נבחרת ישראל: אלישע לוי הוא מאמנה החדש של נבחרת ישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    ולמה אתה כ"כ אנטי?
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אם נזכרים בהופעות גדולות של שוערים בנבחרת אז ישר קופץ לי לראש התצוגה של דוידוביץ׳ בר״ג נגד ספרד עד שנפצע, הייתה הרגשה שכל עוד הוא עומד בשער אנחנו לא סופגים ואז אחרי שיצא הגיע ראול וקבע שיוויון שבדיעבד מנע מאיתנו הצלבה בדיוק כמו השער של הרצוג הצורר.

    אוואט היה שוער שעשה קריירה גדולה אפילו פנומנלית יחסית לשחקן ישראלי. לעמוד עשור בשער בליגה הספרדית זה משהו שאף שוער ישראלי לא יעשה. לגבי היכולות שלו אף פעם לא נפלתי מהרגליים, לא בהפועל חיפה, לא במכבי חיפה ולא בנבחרת. לדעתי החוסר המובהק באלטרנטיבות והטיקט שהוא הגיע איתו כשוער בליגה הספרדית העניקו לו בקלות את אפודת השוער הראשון.

    לגבי מרציאנו-הרוש אז הסיפור כאן ברור. אין הבדל גדול ביניהם ביכולת והרוש עוד טעם קבוצה גדולה ולחץ אמיתי ומרציאנו משחק עדיין בקייטנה של ג׳קי באשדוד אבל זה לא פקטור בדיוק כמו במקרה אוואט. מה שהכריע ובצדק זה ההופעות בנבחרת, הרוש פישל בענק מול מקסיקו ומרציאנו שקיבל את ההזדמנות בקמפיין הנוכחי היה טוב וצריך להמשיך עד לסיום הקמפיין.
     
  3. השולס עולה Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    366
    לייקים שהתקבלו:
    28
    מין:
    זכר
    ברור שיהיה קשה מאד להוציא 4 במשחקים שאחרי היום אבל הפסד לא סוגר שום דבר. ניצחון?80אחוז עלינו
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא חושב בכלל על המשחק נגד בלגיה, קודם כל ווילס. מגיע היום למשחק, השגתי כרטיס ברגע האחרון די במזל ובמחיר רגיל. אני מאמין בנבחרת. רוצה מאוד לנצח, אבל נקודה לא באמת תהיה אסון. אני חושש בעיקר משני דברים: קודם כל חוסר האחריות של אוראל דגני. הוא פיזי מאוד ומהיר ביחס לשחקן הישראלי. אבל הוא גם מרבה לטעות. ודבר שני - הגישה, אופוריית הניצחון ובלה בלה בלה. מה גם שלא נקלענו לפיגור בינתיים.

    גארת' בייל לא צריך יותר ממצב אחד כדי לכבוש, אני בטוח שהערב נראה אותו הרבה יותר משוחרר מאשר בריאל מדריד. הוא גם השחקן הבולט והוא יקבל הרבה כדורים. בייל מסוכן מאוד גם במצבים הנייחים, בין אם במשחק הראש ובין אם בבעיטות החופשיות.

    ובצד שלנו, ערן זהבי הוא תמיד שחקן המפתח והפעם מצטרף אליו ליאור רפאלוב שפשוט עושה עונה יוצאת מן הכלל במדי ברוז', מגיע לו שאפו ענק. אבל צריך לזכור שלוקח זמן להביא לידי ביטוי את הכושר הטוב שלך בקבוצה לנבחרת. זהבי רק אחרי 20 משחקים התחיל לעשות את זה למשל. עומר דמארי בכושר מעט מדאיג אבל יהיה בסדר בקשר אליו. קראתי כל מיני פרשנויות, גם של שליימה, שאולי עדיף לשחק עם שני חלוצים כדי לנצל את ההגנה האיטית יחסית של הוולשים. ה-4-5-1 בתור התחלה הוא בסדר גמור, וחמד יוכל לתגבר את החוד בעת הצורך. מה גם ששלישיית הקשרים שלנו הם לא ממש שחקני קישור. טב"ח חצי חלוץ וגם זהבי, וכמובן שרפאלוב יודע להצטרף. אני חושב ששוב יש לנו שלישייה מאוד מגוונת, כשרפאלוב הוא על תקן הטכני במקום ורמוט. זהבי זה זהבי, סכנה תמידית על השער וטב"ח מהיר כמו שד. גם למגן המהיר של הוולשים יהיה לא קל איתו. אל-אל ישראל!
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  5. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    הקמפיין האחרון שאוואט הביא נקודות היה גם הקמפיין האחרון שבניון שיחק כמו שחקן מוכשר ולא כמו הפצוע האנגלי אני מדבר על הקמפיין של אברהם גרנט.
    אבל מסכים, דודו אוואט לא הצליח יותר מדיי, וגם דוידוביץ', למעשה הבעיה של הנבחרת תמיד הייתה בעיה של קבוצתיות, נראה שלפחות בתחילת הקמפיין הזה הקבוצתיות היא הכי חשובה והשלם גדול מסך חלקיו.
    אבל אותי מפחיד שאוראל דגני ישחק פשוט מפחיד, מעדיף כבר את משומר בתפקיד..
     
