באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    פציעה קשה בטח אחרי הפציעה של רובן.אם מסתכלים לטווח הקצר יש לנו את רבע גמר הגביע ורבע גמר אלופות שהם 3 המשחקים החשובים שלנו.רובן כבר אמור לחזור אחרי סיום 3 המשחקים,אלאבה כנראה שלא אבל עדיין ניתן פייט לכל קבוצה באירופה.מה שכן לריברי יש תפקיד סופר חשוב עד לסיום העונה.
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מכת הפציעות אכן נוראית ומקווה שלא נשלם בעטיה מחיר כבד. לריברי יהיה תפקיד חשוב ביותר בהעדרו של רובן כי בלי שניהם אין לנו מה להציע בחלק הקדמי ברמות הגבוהות ביותר. זה מסוג הרגעים שהבמה פתוחה בפני גצה להתעלות אבל מנסיון העבר אני מסופק אם זה יקרה.

    ד"א: דיטמר קראמר, המאמן היחיד שהביא לבאיירן שני גביעי אלופות (ולפעמים נדמה שקצת נדחק לשוליים לעומת אודו לאטק, היצפלד והיינקס בהסטוריה) חוגג 90. עד 120!!!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/15
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דקה 117 במראקנה. לא מתעלה ברגעים הגדולים?
     
  4. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    גם את תומאס מולר הסופר ווינר קצת שכחו כאן.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בסה״כ אימון טוב מאוד אתמול. במיוחד לאור הפצועים והצורך להיות מסוגלים לשחק בעוד דרכים. 3 בלמים, שני מגינים/קשרים בצדדים שלושה קשרים הגנתיים שבונים משחק ושני חלוצים.
    בנעטייה במשחק יוצא מן הכלל. וגם בואטנג. דאנטה הראה שעוד יש לו מה למכור.
    וכל מי שלא מבין במה לבנדובסקי עדיף על מנדזוקיץ׳ אתמול הייתה הדגמה נפלאה לכך. את השער שלו, מתחילת המהלך ועד לגול לעולם לא היינו מקבלים ממנדזוקיץ׳.
    לאם היה קצת פושר אבל תיאגו הראה כמו הוא יכול להוסיף למשחק שלנו. הן הגנתית והן התקפית.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בהתחשב בפציעות ובכך ששיחקנו במגרש מאוד מאיים פפ העמיד את באיירן מעולה והשגנו נצחון בכלל לא מובן מאליו. בצורה כזו היינו צריכים לשחק מול ריאל, זה המערך שלבנדובסקי פורח בו. מצד שני כשיש את רובן וריברי אז קשה להסתגר מאחור ולבנות על מתפרצות כי הם דומיננטים מדי. נוייר לקח בצורה אדירה את הבעיטה החופשית של רויס בסוף.

    לגבי גצה: עצם העובדה שהוא לא פותח בהרכב כשיש כזה חסרון של שחקנים חשובים אומרת הכל. עם כל הכבוד לגול במרקאנה אני מקווה שהוא לא מצפה שזה הגול שיגדיר את הקריירה שלו והוא יכול לנוח ולא לעשות כלום כי הביא לגרמניה גביע עולם. יחסית לכמות הכסף ששולמה עליו והציפיות שתלו בו הוא אכזבה גדולה מאוד.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    גצה לא פתח בשבת בדיוק בשביל שנוכל לשחק כמו שאמרת. לכל אחד היה תפקיד מדויק כדי שנוכל לעמוד במערך כזה. גצה לא מתאים לסוג משחק כזה ולהעמדה כזו. ופפ עושה את הדברים בדיוק כדי שלא נראה מול ריאל כמו שנראינו בעונה שעברה.
    גצה כבר עשה גם העונה מספיק דברים חשובים ומכריעים.
    יש לנו לפחות 16 שחקנים שיכולים וצריכים לפתוח בכל קבוצה מהדרג הראשון. רק 11 יכולים. ואם אחד עושה את זה יותר מהאחר זה לא אומר כלום. במיוחד בשלבים האלה שצריך להתאים כל שחקן בול לשיטה הרצויה בכל משחק ספציפי.
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לגבי גצה: כשרון ענק כזה שהגיע ב35 מליון יורו והנו המשתכר הגבוה בקבוצה יחד עם לבנדוסבקי לא הובא כדי להיות כמעט תמיד מחליף ראשון או לא לפתוח בהרכב כשרובן וריברי פצועים. הוא פשוט מאכזב וזו התוצאה. הוא נח על המגרש, לא לוקח מנהיגות, אין לו "הרוע" הנדרש ולכן הוא לא בורג כזה מרכזי.

