דוידוביץ', שוער ברמה אירופאית או כן?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י תונל, ‏7/10/04.

  1. תונל Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/04
    הודעות:
    1,332
    לייקים שהתקבלו:
    10
    בערך כמו פרננדו טורס באתלטיקו מדריד ודידיה דרוגבה במארסיי נכון לסוף העונה שעברה (מודע לעובדה שהוא עבר לצ'לסי), שני חלוצים שיש להם הכל כדי להיכנס לרשימת 5 החלוצים הטובים בעולם (אצלי דרוגבה כבר בפנים ממזמן) אבל לא ייחשבו ככאלה כל עוד הם משחקים בקבוצות האלה שהן לא מהטופ, אני רואה את ניר דוידוביץ' כאחד שיכול להיכנס לרשימת 10 השוערים הגדולים בעולם. על המספר אפשר להתווכח, וגם זה לא שיש רשימה כזאת ידועה ומוסכמת, אבל הרעיון מובן וגם אם זה נראה לכם כמו הגזמה פראית, תבואו בראש פתוח להמשך ההודעה.
    האלמנט העיקרי בתפקידו של שוער, שבו הוא עוסק הכי הרבה ולפיו הוא נמדד יותר מכל דבר אחר, הוא הדיפת בעיטות מכל הטווחים, החל בבעיטות ממרחק, דרך הטווחים הבינוניים ועד בעיטות מקרוב שדורשות יותר אינסטינקטים טובים מאשר יכולת זינוק. לאלה צריך גם להוסיף את היציאות לאחד על אחד מול חלוץ שבהן צריך לסגור כמה שיותר שטח מהשער+אינסטינקטים טובים כי גם פה הבעיטה בד"כ יוצאת כשהשוער קרוב לכדור. בכל אלה דוידוביץ' הוא אחד מהטובים בעולם כבר עכשיו, ואנחנו רואים את זה כל שבוע בשנה וחצי האחרונות. יש לו שילוב של מיקום מצוין- בד"כ על קו החמש, אינסטינקטים מעולים ומהירות מחשבה, ויכולות אתלטיות מעולות שמאפשרות לו טווח זינוק גדול ויציאה מהירה מהמקום לזינוק. גם בנושא של אחד על אחד הוא ברמה הגבוהה ביותר גם כשהוא יוצא אל חלוץ שבא מולו (עולה לי בראש בתיקו 0-0 עם ולנסיה מול מיסטה), וגם כשהחלוץ שמולו מוצא את עצמו קרוב מאוד לשער עם הכדור, מה שדורש זינוק התאבדות על הכדור תוך כדי סגירת כמה שיותר מרוחב השער (מול עומר גולן ביום ראשון, מול קפריסין בניצחון 2-1 - שתי השורות האחרונות פה).
    בכל מה שקשור לכדורי גובה, התחום הזה לכאורה יותר חלש אצלו בדיוק כמו שהוא יותר חלש אצל כל שוער אחר בעולם. זה נובע מהעובדה הפשוטה שכדורי גובה הם עניין הרבה יותר מסובך, הם דורשים כושר החלטה טוב ולקיחת הימור גדול. כל שוער מבצע טעויות לכאורה בכדורי גובה, אבל הן לא נחשבות לטעויות גם כי לא תמיד סופגים מהם וגם מהסיבה שהזכרתי, יותר קשה להתמודד איתם.
    בחודש וחצי האחרונים דוידוביץ' ביצע 2 טעויות (מול רוזנבורג זאת לא בדיוק טעות , תיכף מגיע לזה) בשני המשחקים הכי קריטיים של מכבי חיפה העונה, מה שאמור להקשות עלי את העבודה, אבל גם דרך זה אני אוכל להעביר חלק מהפואנטה.
    מול דנייפרופטרובסק, טעות חמורה, אסור היה לו לספוג. ממה שאני הצלחתי לפענח, ופה אני סתם זורק מה שקרה שם ולא במטרה להוריד מהאשמה שלו, זה לא שהוא לא הספיק להגיע לכדור, כי רואים שהוא מגיע אליו. כשהכדור פגע בדשא הוא מן הסתם פגע בחתיכת דשא לא ישרה כי הרי רק כאלה היו שם, וקפץ או גבוה ממה שהיה אמור, או נמוך ממה שהיה אמור. אז לא רואים מה בדיוק קרה שם (ותזכרו את האוקראינים פעם הבאה שאתם מתלוננים על ערוץ 1), אבל הכדור עבר לו או מתחת לידיים או מעליהן.
