

    אני חושב שלצד שחקנים איכותיים יותר הוא יוכל להראות מאיזה חומר הוא באמת עשוי. כמובן שזאת הנחה בלבד, אבל אני די בטוח שהוא יכול לעשות את העבודה שמיקל עושה. לכל הפחות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.