רגע לפניי הגראנד פינאלה - סיכום העונה הסדירה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י EO11, ‏17/3/15.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    http://msc.wcdn.co.il/w/w-635/1819420-18.Xxx

    זוהי כמובן אלופת העונה הסדירה, עם האיש שעשה שמות לכל קבוצה בליגה במרכז. רגע לפניי שנכנסים לישורת האחרונה, והדי מרתקת יש לומר, נסכם את עונת 2014-15 עד הנקודה הנוכחית, עם מבט להמשך.

    הקבוצה הטובה -
    הקבוצה החלשה -
    מאמן העונה -
    הפתעת העונה -
    אכזבת העונה -
    שחקן העונה -
    תגלית העונה -
    הרכישה הטובה ביותר -
    הפלופ הגדול ביותר -
    שער העונה -
    המשחק הטוב ביותר -
    הרגע הזכור -
    הרגע המביש -
    הרכב העונה -

    ומבט לפלייאוף:
    מי תהיה אלופת המדינה?
    מי תהיה הפתעת הפלייאוף העליון?
    מי תהיה האכזבה?
    הפועל תל אביב - תישאר או תרד? (הזדמנות לציין את היורדות לדעתכם)
    ואחרון - דרגו את טבלת ליגת העל בסיום העונה.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הקבוצה הטובה - אני חושב שזו באמת העונה הראשונה שאין קבוצה טובה באמת. כלומר יש כאלו שעולות מעל הציפיות, כמו בית״ר ומכבי פתח תקווה, אבל אין באמת קבוצה שאתה נרתע ממנה בצורה רצינית. לא כמו בית״ר של גאידמק, הפועל של גוטמן או אפילו מכבי של סוזה או אוסקר. אז את התואר הזה ניתן למכבי, אבל בחסד ולא בזכות.
    הקבוצה החלשה - הפועל עכו לדעתי יכלה לעשות הרבה יותר עם החומר שהיה לה עד ינואר. לא מדובר פה בקבוצה שיכלה להגיע לגבהים, אבל בטח שלא להיות הנמושה של הליגה וזו שסוחבת את כולן על הכתפיים שלה.
    מאמן העונה - ברק בכר, לא חושב שצריך לפרט גם יותר מדי. קריית שמונה עשתה עונה יפה מאוד, והדעיכה שלה בתקופה האחרונה לא תשנה את זה. עם סגל לא כל כך עמוק על הנייר וגם לא הכי איכותי קריית שמונה במשך כל העונה (ועדיין) מועמדת לאליפות, ולצד ההישג הזה ניתן להוסיף את הפריחה של שחקנים כמו רועי קהת ואופיר מזרחי, שממשיך את ההתקדמות מהעונה שעברה. מעריך את האמון כלפי שרצקי בהישארות שלו וגם את המחשבה הבריאה שעדיף לצבור עוד ניסיון.
    הפתעת העונה (קבוצה)- ולשמחתי הרבה אני רושם כאן בית״ר ירושלים. לא האמנתי שנגיע לפלייאוף העליון, בטח לא שנסיים רביעי ובטח לא שנגיע לסיטואציה שבפתיחת הפלייאוף אנחנו בכושר הכי טוב בליגה. בית״ר העונה רשמה המון רגעים שאנחנו כאוהדים ניקח איתנו להמשך הדרך, רעים וטובים כאחד, וגם הציגה לכדורגל הישראלי כמה וכמה שחקנים שכבר עכשיו כל חובב כדורגל ישראלי יודע במי מדובר. מאוד מאוד מבסוט.
    אכזבת העונה - אין התלבטות כמובן, מכבי חיפה. גודל הציפיות כגודל האכזבות, מדיבורים על אליפות לחגיגות בכניסה לפלייאוף העליון. כיריבה ספורטיבית אין ספק שהסיטואציה הייתה מהנה, אבל כאוהד כדורגל ישראלי אסור שעונות כאלו של חיפה ואחת הגדולות יחזרו. הגיע הזמן שנקבל שוב צמרת חזקה.
    שחקן העונה - מה יפות הן שתי עינייה... מעל כולם, אפשר אפילו להגיד עליו הקבוצה הטובה כי בלעדיו מכבי לא מכבי. ערן זהבי.
    תגלית העונה - פה גם יש התלבטות, כי לא מעט שחקנים התבלטו העונה והראו שיש להם מה להציע, אבל אני בסופו של דבר אבחר בעומר דנינו. הבלם של מכבי פתח תקווה הראה יכולת מצוינת עד כה העונה, המון שקט, ביטחון ואיכות, וקשה לי להאמין שהוא באמת חומק מתחת לרדאר של הגדולות. אחד מבלמי העתיד ועוד תוצרת מצוינת של הלוזונים.
    הרכישה הטובה ביותר - תגלית העונה 2.0 אבל הוא נכנס לכאן. שלומי אזולאי של בית״ר נתן העונה עונה מדהימה ומה שמדהים זה מה שבית״ר שילמה עליו. השאלה של 20 אלף שקל אם אני לא טועה ודמי רכישה של 120 אלף שקל בקיץ על שחקן שפשוט עושה הכל ומכיל בתוכו הכל. מנווט את המשחק עם ראיית משחק טובה, פיזי ולא מפחד להיכנס לתיקולים, מעורב כל הזמן במשחק ההתקפה ומאיים לא מעט על השער... איזה שחקן שלומי. אני חייב לציין גם את הובאן של באר שבע, שחקן פשוט יוצא דופן, וסזאר ארסו שלנו שהוא לדעתי הבלם הטוב בליגה ביחד עם קאסיו ואיתן טיבי (אברהם פאס צריך עוד קצת להוכיח את עצמו).
    הפלופ הגדול ביותר - אידריסו. אסון. אפשר גם לציין את הגבוה מהפועל שהגיע עם רזומה מרשים ועל המגרש היה מרשים ביחס לעצים ועציצים.
    שער העונה - דסה.
    המשחק הטוב ביותר - מכבי נתניה נגד מכבי תל אביב היה משחק נהדר, עם המון שערים, אירועים, מצבים ואווירה נהדרת באצטדיון בנתניה. כן ירבו. כאוהד בית״ר אז ה-משחק, ובפער גם, זה השלישייה על מכבי חיפה בסמי עופר. בהחלט בין המשחקים היותר מרגשים שלי כאוהד בית״ר, כשנסענו בלי הרבה אמונה לחיפה וחזרנו מאושרים עד השמיים.
    הרגע הזכור - אצלי הרגע שנחרט בזיכרון היה ממש בתחילת העונה, במחזור השני. דקה לפניי השער של שלומי אזולאי נגד חיפה, אצטדיון טדי רועד. בית״ר במומנטום, הקהל באטרף של החיים ואז שלומי נותן אחת יפה לפינה של סטויקוביץ׳ שהיה פשוט אדיר באותו יום ומרים את האצטדיון עוד יותר גבוה. גם המסירה של עמוס לשלומי בבלומפילד היא רגע זכור מאוד.
    הרגע המביש - כל טעות שיפוט קריטית בערך. אפשר היה להכניס לכאן את פואד, אבל זה היה חד פעמי. מה שאנחנו מקבלים מהשופטים זה שבועי.
    הרכב העונה - גיא חיימוב, אלי דסה, קאסיו פרננדז (ארסו), איתן טיבי, בן הרוש, הובאן, אזולאי, רועי קהת, זהבי, בוזגלו ומנגה.

