Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נכון ואני מסכים עם הרעיון אבל אני לא מבין למה צריך לשלם TOP $$$ בשביל המחליף שהבאת למקוי, עם התחייבות ארוכה יותר ועם יותר כסף מובטח (מקוי יכח להיחתך בעונה הבאה עם פגיעה מינימלית בקאפ). הייתי הרבה יותר מבין בחירה בפרוספקט בדראפט יחד עם איזה ספילר/מאת׳יוס במקום הדרך הזו. פשוט לא מצליח להצדיק שכר כל כך גבוה לעמדה הזאת, במיוחד כשהיא לא בדיוק זאת שמחזיקה לך את כל ההתקפה סטייל קנזס/מינסוטה ואז ההימצאות של ג׳יים צ׳יינג׳ר היא קריטית.

    אגב צ׳יפ ממשיך עם השגעון שלו ושם על הבלוק את אוון מאטיס שהוא טופ 3 גארד בליגה מאז 2011 לפי PFF. הוא כבר בן 33 והחוזה שלו תקף לשנתיים הבאות (אפשר יהיה לחתוך אותו בעונה הבאה עם פגיעה של 1M אז גם השכרה לעונה אחת בלבד באה בחשבון) אז זה בעיקר הגיוני עבור קונטנדרית עם צורך לזרוק עליו איזו בחירת דראפט מאוחרת. הפאטס כבר הביעו עניין, לדעתי גם דנבר צריכה שלא לומר חייבת (הוא תפור על ה-ZBS) ואני אפילו יכול לראות את סיאטל אם כי הם אירחו/מארחים/יארחו היום את סטפן ויזנייבסקי הסנטר של אוקלנד שנחשב לטופ 2 סנטר בפרי אייג׳נסי יחד עם האדסון (שהחליף אותו). אם סיאטל מצליחה לסגור אותו ותכלס אין סיבה שלא זה הופך את הטרייד על ג׳ימי להרבה יותר משתלם, ואם גם מאטיס יגיע אז בכלל שאלוהים ירחם על כולנו.


    ומסתבר שגם הסיינטס פתחו במכירת חיסול ומעמידים את כל הרוסטר על הבלוק למעט בריז וקוקס. יש לא מעט שמות מעניינים כמו קינן אלן, קמרון ג׳ורדן, קני סטילס וג׳אריוס בירד שצריכים לעניין הרבה GM's בליגה.
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נייטון חותם על חוזה לשנה תמורת 4M כי קבוצות טוענות שהוא לא בכושר ומפחדות להתחייב ליותר וראחים מור ב-12M ל-3 שנים במצב הנוכחי של עמדת הסייפטי בפרי אייג׳נסי ובדראפט (מחפיר לגמרי) היו גדולים על אלוויי? פאקינג הזייה

    מרגיש לי כאילו הוא מתעב יותר מחצי רוסטר אחרי הזוועות של ה-3 שנים האחרונות אחרת אין לי הסבר להתנהלות הזאת. הייתי מבין לגמרי אם איזו קבוצה הייתה זורקת עליהם ערימות של כסף שהם לא שווים והוא לא היה משווה (כמו במקרה של ג׳וליוס) אבל בשביל הגרושים האלה? מפתיע מאוד.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא יודע איך זה עומד מול המציאות והסטטיסטיקות אבל ההרגשה האישית מבחינתי היא של טירוף מערכות בליגה - לא זוכר כזו תקופת פריאייג'נסי אינטנסיבית ומשמעותית.

    פרסי הארווין שמשום מה דורג בחלק העליון של השחקנים החופשיים שנשארו על הלוח סגר עם הבילס לעונה. לא מבין אותו כל כך, זה לא שבבאפאלו הולכים על פילוסופיית משחק שונה לחלוטין מזו שהוא ראה בג'טס של ראיין מאז הטרייד. גם איכות המוסר לא בהכרח תהיה טובה יותר. מה בער לו לסגור שם כשיש קונטנדריות שהיו מוכנות לקחת אותו, שלא לדבר על כך שבאליצ'ק הסכים להסתכל לכיוון שלו.