    נגד רוזנבורג, אסור לתת לעובדה שהגול הזה הוא הגול שהכי היה אסור לחיפה לספוג בהסטוריה שלה בערך, להעלות את רמת האחריות של דוידוביץ' ולהתעלם מהצד המקצועי. ג'יאנלואיג'י בופון, השוער הטוב בעולם לדעת רבים, חטף גול כזה מול ריאל סוסיאדד בניצחון של יובנטוס 4-2 בשנה שעברה. הוא זז לכיוון הפינה של החומה ולא הספיק לחזור כדי לעצור את הבעיטה של חאבי דה-פדרו שהלכה לפינה "שלו". קורה לכולם. בבעיטות חופשיות זה פחות מוקצן ומשמעותי כי הן פחות מדויקות מפנדלים, אבל יש להן עיקרון משותף עם פנדלים שכולל הימור של השוער על פינה מסויימת בניסיון לנחש לאן הבועט יבעט, עם אפשרות לתקן במקרה שהניחוש מוטעה, שוב, כי זה לא קטלני כמו פנדל. גולים כאלה רואים כל הזמן (הדוגמה של בופון, הנרי מול צ'רלטון שנה שעברה), לעומת זאת כשרואים שוער עוצר בעיטה כזאת לפינה שלו (קסיאס עצר כזאת לא מזמן, לטוטי עצרו כזאת במחזור הראשון באיטליה) רוב הסיכויים שאם הכדור היה הולך לפינה של החומה הוא היה בפנים, כי השוערים פחות או יותר הימרו שהכדור ילך לפינה שלהם. לכן לקרוא לגול כמו שהבקיעה רוזנבורג טעות של השוער, זה לא מדויק. זה בערך כמו להגיד על הגול שהבקיע טוטי לטולדו ביום א', שזאת טעות של טולדו כי הוא לא הימר על הפינה של החומה. זאת דוגמה מוקצנת כי טוטי מלך ובעט מושלם, אל תיתפסו דווקא עליה כי גולים כאלה מובקעים כל הזמן. גם אם נקרא לגול מול רוזנבורג טעות, כי ההגדרה המילולית לא ממש משנה, מה שקובע פה זאת התדירות בהן קורות לו טעויות כאלה, והיא נמוכה מאוד.
    שוער בלי טעויות- לא קיים. בופון שנה שעברה ספג מעל ארבעים שערים, ההגנה שלו היתה חלשה אבל גם לו לא היו חסרות טעויות ועדיין לכולם היה ברור שהוא צריך לעמוד בשער של איטליה, טולדו הדף כדור רוחב ישר לרגליים של שחקן דינמו קייב שהבקיע שנה שעברה, על שמו של בארטז כבר המציאו מושג שלם ועדיין הוא היה שוער מנצ'סטר יונייטד תקופה ארוכה ונבחרת צרפת תקופה עוד יותר ארוכה. טים הווארד? כולם יודעים מי אלופת אירופה ו"בזכות" מי היא עברה את מנצ'סטר בשמינית הגמר, המחליף שלו עכשיו, רוי קרול, החליף את בארטז במחזורי הסיום של 2002/03 אחרי שהם הבטיחו את האליפות, יצא לכיוון דגל הקרן ומסר ישר לשחקן יריב שהבקיע, קסיאס כמו בופון היה אחראי לחלק קטן מהשערים שספג עונה שעברה ועדיין לא היה ספק שהוא צריך לעמוד בשער ספרד ביורו על חשבון קניזארס ה"יציב". ויקטור ואלדז אם אני לא טועה הדף בניצחון 2-1 על ריאל במדריד כדור ישר לרגליים של ראול (לא נגמר בגול). ויטור באייה- בערך כמו בארטז. גם רושטו התורכי. שמייקל הגדול גם הוא לא חף, אוליבר קאן- אין פה אחד בפורום הזה שלא יכול להיזכר לפחות בטעות פטאלית אחת שלו, יינס להמאן העיף במו ידיו רגליו ומוחו את ארסנל מליגת האלופות (אפשר להגיד ש-3 האנגליות עפו בגלל השוערים שלהם, עם הגול ששבאני נונדה הביא לאמברוסיו מצ'לסי). קרלו קודיצ'יני הפסיד עם כדור שעבר לו דרך הבטן בערך 1-2 לארסנל שנה שעברה בליגה ועדיין חלק גדול מאוהדי צ'לסי היו רוצים אותו בהרכב בתחילת העונה, גם אחרי שהביאו את צ'ך. ואן דר סאר פשוט נתן לרייס את הגול הכי קל בקריירה שלו בסוף העונה שעברה. בגלל שאני רוצה לעבור על כל אלה שנחשבים לטובים בעולם, אני מחפש דוגמה לדידה ונזכר רק בנגיחה של ואלרון ב4-1 של לה קורוניה, אבל זה לא אומר שאין לו.