    ומבט לפלייאוף:
    מי תהיה אלופת המדינה?
    הפועל באר שבע. מכבי תל אביב, ואני בטוח שמודעים לכך טוב טוב שם, מגיעה לפלייאוף בסיטואציה מאוד בעייתית. 3 נקודות מ-18 אפשריות נגד השלוש שאחריה, זה המאזן של מכבי העונה, ואותן שלוש כמובן יפגשו אותה שוב ועם אותה מוטיבציה ואטרף. באר שבע לשם השוואה השיגה 12 מ-18 נגד הרביעייה הראשונה, קריית שמונה השיגה 6 מ-18 (גם גרוע) ובית״ר השיגה 9 מ-18. אני לא רואה איך מכבי משפרת את המאזן שלה מול הגדולות מהרגע להרגע, אלא אם כן פאקו שיחק בנו ואז נראה את מכבי בשיא עוצמתה, למרות שקשה לי להאמין. באר שבע מנגד היא מחד לא יריבה כל כך גדולה של מכבי חיפה ובית״ר כמו מכבי, ומאידך הנתונים הנ״ל מוכיחים שמדובר בקבוצה שעושה חיל במשחקים הגדולים. אני רואה אותה עוקפת את מכבי בזכות איבודי נקודות רבים של הצהובים, ורושמת אליפות היסטורית.
    מי תהיה הפתעת הפלייאוף העליון? בית״ר תמשיך את הריצה, תוציא כמות נקודות יפה ותסיים בשלושת הראשונות על חשבון האכזבה.
    מי תהיה האכזבה? קריית שמונה תמשיך את הדעיכה ואת עייפות החומר, ולמרות עונה נהדרת היא תסיים רק במקום הרביעי ומטה.
    הפועל תל אביב - תישאר או תרד? (הזדמנות לציין את היורדות לדעתכם) - לדעתי הפועל תישאר, אבל זה רק בגלל שיש חלשות ממנה. הפועל במצב קטסטרופה, ואם זה ימשך לעונה הבאה לדעתי אז כבר לא יהיה לה צ׳אנס. מי שירדו יהיו אשדוד ועכו. הפועל פתח תקווה תצליח להינצל בזכות הקהל המדהים שלה, שהדחיפה שלו תעשה את שלה ותשאיר את המועדון החשוב הזה בליגה.
    ואחרון - דרגו את טבלת ליגת העל בסיום העונה.
    הפועל ב״ש
    מכבי ת״א
    בית״ר ירושלים
    קריית שמונה/חיפה
    חיפה/קריית שמונה
    מכבי פתח תקווה
    מכבי נתניה
    הפועל רעננה
    בני סכנין
    הפועל תל אביב
    הפועל חיפה
    הפועל פתח תקווה
    אשדוד
    עכו
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    הקבוצה הטובה - מכבי ת"א
    הקבוצה החלשה - הפועל עכו
    מאמן העונה - ברק בכר \ חיים סילבס
    הפתעת העונה - מכבי פ"ת
    אכזבת העונה - מכבי חיפה
    שחקן העונה - ערן זהבי
    תגלית העונה - אור אוסטוינד
    הרכישה הטובה ביותר - אלירן עטר
    הפלופ הגדול ביותר - מוהמדו אידריסו
    המשחק הטוב ביותר - ה3:4 של בית"ר על הפועל חיפה בסמי עופר
    הרגע הזכור - מהומות הדרבי
    הרגע המביש - האדום לערן זהבי
    הרכב העונה - סטויקוביץ', דסה, פאס, טיבי, ייני, אוגו, הובאן, בוזגלו, זהבי, מנגה (גאדיר) וקאיודה

