באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    בסרטון רואים בבירור את פפ מוחא כפיים בלעג לכיוון הרופא שיושב על הספסל. אין ספק שמאחורי התגובה הזו טמון תסכול רב מהמצב, אך יהיה זה תמים להציג אותה כפריקת קיטור סתמית, ולא כתגובה שמכוונת לאדם ספציפי. בכל מקרה, הציטוט שפרסמת בהודעה הבאה כבר הרבה יותר הולם וראוי מצדו, אבל עושה רושם שהוא הגיע באיחור.

    בנוגע למשחק בדרגאו - לדעתי, הבעיה של באיירן הייתה לאו דווקא המערך (אם כי אני חייב לציין ששלושת הקשרים לא היו בדיוק דפנסיביים, כיוון שהן להאם והן טיאגו חששו מאוד להיכנס למגע פיזי), אלא יותר הגישה. הקבוצה פתחה את המשחק עם קו הגנה גבוה וניסתה להניע את הכדור בצורה מסודרת מול הצפיפות של פורטו. עם זאת, השחקנים לא היו ערוכים ל״התנפלויות״ של הפורטוגלים בפתיחה, וחוסר ריכוז, בשילוב הדלילות במחצית המגרש של באיירן, הוביל לפיגור מוקדם ולהמשך הדלילות בחלק האחורי. הנקודה שלי היא שאולי מוטב היה לפפ לפתוח את המשחק בגישה נסוגה יותר: קו הגנה נמוך, קשרים שפחות נעים לעומק ומתמקדים יותר ביצירת צפיפות במרכז, אפילו לוותר על החזקת הכדור במידה מסוימת. כך היה קטן הסיכוי של פורטו להפתיע את ההגנה (אני מניח שהיא התכוננה פחות לתבנית משחק מהסוג הזה), והשחקנים חסרי הבטחון כמו דאנטה ולהאם יכלו להכנס למשחק באופן חלק יותר, מבלי שהם צריכים להתמודד עם פיגור 2-0 עוד לפני שיצאו מהשוק. מובן שנגד טעויות אינדיבידואליות לפפ אין הרבה מה לעשות, אבל הוא אולי יכול היה לזהות את השבירות של הקבוצה שלו טוב יותר, ולהקטין את הסיכון שהן יעלו לו ביוקר.

    אני יודע שהדברים הנ״ל די מנוגדים לחזון הפוזשן פוטבול של פפ, ושבאיירן לא רגילה לשחק בסגנון שכזה, אבל זו בדיוק הבעיה: לפעמים צריך לשנות ולהתאים את הסגנון ליריבה שפוגשת אותך, או לאמצעים המוגבלים עמם אתה נאלץ להסתדר (למשל, במקרה ש״פורץ הבונקרים״ היחיד בהרכב שלך הוא טיאגו ואין ברירה אלא להסתמך על גצה ומולר כשחקני אגף). אין שום בושה בפרגמטיזם. את התפיסה הזו לא נראה שפפ הפנים עדיין, כמעט 7 שנים אחרי שהחל את קריירת האימון שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/15
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מתי? כמה טעויות דנטה עשה בהגנה בשנתיים אצלנו? לא הוא אחד הליצנים שעמד בהגנת ברזיל ב1:7? לא אותו החליפו לא מזמן בדקה ה-25 של משחק? ואלונסו? רק טעויות מאז הפגרה. לא הוא אחראי על החזרת הסיטי למשחק מולנו במנצסטר עם איבוד כדור דבילי בקו האמצע? וזה עוד לפני הפגרה. להשוות בין הרכבת דנטה לנוייר כשמסתמכים על טעויות פשוט מגוחך ברמות.