    ומה הפואנטה שלי בכל זה? כמו שאמרתי בהתחלה, אין שוער בלי טעויות, ובדיוק בגלל זה "מותר" להם לעשות אותן, כל עוד זה בתדירות נמוכה. יש מקרים כמו בארטז שגם אם זה בתדירות יותר גבוהה מוותרים להם כי יש להם דברים שאין לאחרים. במקרה של דוידוביץ', אפילו אם היו לו טעויות בתדירות גבוהה יחסית, היו לו דברים שמחפים. כמה פעמים מצאתם את עצמכם יושבים ואומרים: "פייי, איזה הצלה" במשחקים של חיפה והנבחרת? לכמה שוערים יש ריכוז כזה של משחקי שיא כמו שלו? ספרד, ולנסיה, אוסטריה ב-5-0, רוזנבורג הראשון, גרוזיה השנה, צרפת, צרפת כשהפסדנו שם רק 3-0, כל משחק אחר שלו שאחריו אומרים למשל משפחת לוזון: "היינו יותר טובים מחיפה והגענו ליותר מצבים, אם לא היה להם את דוידוביץ' היינו מנצחים" (2-0 לחיפה שנה שעברה). כל המשחקים האלה הם לא משחקי שיא, זאת פשוט מאוד הרמה הרגילה שלו, אתה יודע מה תקבל ממנו כל משחק, אין לו בעיה של מנטליות ולא של ביטחון. בדומה לאוואט (טרום סנטאנדר) ולשטראובר הוא לא יאבד מהביטחון גם אם יקבל גול באחריותו, אצלם זה מתוך אטימות והדחקה, אצלו זה פשוט כי הוא יודע מה הוא שווה, והוא שווה. כמות ההצלות שלו שיש לי בראש שאי אפשר לדעת גם אם הטובים בעולם נכון לעכשיו היו עוצרים היא עצומה, ודווקא את ההצלה הכי מדהימה שלו או של כל שוער אחר בעולם ראיתי סתם באימון של מכבי חיפה כשגיורא אנטמן בעט לו ותפס את הראש כשהוא לא האמין איך הוא עוצר כזה כדור מהיר שעף לכיוון החיבורים ומכל כך קרוב.
    להוכיח איזו יכולת הוא יפגין אם יעבור לקבוצה גדולה באירופה אני לא יכול כמובן, וזה הופך את הדיון הזה להיפותטי משהו. אפשר לנסות להסתכל על זה מהכיוון ההפוך: מה היה קורה אם בופון היה משחק בחיפה, האם הוא היה יותר טוב מדוידוביץ'? ז"א, האם בגבולות התפקיד שלהם וההגנה שלצידם והחלוצים שמולם, אפשר לעשות עבודה יותר טובה מדוידוביץ' (לא שהוא טוב רק בליגה הישראלית, ראינו אותו מול ולנסיה ובנבחרת וכו'- יודע שאני חוזר על עצמי, זה רק כדי למנוע מאנשים שיקפצו ויגידו שזה לא חוכמה להיות שוער מעולה רק בליגה הישראלית, דבר שהוא לא נכון בפני עצמו, מעצם תפקידו של שוער) ? לדעתי התשובה היא לא, אי אפשר להתעלות עליו (אפשר היה לסיים את ה-0-0 בולנסיה בתוצאה יותר טובה מבחינת ספיגת השערים?) ולכן אני רואה בעניין הזה בשילוב עם כל מה שכתבתי עד עכשיו כדברים שמספיקים על-מנת להשליך על איך יכולתו של דוידוביץ' תיראה בקבוצה גדולה ושהוא כן יכול להיחשב אחד מעשרת השוערים הטובים בעולם. הבעיה היא, שכל עוד הוא משחק פה ברור שהוא לא ייחשב לאחד כזה, והדרך שלו להגיע לקבוצה גדולה היא ככל הנראה הדרך של אוואט- קבוצה צנועה בליגה גדולה בתקווה שיצודו אותו. כל עוד הוא פה, תמיד נראה מחמאות של סקאוטרים או של הנבחרות היריבות של ישראל, אבל לא יותר מזה.
     