    ומבט לפלייאוף:
    מי תהיה אלופת המדינה? מכבי ת"א
    מי תהיה הפתעת הפלייאוף העליון? מכבי חיפה
    מי תהיה האכזבה? עירוני ק"ש
    הפועל תל אביב - תישאר או תרד? תשרוד.
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הקבוצה הטובה - מכבי תל אביב
    הקבוצה החלשה - הפועל עכו
    מאמן העונה - חיים סילבס
    הפתעת העונה - מכבי פתח תקווה
    אכזבת העונה - מכבי חיפה
    שחקן העונה - ערן זהבי
    הפלופ הגדול של העונה - אידריסו


    הרכב העונה: סטויקוביץ', דסה, פאס, טיבי, פינאס, בראון, הובאן, קהת, זהבי, בוזגלו, גאדיר

    ההרכב הגרוע של העונה: קאלה, משומר, קינן, פלאח, דוידזאדה, אבוטבול, בוקולי, אייגיבור, מליקסון, אבוחצירא, עמאשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/3/15
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    בדקתי עכשיו ובסיכום הסיבוב הראשון פגעתי בול בניחוש שלי לגבי השישיה שתעפיל לפלייאוף העליון, פעם ראשונה שאני מדייק בדברים האלה.

    הקבוצה הטובה - אף אחת.
    תסלחו לי על הקופמניות אבל זאת חתיכת ליגת פח זבל, מכבי ת"א מסוגלת לשעמם אותי למוות, הפועל ב"ש של אלישע המחבק הרבה פחות טובה מהעונה שעברה ועדיין היא בפער של 5 ממכבי, מק"ש אני לא מצפה לכלום והחגיגות של מכבי חיפה(להזכירכם, הייתה אמורה להתמודד עם מכבי על האליפות) על העלייה לפלייאוף העליון מספרות הכל על ה"אלטרנטיבה" של מכבי.

