מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מעדיף את מקל על אוחיון, אבל זה מצב שלא מעניין אותי. הייתי מאוד רוצה לראות את השניים ביחד עם פארגו מרכיבים קו אחורי. בכל מקרה, זה באמת לא רלוונטי יותר מדי עד שלא מביאים קלע יציב מבחוץ לעמדות מס׳ 2-3 ליד השחקנים האלה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    לא נראה לי שהבנת.
    דיברתי על זה אם מקל לא היה יכול להיות יותר לעיל לקבוצה על פני פארגו.
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,804
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    לא ראיתי הרבה מהמשחק בברצלונה, אבל לי יש הרגשה שבקיץ השם מקל שוב יעלה לכותרות. עידן, הרשה לי הפעם לחלוק איתך (רגע היסטורי?) בעיניי מה שחסר היום לקבוצה זה מנהיג. טירייס רייס לקח את מכבי ברגעים הכי חשובים בעונה האחרונה. פארגו לא. יוגב אוחיון שחקן טוב, אבל הוא לא שחקן מוביל. מקל אולי לא מתקרב לפארגו ברמת היכולת האישית, אבל הוא בעיניי הרבה יותר רכז מאשר האמריקאי. אני בדיעה שמקל ואוחיון יכולים אחלה לשתף פעולה. מכבי תצטרך אז למצוא קלעי ברמה כדי שבאירופה נוכל לאיים על הגדולות.

    למזלנו פאו הפסידה בזלגיריס כך שהנזק מינמלי. אני מעריך שהקרב על המקומות 3-4 יהיה חם בין מכבי, פאו ואלבה. ריאל וברצלונה יסיימו את הבית הזה במקומות הראשונים.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא יודע עד כמה אנחנו חלוקים, גם אני חושב שמכבי צריכה מנהיג ורכז אמיתי יותר מאשר פארגו. אבל מקל זה תואם אוחיון ואין לנו צורך בשניהם כי אף אחד מהם לא עונה על הבעיה העיקרית של מכבי כיום: קליעה. אם היה לנו שוטר נורמלי, אפשר להסתדר עם אוחיון לבד. יש לו מספיק הבנת משחק, הוא שומר מצויין, ריבאונדר טוב ויופי של ראיית משחק. שים לידו קלע כבלו ותקבל אליפות יורוליג. מקל זה לא מה שאנחנו צריכים, לפחות כל עוד יוגב בקבוצה. אם כבר ישראלי, הייתי רוצה לראות את דגן יבזורי אצלנו, לטעמי יכול לתרום יותר ממקל.
     
  5. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    חייב לומר משהו על גור שלף, מה שהוא עושה בכל העונה הזאת בנושא פארגו-אוחיון זו עילה לתביעה מצדו של פארגו. פרשן כל כך biased לא ראיתי כמוהו, משבח את אוחיון על כל דבר קטן, נכנס בפארגו בכל רבע הזדמנות. לא שאני חושב שפארגו שחקן גדול ולא ראוי לביקורת אבל זה כבר עבר את הגבול מזמן.
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לשלף אין באמת אינטרס לדעתי, אבל מה תגיד על אדלשטיין שמשתדל להחמיא לשחקנים ישראלים מבלי קשר למציאות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אפשר להניח שהוא בקשר טוב מאוד עם אוחיון, הוא ללא ספק לדעתי מנסה לעשות לו יחסי ציבור, גם על חשבונו של פארגו. ולחפש ולמצוא את פארגו זה קלי קלות, וזה משהו שבישראל אוהבים לעשות לשחקנים מהסוג שלו.

    לגבי אדלשטיין, לא שומע אותו מפרשן הרבה אבל בכלל לא ברור לי מה הוא עושה בערוץ הספורט בזמן שהוא מאמן נבחרת. מה הצופה אמור לחשוב כשהוא רואה אותו מפרשן ואת גוטמן מתראיין פעם בשנה ביציע העיתונות?
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ישראל אוהבים לחפש שחקן מהסוג שלו? אני האחרון שאגיד שאין בעיות בתקשורת הספורט הישראלית בפרט והתקשורת בכלל, אבל לא ראיתי ביקורת מוגזמת על פארגו. בסה״כ הוא שחקן שמאוד קל לא להתחבר אליו, והוא לא צריך ״עזרה״ מהתקשורת בשביל כך.
     
  9. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    כן לגמרי אוהבים. שי האוזמן כתב על זה מתישהו העונה ולא יכלתי להסכים איתו יותר. סולומון, רייס, פארגו, ביינום, אצל כולם זה אותו סיפור. פרשני, עיתונאי ואח"כ גם אוהדי הכדורסל פה בזים לשחקנים מהסוג הזה, הדיבור שלהם לגביהם תמיד נשאר אותו דבר- שכונה, זריקות רעות, אי אפשר להשתלט עליו.. ותמיד יהיה להם קשה 'להתחבר אליו' והוא יצטרך לעשות הרבה מאוד עד שהוא יקנה אותם. הם תמיד יעדיפו ויהיה להם קל לחבב את הנגר הלבן, עדיף הישראלי (אוחיון כיום), שכביכול לוקח החלטות יותר אחראיות ואפשר לסמוך עליו, אם כי זה רוב הזמן בגלל שאין לו יכולת וכישרון לעשות דברים אחרים אמיצים יותר, שגם מנצחים משחקים ותארים בסופו של יום. האוזמן כתב ואני מסכים גם פה, שהדרך חשיבה הזאת של אותם אנשים היא משני סיבות- מאיזושהי סיבה הם חושבים שהם יודעים כדורסל יותר טוב, ובעיקר כי הם גם גזענים.

