בורוסיה דורטמונד 14/15: תם עידן קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    רשמי : תומאס טוכל מונה רשמית כיורש של יורגן קלופ. טוכל חתם על חוזה לשלוש שנים. בסיום העונה בורוסיה דורטמונד תציג את תומאס טוכל במסיבת עיתונאים רשמית.
     
  2. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    ניצחון חשוב מאוד שלנו אתמול על איינטרכט שעושה עונה פנטסטית בליגה. 3 נקודות הפרש מאאוגסבורג ושאלקה בדרך אל המטרה הברורה שלנו - הליגה האירופית. קאגאוה שער שני בשני משחקים, אולי אנחנו מקבלים אותו בחזרה ?
     
    bvb_fan אוהב/ת את זה.
  3. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    הקולות ביציעים כבר שתי עונות ברציפות קוראות את לאנגראק לאפודת השוער הראשון.אני מקווה שטוכל ראה את המשחק והסיק אותו דבר.איזו אופוריה. אחלה מלחמה אתמול,ממשיכים את הפורמה מהשבועות האחרונים. עם זאת אל לנו מהשאננות. סגל הקבוצה הנוכחי לא שווה יותר ממקום 4-5 בעונת שיא שלו. נדרשים שינוי מפתח בסגל. לטעמי טוכל הוא האיש המתאים.יחזיר לנו את הופמן ולייטנר שיסמלו את החזרה לקו הצעיר והאנרגטי של הקבוצה. לסגל הנוכחי היה פעם את המוטיבציה לנסות להוכיח את עצמו, עד שהוא החל לראות בדורטמונד מקפצה במקום מטרה.ואת זה צריך לשנות.
     
    bvb_fan ו-Ralph-Lauren אוהבים את זה.
  4. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לנגארק, לנגארק, לנגארק ושוב פעם לנגארק !!!

    עשינו את הבלתי יאומן, אף אחד לא באמת חזה שננצח למרות שכולנו קיוינו. משחק שהחל במחצית הראשונה כל כך רע עבורנו עם שליטה אבסולטית במגרש על ידי הבאוורים אבל המחצית השנייה הייתה הצגה אחרת לגמרי עם חילוף ענק של מיקיטאריאן שאתמול נתן את אחת התצוגות הכי טובות של בבורוסיה דורטמונד, הפוך ממה שאנחנו רואים ממנו בעונה הזו. כדורגל חכם, נכון, רגוע מאוד והוא לא מוריד את הראש במידה ולא הולך, אני מאוד מקווה שמהיכולת הזאת הוא יבנה את עצמו מחדש והלאה כי יש לו כישרון ענק להצליח ולהיות עמוד התווך שלך הקבוצה שלנו. לנגארק, ענק ! וכל מילה נוספת מיותרת, לא רק הפנדל שהחמיץ גוצה שמבחינתי היה שווה את כל הניצחון הזה לראות אותו עם ידיים על הראש, אלה העצירות במהלך המשחק עצמו, פשוט עבודה נפלאה של האוסטרלי הצעיר שממשיך להיות האימה של באיירן. יש לציין גם את אריק דורם שממשיך להראות את הכישרון העצום שיש לו ובלי ספק בונים עליו במועדון לשנים הבאות.

    אין מאושר ממני, עכשיו נותר למצוא כרטיסים ! מצטרפים ?
     
    Lars Ricken אוהב/ת את זה.
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  6. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    תומאס טוכל סהכ נראה מתאים לקבוצה ממש. זה די ידוע שהוא מעריץ גדול של גווארדיולה, שזה מדאיג אותי אישית ,כי אין סולד גדול ממני מהכדורגל המשעמם של אדון פפ. כמה אפשר להוציא את הנשמה עם 30-35 מסירות עד שישחררו בעיטה כלשהיא לשער? כמה אפשר לנסות להמציא את אלאבה,לאם וחאבי מחדש? הכדורגל של דורטמונד שונה לגמרי. הוא מהיר,אגרסיבי תכליתי ומרהיב.אני מקווה שטוכל ימשיך את הקו של קלופ (השנים הראשונות) ושלא יביא איתו קו דומה לזה של פפ.
     
  7. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אז ככה, הודעה רשמית שיוצאת היום מהמועדון, בורוסיה דורטמונד מיצתה את שיחותיה עם אילקאי גונדוגאן שלא מוכן להגיע להסכם עם המועדון ויעזוב את בורוסיה דורטמונד עד קיץ 2016, במועדון ינסו למכור את הגרמני הבינלאומי בקיץ הקרוב על מנת להרוויח עליו. כמו כן בקרב אוהדי בורוסיה דורטמונד הצעד התקבל בברכה מצד המועדון ובעצבנות יתרה על גונדוגאן שכנראה שכח שהמועדון השאיר אותו והחתים אותו על חוזה למרות שהיה פצוע ולא יכל לשחק ולא זרק אותו לכלבים, מבחינתי זה גועל נפש אחד גדול ושכבר העונה ישחק עם הקבוצה השנייה של דורטמונד, יש את יואיץ' שמחכה להזדמנות הזאת לפתוח בהרכב.
     
  8. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    מזה לזרוק אותו? לא להחתים אותו על חוזה? איפה ראית דברים כאלה?
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    משעשע אותי ששחקנים כמו גצה וכנראה גם גונדוגאן עכשיו יוצאים לא בסדר כל אחד במקרה שלו, אבל לבנדובסקי שעזב בחינם לבאיירן מינכן עדיין נשאר סוג של אליל במועדון. יש משהו מאוד רומנטי במועדון הזה ובטח שבתלכיד שקלופ בנה, אבל לא צריך להגזים יותר מדי.

