באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    חאבי מארטינז חזר להתאמן עם כדור,טיאגו גם חזר בשבוע שעבר. יקח להם קצת זמן אבל לפי איך שזה נראה כבר מתחילת אפריל שניהם יהיו לרשותו של פפ.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    וגם רובן וריברי החלימו מהפציעות שלהם
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אמנם לליגת האלופות חוקים משלה, וכפי שאמר וונגר "אסור להשתמש במילה "קל" במפעל הזה" אבל קבלנו הגרלה בהחלט עבירה בדמות פורטו ואין תירוצים. אצל פורטו, כמו אצל שאר הפורטוגזיות, קיים פער גדול בין משחקי הבית לחוץ. אפילו שהיא כמה דרגות מעל באזל ופירקה אותה 0:4 בדרגאו הרי שבמשחק החוץ היתה בפיגור עד הדקה ה-79 וסיימה ב-1:1. חייבים תוצאה טובה בדרגאו ואז נסיים העניין במינכן. וכמו ברבע הגמר בשנת 2000, תמיד טוב לנקום בפורטו על ההפסד בגמר האלופות ב-1987 בוינה...:)
     
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    שוב גלדבאך עושה לנו בית ספר לכדורגל בפעם המי יודע כמה.היא הייתה נראית מאומנת בכמה רמות מעלינו היום ואפילו לא היינו קרובים לשער במשך 90 דקות בבית.
    הבעיה הגדולה היא כמובן שבלי רובן וריברי אין בסגל שחקן שיכול לשנות משהו ולהוביל את הקבוצה אחריו.אז אני מקווה שהפציעה של רובן לא חמורה מידי ושריברי לא יפצע יותר העונה כי מה לעשות העונה שלנו תלויה בשניים האלו.
    ברננט ממשיך בכושר הלא טוב שלו,מולר לא מצליח להשתלט על כדור ונוייר מקבל שני גולים של ילדים.אז מה אפשר לעשות עם זה?

    עוד בעיה שיש לנו זה בעומק ההתקפי.לבה לא הצליח להיכנס לעניינים העונה ואין לו מחליף כי פיזה פצוע.יש לנו במקרה הטוב שחקן התקפה אחד בספסל וכל השאר קשרים ומגנים.היום החילופים ההתקפיים היו רודה ולאם וזה אומר הכל על כמה שהספסל שלנו מוגבל מבחינה התקפית.מה שאומר שנהיה חייבים לרכוש שחקן כנף וחלוץ.שחקן כנף חובה!
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ב47 המפגשים האחרונים בין באיירן לגלאדבך במינכן זה הנצחון השלישי בלבד של גלאדבך, שניים מהם תחת המאמן הנוכחי שלהם, שיודע לעמוד מולנו וגם בסיבוב הראשון עשה לנו המוות בבורוסיה-פארק. קשה מול קבוצה טקטית מעולה כזו בלי רובן וריברי-יש לנו תלות בהם. משחק לא טוב של נוייר (למרות שלקח גול בטוח שיכל לעשות 0:3), יכול לקרות. זומר מן הצד השני לקח איזה שני גולים בטוחים. לפחות וולפסבורג שמטה נקודות אז הרבה נזק לא נגרם. מקווה שהפציעה של רובן לא רצינית.
     
  7. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    השמועות הן על כמה שבועות בחוץ ככה שזה בטח לא מעודד.
     
  8. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    ברור שוולפסבורג מאבדים נקודות, הם לא בנויים לנצח בקצב כזה כמו שלנו. לנוייר הכל נסלח, גם לו מותר למעוד, העיקר שבמשחקי ליגה זה יקרה ולא ברגעים יותר גורליים. ערב שקט גם להתקפה בגלל החיסורים וזה נורמלי, כל הכבוד לגלאדבך על ציפוף ברמה גבוהה.
     
  9. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מה שכן פפ יצטרך למצוא את הפיתרון נגד הגנות מצופפות שאין לנו את רובן וריברי על המגרש.במשחק נגד גלדבאך היינו נראים כל כך חסרי אונים ולא רק שלא סיכנו יותר מידי אלא שלא היינו קרובים לסכן את גלדבאך.מולר וגצה לא באותה הרמה של רובן וריברי והם גם שחקנים מאוד שונים,בעיקר מולר שמתקשה מאוד מול הצפיפות הזאת.
    אולי צריך טקטיקה שונה או לעבור לשחק 4-3-3 במקרה כזה כי השיטה לא עובדת שאין שחקני אגף טובים.