    ואגב, גצה המהולל פה שוב מוחלף. שוב כלום ושום דבר. שוב לא לוקח המושכות בהיעדרם של שחקנים מובילים. אבל זה בסדר-אל תתנו לעובדות לבלבל התיאוריות שלכם.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ראשית, האדם אליו הוא מוחא כפיים בציניות הוא עוזר המאמן שלו ולא הרופא. שישב במקום אחר. שנית, כמי שראה את ה״סרטון״ במלואו ובזמן אמת (כלומר במשחק שזה קרה ולא ערוך בטוויטר שבועיים שלושה אחרי) אני יכול להגיד לך שזו הייתה תגובה צינית ועצבנית על עוד פציעה. ולאו דווקא אל מישהו ספציפי. (ושוב, כמו במקרה של ״על ראש הגנב בוער הכובע״ אם הרופא חשב שזה מכוון אליו כנראה שהוא יודע משהו או שהוא חש אחריות). הסרטון הזה רק מראה לנו את נפלאות ״הוצאת הדבר מהקשרו״ הן בערכית סרטים והן בעריכת ציטוטים. בדיעבד קל לעשות מניפולציות ולהיות ״חכמים״.
    לגבי השאר. המערך היה נכון והציוות היה נכון. לפחות תיאורטית. למרות שאישית הייתי מעדיף את באדשטובר על דאנטה. אבל זה לא אומר שבאדשטובר לא היה עושה איזה טעות פטאלית.
    נכון לאם נראה כמו מי שמהסס לתקל אבל הוא אף פעם לא היה השחקן הכי פיזי בפלנטה. ואפשר לראות את הגול של טורס עליו במדי ספרד נגד גרמניה (כבר לא זוכר אם זה מונדיאל או אליפות אירופה). אבל גם לאם וגם דאנטה בעלי ביטחון. ברור שהגול הראשון ואיך שהוא קרה הוריד קצת ביטחון לכולם. עדיין אני חושב שהיה נכון לעלות עם לאם ולא רודה (האלטרנטיבה היחידה לו) אבל שכן, רודה היה צריך להחליף את לאם.
    לצערנו חוץ מרפינייה ודאנטה (חוץ מהגול שלו) כולם היו מתחת לרמתם הרגילה. כולל תיאגו שהיה נהדר במשחקים הקודמים שלו.
    יכול להיות שבאיירן היו צריכים לשחק אחרת ולרצות להחזיק פחות בכדור, אבל עדיין יש עוד קבוצה שגם היא לא ממש רצתה להחזיק בכדור.
    שוב, אם השופט היה מקבל את ההחלטות הנכונות בגול הראשון יכול להיות שהיינו מדברים אחרת לגמרי וגם אם לא. לפפ יש אחריות כמאמן. אבל לא הוא אשם בתוצאה, אלא אלונסו (בשיתוף השופט) דאנטה ובואטנג (שחוץ מטעות אחת של כל אחד מהם שהובילה לשערים) היו טובים.
    ובהאמר כל זה ולמרות החיסורים (לאם כנראה לא בריא) עדיין שום דבר לא אבוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/4/15
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אני חייב פה להתייחס למשהו שמפריע לי.
    כל הניסיון הזה להמעיט מערכו של גווארדיולה ולתאר את הקדנציה שלו ככישלון או את יכולתו הנמוכה כמאמן מביך. מביך ברמות של משה פרימו.
    כדורגל זה לא תוכנת מחשב שבו מכניס את הנתונים והכל מסתדר בהתאם. גם המאמנים והשחקנים הכי גדולים חווים כישלון(רבע גמר,רחמנא ליצלן), זה אפילו חובה עבור כל מי שמגדיר את עצמו בן-אדם מצליח. לא מזמן הודח ז׳וזה מוריניו בשמינית הגמר, והוא עדיין נחשב(בצדק) לאחד המאמנים הטובים בעולם.
    מה ש׳פפ׳ עשה בברצלונה יזכר לעשרות שנים קדימה, וגם מה שהוא עושה היום בבאיירן זה עבודה נהדרת. כישלון זה לחלוטין לא.
     