    לגבי מכת הפציעות: זה הופך לבלתי נסבל! למה זה קורה? הגענו לישורת האחרונה של העונה כאשר מלא שחקני מפתח פצועים. עכשיו איבדנו גם את בנעטיה לשבועיים-חודש. נצטרך משחק טקטי ומבוקר בדרגאו כדי לא להסתבך לקראת הגומלין מול פורטו בבית. אם מול דונייצק זה נראה רע בחוץ כששחקנים מרכזיים בהרכב הרי שעכשיו מול פורטו עם כל החיסורים זה הופך למתבקש. בנתיים למרות הפציעות ניצחנו בדורטמונד ועברנו את לברקוזן בגביע (ועל כך שאפו גדול לפפ). נקווה ששוב לא נינזק מההרכבים החסרים ברבע גמר הצ'מפיונס.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  10. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    רציתי להגיב לך על זה גם אז, אבל אני אעשה את זה דוקא אחרי המחצית הראשונה שתיאגו פותח בהרכב אחרי הפציעה, ואפשר לראות שהחזרה שלו חלקה ביותר.

    התשובה היא לא, לפחות בעיני אלונסו ושווינשטייגר מהעונה שעברה כבר החלו בירידה ברורה מאוד, הם לא ברמה שלו כרגע, ומעבר לזה אני חושב שלתיאגו יש את הכישרון ברגליים להיות יותר ממה שהם אי פעם היו עם כל הכבוד לקריירות הענקיות שלהם. אני מדבר על רמות של צ׳אבי ואינייסטה. הבנאדם אומן, הדרך בה הוא מטפל בכדור, מכדרר, מחלק כדורים, והכל בחוכמה שנדיר לראות. פול פוגבה אמור לעזוב את יובנטוס בהמון כסף הקיץ, לא יודע מה יהיה הסכום אבל תיאגו שווה את הסכום הזה ועוד כמה שקלים. הערכה שלי היא שעל ה״גניבה״ של פפ מברצלונה עוד ידברו, וידברו המון.
     
    Uli Hoeness ו-Eric Cantona אוהבים את זה.
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עם כל הפציעות ושני משחקים לא קלים (למרות שמשחקי הליגה בעיניי הם יותר בגדר משחקי אימון היום) שבהם נראינו לגמרי לא רע אתמול נראינו אפילו יותר טוב.
    לפפ היו בסה"כ 3 שחקני שדה על הספסל. עד כדי כך המצב לא נוח. עם זאת, הקבוצה עמדה ושיחקה בצורה יוצאת מן הכלל. כולל שרואים שיפור ניכר בשיטה ההתקפית ה"חדשה" שנכפתה עלינו (גם בגלל האימונים והתרגולת וגם בגלל חזרתו של טיאגו שנותן המון). עם עד עכשיו התקשינו לשחק התקפה דרך האמצע (להבדיל מהכנפיים בימי רובן וריברי) הרי שהדברים מתחילים להתחבר והגענו להמון המון מצבים. (וכן, אני יודע שזו בסה"כ פרנקפורט). מצד שני החלק ההגנתי לא הוזנח ולא סבלנו מתפרצות.
    חייבים להגיד מילה ענקית לרפינייה. כל העונה הוא שיחק ושיחק מצויין. בד"כ מגן או חצי קשר ימני חצי מגן. אתמול הוא שיחק כבלם ועשה עבודה יוצאת מן הכלל. לא סתם הוא קיבל מפפ מחיאות כפיים בהפגנתיות מול כל האיצטדיון.
    איזה (עוד) הצגה של טיאגו. שחקן אדיר. עם יכולות התקפיתו והגנתיות יוצאות דופן. אחד השחקנים הכי מרשימים שיצא לי לראות. כמה טוב שהוא אצלנו. ואם כבר, אז גם זה אחד הדברים שקרו בזכות פפ. חוץ מתארים. אם לא פפ, אני לא חושב שהוא היה מגיע אלינו.
    לבנדובסקי עם משחק ליגה שמיני ברציפות שבו הוא כובש וכבר מתחיל להגיע למספרים הרגילים שלו. (15 שערים. בלי פנדלים). וגם עושה עבודה נהדרת כקשר בחלקים מהמשחק. תענוג.