    הקבוצה החלשה - אשדוד.
    יחד עם 4 הגדולות אשדוד היא הקבוצה היחידה שלא ירדה ליגה מאז שהליגה הלאומית הפכה ל"פרמיירליג הישראלית"-ליגת העל.
    אבל הקבוצה הזאת לא מסמלת כלום פרט לשיאי פאתטיות ולוזריות שנשברים מדי עונה, ממועדון שמגיע מהעיר החמישית בגודלה בארץ עם בעלים פרטי אתה מצפה ב-16 שנה לראות תואר או מגמת שיפור, באשדוד אין קהל, אין זהות, המגרש מביך, הצעירים שם לא מלהיבים ועל המאמן הווינר אין מה להרחיב, תרדו כבר.

    מאמן העונה -
    רן בן-שמעון.
    הוא שקרן וגונב דעת ענק שאני לא מאמין למילה שיוצאת לו מהפה אבל מה שרב"ש עשה העונה במכבי פ"ת ראוי להערכה, לקח קבוצה עם סגל אלמוני אחרי לא מעט שנים רעות והוביל אותו בשקט בשקט לפלייאוף העליון, שאפו.

    הפתעת העונה - הפועל רעננה ומכבי פתח-תקווה.

    אכזבת העונה - מכבי חיפה.
    כמו שכתבתי קודם החגיגות שלהם בעלייה לפלייאוף העליון מספרות כמה גדול הכישלון של מכבי חיפה העונה, אולי הם יסיימו במקום הרביעי או השלישי אבל העונה הזאת הייתה חייבת להסתיים במאבק על התואר מבחינת מכבי חיפה.

    שחקן העונה -
    ערן זהבי.
    סיבוב שני לא טוב בסטנדרטים של זהבי אבל לזכותו יאמר שבלעדיו מכבי ת"א אפילו מתחת לב"ש וק"ש.

    תגלית העונה -
    שלומי אזולאי.
    סיפור שמתאים לשנות התשעים בכדורגל הישראלי, שחקן צעיר שנכשל במספר קבוצות מגיע בקיץ למבחנים בבית"ר ירושלים וחותם בסופו של דבר. במשחק הבית הראשון בטדי מבקיע שער ניצחון מול הקבוצה בה גדל ועוד יום לאחר אזכרת אביו שליווה אותו לאורך כל הקריירה. אני את אזולאי לא הכרתי שהגיע לבית"ר והיום הוא מבחינתי אחד השחקנים המובילים בקבוצה, הרוויח את המעמד הנוכחי שלו בקבוצה ביושר.

    הרכישה הטובה ביותר -
    קלאודמיר פריירה.
    הובאן יכל להיכנס כאן למשבצת אבל מקבוצה עשירה כמו הפועל ב"ש מצפים להביא שחקנים ברמה גבוהה, לעומת זאת בית"ר של אלי טביב לאחר כל מיני שחקנים כמו אייס קרים ומולמו פגעה השנה בול במיוחד עם הברזילאי שהגיע מהליגה הפורטוגלית.
    בלעדיו בית"ר קבוצה הרבה יותר חלשה ובודאות לא מסיימת בשישייה הראשונה, שחקן מצוין שעושה את ההבדל.

    חייב לציין גם את אלירן עטר שלדעתי יתרום מאוד למכבי חיפה בעונה הבאה.

    הפלופ הגדול ביותר -
    מאור מליקסון.
    הגיע להפועל ב"ש מהליגה הצרפתית כשחקן נבחרת ישראל והיום מי זוכר שהוא הגיע?
    היה אמור להיות שובר שיוויון העונה אבל בקושי תרם לב"ש, אכזבה עצומה.

    שער העונה -
    דסה מול מכבי פ"ת, וואו.

    המשחק הטוב ביותר -
    מכבי נתניה - מכבי ת"א.

    הרגע הזכור -
    המהומות בדרבי.

    הרגע המביש -
    כנ"ל עם דגש על האדום לזהבי.