    doundoun ו-nfcb אוהבים את זה.
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    תרשה לי, בסגנון פרימו, לתת לפפ ציון "שלוש" ענק. אתה לא מחבר בין האמצעים לבין המטרה: המטרה בהבאת פפ, במשכורת הגבוהה בעולם למאמן, היתה לתקוע יתד בטופ הארופאי לצד ברצלונה וריאל, כולל מבחינה תדמיתית. בעונתו הראשונה, עם סגל של אלופת אירופה הוא השפיל את כולנו עם חצי הגמר מול ריאל ועם כשלון טקטי מוחלט מול אנצלוטי. חשבנון שהשנה ילמד. שוב ציפיות בשמיים ומה? קבל הגרלה סבירה מאוד ברבע בהתחשב באפשרויות ושוב השפלה, ושוב כמות מסחרית של שערים שסופגים בשלב בו כל גול קובע. אז מקצועית נכשל באירופה. תדמיתית רצינו לפתוח את באיירן לעוד שווקים בזכות פפ אבל עם אליפויות בונדסליגה לא תמכור אף חולצה במקומות שלא מכרת קודם אלא רק בזכות הצלחות בצ'מפיונס. נמאס לגמרי לשמוע על ההצלחות שלו בברצלונה. חוץ משם לא הטביע חותם בכלום. חוץ מאשר עם מסי צאבי ואינייסטה בשיאם לא זכה בכלום בשום מקום. גם רייקארד לקח צמפיונס עם ברצלונה כמאמן, איפה הוא היום? קדנציה שנכון לעכשיו מתאפיינת בים ציפיות ובים אכזבות בזירה האירופית. כמו שכתבתי למעלה, ציון 3!
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הרצון טוב ויפה, כלים בהחלט יש - אבל שוב: פפ עדיין לא עף נגד פורטו, וליגת האלופות היא לא תוכנית כבקשתך. אף קבוצה לא זכתה בטורניר פעמיים ברציפות במתכונת החדשה, זה אומר משהו, לא? אף-אחד לא יכול להבטיח שגם היינקס היה זוכה באלופות פעמיים. יש הבדל גדול בין ביקורת על מה שקרה בשנתיים האחרונות(שוב, ה-5:0 בשני המשחקים נגד ריאל היה משהו הזוי, עם אותם הרכבים ואותה הסיטואציה - גם בעוד 50 משחקים זה לא יקרה) - לבין להכריז מראש שאם פפ לא מביא את הגביע שיילך הביתה. אז באיירן בעצם לא צריכה מאמן.

    גם ריאל ב-2002/03 הייתה קבוצה מהאגדות. ראול, פיגו, זידאן, רונאלדו, רוברטו קרלוס, ספסל יפה עם מוריינטס, גוטי, סולארי. עשינו מיונייטד סמרטוטים ברבע הגמר והופה - יובה בעטה לנו בתחת בחצי הגמר.

    לזה שהגיב לי לפני איזה 2-3 דפים - ההיעדרות של רובן וריברי מאוד קריטית עבור באיירן, אין לה עוד שחקני אגפים. מולר לא כזה וגם גצה. ושוב, באיירן ספגה מול פורטו גם בגלל טעויות מביכות של שחקני ההגנה, גם בזה פפ אשם?

    אנצ'לוטי מאמן גדול לדעתכם? הייתם רוצים שהוא יאמן את באיירן? הוא קיבל רביעייה בדרבי נגד אתלטיקו באחד המשחקים הכי גרועים של ריאל מדריד ב-15 השנים האחרונות, והוא לא ניצח אותה כבר 7 משחקים. בעונה שעברה הוא הוציא נקודה מ-12 בקלאסיקוס ובדרבי.

