המחזור ה-29 בבונדסליגה:: המאבק נגד הירידה מתחמם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏17/4/15.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המחזור ה-29 בבונדסליגה יחל היום (שישי). בעוד המאבקים על המפעלים האירופים ונגד הירידה מתחממים ובצל הכשלונות של שתי הראשונות בליגה באירופה השבוע - הנה סיקורים קצרים על כל משחק:

    איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלאדבך (שישי, 21:30)


    פרנקפורט: הקבוצה של תומאס שאף עוברת עונה יחסית מוצלחת ומדורגת במקום השמיני, כשהיא נהנית מיכולתו הנהדרת של מלך שערי הליגה אלכסנדר מאייר ומהקשר הצעיר מארק שטנדרה. עם זאת, במשחק הקרוב מול גלאדבך שאף ייאלץ להסתדר ללא השניים שסובלים מפציעות - ולכן נלסון ואלדס, שחזר לא מזמן מפציעה ארוכה, צפוי לפתוח בחלק ההתקפי של פרנקפורט.
    בפרנקפורט מקווים להפתיע ולשפר את מצבם במאבק על המקום השישי שמוביל לליגה האירופית.

    מנשנגלאדבך: עם הרכב כמעט מלא ובכושר מצוין בליגה, בורוסיה מנשנגלאדבך תתייצב למשחק במטרה אחת: לנצח. גלאדבך, שנמצאת רק שתי נקודות מעל באייר לברקוזן הרביעית, יודעת שכדי להשיג את המקום השלישי שמוביל לשלב הבתים של ליגה האלופות, היא חייבת להימנע מאיבוד נקודות. כריסטוף קראמר יחזור להרכב, אחרי שהחמיץ את המשחק מול דורטמונד בגלל צבירת כרטיסים צהובים - וצפוי לפתוח לצד גרניט שאקה המצוין.


    בורוסיה דורטמונד - פאדרבורן (שבת, 16:30)

    דורטמונד: אחרי מסיבת העיתונאים הדרמטית של יורגן קלופ, בה הודיע שיעזוב את דורטמונד בסיום העונה - בורוסיה דורטמונד עומדת בפני משחק קל (על הנייר) מול פאדרבורן. מרקו רויס כנראה יקבל מנוחה, ועל מקומו בהרכב מתחרים יאקוב בלאצ׳יקובסקי, שינג׳י קגאווה וצ׳ירו אימובילה. מתיאס גינטר צפוי לקבל הזדמנות בהרכב ולפתוח במרכז ההגנה לצד מאטס הומלס.

    פאדרבורן: בפעם הקודמת שפאדרבורן פגשה את דורטמונד, מרבין בקאלרוז תיקל בחריפות את מרקו רויס וגרם לפציעה של כוכב נבחרת גרמניה. הפעם רויס אולי לא יפתח, אבל בקאלרוז כן - והוא ינסה יחד עם חבריו לקבוצה להפתיע את דורטמונד המגמגמת. פאדרבורן, מצדה, נאבקת נגד הירידה ויודעת שכל נקודה יכולה לעזור.

    באייר לברקוזן - האנובר (שבת, 16:30)

    לברקוזן: מה שהעסיק את מרבית אוהדי לברקוזן בשבוע האחרון הוא שחרורו של הבלם הבוסני אמיר ספאחיץ׳, שאחרי קצת יותר משנה וחצי בקבוצה, יכולת טובה בסך הכל והרבה מאוד כרטיסים - שוחרר לאחר תקרית אלימה במהלכה תקף סדרן לאחר משחק הגביע נגד באיירן מינכן ואף נגח בו. בהיעדרו של ספאחיץ׳, לברקוזן ניצבת למשחק עם הגנה שונה מהרגיל, וטין ידבאיי צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של עומר טופראק - כאשר גם קיריאקוס פאפאדופולוס שחוזר מהשעייה מקווה לפתוח בהרכב. לברקוזן נמצאת בכושר מצוין בליגה ובמחזור הקודם מול מיינץ נשבר (ובהמשך המשחק נעצר) שיא הדקות ללא ספיגה של המועדון.