    הרכב העונה -

    סטויקוביץ'
    דסה, טיבי, צדק, בן-הרוש
    קלאודמיר, זהבי, בוזגלו
    מנגה, קאיודה, גאדיר

    ומבט לפלייאוף:
    מי תהיה אלופת המדינה? מכבי תל-אביב.
    מי תהיה הפתעת הפלייאוף העליון? לא חושב שתהיה הפתעה מיוחדת.
    מי תהיה האכזבה? קרית-שמונה מסוגלת לאבד את המקום השלישי בנוסף בית"ר לא תעמוד בציפיות החדשות ממנה.
    הפועל תל אביב - תישאר או תרד? (הזדמנות לציין את היורדות לדעתכם) תישאר בלי יותר מדי בעיות ודרמות.
    ואחרון - דרגו את טבלת ליגת העל בסיום העונה.

    1. מכבי תל-אביב
    2. הפועל באר-שבע
    3. מכבי חיפה
    4. עירוני קרית-שמונה
    5. בית"ר ירושלים
    6. מכבי פתח-תקווה

    7. מכבי נתניה
    8. הפועל רעננה
    9. בני סכנין
    10. הפועל תל-אביב
    11. הפועל חיפה
    12. מ.ס. אשדוד
    13. הפועל פתח-תקווה
    14. הפועל עכו
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    התנצלות מראש שרוב בחירותיי יתייחסו להפועל באר שבע, ראיתי את כל משחקינו העונה, רובם מהיציע, שאר המשחקים חלק כן וחלק לא, בטוח יש דברים מקבוצות אחרות שפיספסתי.

    הקבוצה הטובה - מצטרף לזרם ולגל- אין. כולן חלשות. יש חלשות פחות- מכבי ת"א, ב"ש וק"ש.

    הקבוצה החלשה - עכו. בשבועות האחרונים יש שיפור, אך בלונג ראן זו הקבוצה הכי חלשה שהייתה העונה.

    מאמן העונה - חיים סילבס. כמעט כמעט הצליח להיכנס לפלייאוף העליון, ועם קבוצה כמו רעננה.. זה הישג ענק.

    הפתעת העונה - הפועל רעננה, אותן הסיבות.

    אכזבת העונה - מכבי חיפה- עוד יכולה לסיים את העונה עם הצלחה יחסית, אבל עד כה- כישלון עצום לקבוצה עם תקציב עצום.

    שחקן העונה - ערן זהבי, המספרים מדברים.

    תגלית העונה - שלומי אזולאי, שמעו, התרשמתי. הבחור עם ים ביטחון עצמי, הבחור נראה כאחד שיכול להיות לידר, בעיטות מרשימות ונוכחות. יכול להתפתח לשחקן טוב מאוד, יש לו עוד דרך, את הבסיס ראינו שיש.

    הרכישה הטובה ביותר - הובאן. לא ראיתי כזה זר אצלנו חוץ מחלילוביץ'. אומן, שחקן חכם, הזר הכי טוב בארץ, הגנתי והתקפי שידרג אותנו, חבל שבמקומות אחרים נחלשנו כך שבראייה כוללת זה לא עזר כדי לשפר אותנו, אבל בוודאי לא באשמתו.

    הפלופ הגדול ביותר - מאור מליקסון. כמה חבל. לא רק שהוא פלופ, הסיבה העיקרית למה נחלשנו העונה. כי ברוב המשחקים העונה כאילו היינו עם 10 שחקנים. עונה שחורה וחלשה למליקסון, שנראה כמו שחקן שעלה מהנוער, לא מוצא את מקומו וממשיך לקבל קרדיט על פארש. בחצי השני מול סכנין ראינו קמצוץ מהכישרון הגדול שלו, אם ימשיך באותו קו האליפות שלנו.

    שער העונה -לא עולה כרגע
    המשחק הטוב ביותר - לא עולה כרגע

    הרגע הזכור -כאוהד- ה-3-0 בטדי עם 10 שחקנים. כחובב כדורגל- הדרבי המפוצץ.

    הרגע המביש - כל איגוד השופטים
    הרכב העונה - לא עולה כרגע

    ומבט לפלייאוף:
    מי תהיה אלופת המדינה? תלוי באחד- מאור מליקסון. אם מליקסון יראה כמו כל העונה- מכבי ת"א ביותר מ-10 הפרש. אם מליקסון יהיה בולט וטוב- זה יכול להיות שלנו, כי מכבי ת"א עצמה קבוצה חלשה, כמו כולן, רק יותר איכותית כאינדיבדוואלים.