  2. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פששששששש השקעת...
    אוקי עכשיו נגיע לעיקר ההודעה-לא מסכים.
    אני מסתכל על זה בצורה אחרת:
    כל שוער עשה טעות, כל שוער ספג גול, כל שוער בעולם יכול לרשום לפחות הצלה אחת מרשימה שלו,
    אז זה הופך כל שוער בעולם, לשוער הכי טוב בעולם? לדעתי לא.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לדעתי העניין הרבה יותר מורכב מאיך שאתה מציג אותו.

    מטצער, אבל זה פשוט לא נכון. לדוידוביץ' יש אינסטינקטים מצויינים אני מסכים, אבל הוא בכלל לא בשורה הראשונה בתחום הזה לא בעולם ואפילו לא בארץ (אתה פשוט רואה את ההבדלים כשאתה בא להשוות את רמת ההדיפות האינסטנקטיביות של קאסיאס או אפילו שטראובר לשל דוידוביץ'. הם מגיבים הרבה יותר מהר ממנו.
    גם בקטע של אחד על אחד אתה מגזים. דוידוביץ' וזה ידוע הוא שוער שמתאבד זה נכון. אבל האחד על אחד שלו לא ברמות שאתה מייחס לו, מהסיבה הפשוטה שכדי להיות טוב באחד על אחד שוער חייב לסגור את השער שלו בצורה אולטימטיבית. לניר עדיין אין את זה. אפילו אוואט טוב ממנו בעניין הזה.

    אני גם לא מסכים עם כל הקביעה הזו שדוידוביץ' הוכיח את עצמו באירופה על סמך המשחקים הבודדים שהוא שיחק במדי חיפה במסגרות השונות של אירופה. יש הבדל מאוד גדול בין לשחק ליגה של 34-40 מחזורים בשנה שבהם אתה חייב לשמור על ריכוז מקסימלי לבין הצורך להתעלות בקמפיינים של חיפה (שבלי להיכנס כאן ספציפית לעניין הזה - כעובדה, הם קצרים).

    הלאה. אין (לדעתי) כדור חופשי שאי אפשר לקחת. אין שוער ברמות המקצועניות הגבוהות שהזינוק שלו לא מאפשר לו לקחת כדור חופשי אפילו אם הבועט מצליח לשלוח אותו אל בין החיבורים. בעיטות חופשיות חושפות את השוערים לטעויות קריטיות כי הם מביאות איתן בעיות נוספות מעבר לעוצמת הבעיטה. בראש ובראשונה אנחנו מדברים על מיקום. שוער חייב לדעת היכן למקם לא רק את עצמו אלא גם את החומה שלו. אם שוער סופג שער בבעיטה חופשית בצד שאותו החומה הייתה אמורה לסגור - זה גם חלק של השוער (לא מדבר על השחקנים הבודדים שמסוגלים לסובב כדורים בעוצמה גבוהה מעל החומה לכיוון הפינה שהשוער לא מכסה, אני מתייחס לכדורים שעוברים ליד החומה).

    שורה תחתונה, יכול מאוד להיות שדוידוביץ' שוער גדול. אבל כדי להיכנס לעשיריה הראשונה בעולם צריך הרבה יותר מזה. העניין הזה מושפע בעיקר מהצד התקשורתי לדעתי והרבה פחות מהמקצועי.
    אתה צריך להוכיח את עצמך בקבוצה שרצה בחלק העליון של הטבלה (תחשבו על זה, מתי פעם אחרונה שוער שירד ליגה נחשב לעילוי?).
    אתה צריך הגנה איכותית כדי שאנשים ישימו לב שהקבוצה לא סופגת כמויות מסחריות (לא יעזור שום דבר, שוער שסופג הרבה לא יחשב למובילים בעולם מהסיבה הפשוטה שאנשים זוכרים כמה חטפת ולא מי היה אשם).