    וכמו שכתבו כאן, הניסיון 'לבטל' את מה שעשה גוארדיולה בבארסה הוא עוד יותר מביך. תכתבו שהוא לא הביא לבאיירן ערך מוסף וזה נכון, שהוא מאכזב, שהייתם שמחים אם לא ימשיך. אבל אל תשכחו שכמעט אותה ברצלונה סיימה במקום השלישי העלוב בליגה עונה קודם לכן כשהיא סופגת רביעייה מריאל מדריד ביום העצמאות במשחק הפאסיו המפורסם. גם אז היו מסי, צ'אבי ואינייסטה.
     
    Die Werkself ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בשביל מה ההכללות? האחד קורא לפפ בשם ״פיפו״ והורס כל דיון שיש, והשני כבר במשך שנים פה מתלונן על כל דבר שזז.

    לדעתי אתם מנהלים (איתם) דיון לשווא. בוא נחכה לגומלין באליאנץ ארנה.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    @אפנברג אתה באמת חושב שאפשר להשוות בין ברצלונה של פפ לזו של רייקארד?

    גוארדיולה תמיד יהווה נקודת מחלוקת בקרב אוהדי הכדורגל, מחלוקת שהיא דיכוטומית וחסרת פרופורציות לחלוטין. מחד, הוא מאמן מדהים שמייצר שיטות וכופה את מספר סגנונות המשחק שלו על הקבוצות אותן הוא מאמן. מאידך, הוא רוכב על כוכבי ענק שמעניקים לו את האפשרות לעשות כרצונו לסגלים אותם יורש והצלחתו נשענת על זה.

    המציאות היא שאי אפשר להתעלם ממה שברצלונה עשתה תחת פפ, והוא לא צריך להוכיח לאף אחד שהוא לא היה אחראי על ההישגים ההיסטוריים של הקבוצה בתקופתו. נכון, היו לו שחקני על בדמות מסי, צ׳אבי, אינייסטה ורבים אחרים - אז מה? יש כל כך הרבה דוגמאות שניתן למנות המוכיחות שכוכבי ענק לא מספיקים כדי ליצור קבוצה יוצאת מן הכלל (בניגוד לקבוצה טובה מאוד). אילו לואיס אנריקה יגיע לאותם הישגים יהיה על מה לדבר, אבל בינתיים אני לא זוכר קבוצה דומיננטית כמו זאת מקטלוניה, והיא עשתה זאת תוך הכנסת שיטות ותבניות חדשות לעולם הכדורגל בין אם תרצה ובין אם לא. גם הקדנציה הנוכחית בבאיירן היא טובה מאוד, גם אם אני מסכים שמבחנו האמיתי הוא ליגת האלופות. באותה נשימה צריך לזכור שזכייה בליגת האלופות לא בהכרח מעידה על רמת הקבוצה, משחקי נוקקאוט תלויים בכל כך הרבה גורמים כך שלבטל ולגרוע מהישגיו של פפ בבאיירן, ולא משנה מה רמת הליגה הישגים מקומיים הם חשובים מאין כמותם, מגיע בעיקר ממקום של דעה משוחדת לדעתי.

    מהצד השני של המתרס, לגוארדיולה יש לא מעט מגרעות, הוא מאוד יומרני בגישה שלו (הצבת שחקנים בתפקידים לא קונבנציונליים, מה שלפעמים עובד) ולעיתים אפילו מקובע מדי. מוריניו, שגם הוא רחוק משלמות לדעתי, אמר לא מזמן שהוא לא פונדמנטליסט כשזה מגיע לכדורגל, אלא פרגמטי וגמיש. האידאולוגיה של פפ יוצאת דופן הן בייחודה והן באופן בו הוא מיישם אותה, אבל זו גם נקודת התורפה העיקרית שלו כאשר קבוצות מאומנות היטב ניצבות מולו ומנטרלות את שיטת המשחק שלו.

    בכל אופן, הוא בצדק ייזכר כאחד המאמנים הטובים שראה עולם הכדורגל - השאלה היא אם הוא יצטייר אי פעם כ״הטוב ביותר״, ולדעתי זה תלוי בהישגיו העתידיים בבאיירן ובמקומות אחרים.

