כדורגל ארגנטינאי - בוקה דאבליסטית!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    דפורטיבו מרלו מהליגה השלישית מדיחה את סרמיינטו לאחר ניצחון 2-1, גם אולימפו ובלגרנו מודחות מול קבוצות מליגה נמוכה יותר (אטלנטה ואינסטיטוטו בהתאמה) .
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ריקי סנטוריון לא התאקלם חברתית ותרבותית בסאו פאולו וברזיל, גם מקצועית ציפו ממנו ליותר (למרות שבסה"כ הוא בסדר והקהל מעריך אותו דווקא), ודרך אנשיו נשלח מסר מפורש שהוא ישמח לחזור לראסינג.

    אחרי הקושי באיטליה ועכשיו בברזיל, כנראה מדובר בסוג הילדים שלא יכול רחוק מהבית. הבעיה היא שסאו פאולו השקיעו בו לא מעט כסף, אבל אם איכשהו נוכל להחזיר אותו והוא כבר לא ילחץ לעזוב לליגות בכירות יותר או למשכורות גבוהות יותר, נרוויח שחקן נהדר שהתבגר מאוד בעונות האחרונות.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    רוג'ר מרטינס ממשיך לבלוט במדי אלדוסיבי, הפעם עם הבישול הנהדר הזה. ההשאלה הזו עשתה לו טוב, בקרוב יגיע הזמן של האקדמיה ליהנות מהפירות אני מקווה. מקצועית או כלכלית, או שתיהן.
     
    gilad16 ו-idans10 אוהבים את זה.
  4. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    הורקאן מנצחת את ריבר בסופר קופה
    עם אינפלציית הגביעים והמשחקים אני כבר לא יודע באילו תארים אפשר לזכות

    לריבר יש עכשיו 4 קלאסיקוס ברצף, שלוש סופר ואחד נגדנו.
    והיא בכושר לא טוב.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם לבוקה עם משחק חוץ נגד אינדפנדיינטה במרווח בין הסופר קלאסיקו השני לשלישי.
     
  6. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    הדבר הכי חשוב בגביע הוא לנצח ולעבור שלב אבל הדרך אוי הדרך :ph34r: אז בסופו של דבר אינדפנדיינטה כצפוי בשלב הבא
    אבל זה קרה לאחר מאמץ (והרבה מזל אם שער שוויון בדקה ה-86...) וניצחון בפנדלים על אליאנזה קורונל מולדס מהטורנאו ב'
     
  7. RiverPlate#35 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    217
    לייקים שהתקבלו:
    12
    @Yaniv תשמע צפיתי במשחק... האמת? המשחק לדעתי יכל ללכת לפה ולפה הכוונה שלא באמת הייתה מישהי שמגיע לנצח, ונכון אין דבר כזה בכדורגל...

    @gilad16 במצב של ריבר.. תן לי לנצח ב 50 אחוז מארבעת המשחקים האלה אני יהיה מבסוט.. ונכון קשה לי להגיד את זה כשאנחנו צריכים לשחק נגד בוקה 3 פעמים וזה הקבוצה הכי שנואה עלינו אבל במצב של ריבר אני אהיה מבסוט גם עם 2 נצחונות ב 4 המשחקים הקרובים (סופר קלאסיקו 3 נגד בוקה 1 נגדכם).
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    פעם היינו רואים לא מעט ארגנטינאים בליגה שלנו, היום זה מצרך נדיר וחבל, שחקנים שהרימו את הליגה שלנו...

    אגב מה מצב הקבוצות הקטנטנות בליגה, אלה שעלו פעם ראשונה/לא היו שם עשרות שנים?
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    זה בעיקר מצרך יקר יחסית לאיכות ולאופציות אחרות...