    האנובר: למרות סגל לא רע, האנובר נמצאת בתחתית הטבלה ורחוקה רק שתי נקודות מפאדרבורן שבמקום ה-16. למשחק הקרוב האנובר מתייצבת עם סגל כמעט מלא, כאשר השחקן הבולט ביותר שייעדר הוא הקשר סאיף סאנה. גם בלעדיו, בהאנובר מקווים לתפוקה של החלק ההתקפי המרשים שכולל את חוסלו, ג׳ימי בריאן, לארס שטינדל והירושי קיוטאקה ורוצים להפתיע.


    הופנהיים -באיירן מינכן (שבת, 16:30)

    הופנהיים: הקבוצה של מרקוס גיסדול נאבקת עם אוגסבורג, שאלקה ופרנקפורט - ואולי גם דורטמונד, אם אתם מתעקשים - על הכרטיסים שמובילים לליגה האירופית. למרות ששני כוכבי הקבוצה, קווין פולאנד ורוברטו פירמינו, צפויים לעזוב את הקבוצה בקיץ ומחוזרים בקרב קבוצות בכירות שונות (ובמקרה של פולאנד, גם ר.ב. לייפציג) - בהופנהיים מאוד רוצים להשיג את הכרטיס לאירופה. לשם כך הם יצטרכו להשיג יותר נקודות מיריבותיהן עד לסיום העונה, והמשחק הקרוב יהיה מכשול קשה בקרב הזה.

    באיירן: בצל מכת הפציעות הקשה והסכסוכים בין הצוות הרפואי למאמן פפ גווארדיולה, בתוספת להפסד לפורטו ולסכנת ההדחה מליגת האלופות - באיירן תתארח בהופנהיים בשבת. בליגה לפחות באיירן לא מתקשה מדי ומוליכה את הטבלה בפער של 10 נקודות, ולמרות סגל חסר מאוד והבעיות שתוארו בקצרה בפתיחה ולמרות יריבה לא רעה - באיירן לא אמורה להתקשות לנצח את הופנהיים.


    הרטה ברלין - פ.צ. קלן (שבת, 16:30)

    הרטה: בלי אניס בן חטירה והייג׳מה הוסוגאי, הרטה תארח את קלן למפגש אמצע טבלה קלאסי בין שתי קבוצות שרחוקות מאירופה - אך כרגע גם רחוקות מהתחתית. עם זאת, הפסד במפגש הקרוב עלול לדרדר את הרטה ולסבך אותה במאבקי ירידה ולכן בקבוצה מהבירה רוצים לנצח ולהימנע מכך. שני השחקנים החשובים של הרטה בחלק ההתקפי - ולנטין שטוקר וסלומון קאלו - כשירים לשחק וצפויים לפתוח בהרכב.

    קלן: קלן נמצאת במצב דומה מאוד לזה של הרטה ועם אותה כמות נקודות, היא יודעת שהיא צריכה לנצח כדי להתרחק מהתחתית. בהיעדרו של יאניק גרהרט הצעיר והפצוע, מי שצפויים לפתוח בקישור האחורי הם קווין פוגט ואחד ממלכי הצהובים של הבונדסליגה - מתיאס להמן. הניגרי אנתוני אוג׳ה, שעלול להרגיש מאוים בצל השמועות לפיהן קלן היא הפייבוריטית לרכוש את החלוץ הקולומביאני של דורטמונד, אדריאן ראמוס, בקיץ - צפוי לפתוח בעמדת החלוץ ובקלן בונים על השערים שלו כדי להשיג נקודות מהמשחק הזה.


    פרייבורג - מיינץ 05 (שבת, 16:30)

    פרייבורג: מפגש נוסף בין שתי קבוצות שמדורגות אחת מעל השנייה יתקיים בפרייבורג כשהקבוצה המקומית תארח את מיינץ שנמצאת שתי נקודות מעליה. בניגוד לקלן, הרטה וגם מיינץ, פרייבורג קרובה מאוד לתחתית יש לה רק ארבע נקודות יותר מלהמבורג האחרונה ולכן היא חייבת ניצחון כדי להתרחק ממאבקי התחתית. מאטס מולר דאלי עוד לא חזר מהפציעה ויחד איתו גם ייעדר מהמשחק פליקס קלאוס המוצהב. יונתן שמיד ואדמיר מחמדי צפוים לפתוח באגפים, שמלפניהם נילס פטרסן ומייק פרנץ.