    אגב האחרון, רג'י בוש מבקר בבוסטון. שחקן מושלם בשבילם. סיטואציה שבה גם אם הוא נורא רוצה הוא לא ייראה יותר מדי דשא והתקפה שבנוייה כדי לתת לו שטחים לטוס דרכם. נקווה שלא ייקרה.

    קני סטילס חתם במיאמי ובאותו רגע הפך גם לכלי הטוב ביותר בהתקפה של טאנאהיל היות ואני לא רואה את וואלאס נשאר ככינור שני. הדולפינס גם הוסיפו את ג'ורדן קאמרון שאם יצליח להישאר על המגרש מספיק זמן אמור לתרום לא מעט, כתחליף לקליי שקשה לי להאמין שישוו עליו את ההצעות.

    הסטילרס דפקו שני מובים חיוביים באותו יום! ואפילו החתימו שחקן חופשי!! ואפילו אחד שמתאים כמו כפפה. דיאנג'לו יהיה גיבוי מושלם ללביאווווו. החוזה של ביג בן היה על הפרק מספיק זמן.. טוב שגם זה מאחורינו

    בפינת המה הם עושים לעזאזל על שם צ'יפ קלי... צ'יפ קלי!! אוקיי החתימו את החבר דמארקו. טוב יותר או פחות הוא מגיע למלא את אותו התפקיד שמקוי מילא. זה אומר קומיטי עם ספרולס וגם עם פולק שהם זרקו עליו את הריסטריקטד.. עד כאן הכל בסדר. אז מה אתה רץ ומחתים גם את מאת'יוז?! הוא לא הבין שהוא רק אמור להראות את הפוקר פייס שלו לסוכן של דמארקו ולא באמת להוציא את העניין לפועל אם הבלוף מצליח?

    מה עוד? ג'ף פישר ממשיך לבנות קבוצה שמכוונת לניצחונות של 5-0. ניק פיירלי עם מוטיבציה הוא מוטציה
     
  4. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    הגיע הזמן לחזור אחרי הטירוף של הימים האחרונים, לא?

    נתחיל מהיריבה הכי גדולה שלנו - האיגלס. דמארקו, מאת'יוס, טרייד על בראדפורד, קיקו אלונסו, מקסוול (60 מיליון? טירוף) ות'ורמונד. קבוצה כמעט שונה לחלוטין ממה שראינו בשנה שעברה. אני חושב ומקווה שזה ייפול. זכור לי שלפני משהו כמו חמש שנים פילי פשוט השתגעה בFA וכולם חשבו שהיא תכבוש את הליגה - והפרויקט כשל. זאת לא הדרך לבנות קבוצה. מאריוטה באמת נראה מתאים כמו כפפה אבל לא חושב שהוא יגיע - במיוחד אחרי הטרייד על בראדפורד, שכזכור פילי הוסיפה לו עוד שתי בחירות דראפט. מה גם שהבחירה הראשונה שלהם היא במקום ה-20. גבוה מידי בשביל טרייד אפ לטופ 5. הם יצטרכו לזיין את כל העתיד שלהם וזה לא חכם. שייקחו רסיבר וירוצו עם בראדפורד בתקווה שלא ייפצע. אני קצת לא מבין את מאת'יוס - לפי מה שהבנתי הוא חתם סופית רק אחרי שהם סגרו את דמארקו. למה לא ללכת לקבוצה אחרת? בטוח הייתה מישהי שמוכנה לתת לו תפקיד יותר גדול ויותר כסף מ-12 ל-3 שנים.

    הראמס מפחידים. לפחות הפראנט 7. פאקינג 5 בחירות טופ 15 בדי-ליין. אבל הם צריכים עוד חתיכות.

    באמת לא מבין את הארווין, אבל מצד שני לבילס יש skill players עם המון skill עכשיו - הוא, ווטקינס ומק'קוי. לא חושב שהם היו במצב כזה טוב אי פעם. המלכוד הוא שמי שימסור להם זה מנואל או קאסל.