    אלדוסיבי וסארמיינטו מפתיעות לטובה מבחינת תוצאות, אצל הטיבורון זה כולל גם כדורגל טוב בלי קשר לתוצאות (את סארמיינטו לא ראיתי מספיק). אוניון שחזרה לליגה הבכירה נראית מספיק טוב בשביל להישאר קצת יותר הפעם, על הנייר ובפועל. גם סן מרטין (סאן חואן) שמקבלת עוד צ'אנס בליגה הבכירה נראית טוב והאמת שהרבה יותר טוב מכמה קבוצות מעליה בטבלה.

    קרוסרו דל נורטה אם תישאר זה יהיה בעיקר בזכות המגרש הביתי (המגרש, לא הקהל), וכמה שנחמד לי לראות קבוצה ממיסיונס הם פשוט לא ברמה עושה רושם. טמפרליי קבוצה חביבה שמפתיעה אותי לטובה ביחס לסגל האלמוני שלה אבל כנראה תיאבק בתחתית. לדפנסה אי חוסטיסיה היה לנו כבר חצי שנה להתרגל וגם להם היה זמן לעכל שהם בליגה הבכירה, אבל הקבוצה נחלשה בפגרה ולא סתם הם בחצי התחתון של הטבלה הארוכה. את נואבה צ'יקאגו, לפחות למי שמחפש צבע, תמיד נחמד לראות מחדש אחרי אותה תקרית טרגית מול טיגרה לפני כמה שנים. גם אם כרגע התוצאות לא מבשרות טוב, אני מאמין שהם ישתפרו ומקווה שהם יישארו. מקווה גם שהקהל יעשה יותר צבע מכותרות שליליות.

    אבל כל ההערכות לגבי הקבוצות בשלב הזה בעייתיות יותר מאשר במרבית הליגות, כי בפגרה של יוני הסגלים כנראה ישתנו משמעותית כדרכה של הליגה...
     
    yonatan אוהב/ת את זה.
  10. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    גווארני אנטוניו פרנקו מתחתית הליגה השנייה גוברת על ארסנאל במסגרת הגביע הארגנטינאי, סנטיאגו סילבה העלאה את ארסא ליתרון אבל מיגל אבאל ומאורו גומס הפכו את התוצאה . במשחק נוסף קילמס גוברת 0-2 על ספורטיבו בלגרנו מהליגה השנייה .
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קיוויתי שהפגרה הקצרה תעזור לנו להשיב שניים מהפצועים, אבל לא רק שאאואד ולולו (היום על הספסל) לא חזרו לשחק, איבדנו גם את קאמאצ'ו והחמרנו את מצב הברך של מיליטו שכנראה ינוח גם מול ריבר שבוע הבא (ישחק בליברטאדורס ואח"כ בקלאסיקו). בנוסף, לא הצלחנו להחתים מחליף לנונייס שקרע את הרצועה הצולבת.

    בצד החיובי, ניצחון חשוב מאוד על לאנוס, קבוצה שלא ניצחנו שנים, עם הפנים לקראת השבועיים הקרובים בהם נתמודד בשמינית גמר הליברטאדורס, קלאסיקו עם ריבר וקלאסיקו עם אינדפנדיינטה. לא שיחקנו טוב היום, אבל מזל שאנחנו נכנסים לשבועיים הקרובים עם ניצחון.

    סרו נהדר, אנחנו קצת יותר מוגבלים איתו בקישור אבל הציוות שלו ושל וידלה הוא אחד החזקים בליגה מבחינת חילוצי כדור. בתור קבוצה שמצטיינת יותר בהתקפות מעבר, זה אולי יותר חשוב מעוד קשר (אאואד?) עם תכונות יותר התקפיות מסרו. משחק מצוין לקבראל וגרימי בחלק האחורי, סאנצ'ס פישל פה ושם וגם קיבל צהוב מכוון (חמישי, לא ישחק מול ריבר) שמעיד על כך שלולו כשיר ובתכניות.