    מיינץ: במחזור האחרון מיינץ כמעט והצליחה להשיג נקודה מהמפגש הקשה מול לברקוזן, אך גם שני פנדלים מדויקים לא הספיקו לה והיא הפסידה. כעת, מול יריבה קלה יותר, מיינץ רוצה לנצח - אך תאלץ לנסות ולעשות את זה בלי ניקו בונגרט הפצוע - אותו יחליף גונזלו חארה הצ׳ילאני. שינג׳י אוקזאקי יפתח בחוד, וינסה להשיג למיינץ נקודות חשובות.


    אוגסבורג - שטוטגרט (שבת, 18:30)

    אוגסבורג: אוגסבורג נמצאת בכושר לא טוב לאחרונה, ואחרי שנאבקה בלברקוזן ומנשנגלאדבך על הכרטיסים לליגת האלופות, היא תיאלץ להיאבק עכשיו עם הופנהיים ופרנקפורט על הכרטיסים לליגה האירופית. אבדול רחמן באבא, מגן נבחרת גאנה שמבוקש בקרב כמה קבוצות בכירות מרחבי היבשת, יפתח כמגן שמאלי ואילו המגן הימני יהיה פול פרהאייח ההולנדי. פייר אמיל הויברג, שכבש במחזור האחרון, ייאבק עם דומיניק קוהר על משבצת הקשר האמצעי לצד חליל אלטינטופ.

    שטוטגרט: בראשותו של הוב סטיבנס, שטוטגרט מגלה סימני התאוששות והשתפרה באופן ניכר לאחרונה. דניאל גינצ׳ק, שנמצא בכושר מצוין, יפתח בחוד ואילו בקישור ההתקפי צפויים לפתוח פיליפ קוסטיץ׳, אלכסנדרו מקסים וטימו וורנר המוכשר. בשטוטגרט יודעים שניצחון כנראה יחלץ אותם מהקו האדום ומול אוגסבורג שמדשדשת לאחרונה יש להם הזדמנות מצוינת להמשיך בכושר הטוב ולשפר את מצבם במאבק נגד הירידה.


    ורדר ברמן - המבורג (ראשון, 16:30)

    ברמן: הדרבי הצפוני יתקיים בווסר שטדיון בראשון בין ורדר ברמן התשיעית להמבורג האחרונה. ברמן מקווה שתצליח להשתחל למקום השביעי, שעשוי לתת כרטיס לאירופה - ובראשון תהיה לה הזדמנות טובה להביס את יריבתה המושבעת ובו זמנית לשפר את מצבה בטבלה. הדני יאניק וסטרגארט, שמבוקש באברטון, יפתח במרכז ההגנה ואילו שחקן שבוודאות לא ישחק בברמן בעונה הבאה - דייבי זלקה שיעבור ללייפציג - צפוי לפתוח בחוד לצד פרנקו די סנטו.

    המבורג: האם השעון המפורסם שבאימטק ארנה, שסופר את משך הזמן בו המבורג בבונדסליגה - מאז הקמתה - ייעצר בסיום העונה? כרגע זה נראה כתרחיש סביר בהחלט. המבורג נמצאת במקום האחרון ולמרות כמה חילופי מאמנים במהלך העונה, עדיין אין שיפור במצבה. אם בברמן ישמחו לנצח את היריבה המושבעת, הרי שבהמבורג ישמחו עוד יותר מאחר וניצחון כזה יתן להן מרווח קטן לנשימה. רפאל ואן דר וארט צפוי לפתוח בקישור ההתקפי על חשבון לואיס הולטבי, וינסה לספק כדורים לחלוץ פייר מישל לאזוגה שרוצה לחזור לכבוש. רנה אדלר כצפוי למשיך בשער.


    וולפסבורג - שאלקה 04 (ראשון, 18:30)

    וולפסבורג: השנייה בטבלת הבונדסליגה הובסה ביום חמישי 4:1 לנאפולי במסגרת רבע גמר הליגה האירופית, וכעת תנסה להתאושש מול יריבה לא קלה בדמות שאלקה. למרות השער מול נאפולי, ניקלאס בנדטנר צפוי להמשיך לחכות להזדמנות מהספסל בעוד באס דוסט ימשיך לפתוח בחוד. וולפסבורג לא סובלת מהיעדרויות משמעותיות ותהנה מהרכב מלא שינסה לנצח את הקבוצה מגלזנקירכן.

