מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,817
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    זה מראה יותר מכל על מאמן שבשלב הכי קריטי מנסה כל מיני שפנים כדי להציל את העונה האירופאית. גודס, הביתה, ביחד עם פארגו.

    לגבי אוחיון, הבחור לא בריא ומן הנמנע שהוא אולי גמר את העונה הזאת. הוא ימשיך לשחק, אבל הוא לא יהיה יותר בריא באמת האחוזים. גם גודס אשם בעניין הזה. לקרוע שחקנים בליגה הישראלית שגם ככה רק יהיה מעניין בארבעת המשחקים האחרונים של העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/15
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,794
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    דווקא ג'ו אלכסנדר היה אחלה בדקות האחרונות שנזרק לפרקט.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,817
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    העונה האירופאית נגמרה בשלב הסיכומים כבר התחילו. קראתי כבר על האפשרויות של העונה הבאה. אני מאד רוצה לשמוע מה דעתכם, אבל כרגע רק אגיד בקצרה שבעיניי סופו, פארגו, היינס, ולינהארט לא צריכים להמשיך.

    בגלל כל השטויות בליגה אני רוצה שלמכבי יהיו למעשה שתי קבוצות. הטובה לאירופה והשנייה לליגה. שם ישחקו יותר צעירים וישראלים.

    בכל מקרה אני מאד רוצה לראות מה יקרה אם גודס יפסיד את האליפות. גם ככה יש יותר מדי קפטנים על הסירה, אבל בוא נראה מה יקרה אם מכבי לא תזכה באליפות. ישארו אז את גודס?

    אני הולך לשתות כוס טוב של קפה טורקי.......
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ג'רמי פרגו קטלני כשהוא משחק בעמדה מספר 2 ולא נדרש לקבל החלטות, אלא רק להניע את הכדור ומדי פעם לקחת על עצמו בזכות היכולת האישית הנדירה שלו. זה היה ככה בהפועל גלבוע, כאשר שיחק עם גל מקל או אייזאה סוואן וזה היה ככה לפני כמה שנים במכבי ת"א, כאשר שיחק עם דורון פרקינס.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,817
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    זה דבר שכדאי מאד לבדוק. מתי פארגו מתחיל להשתולל? כרכז או כשאוחיון נמצא לידו?
    לי יש הרגשה שהעלת נקודה מאד מעניינת ואולי בגלל זה יש גם חילוקי דיעות לגבי המשך העסקתו של פארגו בקבוצה. מבחינתי לשחקן יש יכולות כניסה לסל מהטובות ביותר באירופה, אבל ביותר מדי פעמים הוא מעדיף זריקות מבחוץ כשבשיאו זורק גם מ'חצי מגרש'. אולי אוחיון טוב מדי בשביל פארגו. אין לי מושג, אבל מה שאני כן יודע שביותר מדי משחקים הוא בלט בהשתוללות שגרם להפסדים.
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    ביום שבו סופו חזר מהקיץ 20 קילו יותר ועקב כך הייתה האפשרות לשחרר אותו בלי נזק כלכלי, והמועדון הגדול שהיה ידוע שמחזיק קצר את כל השחקנים שלו, מאפשר לו לחזור, עוזר לו ונותן לו חוזה שהוא לגמרי לא ראוי לו - פה בערך נגמרה לנו העונה הרבה לפני עוד השתוללות של פארגו. כשעוד אפשר היה למצוא סתם סנטר סביר שיתן לך 20 דקות בערב בתפוקה סבירה השארת את הבן אדם שחוץ מלצעוק "תזרקו אותי" עושה הכל. ואני מדבר נטו על כדורסל ואפשר להרחיב על הנזק התדמיתי שהסופלקי הזה עושה לנו. ואגב, זה ממש נחמד להסתכל רק על זה כמו שכולם עושים, אבל בלי קשר הפסדנו 20 הפרש לקבוצה הכי גרועה בליגה ורשימת ההפסדים שלנו בליגה מביכה.

    אם כי היה ברור שהעונה המזילקית שנה שעברה רק תזיק. עכשיו אני בונה על זה שכמו שבדרך כלל קורה אחרי עונה רעה מגיעה עונה קצת יותר טובה. יצטרכו לפתוח את הכיס, להציג פתרונות להרכבים בליגה כי ביינתים החוק הרוסי מחסל אותנו, וסוף סוף להנחית פה סנטר שיכול לשחק קצת כדורסל.