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    שכטר בסגל למשחק , דאבור לא .
    נו באמת..
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    אין מה לומר, פשוט לדפוק את הראש.
    מונאס בכושר פנטסטי, הכי טוב בקבוצה שלו בפער, כבש שער ענק רק לפני שבוע ומדובר לגביו על מעבר לבונדסליגה בקיץ. הוא צריך להתמודד על מקום בהרכב הנבחרת יחד עם דמארי וחמד, ולא להיות מאחורי שכטר ופאקינג אליניב ברדה, שהוא אולי בחור נהדר, אבל נותן משחק טוב אחת לדיי הרבה זמן כרגע.
    אגב, חובה לעלות עם שלושה שוערים בסגל למשחק עצמו? כי אחרת זה בכלל הזוי.

    @Raulito, יוצא לי להתייחס הרבה פעמים לזה שלטעמי ולדעת רבים, אין לכמות החלוצים השפעה כזו משמעותית על האינטנסיביות ההתקפית והלחץ על היריבה, כקונטרה לטענות שאתה מעלה. גם כאן אני חושב שזה המצב. דמארי לא בכושר מי יודע מה ולנבחרת יש שלושה סופרסטארים בקישור ששניים מהם הם שחקני התקפה לכל דבר - ליאור רפאלוב, ביברס נאתכו וערן זהבי. בהתחשב בכושר של טב"ח אני הייתי פותח עם הראשון והאחרון בכנפיים (עם חילופי מיקום קבועים ובלי חשיבות מרובה לעמדת המוצא), כשנאתכו ממוקם במשולש במרכז המגרש כשביטון קצת מאחוריו וייני מאחורי שניהם, וחמד בחוד. ככה יוצרים דומיננטיות, ועם התנועה הפנטסטית של רפאלוב וזהבי והדיוק המדהים של ביברס במסירה, זה יכול להיות נשק משובח להפליא בהתקפה.
    עוד שחקן שהייתי לוקח בחשבון כמחליף בהתקפה הוא בן שהר. הוא קצת חומק מתחת לרדאר, אבל מעמדת הקיצוני השמאלי הוא נותן עונה לא רעה בהולנד ועדיף לטעמי על טב"ח. אם גוטמן ירצה לעשות חילוף ולא לוותר על חמד הייתי מכניס אותו ולא את דמארי או טב"ח. לא דמארי כי זה יצור בעיה מסוימת בשינוי המערך היות והוא חייב מבחינתי לשחק במרכז (לדעתי זה יבוא על חשבון ייני/ביטון ויוריד את נאתכו להיות קשר אחורי ויפגע בו), ולא טב"ח כי הוא פשוט לא טוב כרגע.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  8. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    מסכים לחלוטין.
    אגב הפחד שלי הוא מאוראל דגני.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    קשר שמאלי מגזים, אבל הנה מה שאני חושב:
    בניון אולי היה שחקן גדול מזהבי, אוואט אולי היה שוער ענק, אבל (הכן עצמך לקלישאה חבוטה) בכדורגל משחקת קבוצה. בניון התחיל כילד זין והמשיך כפרימדונה במסווה של סינדרלה, ואוואט גם הוא טיפוס בעייתי לא פחות. תוסיף את זה לבן חיים, ויש לך חרא של חומר אנושי בחדר ההלבשה.
    זהבי שהזכרת, ורפאלוב, ונאתכו, וחמד, ודמארי, וייני, וטיבי, וברדה אם הולכים אחורה - אלה הטיפוסים שאתה רוצה כחלק מקבוצה. הם הרבה יותר בריאים לנבחרת. הנבחרת הנוכחית הרבה יותר בריאה מנבחרות קודמות, ואפילו הפרימדונות של הסגל (נגד טב"ח ובוזגלו) הם אפילו לא חצי מבניון ואוואט.
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    גם אני חושש ממנו. לא יודע לגבי דסה מבחינה הגנתית, אבל אולי אפשר לשקול אופציה של כיאל בקישור האחורי וייני כמגן ימני.
     
    oranfu ו-Love Is Red אוהבים את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,236
    לייקים שהתקבלו:
    25,763
    מין:
    זכר
    חחח בניון השחקן הכי גדול שהצמיח הכדורגל שלנו. קצת כבוד.
    איזה פרימדונה. ההיפך הוא עבד קשה מאוד ולא נרתע מקשיים, מהם זהבי הראשון להרתע.
    בניון היה ילד זין עד גיל 20, שזה בסדר, השאלה אם שחקן מתבגר ומתקדם או לא.
    ברצינות אם בניון היה נשאר בארץ הוא היה שובר את כל השיאים שאפשר להעלות על הדעת.

