ארסנל 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום לפני 13 שנה::



    ברגקאמפ כובש את אחד השערים הגדולים ביותר בתולדות הפריימרליג(נבחר למקום השני) במשחק החוץ נגד ניוקאסל. ארסן ונגר אמר - "זה לא היה רק שער גדול, זו הייתה אומנות, משהו לא יאומן. נהנתי מאוד מהגול הזה". ב'טלגרף' האנגלי כתבו - 'ברגקאמפ קיבל החלטה בשבריר של שנייה - אבל הגול הזה ייזכר לפרק זמן כל-כך ארוך'. השער, אותו די מסובך לתאר במילים מרוב הגאוניות שלו, כמובן נבחר לשער היפה ביותר בעונה באנגליה(2001/02), ארבע שנים אחרי שברגקאמפ עשה זאת בפעם הראשונה בדאבל של ארסנל ב-1997/98. ברגקאמפ סיים את אותה עונה עם 14 שערים, ארסנל רשמה ריצה מטורפת בסיום העונה וזכתה בדאבל שני תחת ארסן ונגר.

    בגלל שערים כאלה אנחנו כל-כך אוהבים את הכדורגל. נראה לך לפעמים שראית הכל - מספרות, דריבלים, בעיטות לחיבורים - ואז בא שחקן ופשוט 'ממציא' משהו חדש, וזה די נדיר. יש הרבה קבוצות 'חסרות' בכדורגל האירופי - לאציו הייתה ו'נעלמה', ולנסיה של בניטס, סופר-דפור, ורדר ברמן פעם לקחה אליפות עם אאילטון השמן - אבל ללא ספק עולם הכדורגל מתגעגע לארסנל, איזו קבוצה זו הייתה.
     
    מזגן, Die Werkself, EsheD ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    לא מתגעגע לקבוצה כי היא יריבה, אבל איזה גול אדיר זה היה. מהגדולים שראיתי.
     
  3. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    לינקים טובים לסופקסט היום בבקשה?
     
  4. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    יש את תיאו (לא מבין למה הוא לא פותח אף פעם) וצ׳מבו על הספסל ורוזיצקי פותח באגף ימין????
     
  5. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    דווקא מובן למה רוזיצקי פותח.. רק שזה היה אמור להיות על חשבונו של אוזיל.
     
  6. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    זה שרוזיצקי פותח זה ברור, כי אוזיל שיחק הרבה משחקים והוא יכל לנוח היום, אבל לא משנה... העיקר שניצחנו.

    מחצית ראשונה המשכנו עם היכולת של המשחקים האחרונים כאשר פשוט לא היינו קיימים ורק ב- 10 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה ראינו טיפה כדורגל ובמחצית השנייה לחצנו ובעיקר שיחקנו נגד קבוצה גרועה מאוד וניצלנו את זה ובעיקר אלכסיס סוף סוף הבקיע ונקווה שהוא יחזור לקבל ביטחון, כי עד לשער הוא עשה הכול נכון חוץ מהבעיטה האחרונה. ג'ירו ממשיך בכושר ההבקעה ורק חבל שלא מייצרים לו יותר מצבים, בעיקר הגבהות טובות, כי אנחנו פשוט לא מנצלים כלום ממשחק הראש המדהים שלו.

    אני עדיין חושב שהקישור של אוזיל וקאזורלה לא מספיק טוב לרמות הגבוהות וטוב שראמזי חוזר וונגר יצטרך להחליט בין אוזיל לקאזורלה (אני מעדיף את הספרדי) ולצערי, ונגר לא יוציא אף אחד, אלא נראה את אוזיל באגף שמאל ואלכסיס באגף ימין (שאלכסיס טוב רק באגף שמאל).

    אני עדיין חושב שת'יאו או צ'מבו צריכים להיות באגף ימין ואלכסיס קבוע באגף שמאל ואז אוזיל או קאזורלה מאחורי ג'ירו (או וולבק) ובמרכז ראמזי צריך להיות ליד קוקלאן (כל הכבוד לבחור, הוא מצויין בכל משחק שהוא שיחק חוץ מנגד מונאקו והעופות, שלצערו, אלה היו 2 המשחקים חוץ מסיטי שהוא היה צריך להוכיח את עצמו והוא לא הוכיח באמת ולכן, יותר ממחליף נחמד הוא לא - עדיין חייבים קשר הגנתי ברמה עולמית).

