לה סקוואדרה אזורה 2014-2016

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏25/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    Chi non nasce in Italia e ha parenti lontani non dovrebbe essere convocato in Nazionale

    "מי שלא נולד באיטליה ויש לו שארי בשר רחוקים לא אמור להיות מוזמן לנבחרת"

    אולי ניקח דוגמה. דייגו קונטנטו למשל, שמשתמשים מסוימים בפורום הזה יגידו שהוא גרמני, כי הוא נולד בבוואריה ושיחק רוב הקריירה בגרמניה. נכון, הוא גדל והתפתח בגרמניה אך אם אני זוכר נכון, לפני כמה שנים הוא דחה הזמנה מצד אחת הנבחרות של גרמניה כי הוא רצה לחכות להזמנה מאיטליה. אין לי דבר נגד ואסקס כמו שלא היה לי דבר נגד קמוראנזי, אבל הארגנטינאי הצעיר לא אמר לא לנבחרת ארגנטינה, אני מניח שהציעו לו להצטרף לנבחרת איטליה והוא חשב על זה הרבה זמן. לא ממש אכפת לי אם משהו נולד באיטליה, אלא הייתי רוצה שיבינו שנבחרת היא לא עוד מועדון, היום שחקן חושב על נבחרת כמו על מועדון וזה מה שעצוב. אתה צודק שדין הנבחרת ודין הקבוצות לא אחד הוא, אבל מנצ'יני שכח את מי הוא מאמן וזה נשמע מגוחך שדווקא הוא אמר מה שאמר.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני לא לוקח צד בוויכוח הזה כי נושא המתאזרחים בכדורגל הנבחרות לא מעניין אותי, בטח שאני לא מוצא את התפיסה של שחקנים את הנבחרת כעוד מועדון כמשהו שלילי (אם כבר, מקווה שזה באמת יהיה ככה מצידם). מהצד גם אני יכול לכתוב בביטחון שברגע שהעסק מצליח פתאום רוב התלונות נעלמות (קאמורנסי, ארגנטינאים בצ'ילה/פאראגוואי לאחרונה ועוד).

    אגב, אצל ואסקס זה לא "שארי בשר רחוקים", אבל כמו שכתבת זה לא שהוא סירב לארגנטינה וחיכה לאיטליה. אני בטוח באותה מידה שאם היה מקבל זימון מנבחרת ארגנטינה הוא בוודאי היה מסכים. משער גם שאם היה זימון במקביל משתי הנבחרות היה בוחר בארגנטינה. כנראה.

    לגבי הביקורת על מנצ'יני כזה שמניף את הדגל בוויכוח הזה אני לא מסכים איתך. אתה כותב בעצמך שהנבחרת היא לא עוד מועדון, אז ביום שמנצ'יני יאמן נבחרת ויביא מתאזרחים הוא יהיה צבוע, עד אז את מי הוא מאמן בקבוצה לא רלוונטי לביקורת שלו על זימונים לנבחרת.
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    יותר מזה, אני מרגיש שהנבחרת נתפסת כעול, לא סתם עוד מועדון ולא סתם דבר שלילי. היום מרקיזיו נפצע וסיים העונה בוודאות, ומלא "אוהדים" של יובנטוס שהאשימו בטוויטר את קונטה ואת האימונים הקשים שהוא מעביר. עובדה שנבחרת אנגליה לא ממש מעניינת את יושבי הפורום האנגלי פה, כמו שהנאציונלה מעניינת רק אותי ועוד כמה צדיקים בודדים.

    אם נפריד את העובדה שמנצ'יני מאמן כלשהי קבוצה, גם עם דעתו אני לא ממש מסכים. יש איטלקים שלא נולדו באיטליה ואם הם ראויים וטובים מספיק כדי לשחק בנבחרת, אז למה לא?
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם בעיני הנבחרות הן עול :)
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    המינוי של קונטה מחריד. פשוט מחריד. הוא לא מאמן.

    מיצינו את הבדיחה הזאת עם אימובילה. מגניב כל הקטע הזה של שחקן סרייה B שנותן עונה גדולה ופורח ומגיע לדורטמונד ולנבחרת אבל מיצינו. הוא לא לרמות האלה.

    אני רוצה גם לראות את בופון פורש. כל פעם שוער עולה במקומו ומשתין במכנסיים מול נבחרות דרג ג'. הצל המנטלי שהוא משאיר על המחליפים שלו גדול מדי. הייתי גם מדלג על סיריגו ופשוט נותן לפרין לשחק לא משנה מה. שיעשה טעויות, שישתפשף, שיתגלח על חשבון המוקדמות האלה. במקום זה הוא צובר אפס ניסיון בזמן שסיריגו מתגלח על חשבוננו למרות שהוא לא באמת הולך להשתפר בעתיד ובכל מקרה בופון עדיין בסביבה כדי להלחיץ אותו ואת פרין. זה לא מצב בריא.