    לבסוף - הג'איינטס. עשינו כמה החתמות יפות ושקטות, אבל חייבים למלא עוד כמה עמדות לפני הדראפט. אני מקווה שהקבוצה לא מתכננת לתת ל-JPP לשחק כל השנה עם ה-15 מיליון שהוא תופס לנו בקאפ ועובדים איתו כבר עכשיו על חוזה חדש שייתן לנו מרחב פעולה. עוד 5 מיליון בקאפ ואנחנו מסודרים. הרבה אומרים שג'רי ריס חם מאוד על אמארי קופר ואומרים שהוא הלך לפרו דיי של אלאבמה ואהב מה שהוא ראה. אני לא כל כך מבין את זה כי מבחינת RB'S ורסיברים אנחנו במצב מעולה, אבל קשה שלא לבטוח בריס. בכל מקרה הדבר שהכי לחוץ עכשיו זה סייפטי או שלא תהיה ברירה ונצטרך לעשות ריץ' על לנדון קולינס עם התשיעית אוברול - קנדריק לואיס, רון פארקר והשניים שהיו אצלינו בשנה שעברה כולם חופשיים וחייבים להביא לפחות אחד מהם, כי כרגע אין לנו שחקן אחד בעמדה שפתח במשחק NFL. חייבים גם DT (איך פספסנו את טרנס נייטון כוסאוחתוק? נראה לי שזו עמדה שנמלא בדראפט כי לא נשאר עוד הרבה אופציות בפרי אייג'נסי) וגם מותר לי לפנטז על גרג הארדי בציוות עם JPP, למרות שקשה לי לראות את המועדון נותן לו הזדמנות.

    נקווה לטוב.
     
  5. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אליאור, אתה מרוצה מהרכש עד עכשיו בהתאם לתקרה ולמגבלות(13 מיליון לתומאס)?
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    סטיבי ג'ונסון חתם בניו-אינגלנד. אני לא עד כדי כך מכיר אותו (הוא לא בלט במיוחד בניינרס) אז בדקתי את ההיסטוריה שלו ואני רואה שהוא העמיד מספרים טובים בבאפלו 3 עונות רצופות בין 2010 ל-2012. מה קרה בעונה האחרונה שלו שם?

    בולטימור עשו טובה והחתימו מישהו מה שאומר ש-31 קבוצות החתימו לפחות שחקן חדש אחד בפרי אייג'נסי. מעניין באמת מי היחידה שלא הוסיפה אפילו שחקן אחד :rolleyes:

    לא שאני מתלונן - קשה מאוד לשמור על כל הכוכבים האלה שאתה שולף מהדראפט שנה אחר שנה אם אתה מבזבז כסף על שחקנים חופשיים. אני חושב ש-TT תותח, בניגוד להוא שמבקר פה פעם בשנה כדי להקיא על TT, מקארתי וקייפרס למרות שהוא לא יודע להבדיל אפילו בין כושי עם ראסטות לבין יהודי ששוקל לעשות עלייה.
     
  7. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    איפה ראית שסטיבי חתם ? הוא רק מגיע לביקור ביום שני
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לא ראיתי. יש כל-כך הרבה ידיעות על חתימות ואיכשהו הידיעות עליו נתפסו לי בראש בתור חתימה.

    ועדיין - מה קרה לבחור?
     
  9. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    כשהבילס הביאו את ווטקינס הם העבירו את ג'ונסון לניינרס תמורת בחירת דראפט מותנית.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    השיטה ההתקפית של בפאלו בין 2010 ל-2012 הייתה של צ'אן גיילי (כיום הוא ה-OC של הג'טס שגם היא אופציה לסטיבי אם כי זה כנראה יהיה ראש בראש בין סן דייגו לפאטריוטס) שבנויה על יסודות ה-spread ומביאה הרבה ריווח ששחקנים עם סקיל סט כמו של סטיבי מתבלטים בה. חוץ מזה, ה-QB בשנים האלו היה ראיין פיצפאטריק ששיחק תחתיו את הפוטבול הכי טוב בקריירה שלו. ב-2012 הם היו עם 5 ניצחונות אחרי 6 שבועות ומרוב אטרף נתנו לו הארכת חוזה של פרנצ'ייז QB אבל תוך זמן קצר מאוד הגלגלים שלו נפלו, וב-2013 אחרי הבחירה ב-EJ מנואל ההתקפה מן הסתם עברה להיות הרבה יותר קונסרבטיבית (מפה חלה הירידה הדראסטית במספרים של סטיבי, מה גם שהוא נפצע בעונה הזאת והחמיץ 4 משחקים). הקטע איתו הוא שאין לו מהירות יוצאת מן הכלל, הוא לא פיזי מדי, לא פריק אתלטי אבל רץ ראוטים אדיר ויודע להשתחרר מ-Press coverage בצורה פנומנלית. בשיאו הוא היה טופ 3 בליגה באספקט הזה והיה בין הרסיברים הבודדים שתמיד גרמו לריבאס להיראות אנושי. היכולת הזו הייתה אמורה להפוך אותו למושלם בהתקפה של הניינרס תחת קאפרניק שלא מסוגל לעבור through his progressions בצורה ראויה ותיאורטית היה אמור להינות מסטיבי שתמיד פנוי בשנייה-שתי שניות הראשונות של המהלך אבל זה לא בדיוק קרה גם בגלל שסטיבי לדעתי איבד קצת צעד וגם בגלל שקאפ לא היה מספיק חד.