    לסיום, אני שואל את אוהדי ארסנל - עוד כמה שעות נאבד מחיינו בגלל השטויות של הקבוצה שלנו? לא פעם ראשונה ובטח שלא אחרונה שאנחנו במשחק מול יריבה חלשה, שהיא כבר גמורה, אנחנו מובילים ב- 2 שערים ואז בדקות הסיום עושים טעות מפגרת של חוסר ריכוז או זלזול וזה פשוט עינוי של דקות סיום בלי שום הצדקה! כבר בדקה ה- 70 היינו צריכים להפסיק להתחכם ולחפש את הגול של הפלייסטיישן ולהבקיע את השלישי וזהו, אבל לא... נאיבים, טיפשים, לא קילרים ולא ווינרים ובגלל זה אנחנו בכל שנה מאבדים לפחות 10 נקודות שהיו צריכות להיות שלנו.

    נ.ב.
    יונייטד הזה ****, גנבו 3 נקודות... וליברפול ממשיכים לנצח ולהרשים למרות שהם קבוצה מאוד בינונית, אבל הם נלחמים ולא מוותרים ופשוט כל הכבוד להם.


    5 ימים למשחק קריטי, כי אם בשבועיים הבאים אנחנו עפים מהגביע ומהצ'מפיונס זה יהיה כישלון ולחץ מטורף להשיג את "גביע ונגר" לפחות.
     
  7. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    חשוב לי להוסיף שחוץ מיונייטד בגביע ומונאקו, מצפים לנו 3 משחקי ליגה קריטיים וקשים נגד ווסטהאם, ניוקאסל וליברפול (רק ניוקאסל בחוץ) ואלה לדעתי 3 המשחקים שיקבעו אם אנחנו נהיה בטופ 4 - חייבים 7 נקודות לפחות מהם ואז למרות שיש צ'לסקי בבית ויונייטד בחוץ, שאר המשחקים הם קלים וגם אין סיבה שלא נוציא לפחות 2 נקודות או 4 נגד צ'לסי ויונייטד - זה כן אפשרי.

    10 מחזורים לסיום, יהיה מותח ואחרי צ'לסי וסיטי זה יהיה בין יונייטד, ליברפול ואנחנו - העופות לא יחזיקו מעמד אני חושב וסאות'המפטון יפלו גם כן.
     
  8. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    נו נסיים בטופ-4 ואז מה. יחי קינג ונגר לעולם ועד. קיצר עפתי לים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/3/15
  9. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    בניק אפובה כבש היום את שערו השביעי ב-11 הופעות עבור וולבס מאז שהושאל אליה באמצע חודש ינואר.
    מעולם לא ראיתי אותו במשחק מלא ולכן אני שואל את אוהדי ארסנל: האם אתם רואים אותו חוזר בעונה הבאה ומצליח לחקות את הארי קיין? אני יודע שהשוואה לשחקן טוטנהאם לא תשב נוח אבל אני מניח שהכוונה מאחורי השחקן והקבוצה בה הוא משחק די ברורה.
     
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    הוא לא מושאל לוולבס, הוא שייך להם כבר(מבדיקה קטנה באינטרנט).
    לטוטנהאם יש בדיוק חלוץ וחצי בסגל סולדאדו ואדאביור לאומת ארסנל שיש לה את ג'ירוד, וולבק, אפקום ואלכסיס רק בסגל ויש גם את סאנוגו, קמבל ופלודי שמושאלים. יש לציין שחלקם שחקניי אגף אבל לפי וונגר הם גם חלוצים. בקיצור אין מצב, הוא נחשב אפילו לפחות מוכשר מאפקום שלא מקבל דקות.
     
  11. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    למה החלוץ בכושר הכי טוב שלנו לא פותח במשחק חשוב וקשה שכזה ולמה וולקוט ממשיך בלי לקבל הזדמנות ובעיקר, למה מונריאל במקום גיבסי המצויין?
     
  12. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    ישששששש!! סוף סוף!

    כל הכבוד לשופט שלא קנה את הצלילות המגעילות של שחקני זונייטד ועמד יפה בלחץ..