    אין דבר יותר גרוע בעולם הזה מאשר נבחרת איטליה במוקדמות של טורניר גדול. כל פעם אותה זוועה.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  6. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    הוא נותן לרעש שהתקשורת מייצרת (הפציעה של מרקיזיו) יותר מדי מקום. אם תשימו לב, הוא תמיד נשמע עצבני ליד העיתונאים, ותמיד חוזר על המנטרה: "תנו לי לעבוד, תנו לי לעבוד, תנו לי לעבוד". מיסטר, אל תיקח אותם יותר מדי ברצינות ותתרגל לעובדה שאתה המאמן של נבחרת איטליה.

    גם פירלו צריך לפרוש, לא נתקדם ככה לעולם.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @François Steyn בופון לא פרש מהנבחרת? למה סיריגו שיחק אז?
     
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לבפון היה שפעת לפני המשחק.
     
    Don Joan Roman ו-Franco אוהבים את זה.
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אני כותב משדה התעופה של נאפולי בזמן שאני ממתין למטוס שיקח אותי ואת בת זוגי חזרה הביתה (לפריז). בערב המשחק מול בולגריה, צמוד לשעת המשחק, עוד הסתובבתי ברחובות המוזנחים של העיר בנסיון למצוא מקום ראוי לצפות במשחק. הרחובות היו עמוסים באדם, אבל לאף אחד לא היה אכפת. לכל בר שנכנסתי ושאלתי אם הם משדרים את המשחק, נענתי ״איזה משחק?״ לבסוף, מתוך יאוש, הלכתי לתחנת משטרה, במחשבה ששם בוודאי ידעו היכן צפויה להיות התכנסות רועשת ואולי אף בלאגן. שם ענו לי שזה משחק לא חשוב שלא ממש מעניין את התושבים כאן, להבדיל מהמשחקים של נאפולי. בסופו של דבר ראיתי את המשחק בקיוסק, שלושה כסאות פלסטיק, טלוויזיה קטנה שקולה נבלע ברעש מכונות הימורים אלקטרוניות. לפחות בירת הפרוני היתה ממש זולה. את המשחק מול אנגליה כבר ראיתי בדירה בה התגוררתי. ללא רעש המטבעות הנופלות כשהפרוני זולה כפליים.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    קונטה כבר טען לא פעם, שהוא מעדיף את העבודה היומיומית של מאמן קבוצה, על פני המפגשים של 'אחד לפעם' של מאמן נבחרת. לכן, הנהיג דבר חדש - מפגשי אימונים, בכל פעם כשיש הזדמנות כזו. לוח הזמנים הצפוף של הקבוצות, הופך את מפגשי האימונים שלו לדבר נדיר, אך הנה, בכל זאת בין ה-2 ל-4 ליוני זה שוב מתאפשר. קונטה זימן 34 שחקנים (ללא שחקני יובנטוס) למפגש הזה:


    Goalkeepers: Sirigu (Paris Saint Germain), Marchetti (Lazio), Padelli (Torino):

    Defenders: Ranocchia (Inter), Astori (Roma), Acerbi (Sassuolo), Moretti (Torino), Rossettini (Cagliari), Darmian (Torino), De Sciglio (Milan), De Silvestri (Sampdoria), Pasqual (Fiorentina), Criscito (Zenit);

    Midfielders: De Rossi (Roma), Valdifiori (Empoli), Verratti (Paris Saint Germain), Florenzi (Roma), Parolo (Lazio), Bertolacci (Genoa), Giaccherini (Sunderland), Soriano (Sampdoria), Poli (Milan), Bonaventura (Milan);

    Forwards: Candreva (Lazio), Caligiuri (Wolfsburg), Gabbiadini (Napoli), Pellè (Southampton), Immobile (Borussia Dortmund), Zaza (Sassuolo), El Shaarawy (Milan), Sansone (Sassuolo), Vazquez (Palermo), Insigne (Napoli), Paloschi (Chievo)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/15
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    חסרונם של מוטה וד'אמברוזיו די מרגיז אותי (רוגאני, ברארדי ופרין בצעירה) .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/15
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    עם החלוצים הצעירים שיש לאיטליה כבר אפשר לזמן את טוטי וטוני.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    יש לאיטליה את החלוץ הצעיר הכי טוב ביבשת (לפחות מבחינה מספרית), אבל הוא ב-U21.
     
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    זה הסגל שזימן קונטה לקראת המשחק החשוב מול קרואטיה ומשחק הידידות נגד פורטוגל:


    Goalkeepers: Buffon (Juventus), Padelli (Torino), Sirigu (Paris Saint Germain),

    Defenders: Astori (Roma), Barzagli (Juventus), Bonucci (Juventus), Darmian (Torino), De Sciglio (Milan), De Silvestri (Sampdoria), Moretti (Torino), Pasqual (Fiorentina), Ranocchia (Inter);

    Midfielders: Bertolacci (Genoa), De Rossi (Roma), Marchisio (Juventus), Parolo (Lazio), Pirlo (Juventus), Soriano (Sampdoria), Verratti (Paris Saint Germain);

    Forwards: Candreva (Lazio), El Shaarawy (Milan), Gabbiadini (Napoli), Immobile (Borussia Dortmund), Matri (Juventus), Pellè (Southampton), Sansone (Sassuolo), Vazquez (Palermo), Zaza (Sassuolo)
     
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    זאזא וברצאלי מחוץ לסגל עקב פציעות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.