    לאנוס כל כך תלויה באקוסטה המצוין, ששוב קיבל אדום (לא סיים את ההרחקה על הקודם עדיין ושיחק על סעיף 225), אולי לא מוצדק, ויהיה להם קשה להתרומם בזמן הקרוב כשהוא בחוץ לעוד שני משחקים ושפריצלר נפצע במה שנראה כזמן החלמה לא קצר (גם ולאסקס נפצע). משחק טוב מאוד לבלמים של לאנוס. את גומס הפאראגוואי אני אוהב עוד מהנבחרת הצעירה, משחק קרקע בינוני אבל חיה באוויר. את באריסונה לא זכרתי כל כך לטובה, אבל היום הופעה טובה עם משחק חכם מול חלוצים לא פשוטים לשמירה.


    ברגעים אלו ברוסאריו נשארו דקות ספורות למשחק בין סנטראל המקומית והורקאן. כרגע 1-0 לגלובו אחרי פנדל שסחט הצ'יליאני פוץ' (שחקן בכלל לא רע), ואם התוצאה תשמר הפסד בכורה לסנטראל שהיא היחידה במאבק האליפות לה יש סגל עמוק, איכותי ובלי ליברטאדורס על הראש.

    אם התוצאה אכן תישמר, הסופרקלאסיקו מחר יפגיש את שתי היחידות בליגה ללא הפסד, לנו יהיה לא רע שתי הקבוצות יישארו ללא הפסד גם אחרי המשחק...
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    או קיי, טעות שלי, מרוב התרגשות לא שמתי לב שהתוצאה ברוסאריו היא תיקו 1 B)

    בדקה ה-94 נפסל שער של רובן ומונע מסנטראל ניצחון ואת המקום הראשון באופן זמני לפחות.
     
  13. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    היינו צריכים לגמור את המשחק בחמש עשרה הדקות הראשונות.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קצת אחרי חצות ייערך היום הסופרקלאסיקו, כשבוקה תארח את ריבר בראשון מבין שלושת המפגשים בין השתיים בשבועיים הקרובים. שתי הקבוצות בראש הטבלה של הליגה ללא הפסד, כשבוקה הגדילה לעשות וגם סיימה את שלב הבתים בליברטאדורס ללא הפסד. למרות השוויון בליגה, בוקה נראית יותר חזקה ומציגה העונה סגל מאוד עמוק ואיכותי שיאפשר לה להתמודד עם העומס של שתי המסגרות. מנגד, ריבר לא מצליחה לשחזר את היכולת הטובה מתחילת התקופה של גאז'ארדו, לפחות לא לאורך זמן, וגם הצליחה לעלות לשמינית גמר הליברטאדורס רק ברגע האחרון עם עזרה מקסיקנית. בנוסף לזה, בוקה היא זו שתארח את המשחק.

    נחמד לראות שחקני עבר מוערכים של המועדונים בצוותים המקצועיים, וגם כאלו שאולי יוסיפו קצת שמן למדורת העצבים במגרש. אין לי נתונים מדויקים, אבל ברוב הסופרקלאסיקוס הזכורים לי העצבים ניצחו את הכדורגל כך שסיכויים לחגיגת כדורגל סקסי לא גדולים למרות השחקנים האיכותיים שיתרוצצו על הדשא (עד שואנג'יוני ייפצע אותם :) ).

    http://i62.tinypic.com/wt7od2.Xxx

    הרכבים משוערים:

    בוקה: אוריון; ג'ינו פרוצי, קאטה דיאס, בורדיסו, מונסון; מלי, קובאס, לודיירו; קאריסו, אוסבלדו וצ'אבס.