    לילה טוב אוהדי ארסנל :)
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,796
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    סילבן וילטורד ניצל היום מאסון המסוקים באותה תוכנית ריאלטי בה נהרגו כמה ספורטאים צרפתים וסך הכל 10 אנשים.
    וילטורד לא היה על אף אחד משני המסוקים שהתנגשו זה בזה מסיבה לא ברורה...
    אין לי כל כך מושג למה, כי מצד אחד שמעתי שלא עלה למסוקים בגלל כאב כלשהו ברגל ומצד אחר בגלל שהוא הודח יום קודם...
    בכל אופן, הרבה מזל לכוכב ארסנל לשעבר.
     
  14. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    חבר'ה, אפשר להירגע - היורש של פטריק ויירה סוף סוף איתנו! קבוצת המילואים שלנו שיחקה היום משחק אימון עם שחקני הסגל הבכיר בהרכב, כולל אבו-דיאבי!! כן כן! הבחור שיחק מחצית וזה מספיק בשביל לקבל אצל ונגר חוזה ל- 4 שנים של 50 אלף לפחות בשבוע, הרי זה מה שהוא מרוויח כבר איזה 5 עונות ובלי לשחק! מדהים! הוא לדעתי השחקן שהרוויח הכי הרבה כסף בעולם בלי לשחק!

    בצד הרציני והפחות עצוב, אז גם ווילשייר (אין לו מקום בהרכב, פשוט כי ראמזי 2 רמות מעליו), ארטטה (מקווה שקוקלאן ימשיך בהרכב) ודאביושי (מקווה שבאלרין המצויין ימשיך לקבל קרדיט למרות החזרה שלו) חזרו ופלאמיני קיבל דקות גם כן.

    זה טוב שלקראת סיום העונה הסגל כמעט מלא, אבל אני עדיין חושש מכך שתמיד שאצלנו חוזרים פצועים, אז יש פצועים טריים ורק השבוע וולבק נפצע בברך באימון הנבחרת וגם ראמזי לא סיים את המשחק נגד ישראל 100%, אז נקווה שנגד ליברפול נראה הרכב מלא ומלא הכוונה עם קוקלאן בקישור עם ראמזי וקאזורלה ועם אלכסיס וג'ירו בחלק הקידמי ואז תלוי בונגר - אוזיל, ת'יאו וולבק הם אופציות - אישית, אני מעדיף את ת'יאו, אז בטח אוזיל יפתח.

    הגנתית אני חושב שצריך להמשיך לסמוך על מרטסאקר וקוסיילני, למרות שגבריאל במקום הגרמני זה לא אסון ואני מאוד מקווה לראות את באלרין ממשיך באגף ימין. אגף שמאל? אישית אני מעדיף את גיבסי, אבל לדעתי מונריאל יפתח - ונגר אוהב אותו.

    הרי חשוב לנצח בשבת, כי ניצחון בשבת אמור להבטיח לנו כמעט סופית את המקום הרביעי לפחות, למרות שארסנל זאת קבוצה שאוהבת לסבך את עצמה.
     
  15. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    אני מקווה שלא נראה את מטרסקר יותר בהרכב, עם גבריאל אנחנו הרבה יותר גמישים והטעויות שלו הרבה פחות קריטיות.
    בלרין עדיף על צ'יימברס כמגן, ודאביושי רק חזר מפציעה , כך שאם בלרין מספק את הסחורה רצוי לשמור על יציבות בעמדה הזו.
    הרבה זמן לא היו לנו שני מגנים שמאליים שמספקים את הסחורה כך שאפשר להמשיך עם התחרות הזאת, הדבר הגרוע שיוצא מזה אלו החילופי פאניקה של ונגר - מגן במקום קיצוני ( אין לו מושג).
    ההרכב עם קוקלאן אוזיל וקאזורלה באמצע עובד טוב מאוד, שילובו של ראמזי ברוטציה גם לא פוגעת, כנ"ל לגבי השלישיות הכאלה ואחרות בהתקפה. סה"כ שהסגל מלא הוא נחמד ביותר, אבל חבל שהיכולת של הצוות המקצועי כנראה תספיק לנו למקום 4 עד סוף חיינו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.