    ככה שאני חושב שלדוידוביץ' עדיין יש סיכוי לעשות את המעבר לאירופה אבל אני לא חושב שנזכה לראות אותו מככב כי את המעבר שלו הוא לא יעשה לקבוצת פאר. יקח לו זמן לבסס את המעמד שלו, והוא כבר לא ילד.
     
  4. tomkaner Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לבעיטות החופשיות, השוער חייב(!) לקחת את הפינה שלו.
    לא צריכה להיות התלבטות המקרה הזה, כי אם הוא סופג כדור לפינה הרחוקה ממנו, הוא לא יכל להגיע בכל מקרה לא אשמתו.
    אבל, אם הוא מנסה מראש ללכת לכיוון הפינה ההיא והוא סופג שער בצד שלו, טעות חמורה שלו, הרי בשביל זה עושים חומה בצד אחת ושמים שוער בצד השני כדי לכסות לגמרי את כל השער.

    ולדוידוביץ' יש המון פוטנציאל ובאמת עוד לא ראינו איך הוא מצליך להתמודד עם 30 משחקים בשנה שבהן הוא יצטרך עירנות מלאה(כמו במשחק מול ולנסיה), לכן אי אפשר להגיד שהוא בין העשיריה הטובה בעולם(נכון להיום).
     
  5. שגיא Guest

    גם אני חושב שאתה מגזים. ואני חסיד של ניר, אחד השחקנים האהובים עלי.

    ניר בהחלט השוער הטוב בארץ, אבל בטח ובטח לא במעמד שאתה שמת אותו. יחד עם זאת, הוא כן צריך לצאת לאירופה, ואני חושב שהוא יכול להשתלב באחד הליגות, כשוער ראשון של קבוצת אמצע טבלה. יתרה מכך, זה יהיה פספוס אם דוידוביץ' לא יצא לאירופה, לכן אני מקווה שבסוף העונה הזאת, הוא יצליח להשיג חוזה בחו"ל, ובכך יפתור לנו את הויכוחים פה על רמתו, ופשוט יהיה ניתן לראות את רמתו בזמן אמת, בליגה אירופאית, ולא על סמך נתונים יבשים פחות או יותר.
     
  6. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשבילי שחקן ובפרט שוער ייחשב לאחד מהטובים בעמדתו אם הוא יידע להתעלות
    ברגעים המכריעים,שחקן כזה נחשב לשחקן ברמות הגבוהות ביותר. ניר
    דוידוביץ' הוא שוער מצוין ובאמת הגיע הזמן שינסה לשחק באירופה,אבל העונה
    ברגעי האמת,כשחיפה היתה זקוקה לו הוא לא התעלה.. הדברים הקטנים האלה(עמידה,תפקוד,
    והתבלטות בלחץ ברגעי האמת)הם בדיוק הדברים שהופכים שחקן גדול לגדול יותר.
     
  7. שגיא Guest

    מנגד אפשר להביא משחקים גדולים אחרים של ניר, כמו בשנתיים האחרונות, או למשל משחק הנבחרת (או יותר נכון המחצית) מול ספרד, אותו משחק בו הוא נפצע ונעדר לתקופה אחרונה, שהיה אולי משחק השיא שלו עד אותה תקופה.

    ואם כבר הזכרתי את הפציעה, הפציעה הזאת ללא ספק עצרה את ניר. אותו משחק מול ספרד, כפי שציינתי, היה אחד הטובים שלו, אם לא הטוב ביותר. אם היה ממשיך כל המשחק ולא היה נפצע, אני חושב שכבר אחרי המשחק, היו מתחילות לזרום אליו הצעות, ותוך שנה הוא יכל להשיג לעצמו חוזה באירופה, מה שכרגע היה כנראה מונע את הדיון הזה. אבל לצערו הוא נפצע, חזר ושוב נפצע, דבר שכמובן עצר אותו בדרך מסויימת, ולמרות כל זה, הוא חזר, וחזר כמו גדול. אני חושב שלמרות הפציעות, דוידוביץ' שומר על מעמדו כשוער מצויין.
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    casillas lo haia mekabol gol mihatzi migrash shehu bashaar kmo shedavidovic kibel. buffon lo haia yotze mehashaar ad lepinat hakeren veniftza kmo davidovic.
     
  9. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמובן שלא שכחתי את משחקי השיא מול ספרד,ולנסיה ושאר התצוגות הטובות
    של דוידוביץ'.