    אה כן, ואם מוריניו היה עושה את מה שפפ עשה לרופא שלו, וכל ניסיון להמעיט בפיאסקו הזה הוא תמוה בעיניי משום שלבקר קולגה בריש גלי זה פשוט חציית קו אדום בעיניי, כולנו יודעים מה היה קורה בתקשורת ברחבי העולם. פפ הוא לבטח לא מלאך, כל מאמן יוצא דופן ומוכשר בצורה ניכרת מעמיתיו הוא בעל שריטה מסוימת, וזה בדיוק מה שהופך אותם למי שהם.
     
    אלעד, Die Werkself ו-Captain Canada אוהבים את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ליגת האלופות בהחלט לא מעידה על הרמה של הקבוצה. אבל העניין מבחינת אוהדי באיירן שבשנה שעברה הם קיבלו בראש מאניטה מהדהדת בסיכום שני המשחקים. זו לא הייתה הדחה 'על חוט השערה', בגלל שערי חוץ כמו צ'לסי השנה למשל, בגלל החמצות או עניין של מזל(נניח ריאל ודורטמונד ב-2013). ובכך הם צודקים. מצד שני, שוב, ליגת האלופות היא טורניר שתלוי גם במקריות וכל-כך הרבה דברים. לא סתם אף קבוצה לא זכתה בו פעמיים ברציפות.
    ובחזרה לפפ - הוא קידם משמעותית את אינייסטה, וגם את מסי מן הסתם. בחרו בצ'אבי לשחקן המצטיין ביורו 2008 אבל מאז הוא הציג כדורגל ברמה אחרת. לפניכן הוא היה קשר טוב, אבל אף-אחד לא חשב שהוא הכי טוב בעמדה שלו. הוא לקח החלטות לא פשוטות כמו לזרוק את רונאלדיניו שהיה שחקן אהוב מאוד בקבוצה למרות הנסיגה בכושרו, והוא ויתר גם על דקו והיה נחוש להיפטר מזאמברוטה ולהביא במקומו את דניאל אלבס כדי ליצור מכונת התקפה מושלמת. פפ אגב ניסה להשתנות ועובדה שהחתים את זלאטן שלבסוף לא התאים לסגנון המשחק.

    מסכים אגב שאת מוריניו היו שוחטים על מקרה דומה כמו בצוות הרפואי. אני מת לשמוע מה יש לו להגיד על מה שקרה.

    השורה התחתונה: פפ עדיין לא מצא את הנוחסה הנכונה בבאיירן ואם יודח ע"י פורטו זה כישלון צורם, מה שאי-אפשר לומר על הדחה במפגש כפול נגד ברצלונה למשל כשמסי ינצח את הגומלין בבעיטה מסובבת לקורה ופנימה; וכמובן שאין לערער על מה שעשה בברצלונה.
     
    Die Werkself ו-golding אוהבים את זה.
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני מאוד מצטער אבל עד שפפ לא יקח צמפיונס בקבוצה נוספת חוץ מברצלונה הגדולה בשעתו אני לא אחזיק ממנו. בקבוצה הראשונה שלו מאז ברצלונה הוא הושפל עד עפר בחצי גמר צמפיונס ועכשיו בדרך לעוף ברבע בסנסציה אדירה, עם כל הכבוד למכת הפציעות. תפסיקו עם עבודת האלילים שלכם לפפ: כשנראה אותו שולט ביבשת עם עוד קבוצה כמו ששלט עם ברצלונה נדבר. בנתיים אתם חיים על 2009-2011 אבל אנחנו ב2015 ומאז לא עשה כלום שיחקק בספרי ההסטוריה.
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כרגיל העכברים יוצאים מהחורים עם המשבר הראשון...