    קיץ ארוך. בוא נקווה שזה יהיה עם צלחת ביד למרות שזה לגמרי הולך בכיוון הירושלמים.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תשמע ארז, אני חלוק בנושא סופו. מיותר לציין את אהבתי לשחקן, אבל גם אותי זה קומם כשאחרי עונה טובה מאוד, הוא זרק זין והגיע 20 קילו יותר. מצד שני, אני כן יודע שהוא מאוד אוהב את המועדון והאוהדים ובאמת האמנתי שהוא יעשה הכל כדי להודות למכבי שלא זרקה אותו לכלבים. הייתי משוכנע שעם עבודה קשה, תוך חודש-חודשיים נקבל שחקן חדש. סופו במצב רוח מתאים, זה אחד הסנטרים הטובים ביבשת, הבעיה שזה לא פשוט להביא אותו למצב רוח המתאים. אין לי ספק שאצל בלאט זה לא היה קורה (ולראייה השנים הכי טובות שלו היו במכבי תחת בלאט). אני לא בא פה להפיל את כל כישלון סופו על גודס כמובן, אבל העובדה שלא רק סופו זרק על גיא זין, מעיד יותר על המאמן מאשר על השחקן. בלי קשר, סופו קיבל מספיק הזדמנויות השנה וחוסר ההשקעה והרצון שלו "תרמו" מאוד למצבנו. תודה על שנים יפות, חבל שזה צריך להגמר ככה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,817
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    אני חושב שהיום אנחנו מבינים היטב (למרות שכבר הבנו לפני חודשים) עד כמה בלאט מאמן גדול. לפני עונה הוא הצליח לחבר פאזל עם שחקן אמוציונלי שלפעמים מאד מאד לא מקצועני. מבחינתי מה שקרה לפני עונה אפילו לא היתה אשמתו של השחקן עצמו כי ברגע שאוהדים לא מבינים שיש גבול שאסור לעבור סופו החזיר את אותו מטומטם לחור שממנו הגיע. השנאה של אוהדי הפועל ת"א (או שמה זה פשוט קנאה? תראו את האובססיה שיש לאיש 'מכובד' כמו ארי שמאי למכבי) ממשיכה בכל עונה לעבור כל גבול, וסופו פשוט אמר בצדק "עד כאן". אם ההתאחדות לא מסוגלת להעיף מטומטמים מהמגרש אז עצוב ששחקן צריך לעשות את זה.

    מה שקרה אתמול כבר סיפור אחר. לי ברור שלואיס התגרה בסופו, אבל טראש טולק זה חלק מהמשחק. אני מעריך שבדקות שלפני הארוע כבר היו דין ודברים בין השניים. בסופו של דבר לסופו אסור להתנהג כמו שהתנהג. חבל לי שהאיש לא מסוגל להבין שהוא צריך להיות יותר חכם מאשר להיות צודק. עם הכסף שהוא מרוויח הוא יכול בקלות לקחת קורס anger managment או משהו כזה.

    באמת חבל לי שאנחנו צריכים להפרד משחקן מיוחד. לגבי ההמשך של העונה, גודס וגרשון בבעיה קשה ולא ברור לי איך גודס מקבל תמיכה כזאת בתקשורת מצד ההנהלה. מצדי שזה 'שכר לימוד' של המאמן הצעיר, אבל התבוסות וההשפלות כתובות בדפי הסטטיסטיקה. אני שם פס על ליגה שמנסה בכל דרך אפשרית להרוס קבוצה אחת, אבל לדעתי יש בהנהלה אנשים שגם לא רוצים להפסיד בדוקים...אז אם הכל הצגה לתקשורת כשמדברים על שביעות רצון מגודס אז שיגידו גם שהם מקבלים את התבוסות האלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/15
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    סופו ככל הנראה בחור מאוד מוזר, וזה לא ידוע מאתמול או מתחילת העונה. ההכנה שלו לקיץ הייתה בזיונית, אבל אני חושב שההחלטה להשאיר אותו הייתה סבירה ויכלה ללכת לכאן או לכאן. לצערינו ההימור נכשל ובגדול. השאלה מה יעשו איתו עד סוף העונה.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא חושב בכלל שיש ספק שהוא לא יישאר, גם אם הוא יצטיין מעכשיו ועד סיום הפלייאוף. אני מאוד הייתי שמח לראות אותו נשאר כשחקן, אבל האישיות שלו פשוט דפקה לו צ'אנס אדיר להמשיך ולשחק במועדון טופ יורוליג, לא מגיע לו צ'אנס נוסף.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,817
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    לא יודע מה אתם מקטרגים כ'דפוקה', אבל בעיניי מבלי להכיר אותו סופו איש יותר מדי רגיש. הקטע עם המשקל מראה על חוסר מקצוענות, אבל אני אגן על שחקן שצריך לעבור כזו שנאה מחליאה מאוהדים קנאים. זה לא הפתרון להכנס ליציעים ולרדוף אחרי מטומטם, אבל כבר מזמן 'אוהדי' האדומים עוברים כל גבול. התמונות הקשות הוכיחו שהשנאה פשוט מחליאה וכשזה קורה ס"מ מהפנים שלך ארוע כמו לפני עונה פשוט יכול לקרות. (ולצורך האיזון אני גם מגנה כל אלימות מצד האוהדים שלנו. אוהד שעושה תנועת תלייה בדרבי צריך לקבל הרחקה מהמגרשים.)