    לגבי המקרה הספציפי של פארגו, כמו שאמרתי קל מאוד לתת ביקורת לפארגו, הוא נותן עונה מאכזבת ואני לא חושב שהוא מהטובים ששיחקו לאחרונה במכבי בעמדה שלו (כשזה מה שציפו ממנו אחרי איבוד רייס), אבל אי השוויון בדיבור עליו ועל אוחיון הוא לא צודק ואפילו מסריח, בתקשורת ומצד אוהדי הכדורסל בארץ. זה בא לידי ביטוי הכי טוב בשידורים של רסקין ושלף או באולפנים השונים בספורט 5, והם כאמור הגוף המרכזי שמסקר ומשדר את מכבי ביורוליג.

    באופן אישי, אני תמיד מתחבר לשחקנים עם ביצים הרבה יותר ממקבלי מחמאות סדרתיים כמו אוחיון. בלי פארגו, אפילו בחוסר היציבות שלו העונה, למכבי אין סיכוי להגיע למשהו. לא שכרגע זה נראה שתגיע למשהו מעבר להצלבה. ואגב, זה לא בגלל פארגו או שחקן אחר, אלא לדעתי בעיקר בגלל שלא הגיעו מחליפים אמיתיים לבלו והיקמן, שהם כאמור - ספקי נקודות עם ביצים. הלכו רייס, היקמן ובלו, הגיע רק פארגו. אלכסנדר אני מקווה יתחיל להשכיח קצת את בלו בעונה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/3/15
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    סתם שאלה.
    משהו רואה כאן סרט שמכבי לא מפסידה הערב? לדעתי זה רק עניין של אם זה ייגמר ב 8-10 או לכיוון ה 15-20
     
  11. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    לא ראיתי בכלל שמישהו דיבר פה על שלל האפשרויות של סיום הטופ 16 (אחרי שפנא ניצחה את ריאל בשבוע שעבר ועשתה בלגן).

    מכבי יכולה לסיים 3 4 ו5. אם ברלין מנצחת את שני המשחקים הנותרים שלה (פנא ומכבי, ניצחה אתמול את בלגרד), ופנא מנצחת שניים משלושה משחקים (ומפסידה לברלין), מכבי בחוץ. כל זה כל עוד מכבי לא מפתיע היום מה שלא יקרה.

    אין לי כוח לפרט לעומק מתי מכבי מסיימת 3 ומתי 4, אבל צריך בכלל לחשוב את מי עדיף לקבל מהבית השני, ומי תסיים שם 1-2-3. כנראה פנר תסיים ראשונה, קבוצה שראיתי אולי פעם אחת העונה אבל אוסף כוכבים משובח עם אוברדוביץ' כמאמן.. נראים רציניים מאוד. השאלה למי שכן ראה אותה אם עדיף להימנע ממנה או ללכת עם המסורת ולפחד הכי הרבה מצסק"א?
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    אין לי ספק שאם בלאט היה מאמן את הקבוצה ממדריד, תואר אלופי אירופה כבר מזמן היה אצל הבלאנקוס.
    לבחור יש חבורה של תותחים, ומדהים איך לאסו פעם אחר פעם בוחר להשתמש רק באחד או שניים מהם. אם הוא נותן לכל החמישה לפתוח ריאל תפרק קבוצות ב 5 דקות. הרבה בזכותו הוא נתן למכבי את הצ'אנס לחזור שוב ושוב. אבל גם כשנותנים צריך שיהיה מי שייקח והיום גם זה לא היה.
     
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    מכבי של בלאט הכתיבה את הקצב במשחקים החשובים, מכבי של גודס היא קבוצה נגררת. זהו ההבדל, במיוחד שהסגל חסר בשביל משחק ריצה מטורף.
    גודס לא שולט בקבוצה, גרשון מאמין במשחק ריצה והגנת אחוזים, ככה אי אפשר להוות יריב לריאל ובארסה בחוץ.
    הקליעה של לנדסברג חסרה ודווקא בגלל זה המשחק היום היה חייב להיות בהליכה.
    ד"א, אלכסנדר זו ה-גניבה של הקיץ אבל חבל שאין פה מאמן שיידע לייעל אותו בצורה מקסימלית.
     
    JohnTerry26, אלעד ו-idans10 אוהבים את זה.
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,804
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    לא ראיתי את המשחק, אבל בסה"כ לא הופתענו משום דבר, נכון?
    תמיד כיף לקרוא את הטורים של אדלשטיין וכבר די ברור עכשיו מה מכבי צריכה לעשות בתום העונה. בשביל אירופה אנחנו צריכים חיזוק. שחקן כמו היינס ישוחרר ומבחינתי אותו גורל יחכה לפארגו. גם בקו הקדמי נצטרך לשנות משהו, אבל כולי תקווה שאלכסנדר יישאר.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כרגע גורל השחקנים הרבה פחות חשוב מגורל המאמן. אם גודס היה עומד על הקווים אשתקד, היינו מקבלים תסריט דומה או אפילו יותר גרוע. כמו שזיו כתב, כרגע הבעיה הגדולה היא שגודס בכלל לא שולט בקבוצה וזה הדבר הכי גרוע שיכול להיות.