    קודם כל 1-3 נגד פורטו בחוץ זה לא סוף העולם (לבטח עם מכת הפציעות הבלתי ניתנת לתיאור), זה יכול לקרות גם לרבים וטובים (גם לפורטוגזי של צ'לסי) ולבטח שאפשר להפוך את זה במינכן.
    דבר שני כפיר, פפ לא צריך להוכיח לך כלום.
    מאחל לך שהיום שאחרי עידן פפ יגיע מהר כמו שאתה מצפה, כי אתה תתגעגע.

    #כיאנשים לומדיםלהעריךמשהורקשהואכברלאנמצא
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    איזה יתד צריכה לתקוע קבוצה שהגיע לשלושה גמרים בארבע שנים?
    באיירן היא מותגי עולמי הרבה לפני שגווארדיולה הגיע, והיא אלופת אירופה לפני שגווארדיולה הגיע, להגיד היום שבאיירן לא כזאת בגלל גווארדיולה זה עיוות המציאות.

    ואני לא אחזור שוב על כל מה שאמרתי, אבל שאר ההודעה שלך מתייחסת בדיוק לדקויות שבהם אסור להתעסק.
    פפ השפיל אותך בחצי הגמר? להפסיד לריאל מדריד זו השפלה? ממתי הפסד זה השפלה? מתי הפסד הפך למשהו שאסור לקבל? ועוד לאלופת אירופה, דחילק.
    אלכס פרגוסון לא הודח בשמיניות גמר? לא הודח בשלבי הבתים??
    מוריניו לא הודח לפני שבועיים בשמינית הגמר?
    קורה, נקודה. פעם מנצחים, ופעם מפסידים תלמד לחיות עם זה כי זה יקרה גם לך.
    אם אתה מחפש שלמות, לך תשחק במנג׳ר.
     
  14. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    אנשים נוטים לשכוח את הטרנזישן שבארסה עברה מרייקארד לגוארדיולה.
    נוטים לשכוח איך למאמן הזה, שטרם אימן קבוצת בוגרים, היה את הוובוס לשחרר כוכבי על בדמות רונלדיניו, דקו ואט'ו.
    נוטים לשכוח איך המאמן הזה היה זה שהעלה ילד בן 19 מהנוער ונתן לו את המפתחות לעמדה הכי חשובה בכדורגל המודרני - בוסקטס.
    נוטים לשכוח איך פדרו הפך לאחד הטובים בתפקידו באירופה עם פפ, ואיך הוא נראה כמו שחקן בהפועל קוסילמלם בלעדיו.
    נוטים לשכוח שרייקארד שיחק בכלל עם שני קשרים אחוריים ולא אחד כמו אצל גוארדיולה - מערך שונה לחלוטין.
    נוטים לשכוח שאינייסטה היה שחקן ספסל לפני גוארדיולה ושצ'אבי היה שחקן טוב, אבל לא פאקינג אמן כדורגל - לפני גוארדיולה.
    נוטים לשכוח שמסי בכלל התחיל כקיצוני ואז מול ריאל מדריד הועבר לאמצע והפך לשחקן הכי טוב בעולם.

    בארסה הגדולה ההיא כולה של גוארדיולה. לא של רייקארד ולא של השחקנים, כי הם היו שם לפני-כן, אבל אף אחד לא ידע להרכיב את הפאזל הזה ולעשות מהם מפלצת כדורגל. מעטים מאמני הנוער שיהיה להם את הוובוס ללכת ולשחרר כוכבי-על, להשתית את הקבוצה החדשה על שחקני בית גמדים וצעירים ויגרום להם להיראות כמו שנראו, בכזה ביטחון עצמי ביכולות שלו. זה - שמור לגדולים ביותר ופפ, עם הצ'מפיונס העונה או בלי, כבר שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/4/15
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני אשמח אם מישהו פה יגיד לי מה עשה או אמר גווארדיולה לצוות הרפואי שלא היה בסדר. ואיפה.

    רוזנר, כפיר לא היה מרוצה מאף מאמן או שחקן (חוץ מרובן) כשהם היו בקבוצה. רק אחרי שעזבו הוא כעס על ההנהלה ששיחררה אותם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.