מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    מסכים לחלוטין. זו תהיה עזיבה כואבת, אבל מגיע לדווין לשחק גם בליגה מקומית יותר טובה B)
    ההערכה שלי שמחכה למכבי בקיץ מתיחת פנים רצינית. גם סופו וטיוס יעזבו, כך אני לפחות מעריך. מכבי מודל 15/16 תהיה קבוצה שונה מאד.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    סופו יעזוב/יועזב, היינס כנ"ל, דווין ככל הנראה, טיוס אני ממש לא משוכנע.
    פארגו כנראה יתנדנד, למרות שאם אני מכבי, אני משחרר אותו. זה לא הרכז שאנחנו צריכים.
    את מי שהייתי משאיר בוודאות: אוחיון, רנדל, סיל, פניני, כהן, לינהארט ואלכסנדר וגם טיוס כמובן.
    שופך כסף על רכז וסנטר בעלות כוללת של שני מ' דולר (שעדיין נחשבת זולה ביבשת, אבל לא בשבילנו) ומביא שחקן משלים לעמדה 3 ובמקום דווין שיעזוב, נותן לאלכסנדר להתרגל כסמול פותח. נכון שהוא יותר 4, אבל יש לו אחלה מאפיינים שיכולים להציב אותו כ-3 לפחות התקפית. השאלה מה יקרה בהגנה מול סמול זריזים ממנו.

    מבחינת ישראלים, הייתי בודק אופצייה לצרף את דאוסן ויבזורי.
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    יבזורי בהחלט אופציה סולידית. בניגוד לכל מיני ישראלים צעירים שמכבי לוקחת ומכניסה אותם למעמקי הספסל והם מצידם בטוחים שהם הגיעו להיות שחקני מפתח (לימונד, רוט...) ובסוף זה תמיד מתפוצץ ,יבזורי כבר לא ילד ונראה לי שזוהי אופציה טובה גם בשביילו להיות זה שמגיע מהספסל במכבי (בליגה בוודאי יזכה ליותר דקות) מעבר כמובן לשדרוג כלכלי. כמובן שהרעיון של יבזורי נגד פרננדס/ווימס מעלה בי זיעה קרה אבל אם ידעו להשתמש בו גם ביורוליג בדקות פה ושם וגם הוא יבין את מקומו וירצה בכך, שני הצדדים יכולים להרוויח. שוב השאלה עד כמה הוא רוצה להיות שחקן משלים לעת זקנה.

    דאוסן לדעתי לא יציב מספיק. קשה לי לראות אותו במכבי ולדעתי עדיף לכולם שישאר לעוד עונה בראשון. למרות שאם לא מכבי אני מניח שירושלים תיקח אותו.

    מניח שיהיה מאבק אימים על מקל, עוד ניסיון נואש לכספי כמו בכל קיץ (שישאר בוודאי לעוד עונה בארה"ב) ונסגור את הסגל עם אותה כמות ישראלים השנה +דגן או מישהו כזה.

    סך הכל העונה הזאת בליגה הופכת למעצבנת במיוחד בעיקר בגלל ששני הישראלים הכי טובים שלנו מושבתים הרבה זמן וגם אוחיון מדי פעם מצטרף אליהם.

    אני הייתי שמח לראות:
    1. מקל, רכז זר/פארגו, אוחיון
    2. רכש משמעותי (רייט?), סילבן
    3. פניני, סמית(בכל מחיר, אם לא אז כמובן עוד רכש), דגן.
    4. רנדל, ג'ו, בנדר וג'ק.
    5. סנטר זר איכותי (כן, קל יותר לכתוב מאשר באמת לפגוע), טיוס ועוד איזה גופה זולה סטייל מאריץ' שרק ירביץ קצת ויתן מנוחה. אני מניח שבנדר על שלל ה2.11 שלו יכול לשחק שם בליגה שלנו.

    לגבי פארגו - צריך לראות את הפיניש של העונה ולא לשכוח שהוא יושב על חוזה של מיליון דולר. לא בטוח שתהיה לנו אופציה טובה יותר (הייתי שם גם בית בפיתוח על רוצ'אסטי של נובוגראד, אבל זה לא נראה לי ריאלי..).
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פחות מעניין אותי איך פארגו יסיים את העונה, יותר חשוב לי איזה אופי רכז אנחנו לוקחים. ידענו שבלאט אהב את הרכז האמריקאי - קרי מאוד אתלטי שלאו דווקא חושב קודם על מסירה. אני לא יודע מה גודס מעדיף, אני הייתי רוצה לראות רכז אירופאי או אמריקאי שעונה להגדרה של אירופאי לשם שינוי. אם אפשר, אז שתהיה לו גם יד טובה מבחוץ, כי רכז שרק ימסור ולא יאיים כלל, גם לא עוזר לנו. פארגו הוא פשוט מחרב משחקים במקצועו ולא מתאים לי עוד עונה לחיות ולמות איתו. בלי קשר לתוצאות, אני גם לא אוהב את הכדורסל הזה.