    אבל דיברתי על שני משחקים שהיתה להם משמעות הרבה יותר גדולה,יותר קובעת.
    משחקים שקובעים לחיפה עונה שלמה..

     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זה בולשיט, פשוט שטויות במיץ.
    גם לאיקר קאסיאס יש ימים שהכדורים פשוט עוברים לו בין הידיים, ולא מחצי מגרש אלא מדרדלה שמישהו בועט... הגדולה היא לדעת לבוא במשחק שאחרי זה ולתת הופעה שתשכיח את אותה טעות. ואת זה דוידוביץ' והשוערים הישראלים בכלל - עדיין לא ממש מסוגלים לעשות (בעיקר בגלל התקשורת).

    אנחנו כבר כמעט שבועיים אחרי אותם משחקים, ועדיין גם עכשיו בנבחרת כל ראיון עם דוידוביץ' / שטראובר נוגע בטעות של המשחקים באירופה, והם עם הראש למטה עונים כאילו שיש לעיתונואי זה או אחר זכות להביך אותם.
    אחרי ההפסדים באירופה כולם דיברו על השוערים - איפה הייתה האחריות של שאר הקבוצה? למה לא דיברו על ההתקפות של הקבוצות הישראליות שלא כבשו שערים שהיו משכיחים את הטעויות של השוערים?
    באירופה זה לא ככה, שוער שסופג שער באשמתו, נשאל על העניין מקסימום בראיון שאחרי המשחק - אחרי זה ממשיכים הלאה, רק אצלנו יזכירו בסיום העונה את הטעויות האלה של השוערים.
     
  11. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    kirkh אני מסכים איתך בכל מה שכתבת ואין מה להוסיף....
    רק הייתי חייב להוסיף שללא ספק דווידוביץ' הוא השוער הטוב בארץ אך לא הייתי נסחף ואומר שהוא בין חמשת הטובים בעולם....
    אולי בין החמישים.....
     
  12. ali karimi daei Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/04
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לא בין החמישים.בנשימה אחת אני נותן לך 50 יותר טובים ממנו.
    דוידוביץ' שוער טוב לרמה הישראלית ואולי לדרג ג' באירופה.
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אין לך שום דרך לדעת אם הוא בין החמישים הטובים בעולם או לא - מהסיבה הפשוטה שמעולם הוא לא קיבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו ברמות הללו.

    אין לי ספק שדוידוביץ' טוב. אבל כמה טוב - זו שאלה שנפתרת רק ע"י יכולת על המגרש. אבל אני שם איתך הרבה מאוד כסף שמבין החמישים שוערים שאתה מביא אני מוצא לפחות 30 שדוידוביץ' לא נופל מהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/04
  14. שגיא Guest

    אני חושב שאתה טועה פה. כפי שכבר צויין, לניר, כמו לכל שוער, היו משחקים בהם הוא היה ברמה נמוכה מרגיל, ושמט כדורים שלא היה צריך או שספג גולים שטותיים. אבל לבוא ולהציג יכולת טובה במשחק הזה? זה הוא ועוד איך עשה. אם הוא לא היה מצליח לעשות את זה, הקריירה שלו הייתה יכולה לדעוך. גם מול מכבי פ"ת, דוידוביץ' היה מספיק טוב, למרות ההופעה הלא טובה מול האוקראינים. בנקודה הזאת אני חושב שדוידוביץ' כן חוזר לעצמו מהר. מספיק להסתכל על שתי פציעות שלא עצרו אותו ולהבין שמדובר פה בבנאדם נחוש להצליח, שגם טעות או שתיים במשחק, לא ישברו אותו.

    נקווה שמשחק הנבחרת הוא יוכיח את זה.
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בן אדם שכמעט בוכה מול המצלמות שבוע אחרי משחק זה לא אחד שהתגבר והמשיך הלאה.

    ועם כל הכבוד המשחק באורווה לא ממש הציב בפני דוידוביץ' אתגרים מרחיקי לכת... את רמת הביטחון לו יהיו צריכים לבחון במצבי לחץ בזמן הקרוב, נניח אחרי ספיגת שער, אפילו שלא באשמתו. משחק ברמה של ליגת חובבים לא ממש יכול ללמד משהו, למרות שהוא השאיר את השער נקי.

    אכן. נקווה מאוד.