    באופן כללי אני לא כזה מתלהב מחיבור פוטנציאלי שלו עם הפאטס, זה לא איזה גיים צ'יינג'ר עם סקיל סט רחב ומגוון סטייל פרסי, פריק אתלטי כמו אנדרה/ דוויין בואו או deep threat עם מהירות מפחידה. אנשים עושים מזה סיפור כי הם רגילים לעשות סיפור מכל החתמה של הפאטס שחייבת להיות גאונית ואדירה ופורצת דרך אבל יש לי תחושה שהם די איחרו את הרכבת ב-free agency הזה (אני אישית השתנתי ממחשבה על פרסי בהתקפה שלהם) ואלא אם הם מתכוונים לשים את היד על גרג הארדי שהוא הג'יים צ'יינג'ר היחיד שנשאר פנוי - לא באמת יכולים לעשות שום החתמה משמעותית יותר אלא יותר בכיווני סותמי חורים/שחקני רוטציה.

    הרבה יותר קריטי מבחינתם להחתים מחליף לוורין ואחרי בוש, הלו וספילר האופציות הכי טובות בשוק נכון להיום הם פייר תומאס (בעיקר), נושון מורנו (הפאטס גיששו איתו לפני שנה ונבהלו ממצב הקרסול), ג'קוויז רודג'רס ואחמד ברדשואו. אני לא אתפלא אם אחד מהם יגיע.

    * אגב, החתימה של פרסי בבפאלו לא צריכה להפתיע אף אחד - הם הציעו לו 6M לעונה. אף קבוצה לא הייתה זורקת על שחקן שהצליח לריב עם טיפוס כמו ראסל ווילסון ולעשות פיגועים בלוקר רום מאוחד כמו של סיאטל אפילו חצי מזה. במיוחד לא ניו אינגלנד שבדרך כלל נותנת לשחקנים כאלה חוזים נמוכים מאוד שמפוצצים בהגנות ו-incentives שבמקרה הטוב (שזה אומר כעיקרון זכייה בסופרבול) ימקסמו אותו למה שקבוצה כמו בפאלו הסכימה לתת.

    האמת היא שלא ממש, על הנייר ירדנו ברמה בכל אחת מהעמדות, וכאמור לא הייתה לי בעיה עם זה אם אלו היו אילוצים כלכליים אבל בסכומים שנייטון ומור חתמו בוושינגטון ויוסטון די ברור שאלוויי יכל להשאיר אותם ועדיין בחר שלא לעשות את זה (אם כי יש דיווח שהוא ומקינזי מאוקלנד הציעו לנייטון בסביבות 4M-5M על חוזה רב שנתי והוא סירב כי הוא חי בסרט שהוא שווה יותר ואחרי שהוא המשיך בביקורים וקלט שזה לא המצב the ship has already sailed אבל מי יודע כמה זה נכון). אבל האמת היא שהדעה שלי לא צריכה להיות רלוונטית ובשורה התחתונה אין לי עם זה בעיה (לכן לא התלוננתי פה יותר מדי) כי אני חושב שאין קבוצה שהוכיחה ב-3 שנים האחרונות עד כמה להימצאות של כישרון בסגל אין באמת חשיבות כל עוד האימון הוא מחפיר וכל עוד לא איבדנו באוף סיזן איזה גיים צ'יינג'ר שהוכיח מול top opponents שהוא איזה שוס (אפילו להפך, כולם הסריחו במעמדים האלה, בעצם חוץ מנייטון אבל החשיבות שלו כשחקן שמשחק חצי מהמהלכים היא לא קריטית כמו של RG או TE שהוא הכלי ההתקפי השני הכי חשוב שלך בקבוצה) זה בסופו של דבר נסבל ואני סומך על אלוויי.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אאוץ' סן-פרנסיסקו. יש דבר יותר מבאס מלהיות אוהד ניינר כרגע? מילא פטריק וויליס פורש יש כי בורלנד שיחליף אותו. אבל גם בורלנד פורש?! זה דבר אחד כשהגווארדיה הישנה פורשת/נעלמת, אבל כשהכישרונות הצעירים הכי טובים שאמורים להחליף את הגווארדיה הישנה נמחקים? חתיכת דבר מבאס.