    בנדר זה אותו סיפור של דאוסן. שניהם מאוד צעירים ולמרות שבנדר כישרון ענק, כל עוד מכבי לא תשנה את הגישה של לתת לצעירים לשחק גם במחיר הפסד, לא רואה את בנדר משתלב אצלנו. חובה קלע יציב, אני הייתי מגשש אצל קרול, אולי בא לו להחליף את סגנון החיים של מדריד בזה של ת"א (מאמין שנצליח לעמוד בעלות הכספית).

    בנוגע לסנטר אתה צודק שקשה לפגוע, אבל מצד שני זה יותר קל כשאתה משחרר מזומנים. אי אפשר לפגוע ב-600K אבל כן אפשר להתקרב למשהו טוב במיליון, מיליון+. פה מכבי צריכה להחליט מה היא רוצה. לדעתי סנטר ורכז אילו העמדות החשבות ביותר ואלו שגם צריך להשקיע בהם הכי הרבה. עם השאר נסתדר.
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לפחות בפן האחורי יש לנו בעיה קשה עם הבנייה שנרצה לבצע בנוגע ל״חוק הרוסי״. אם אנחנו מביאים את מקל, זה אך ורק ליד פארגו או שחקן אחר. אין שום סיכוי שהוא יקבל את המפתחות להיות הרכז הבלעדי, זה יהיה צריך להיות סוג של קו אחורי בו האחריות תתחלק בין שלושה שחקנים כולל אוחיון. העלות של מקל תיהיה סופר יקרה, ולא בטוח בכלל שהוא שווה את זה. אני משוכנע שאם הוא לא ישראלי אז מכבי לא באמת מסתכלים לכיוון שלו אפילו, כי יש בעיה רצינית עם הקליעה שלו מבחוץ. הוא איפשהו באספקט הזה בין אוחיון לפארגו.

    עכשיו גם אם אתה מעיף את פארגו ואתה מביא את מקל אני עדיין חושב שצריך להביא שחקן ״זר״ ברמה גבוהה מאוד ליד מקל ואוחיון. כך או כך, העלות של מקל בפני עצמה מאוד יקרה כתוצאה מהמס כאן. אני מאוד סקפטי לגבי חזרה שלו לישראל בזמן הקרוב.

    רייט בהחלט נראה כמו אופציה מעניינת כמחליף פוטנציאלי לסמית׳, אבל אני מניח שירושלים תעשה עבורינו את המוות אם נרצה אותו. בכל זאת, יש שם רצון אדיר להיות לפחות טובים כמונו, ולקיחת שחקן מפתח מהם תיהיה פגיעה תדמיתית לא פשוטה.

    וסנטר זו העמדה הכי בעייתית בכל אירופה. סנטר טוב באירופה זה גיימ-צ׳יינג׳ר של ממש.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא בטוח שאני לא מציע למריאנוביץ' כפול ממה שהוא מרוויח ומנחית אותו אצלנו. נכון שהוא מגושם ולא כזה מוכשר, אבל בגובה שלו הוא קודם פותר לנו את בעיית הריבאונד, יוצר מטרייה אווירית ויש לו אחוזים טובים מהשדה. יחד עם טיוס, אחלה ציוות.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    כל סנטר שנביא יהיה לו בראש ובראשונה יתרון עצום על סופו בעניין הדק׳, אז זו כבר התחלה טובה.

    השאלה היא באמת כמה נזק אותו סנטר יעשה בדקות האלה ליריבה.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    כמה דברים.
    1) רייט במקום דווין? בעיניי שני שחקנים שונים לגמרי. דווין הוא 3-4, רייט 1-2. אני גם לא חושב שאנחנו צריכים מלחמת עולם עם אורי אלון בשביל שחקן טוב, אבל לא אחד שכזה שכבר הוכיח שהוא יכול להוביל קבוצה ביורוליג!
    2) מריאנוביץ' לא יגיע אלינו, בחיים לא. אתם באמת חושבים שהקבוצות העשירות באירופה לא ירצו אותו? הסנטר יעבור בסופו של דבר לברצלונה או ריאל. תזכרו מה שאני אמרתי לכם!
    3) פארגו יכול בעיניי לעזוב בקיץ. אני רוצה רכז, לא בחור שביום אחד מנצח לבד משחקים באירופה כדי שבוע אחרי זה להרוס לכולנו עוד יום חמישי. עכשיו ברור לי למה הוא לא הצליח במוסקבה...
    4) בנדר. לאט לאט לא ברור לי למה הבחור הזה במכבי. אם פדרמן מדבר בהפסקה בחולון עם גודס כדי שהררי לא יקבל יותר דקות אז למה יש למכבי מחלקת נוער? אני לא מהיום נורא כועס על העניין הזה. אם במכבי היו נותנים יותר קרדיט לצעיר אחד או שניים היינו יכולים להשקיע את הכסף במקום אחר. בעונה הבאה בנדר יכול וצריך לקבל דקות בקבוצה הראשונה, כנ"ל לגבי אלטיט. אנחנו לא מדינה עם שפע גובה. אם הוא לא שחקן התקפה רציני אז שיתמקדו בו לצורכי הגנה. סופו גם משחק רק בחצי אחד של המגרש...
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @de Middenweg,