    שאלקה: התוצאות הבינוניות לאחרונה הרחיקו את שאלקה מלברקוזן וגלאדבך ומהכרטיסים לליגת האלופות, ולכן שאלקה תנסה להתקרב אליהם חזרה ולשפר את מצבה במאבק על הכרטיסים לליגת האירופית, בו היא כרגע נמצאת במצב טוב. לאחר תקופה ארוכה שבה שאלקה סבלה מפציעות רבות, הסגל שיעמוד לרשות רוברטו די מתיאו הוא כמעט מלא ויכלול בין היתר את יוליאן דרקסלר, לאון גורצקה וג׳פרסון פארפאן (שצפוי לפתוח בהרכב). גם סיאד קולסניאק חזר מפציעה ועשוי לפתוח בהרכב - בעמדת המגן השמאלי.


    שיהיה לנו מחזור מהנה!
     
    Der Kaiser, אלעד, Rosner ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    למרות שאני כבר לא יודע מה לחשוב העונה על שטוטגארט, אני מקווה שינצלו את ההזדמנות שקיבלו ויחזרו עם הנקודות מאווגסבורג.
    ראוי לציון האוהדים שממלאים את האיצטדיון הביתי זה כמה משחקים וקונים את כל הכרטיסים למשחקי החוץ.
    מחר שוב 3000 אוהדים ילוו את הקבוצה.
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    המחזור ה-29 בבונדסליגה :
    בשבת חזרה באיירן מינכן לנצח לאחר ההפסד הקשה בפורטו, וניצחה 2-0 בהופנהיים שרוצה להגיע לאירופה אך תיאלץ לחפש נקודות מול קבוצות אחרות. לברקוזן הוכיחה כמה היא רעבה לכיבוש שערים והביסה את האנובר 96 בתוצאה - 4:0 ובכך תפסה את המקום השלישי לבורוסיה מינשנגלדבאך שסיימה ביום שישי בתוצאה 0-0 עם איינטרכט פרנקפורט עוד מועדון שרוצה להגיע לליגה האירופית בעונה הבאה. גם בורוסיה דורטמונד יכולה לשחק כדורגל קצבי - בורוסיה מנצחת 3-0 לאחר מחצית שנייה שהזכירה כמה מסוכנת הקבוצה יכולה להיות. מאיינץ מנצחת בפרייבורג בקרב תחתית בוער 3:2 ופוסעת צעד קדימה אל עבר חוף מבטחים, הרטה ברלין תמשיך להילחם על חייה לאחר 0-0 עם קלן. במשחק שנועל את משחקי יום שבת, הפסידה קבוצתו של הוב סטיבנס לאאוגסבורג בתוצאה 2:1 ונשארת עמוק בבוץ. היום בערב שני משחקים נהדרים - וולפסבורג המושפלת הגדולה של הליגה האירופית (הפסד 4-1 לנאפולי) מארחת את שאלקה ואילו דרבי הצפון שיפגיש את ורדר ברמן והמבורג.

    איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מינשנגלדבאך 0:0

    במשחק שפתח את המחזור ה-29 הגיעה הבורוסיה של לוסיאן פאברה לפרנקפורט. שתי הקבוצות עושות עונה מעבר למצופה. גלדבך ניצבת לפני המשחק במקום ה-3 שמוביל לליגת האלופות ואילו איינטרכט פרנקפורט הגיעה מהמקום ה-8 וקרובה מאוד למיקום שמוביל לליגה האירופית. משחק עם המון מצבים אך ללא שערים. ספרוביץ' (פרנקפורט) והרמן (גלדבאך) היו שני השחקנים המסוכנים מכל עבר אך גם הם לא הצליחו לנצל את המצבים. פרנקפורט יכולה לצאת מרוצה יותר עקב היכולת המצויינת של גלדבאך במחזורים האחרונים, שתי הקבוצות יורדות מקום אחד בטבלה.