    אם דורטמונד לא היו מחדשים לגונדוגאן את החוזה, קבוצה אחרת הייתה לוקחת אותו בחינם. אין דרך אחרת להסתכל על זה. כדורגל זה ביזנס לכל דבר ואף אחד לא חייב לאף אחד כלום. במקרה של גונדוגאן אני חושב ששני הצדדים מרוויחים ממכירה של השחקן.
     
  10. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    איפה קראת, הבנת שאני אמרתי לזרוק אותו ? המועדון עשה משהו גרנדיוזי שהחתים אותו על חוזה חדש למרות פציעה ארוכה למדי. אני לא מבין איפה הכרת התודה של השחקן כלפי המועדון ? איפה הרצון להחזיר למועדון על מה שעשה עבורו ?

    מה בדיוק משעשע ? מריו גוצה, זה הדבר הכי ביזיוני שנעשה בכדורגל הגרמני, שטוען בתקשורת הגרמנית שהוא בחיים לא יעזוב את דורטמונד ובטח שלא לבאיירן מינכן ושבוע אחרי בדיוק עושה את ההפך, זה מחליא ולא אנושי. לבנדובסקי בוודאות לא אליל במועדון הוא כיבד את המועדון ולא שיקר לאף אחד במועדון בכך שטען שברגע שיסיים את חוזהו הנוכחי בדורטמונד יעבור לבאיירן.

    גונדוגאן הולך בעקבותייו של גוצה ואין לי ספק שהוא יחתום על חוזה בבאיירן במידה ולא ימצא קבוצה בקיץ הקרוב.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר אני רואה את זה בצורה ״קרה״ יותר ממך:

    גצה=כסף--->אפס!
    גונדוגאן במידה ויעזוב הקיץ (סביר מאוד שזה יקרה)=כסף--->אפס!
    לבנדובסקי=חינם--->גבר!

    אולי למקרה של גצה לא הייתי צריך להיכנס כי מדובר במקרה שונה לחלוטין בטיימינג שלו ובתור שחקן בית במועדון גם כנראה הרבה יותר קשה לעיכול עבור האוהדים. אבל אני לא רואה שום בעיה עם ההחלטה של גונדוגאן לרצות להמשיך הלאה במקום לחדש חוזה. הוא לא חייב שום דבר לדורטמונד, עם כל הכבוד, שצפויה לקבל עליו סכום ראוי בהחלט, בהתחשב בזה שהוא חוזר מפציעה קשה.
     
  12. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    @אלעד

    גוצה = כסף ----> אפס! שקרן!

    לבנדובסקי זו סוגייה שונה לחלוטין. שוב, אני מבחינתי חוזר על עניין האמינות המינימלית שבתור אוהד הקבוצה אני מצפה מהשחקנים שמשחקים ומנשקים את הסמל. גונדוגאן במידה ולא יימכר בקיץ הקרוב תהיה טעות ענקית !! ייגמר החוזה ולא יכנס יורו לקופת המועדון. אם הוא לא רוצה להישאר למכור כמה שיותר מוקדם. על גוצה אני לא רוצה לדבר, שימשיך להחטיא פנדלים ושימשיך לשבת על הספסל כמו שגונדוגאן בדיוק הולך להיות.
     
  13. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    כמו שאלעד ציין. מועדון אחר היה מחתים אותו. אפשר לחשוב שהוא איזה איזה שחקן בינוני בן 30. צעיר כשרוני שהוכיח שיש לו כדורגל. היה מוצא מועדון צ'יקצ'ק.

    hell יותר מזה. אני מכיר מועדון אחד מאוד מקרוב (ארסנל אם לא הבנת) שהיה מחתים אותו בלי למצמץ. הוא הוחתם חזר לעצמו ועכשיו המועדון יקבל את התמורה על ההימור בכסף.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אתה בדיוק חוזר לאותה הנקודה שהזכרתי אותה מקודם: אני רואה את הכדורגל בצורה הרבה יותר ״קרה״ ממך. ואומנם דורטמונד מועדון מרגש, אבל לא צריך להגזים ולהפוך הכול לכ״כ דרמטי. גם לא כל שחקן הוא סמל, וגונדוגאן הוא בסה״כ עוד שחקן שדורטמונד הייתה תחנה במהלך הקריירה שלו בדיוק כמו עוד הרבה שחקנים טובים יותר וטובים פחות שעברו שם במהלך השנים.

    לא כל דמות שמגיעה למועדון נקשר אליו ברמה מדהימה כמו קלופ, וכן, גם לא חסר חארות כפויי טובה בכדורגל (כמו בכל ביזנס אחר). כך או כך, הדבר הכי חשוב שדורטמונד תשיג עליו סכום מכובד כבר הקיץ כדי להתחזק, להבדיל ממה שקרה עם לבנדובסקי שעזב בחינם.
     
  15. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    @מזגן

    ובוא תגיד לי כמה מועדונים היו לוקחים אותו שמצבו היה לא ברור אם ימשיך לשחק כדורגל או לא ?? את זה ידעת ?? שגונדוגאן היה על סף פרישה ?? דורטמונד חיכתה לו למרות שלא היה ברור אם ימשיך או לא ולכן החתימה אותו על חוזה מחודש, חיזוק מנטלי עבור אילקאי. חזר לעצמו הוא בטוח לא, כפי שהוא נראה כרגע הוא לא קרוב לחצי מהיכולת שלו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.