    יש מצב סביר שהניינרס הקבוצה הכי חלשה ב-NFC מערב. רק מרץ והכל, אבל הכיוון שכל המועדון הזה הולך אליו רע רע רע.
     
  12. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    מי מבחינתכם, אחרי שפחות או יותר נגמר שוק ההחתמות ומתחילה הישורת האחרונה לקראת הדראפט, יהיה השחקן שתרצו לראות נבחר על ידי הקבוצה שלכם?
     
  13. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אני (ג'איינטס) אשמח לראות את מלקום בראון או דני שלטון בבחירה התשיעית. רוב המוקים אומרים שברנדון שרף צריך לסיים אצלנו וזה לא כזה רע אני מניח, אבל הבעיה שלנו בעונה החולפת הייתה הגנה בעיקר. לשים מישהו כמו אחד מהשניים שאמרתי ליד האנקינס הנהדר סותם חור רציני לכמה שנים הקרובות. ונותן לנו d-line מעולה. הרבה ספקולציות גם על אמארי קופר - אבל לדעתי הוא ייבחר באחת משמונה הבחירות הראשונות.

    עוד אופציה לא רעה בשבילנו היא לעשות טרייד דאון לא דרמטי מידי ואולי לבחור את לנדון קולינס באמצע הסיבוב הראשון, ובכך לסתום את החור הכי גדול שלנו על המגרש.

    יהיה מטורף. 27 יום מעולם לא נראו כל כך הרבה.
     
  14. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אני (ברונקוס) הולך על קורנר, כי בקצב הזה אקיב טאליב הולך לחטוף עונש כי הוא עוד פעם מסתבך..

    Aqib Talib under investigation for assault, per report - Mile High Report

    וברצינות, אני הייתי רוצה שייפול לדנבר איזה תאקל טוב כי היה חסר לקבוצה שנה שעברה תאקל ימני, אח"כ אני מאמין שהתאקל שייבחר יזוז שמאלה. אבל אם אלווי יצליח לגנוב תאקל איכותי, שיסגור את החור בימין ובעתיד יוכל לעבור לשמאל אני אשמח. אני דיי אהבתי מהמעט שראיתי את פלווארס ממיאמי, נראה לי לפחות גם כשחקן מאוד איכותי במשחק הריצה.

    NT איכותי אם ייפול יהיה גם כן טוב, מאלקום בראון אם נקבל איכשהו מזל יהיה מצויין, על שלטון אין מה לחלום בכלל.

    לפי מה שהבנתי גרגורי הולך לאמצע-סוף הסיבוב הראשון כי הוא נכשל בבדיקת סמים, על פניו אין לי מה להלין על הפאס ראשרים של הברונקוס אבל וור כבר בן 33 ומילר מסיים חוזה שנה הבאה. יהיה נחמד לקבל פאס ראשר שהיה מדורג לפני כן בעשייריה הראשונה במחזור דיי איכותי בעמדה הזאת.

    תכ'לס חוץ מהקו התקפה וה-NT הקבוצה דיי מכוסה, ככה שאם יפול שחקן איכותי מהעמדות הללו בסיבוב הראשון אני אשמח מאוד, בשאר העמדות יהיה נחמד להתחזק.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מישהו יודע משהו על מאריוטה? הייתכן ונעשה טרייד על קאטלר?