    בורוסיה דורטמונד - SC פאדרבורן 0:3
    מסיבת הפרידה של יורגן קלופ החלה עם קריאות עידוד מרגשות של כל יציעי הסיגנל-אידונה פארק ונגמרה בניצחון חשוב מאוד אל עבר המטרה שהציב קלופ לחניכיו - אירופה. פאדרבורן הגיעה לאצטדיון הגועש בעמק הרואר בידיעה שקל לא יהיה לה. במחצית הראשונה קופחה פאדרבורן בפנדל שלא נשרק לאחר שקפטן הקבוצה הונאמייר הוכשל ברחבה על ידי סוקראטיס. המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד ללא הרבה מצבים וללא כדורגל יפה. המחצית השנייה החלה בטירוף שחניכיו של קלופ עולים שונים לחלוטין ומוכיחים כי כדורגל לא שכחו לשחק בדורטמונד. מיקיטאריאן, אובאמיאנג וקאגאווה עושים את ההבדל הענק עם כדורגל מרהיב שהיה במחצית השנייה. דורטמונד תארח בשבוע הבא את איינטרכט פרנקפורט ואילו פאדרבורן ממשיכה במאבקי התחתית מול ורדר ברמן.

    באייר לברקוזן - האנובר 96 0:4
    חניכיו של רוג'ר שמידט הגיעו למשחק בידיעה שניצחון מעלה אותה למקום ה-3 בליגה לאור העובדה כי ביום שישי בערב גלדבאך לא הצליחה לנצח. דניאל סיברט מוציא את המשחק לדרך וכבר בדקות הראשונות של המשחק היה ניתן לראות עליונות של המארחת על האורחת מהאנובר. טייפון קורקוט מאמנה של האנובר ביצעה 4 שינויים בהרכב הקבוצה בהשוואה למשחק מול הרטה ברלין בשבוע שעבר אך השינויים לא הועילו לטובתו. לברקוזן כבר בדקה ה-20 עולה ליתרון מכיבוש של עומר טופארק, בישול של צ'אלאנגולו הנפלא שממשיך את היכולת הנפלאה שלו. בדקה ה-40 יוליאן ברנדט עוד כישרון עולה במועדון מלברקוזן מעלה את התוצאה ל2-0 מבישול של שטפן קייסלינג. המחצית השנייה הייתה לא שונה מהראשונה, פאפאדופולוס 3-0 וקייסלינג 4-0 גומרים את המשחק בניצחון גדול ללברקוזן.

    TSG הופנהיים - באיירן מינכן 2:0
    הבאוורים הגיעו למפגש לאחר ההפסד הכואב בפורטו ברבע גמר ליגת האלופות 3-1. הופנהיים מהעבר השני מגיעה שנשאר לה רק להילחם על מקום לאירופה בעונה הבאה. המשחק החל בכדורגל קצבי מאוד עם עדיפות קלה לבאוורים מן הראוי, חניכיו של גיסדול הגיעו לכמה וכמה מצבים וטענו גם לפנדל שלא נשרק, אך לא הצליחו לפצח את ההגנה של באיירן. הבאוורים עם שער של סבסטיאן רודה יורדים למחצית עם יתרון קל. פפ שוב עולה עם הרכב מאולתר בעקבות ריבוי הפצועים - גאודינו ווייזר פותחים בהרכב וללא ספק מציגים משחק סולידי בהחלט. הופנהיים קיוותה להפתיע אך תיאלץ להסתפק במחמאות. הבאוורים צועדים בראש הטבלה עם יתרון של 13 נקודות עם משחק חסר לשנייה לה, וולפסבורג שתפגוש היום את שאלקה במשחק קשה.

    הרטה BSC ברלין - FC קלן 0:0
    משחק גדול לא היה בעיר הבירה של גרמניה, הרטה יכלה להתקרב עוד צעד אל עבר ההישארות שלה בליגה הבכירה אך לא הצליחה להכניע את הקבוצה מקלן. שתי הקבוצות, השכנות בטבלת הליגה מיעטו לסכן את היריבה ועלו עם טקטיקות מאוד דפנסיביות. הרטה ברלין עלתה למחצית השנייה ומיד סיכנה את טימו הורן שוערה של קלן שהצליח להוציא כדורים קשים של ולנטין שטוקר וקאלו בדקות הפתיחה של המחצית השנייה. שחקני ההתקפה של קלן לא הגיעו למשחק כלל עם המון מסירות שגויות שלא הגיעו ליעדן. שתי הקבוצות נכנסות לישורת האחרונה של הליגה בידיעה של כל נקודה חשובה וכל משחק הוא כמו משחק אליפות על מנת להישאר בליגה הבכירה.