    זהבי לא מתקרב ולא יתקרב לקרסוליים של בניון בחיים. בעצם גם רפאלוב היום שחקן הרבה יותר גדול מזהבי.
    זה שיש תלכיד טוב בנבחרת מאשר קמפיינים קודמים, אולי, בעיקר זה שגוטמן התחיל להציב את השחקנים הנכונים בעמדות הנכונות, לפחות ברוב העמדות ויש שיטה שמתאימה לסגל.
     
    שי ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    במיוחד נגד בלגיה, נגד בלגיה כיאל חייב לפתוח לצד ביטון, ביבראס מעליהם, זהבי ורפאלוב בצדדים וחמד/דמארי בחוד.
    נגד ווילס הייתי עולה דווקא עם דסה.
     
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    בניון סירב לחילוף בנבחרת כקפטן ועשה הצגות. שחקן גדול, כנראה הכי גדול שהיה לנו, חומר אנושי מעפן. פרימדונה היה וישאר.
    ואני לא יודע איך קבעת שהוא היה שובר כל שיא אפשרי, זה ממש לא בטוח, ולא הופך אותו לשחקן פחות גדול, אגב.

    אני לא מבין את ההקטנה הזו של זהבי, באמת. אני יכול להשתגע מאנשים שנכנסים בו על זה שהוא "ראש לשועלים" ולא הולך לאירופה, ובמקביל מתלוננים על הרמה של הליגה.
    הוא שחקן ענק, ואם ימשיך ברמה הנוכחית, גם אם ישאר בארץ עד סוף הקריירה, יחשב מבחינתי לאחד הישראלים הגדולים ביותר שראיתי ולבטח אחד הגדולים ששיחקו במכבי אם לא הגדול שבהם.
    וכן, גם רפאלוב ענק, והם שניהם דוגמות ללייט-בלומרז.
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    ובצדק, אבל אין אלטרנטיבה. דסה אולי נמרץ ועושה קולות של מגן פוטנציאלי, אבל השיקול בבחירה של גוטמן ללכת על דגני היא על המהירות והפיזיות. דגני במכבי חיפה משחק בלם ואין משחק שהוא לא מחלק מתנות ליריבה, נקווה שהערב הוא יחרוג מהמנהג הזה.

    בסה"כ יש לי תחושה די טובה לקראת המשחק ואני מאמין שאפשר לנצח.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ציטטת את התגובה שלי אבל אנחנו פחות או יותר מסכימים. שלישיית הקשרים ההתקפית שלנו מאוד דומה לחלוצים, בכל-מקרה הם מצטרפים קדימה כל הזמן. את בן-סהר אני לא ממש אוהב, הוא בכושר טוב בהולנד - אז מה. מבחינתי תומר חמד הוא החילוף הראשון. בן-סהר יותר אתלט מאשר שחקן כדורגל. הוא מאוד מהיר וזהו.

    בניון שחקן גדול יותר מזהבי, אין שאלה בכלל. גם ברקוביץ' ורביבו, אבל מהדור האחרון של השחקנים - כמה שחקנים יותר גדולים ממנו כבר? ולא הייתי ממהר לבטל את כל מה שעשה בליגת העל. גם אם הליגה הזו חלשה, 30 גולים בעונה לקשר זה משהו מטורף. הוא כובש המון שערי ניצחון, שחקני ההגנה משקשקים ממנו. ובאירופה זהבי לא היה שוס אבל גם לא 'שחקן ביצים'. היה צריך 40 שניות כדי לקחת כדור ולתת בעיטה לחיבור באחד המשחקים בפאלרמו. עם סוזה כמאמן, זהבי בלט לטובה גם בעונה האירופית. לא יודע להגיד לך לגבי זהבי או רפאלוב, כמה שליאור הפך העונה למלך בלגיה.

    אגב, טל בן-חיים הוא חרא של 'חומר אנושי' אבל גם מודל לחיקוי בכל הקשור לעבודה קשה, ואני לא מדבר רק על סמך התוכנית ההיא של עמנואל רוזן בערוץ 10. הוא, בן-חיים לא היה מוכשר גדול. כשגרשון גידל כרס לקראת סוף התקופה שלו בהפועל - טל בן חיים היה בפריימרליג ונגע בחוזה בצ'לסי. גם דודו אוואט תמיד עבד קשה. הגיע לסנטאנדר בפוקס ומשם עשה יופי של קריירה.

    חבל שלנבחרת אגב אין קשר אחורי באמת פיזי, מישהו שיכול להתמודד ברמות הגבוהות. אביחי ידין זה לא זה, כבר מזמן, אלברמן תמיד בלט בחוכמת המשחק שלו ולא בנתונים האלה והוא כבר לא ילד. כיאל? 'רציתם כיאל, רציתם כיאל, אל תתפלאו שאין מונדיאל'. סתם, אני צוחק.
     
    orimor2212 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.