    1) רייט וסמית׳ משחקים בעמדות שונות, אבל יש ביניהם הרבה מאפיינים דומים במשחק שלהם. שניהם שקטים יחסית על המגרש ועושה רושם שגם מחוצה לו, כלומר ״מנהיגים שקטים״, וגם מקצועית יש ביניהם לא מעט דימיון, שכן הם אול-אראונדים דיי מובהקים.

    לגבי ״שחקן שלא הוכיח את עצמו ביורוליג״, אני חושב שהגיע הזמן שנפסיק עם האמירות הללו, הרי אנחנו לא הראשונים בשרשרת המזון של קבוצות הטופ ואין לנו את היכולת להביא מדי קיץ את השחקנים הכי טובים באירופה מדי עונה. עובדתית זה לא קורה, ויש לנו כבר הצלחה גדולה מאוד עם שחקני ליגה טובים שהפכו להיות לגיטימיים לחלוטין ואפילו מהטובים ביורוליג בעמדתם. רובם גם המשיכו הלאה.

    אגב, גם סמית׳ לא הפך לשחקן כ״כ משמעותי ביום אחד. הוא ללא ספק התקדם מאוד תוך כדי תנועה בתוך המערכת של מכבי.

    2) אני לא מחבב את פארגו או שחקנים בסגנון שלו, אבל באירופה הוא יכול להוות נשק קטלני בכל רגע נתון. את הראש אף אחד כבר לא יסדר לו, אבל אם יצליחו לשים עוד שחקן דומיננטי לידו בקו האחורי זה יכול להוריד ממנו הרבה עומס ולחץ. אם זה אפשרי מבחינה כלכלית לשים עוד שחקן משמעותי לידו, למשל שחקן הרבה יותר דומיננטי מהיינס, זה בהחלט דבר שצריך לחשוב עליו.

    אין גם טעם לדבר על מה שקרה בצסק״א, זה לא רלוונטי. אין לנו גם את הלוקסוס הכלכלי בשביל לעשות מה שבזין שלנו כל עונה.

    3) לפרוטוקול, אני לא מחזיק מאף אחד מהצעירים שלנו, ולא דווקא על סמך מה שראיתי בטלוויזיה. בכל זאת, את חלק מהשחקנים אני עוד מכיר מגילאי הנוער. אני באמת מאמין שאם הם היו טובים מספיק הם היו משחקים, בטח עם ה״בור״ שנוצר לנו בגזרה הישראלית. מצד שני, אני שם זין אחד גדול על כל הליגה הזו, כך שגם אין לי ממש בעיה אם שחקני הקט-סל של מכבי היו משחקים בליגה.
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    יבזורי ופניני אלו לא שני שחקנים בדיוק על אותה העמדה?
    (אם יוצאים מנקודת הנחה שבעונה הבאה פניני כבר חוזר מהפציעה)
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יבזורי גם יכול לשחק 2 וחוץ מזה לאף שחקן במכבי (אולי למעט סיל) אין את היד של יבזורי, ככה שאני לא רואה איפה יש בעיה להביא אותו.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ארגין עתמאן?? WTF?!?!?
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מכבי פשוט גרועה. איך לעזאזל אנחנו מקבלים בבית 42 נק' בחצי מקבוצה מפורקת, חלשה וללא מאמן?
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    את החצי הראשון ראיתי בחצי עין (הייתי בטלפון), אבל אני שותף את מה שאתה כותב עידן. משום מה הטורקים 'מפורקים', אבל אנחנו גם לא בדיוק נראים כמו קבוצה בשיאה...לא מן הנמנע שבחצי השני הטורקים יתעייפו, אבל קבוצה כמו ריאל או ברסה היתה כבר עכשיו ביתרון של עשרים הפרש.

    אין מה לעשות, אנחנו מעבירים את הזמן עד לפגרת הקיץ. כולי תקווה שלפחות לא נאבד אליפות...