    למרות שהוא נתן אתמול שני מרפקים ללואיס זה לא שהוא ביצע בו התעללות קשה. סופו היה צריך להתאפק, אבל ברור לכולנו שכמו עם פניני לואיס לא טלית שכולה תכלת. הוא בבירור התעלק על סופו ליד הספסל שלנו. זה לא שהסנטר ראה אותו בחצי השני של המגרש ופתאום איבד את דעתו.

    בעיניי הגיע הזמן להפרד מהיווני ולאוו דווקא בגלל האירועים בהדר יוסף ואתמול. מקצועית סופו לא תורם מספיק לקבוצה, בטח לא כזר. בכל מקרה ההנהלה כמו כל המערכת נראית היום בפאניקה ואני לגמרי לא אוהב את ההתנהלות שלהם.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שי, בתגובה שלי על סופו בכלל לא לקחתי את התקרית אתמול כמדד ואפילו לא את התקרית עם האדום הבן של זונה משנה שעברה. אני מדבר אך ורק מקצועית על מה שתרם או לא השנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/15
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    סתם שאלה, אתה יודע בכלל מה אמר או לא אמר אותו אוהד ש"סופו" ניסה לתת לו מכות בהדר יוסף לפני שנה?
    "שנאה מחליאה מאוהדים קנאים". אתה יודע בכלל מה הוא אמר לו ?
    אני מכיר ראיון עם המאבטח שהיה שם ליד והוא מספר שלא היה שם שום דבר יוצא דופן מעבר ל "I fuck your mother".
    "אותו אוהד טיפש קילל: 'I fuck your mother'. ואז סופו הסתובב עם טירוף בעיניים" - סגור לי ת'פינה - הארץ
    ואת זה המאבטח אמר, לא אני (או כל "חולה בראש" אחר).
    אתה בכלל גר בהולנד ואוהד איאקס לא? אצלך ליד הבית יש אוהדים "קצת" יותר "קנאים" מאשר מה שיש פה בארץ.
    לפי התורה שלך, כל משחק ספורט כמעט בעולם אמור להיגמר במכות בין אוהדים לשחקני היריבה.
    איך אתה לא מתבייש לגונן על שחקן שעולה ליציע להכות אוהד בטענות עלובות כאלה.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,817
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    איתי, אני לא הולך להכנס איתך לדיון ילדותי. מה שאתה כותב פה פשוט מצחיק אותי. כבר אמרתי את זה בימים האחרונים ואגיד את זה שוב. גם את האלימות של אוהדי מכבי אני מגנה. בן אדם שעושה תנועה של חבל תלייה יכול לשבת בפעם הבא בבית. כנראה שאתה לא מבין את זה ובזה נגמר הסיפור מבחינתי כי אתה חושב שזו התנהגות נורמלית לקלל שחקני יריב אחרי המשחק. להודות לקבוצה שלך וללכת הביתה לא אופצייה בשבילך? אנשים שהולכים להתלות בסוף המשחק מעל מעקה בשביל לקלל שחקני יריב יכולים להשאר בבית. גם אלה שעומדים מאחורי שחקן (דווין סמית') וכמו ילד קטן מנבלים את הפה. להיות אוהד זה קודם כל לאהוב את הקבוצה שלך, לא לשנוא את היריבה. סופו לא היה צריך לעשות את מה שעשה, אבל את הכעס שלו אני מבין. אוהדים צריכים להבין את מקומם וזהו.

    זה שאתה לא מבין את דבריי לא הבעיה שלי. שיהיה לך יום טוב.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אין ספק.
    אתה מגנה את האלימות של כולם, חוץ מאת זו של מי שבאמת אלים ובאמת מנסה לפגוע פיזית באנשים.
    את אוהדי הפועל שמקללים את דווין סמית "פאק יו" אתה מגנה, את זה שעולה ליציע לתת להם מכות כי "עד כאן" אתה לא מתבייש להצדיק.
    מביך
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/15