    מי תהיה הפתעת הפלייאוף העליון? לא יודע אם הפתעה, אבל הרוח נושבת לכיוון כך שחיפה תגיע במהרה לשלוט במקום הרביעי, בית"ר יכולה להפריע.

    מי תהיה האכזבה? ק"ש או ב"ש

    הפועל תל אביב - תישאר או תרד? (הזדמנות לציין את היורדות לדעתכם) בעזרת השם תירד, לא כי יש לי בעיה איתם, באמת שלא , סתם שיהיה עניין. אבל זה לא יקרה, הפועל תשתפר או שתקבל עזרה מחברים (איגוד השופטים)
    ואחרון - דרגו את טבלת ליגת העל בסיום העונה.

    מכבי ת"א
    הפועל ב"ש
    ק"ש
    מכבי חיפה
    בית"ר
    מכבי פ"ת
    נתניה
    רעננה
    סכנין
    הפועל ת"א
    אשדוד
    הפועל חיפה
    הפועל פ"ת
    עכו
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    סתם שאלה לא כביקורת.
    כמאמן העונה, יש הבדל לדעתכם בין רן בן שמעון לחיים סילבס?
     
  8. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אני לא אוהב לסכם דברים אבל מושך אותי הסיכום כאן אז יאללה נלך על זה:
    הקבוצה הטובה - תתפלאו אבל לי יש כזאת וקוראים לה בית"ר ירושלים, קבוצה שרחוקה 9 נקודות מהמקום השני ו7 מהשלישי ויש לה סגל של שחקנים שרובם חוץ מהזרים היו שחקני ספסל בקבוצות והיום תראו אותם.
    הקבוצה החלשה - מ.ס אשדוד: יסלחו לי הפועל עכו שמראש לא חשבתי שהם יגיעו לאנשהו העונה, אבל מ.ס אשדוד הפתיעו אותי לרעה ולדעתי הם בדרך הבטוחה לרדת...
    מאמן העונה - התלבטות בין רב"ש לגיא לוי (כן, כן), אני אבחר ברב"ש כי בכל זאת מכבי פתח תקווה זאת אותה קבוצה+בלם ושחקני נוער שהייתה עונה שעברה והייתה פסע מירידה לליגה השנייה, והם הגיעו עד רבע הגמר ולא היו רחוקים מהגעה לחצי, הגיעו בזכות לפלייאוף תוך כדיי תצוגת כדורגל טובה, שאפו לרב"ש, ולמה גיא לוי? כי לדעתי למרות שבסוף בחרתי ברב"ש גיא לוי החזיר את בית"ר לאזור הצמרת ומדובר בדבר מדהים לאור העובדה שחוץ מהזרים אין להם איזה סגל מדהים.
    הפתעת העונה - אני בוחר בהפתעת העונה ואני משוחד לגביו בבן ביטון, השחקן הזה בעונה שעברה היה שחקן רוטציה והיום הוא לדעתי המגן הימני הטוב בליגה אם כל הכבוד לדסה ולשער שהוא כבש...
    אכזבת העונה - ללא ספק מאור מליקסון....
    שחקן העונה - עד כה וזאת לא חוכמה, ערן זהבי...
    תגלית העונה - איעד אבו עביד, שחקן הגנה נהדר שמוכיח את עצמו בנתניה למרות שנתניה סופגים זה קצת קשה להצטיין בהגנה של כלום ושום דבר.
    הרכישה הטובה ביותר - אלירן עטר בינואר, איזה רכש זה, אני הצקתי בפורום האוהדים קרייזי רד שאנחנו חייבים אותו וידעתי שהוא יבוא לא משנה לאיזו קבוצה הוא יפרע שטרות והנה צדקתי, מכבי חיפה חייבים לו ולבניון את העובדה שהם עוד עם סיכוי לסיים את העונה באירופה.
    הפלופ הגדול ביותר - טוב אז אני מניח שאידריסיו, שחקן שהגיע בקול תרועה רמה ועזב בקול ענות חלושה תוך כדיי שהוא מתעלל בשחקני הקבוצה התעללות נפשית וחושב שהוא המנהיג הבלתי מעורער...
    שער העונה - מאור בוזגלו בוולה ענק מול הפועל חיפה בוסרמיל, שער העונה לדעתי בלי שום ספק בכלל:
    המשחק הטוב ביותר - לדעתי הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב בסיבוב הראשון.
    הרגע המביש - ללא ספק דרבי המכות כאשר אוהד של הפועל מרביץ לזהבי...
    הרכב העונה - אוסטין אג'ידה, בן ביטון, וויליאם סוארס, איתן טיבי, דושאן מטוביץ', מאור בוזגלו, הובאן, קלאודימיר, דוד מנגה, ערן זהבי ומוחמד גאדיר.