    SC פרייבורג - FSV מאיינץ 3:2
    מפגש תחתית לוהט אירע בפרייבורג, מאיינץ מגיעה למשחק לאחר הפסד ביתי ללברקוזן שהיה דרמתי מאוד בדקות האחרונות. גם פה, מאיינץ הובילו כבר 2-0 והניצחון היה נראה בטוח אך פרייבורג הצליחה לצמק ל2-1 והמשחק נראה פתוח לחלוטין בדקות הסיום, דה ז'ה וו לצופי הבונדסליגה ולאוהדי מאיינץ, שהפעם סיימו בצד הטוב יותר. יונוס מאלי המצוין של מאיינץ מעלה את התוצאה ל3-1 והמשחק שוב נראה גמור אך ג'ונתן שמידט הצרפתי המצויין של פרייבורג שוב מצמק ומשאיר את אוהדי שתי הקבוצות במתח של השניות האחרונות. לפרייבורג מפגש ישיר בשבת הבאה מול מועמדת נוספת לירידה - VFB שטוטגארט, שטרייך וחניכיו יודעים שבמידה ולא יקחו נקודות מול שטוטגארט הסיפור מתחיל להיות מאוד מאוד קשה, מאיינץ תפגוש את שאלקה בשבוע הבאה ותנסה להשיג ניצחון שני ברציפות ולגמור את סיפור מאבקי התחתית לעונה הזאת.

    FC אאוגסבורג - VFB שטוטגארט 1:2
    השוואבים שוב מפסידים והפעם זה כואב יותר. גינצ'ק (שטוטגארט) וחבריו הגיעו למספר רב של מצבים אך הועילו לכבוש אך ורק פעם אחת לרשת של אאוגסבורג. מנגד אאוגסבורג עשתה את המוטל עלייה וכבשה פעמיים - ורנר ובובאדייה עשו את העבודה בחלק הקדמי של המערך שעלו חניכיו של ואיינצירל שמתקרב מאוד לאירופה. שטוטגארט שוב מצליחה להשוות אך החלק הקדמי לא מצליח לכבוש. בלי הרניק, דידאוי ולייטנר המושאל מדורטמונד הגיעה שטוטגארט למפגש שהיה יכול לתת לה אוויר לנשימה בסיום המשחק. שטוטגארט במחזור הבא בקרב הגדול ביותר בישורת האחרונה ללא ספק, פרייבורג שגם היא מתוסבכת מאוד בתחתית. אאוגסבורג ממשיכה אל עבר הכרטיס שלה לליגה האירופית ותפגוש בשבוע הבא את המבורג.


    עוד מחזור גדוש באירועים ובמאבקים, היום שני משחקים מעניינים בבונדסליגה שיסגרו את המחזור. אנחנו נכנסים לישורת האחרונה בהחלט בליגה, 4 משחקים נותרו לכל קבוצה כאשר אין ספק שהתחתית ממשיכה לבעור ונקודה לפה או לפה יכולה לשנות את הטבלה בצורה דרמטית, בחלק העליון של הטבלה מביטה מגבוה באיירן ואילו מתחתיה נלחמות הקבוצות על מקום בליגה האירופית או בליגת האלופות.
     
    שי, Franco, Rosner ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שטוטגטרט אכן היו יותר יציבים, אבל השנה גם המזל לא איתם.
    זה רק מחזק את התחושה שהשנה הם יורדים.

    גם לבדיה לא עוזר להמבורג ששוב מפסידה.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שבוע הבא שטוט' מארחת את פרייבורג, הזדמנות מצוינת לשפר עמדות.

    בד"כ בסוף עונה הקבוצות תחתית מגבירות מעט את קצב צבירת הנקודות, לכן קצת מפתיע שכל החמש במאבק הירידה הפסידו השבוע.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דווקא ממש לא. לא יודע איך זה בליגות אחרות אבל בגרמניה אין ויתורים. והקבוצות שהיו טובות כל העונה (ונמצאות על כן למעלה) ממשיכות להיות טובות ובדרך כלל מנצחות גם במחזורים האחרונים את אלו שהיו חלשות כל העונה (ונמצאות על כן למטה).
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא יודע כמה זה נכון, אבל אווגסבורג ניצחה פעמיים את שטוטגארט למרות שהיתה בשתי המשחקים הקבוצה הפחות הטובה (ובסיבוב הראשון שוואב קיבל אדום על עבירה שלא היתה בכלל).