    לואסקו ארובארנה יש את הלוקסוס לעשות רוטציות ועדיין לעלות עם אחד ההרכבים הטובים על הנייר בכל היבשת. גאגו יקבל עוד קצת מנוחה אבל אל דאגה, שווה לעקוב אחרי קובאס שיחליפו במרכז השדה ומסתמן כהבטחה גדולה. לידו מלי שכבר ביסס את עצמו ונראה שלא רחוק היום שיקבל זימון לנבחרת. אוריון יחזור לשער אחרי הרחקה מארבעה משחקים - דווקא מחליפו סארה עשה עבודה מצוינת ולאוריון, שוער מצוין אין ויכוח, יש נטייה לפאשלות במשחקים מכריעים. אפשר להרחיב עוד הרבה על ההרכב, לודיירו ואוסבלדו רמה מעל מרבית הליגה, איכות בכל מקום וגם על הספסל, אבל מקוצר זמן פשוט אקצר ואכתוב שעל הנייר מדובר בקבוצה כמעט מושלמת שיש לה אפילו אופציות לא פחות טובות על הספסל.

    לא סתם בוקה נחשבת פייבוריטית במשחק הלילה ובצמד המפגשים בליברטאדורס.


    ריבר: בארוברו; מאמאנה (מרקאדו), פסלה, מאידנה, ואנג'יוני; סאנצ'ס, קרנביטר, רוחאס, דרייוסי; טאו ומורה.

    לגאז'ארדו יש סגל מצוין גם כן, אבל משמעותית פחות עמוק משל ארובארנה. אל המים העמוקים ייזרק הצעיר דרייוסי, שבנוער היה חלוץ אבל לאחרונה מצטיין כקשר התקפי. בחלק האחורי כמה אילוצים, כשמאמנה הצעיר יחליף כנראה את מרקאדו, ופסלה את פונס מורי שלרוב מצטיין במפגשים האלו. רוחאס יעזור באמצע לקרנביטר, וכם סאנצ'ס ודריוסי יוכלו אולי לקבל יותר חופש באגפים. בשפיץ טאו ומורה הם שניים מהשחקנים הטובים בארגנטינה, הקולומביאני נבחר לשחקן השנה באמריקה, אבל הרבה פעמים איתם זה יום עסל יום בסל... מרכז ההגנה של בוקה חזק, אבל גם די כבד ואולי מורה, דרייוסי וסאנצ'ס יוכלו לנצל את הזריזות שלהם כדי להביך את אוריון.

    אולי משתמע מהדברים שזה משחק של בוקה, אבל למרות היתרון האיכותי על הנייר ועד כה העונה, לא לשכוח שבסופו של דבר שתי הקבוצות עם מספר נקודות זהה לפני המשחק ושלריבר סגל מצוין גם כן.
     
    yonatan, gilad16, Don Joan Roman ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    טוב, אפשר להתחיל לסכם, בוקה 2 ריבר 0... לריבר היו מספר מצבים ושלוש (?) הרעדות של קורות השער, אבל בוקה הייתה יותר טובה ברוב דקות המשחק וגם הגיעה ללא מעט מצבים. בסופו של דבר הלחץ של הבוסטה עבד והשער של בארוברו נפרץ.

    באופן מפתיע משחק די מהנה יחסית לסופרקלאסיקו, לא מעט אירועים ליד השערים וקצב מצוין יותר מאשר מאבקים במרכז השדה כמו שלעתים רבות כל כך קורה במשחקים האלו. לא שהיו חסרים עצבים ואגרסיות, אבל הם באו לצד מהלכי כדורגל.

    הליגה עוד לא אבודה לריבר, או לכל קבוצה אחרת שכרגע נראית פחות טובה מבוקה, אבל במפגשים הבאים בין השתיים לא תהייה הזדמנות לתקן לאחר מכן. בוקה עם דחיפה מורלית חשובה לקראת שמינית הגמר, אבל ריבר גם יכולה למצוא כמה נקודות אור לקראת המשחק ביום חמישי, שייערך אצלה בבית ולא בבוקה.

    פאבון זה הילד שואנג'יוני פצע בטרום-עונה? אם כן, נתן לו תשובה יפה היום.

     
    yonatan ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.