    קצת שמועות.
    זה לא סוד שברצלונה ביקשו לקנות את בואטנג בקיץ שעבר ובאיירן דחו את ההצעה. אבל השמועות אומרות שברצלונה הגדילה את ההצעה שלה ותבקש לשלם עליו 39 מליון יורו בקיץ הקרוב.
    מהצד השני, אחיו של סרחיו ראמוס (שהוא גם הסוכן שלו) מסר כי באיירן מתעניינת בשחקן.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מצב הפצועים כרגע:
    שטארקה-עוד חודש.
    בנעטיה-עוד חודש.
    שוויני-עוד שבועיים
    חאבי-עוד חודש
    רובן-עוד חודש
    ריברי-עוד שבוע
    אלאבה-עוד חודש וחצי.
    פיזארו-פצוע ולא ידוע מתי חוזר

    וזה יחסית בתסריט אופטימי שהכל ילך כמו שצריך אבל לא מן הנמנע שרוב שחקני הרשימה לא יחזרו לשחק העונה וזה יעמיד אותנו במבחן כבר נגד פורטו ברביעי ובחצי הגמר נגד דורטמונד שהם המפגשים החשובים שלנו כרגע.
    מה גם שטיאגו ולאם רק חזרו מפציעות קשות וארוכות,טיאגו בינתיים נראה טוב אבל לאם עוד לא בקצב.

    ממה שיש לפפ להעמיד כרגע.ההגנה לא השתנתה הרבה,בעיקר בנעטיה ואולי אלאבה אם פפ היה נותן לנו לשחק מגן.גם בקישור אני מאמין שגם ככה אלונסו לאם וטיאגו הם 3 הקשרים הראשונים אבל חסרונו של שווני יורגש כמובן.החסרון הגדול ביותר הוא של רובן וריברי שהם שני שחקני הקן היחידים בסגל.מה גם שגצה ומולר כמה שהם טובים הם רחוקים בכמה רמות משני השחקנים האלו ובטח שלא יכולים להוביל קבוצה לבדם.דווקא מי שכן לקח על עצמו הוא לבה שהיה חלש כל העונה ופתאום לוקח על עצמו יותר והרבה יותר מעורב במשחק.

    איך שזה נראה ההרכב שיעלה במשחקים הבאים הוא:

    נוייר
    ברננט באדי דאנטה בואטנג ראפיניה
    טיאגו אלונסו לאם
    מולר לבנדובסקי

    מחליפים:ריינה,רודה,גאודיניו,וויזר,גצה.

    כן לא שכחתי מישהו זה כל הסגל שיש לבאיירן כרגע.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שוויני כבר לא פצוע. הוא חולה. הוא ככול הנראה לא יטוס לפורטוגל אבל ריברי כן.
     
  14. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    נדב, גם אם ריברי יטוס כמה דקות הוא כבר יוכל לשחק ? אני לא חושב שפפ יקח את הסיכון ויתן לו לשחק.
     
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    לא נראה לי. מתי בפעם האחרונה פפ עלה עם חמישה שחקני הגנה, שלושה קשרי אמצע ורק שני שחקני התקפה? גצה או ריברי אם יחזור במקום אחד משחקני ההגנה, לפחות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.