    הבעיה הגדולה הייתה שלא היה לפפ אופציות מהספסל.החילופים ההתקפיים שלו היו רודה ולאם ולא היה אף שחקן התקפי שיכול להיכנס מהספסל ולעשות שינוי.לדעתי כמו שרשמתי נצטרך שחקן קו וחלוץ מחליף בקיץ(מה גם שעל לבה קשה לסמוך בכל משחק).
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הבעיה הייתה שלמגינים לא הצטרף אף אחד. רפינייה היה בודד מצד אחד וברנאט היה בודד מצד שני אז כל מה שהם עשו היה לא אפקטיבי.
    אין חובה ברובן או ריברי בשביל זה צריך שמישהו יצטרף אליהם על הקו.
    מעבר לזה. הגענו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק אם לא שתי טעויות קשות מאוד של נוייר.
     
  11. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    נחמד מאוד לראות שתיאגו חזר לסגל.
    אני מקווה שאני לא היחיד שחושב שבמידה והוא היה נשאר כשיר כולם כבר היו מכירים בו כקשר המרכזי הטוב בעולם? לא הייתי מודע לכישרון שלו בברצלונה, כנראה שגם הם לא מספיק היו מודעים אליו, אבל בבאיירן הוא הפך לאחד השחקנים שאני הכי נהנה לראות. הלוואי שיחזור לזה במהרה.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  12. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    לא בטוח, אבל שני הקשרים המרכזיים שקפצו לי לראש משחקים איתו בקבוצה (אלונסו, שווייני). הכל בסדר בבאיירן מינכן...
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נכון מאוד, אבל צ'אבי אלונסו כבר בן 33. על חוכמת המשחק שלו אין עוררין והוא יכול למשוך עוד שנתיים(אני לא בטוח שהוא רוצה לשחק מעבר, אני משער שהוא מסוג השחקנים שרוצים לתלות את הנעליים כשהוא בשיא, לא באיחור של כמה שנים, מה גם שדובר בזמנו על אפשרות שיסיים את הקריירה בריאל סוסיאדד). ברור שטיאגו הוא העתיד של באיירן מינכן. במקרה של אלונסו באיירן ניצלה את הסיטואציה ועשתה מהלך ענק.

    - מולר וגצה הם לא בדיוק שחקני ספסל, אבל כל קבוצה בעולם תתקשה בלי שני השחקנים הכי טובים שלה - ורובן(בעיקר) וריברי הם עדיין כאלה. נניח שגצה שחקן ספסל בקונוטצייה מסיומת (כבר איבדתי את גוארדיולה מבחינת ההרכבים והשיטות) - אז בברצלונה המחליף ההתקפי הראשון הוא פדרו, ראו את ההבדלים. אגב, יכול להיות שאני זורק כאן איזו 'פצצה' ובורח, אבל התחושה שלי היא שנוייר כבר זמן מה בכושר לא טוב. הוא נהנה מאוד לשחק את 'הבלם', 'השוער המודרני', אבל הרבה זמן הוא לא הציג משחק איכותי באמת בין הקורות או הדף בעיטה שהייתי אומר 'רק הוא מסוגל לזה'. ועדיין, אפשר לסמוך עליו במאני-טיים ללא ספק.
     
  14. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    *אלונסו הייתה גניבה של ממש.עצם זה שטוני נמכר בקיץ,ושחקני הקישור שלנו היו בחוץ לכל העונה(שוויני רק לחצי עונה) אז אלונסו הוא זה שהחזיק לנו את הקישור השנה.בסיבוב השני אמנם יש לו ירידה חדה ביכולת אבל זה כבר רכש חשוב מאוד לקבוצה.פפ הוא גם לא אחד שאוהב לסמוך על צעירים בעיקר בגלל הלחץ הגדול שיש עליו ככה שאלונסו הוא גם שחקן עם ניסיון וגם עם מנהיג על המגרש מה שחסר לנו במרכז השדה.

    *עם טיאגו נראה מה יהיה.שהוא היה כשיר אין ספק שהוא היה שחקן טוב מאוד,עוד יותר אין ספק שפפ מחזיק ממנו ויפתח איתו בהרכב בקרוב.

    *לא רואה ירידה אצל נוייר.למעשה המשחק החלש היחיד שלו לאחרונה זה היה נגד גלדבאך בבית.חוץ מזה הוא היה מעולה כל התקופה האחרונה.

    *אני תמיד אוהב להגזים שזה נוגע לשחקני באיירן אבל באמת שקשה לי לחשוב על איזשהו בלם בעולם שמתקרב לבואטנג ביכולת שלו.אישית אני לא חושב שיצא לי לראות בלם טוב ממנו לובש את מדי באיירן.כנ"ל לגבי נוייר.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דויד אלאבה נפצע במשחק הסופר חשוב של נבחרת אוסטריה ויעדר 8 שבועות. גמר את העונה למעשה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.