    ומבט לפלייאוף:
    מי תהיה אלופת המדינה?
    מכבי תל אביב
    מי תהיה הפתעת הפלייאוף העליון? בית"ר ירושלים ומכבי חיפה יחדיו
    מי תהיה האכזבה? הפועל באר שבע וק"ש יחדיו
    הפועל תל אביב - תישאר או תרד? (הזדמנות לציין את היורדות לדעתכם) למזלה היא לא תרד, אבל מ.ס אשדוד והפועל פתח תקווה ירדו.
    ואחרון - דרגו את טבלת ליגת העל בסיום העונה.:
    1. מכבי תל אביב
    2. בית"ר ירושלים
    3. מכבי חיפה
    4. הפועל באר שבע
    5. הפועל ק"ש
    6. מכבי פתח תקווה
    7. הפועל רעננה
    8. בני סכנין
    9. מכבי נתניה
    10. הפועל תל אביב
    11. הפועל חיפה
    12. הפועל עכו
    13. מ.ס אשדוד
    14. הפועל פתח תקווה
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    הקבוצה הטובה - מכבי ת"א
    הקבוצה החלשה - הפועל עכו
    מאמן העונה - ברק בכר
    הפתעת העונה - הפועל רעננה
    אכזבת העונה - מכבי חיפה
    שחקן העונה - ערן זהבי
    תגלית העונה - לארי קאיודה(לא שלם עם זה שקאיודה תגלית- אולי בעיקר בגלל שמדובר בשחקן זר, אבל אין ספק ששחקן שבסוף העונה שעברה חשבנו להשאיל אותו כי היה ספק כמה הוא בשל ובפועל הפך להיות בין החלוצים הטובים בליגה הוא בהחלט יכול להיחשב תגלית)
    הרכישה הטובה ביותר - לוקח דווקא שחקן מינואר עם מבט לעתיד- אלירן עטר
    הפלופ הגדול ביותר - אידריסו
    הרגע המביש - ארועי הדרבי
    הרכב העונה -
    סטויקוביץ'
    בן ביטון
    פאס\סוארז\יניב לביא
    איתן טיבי
    עומרי בן הרוש
    מיטרוביץ'
    הובאן
    בוזגלו
    מנגה
    זהבי
    גאדיר

    ומבט לפלייאוף:
    מי תהיה אלופת המדינה? מכבי ת"א
    מי תהיה הפתעת הפלייאוף העליון? כפי שזה נראה כעת רק מכבי פ"ת יכולה להפתיע...
    יורדות: עכו ואשדוד.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הקבוצה הטובה - אין באמת אחת כזו, כולן בינוניות ביום טוב, אחת הליגות הפחות איכותיות שאני זוכר.

    הקבוצה החלשה - מ.ס אשדוד - לא רק שהיא מאוד חלשה (וזה מביך שבית"ר הצליחה לא לנצח אותם פעמיים) היא גם מאוד מיותרת, שירדו כבר ויגאלו אותנו מג'קי בן זקן.

    מאמן העונה - מבחינתי מאמן העונה עד עכשיו הוא רן בן שמשעון שלקח חבורת שחקנים שאני אישית לא הייתי נותן להם מעל מקום 10 והולך איתם לפלייאוף העליון - שאפו, גם לגיא לוי(על זה שהחדיר בבית"ר תעוזה וניתב את הספינה יפה), חיים סילבס(ההצלחה עם רעננה אומרת הכל) ולמנחם קורצקי(בנה את בית"ר ירושלים) מגיעה מילה טובה, ברק בכר זה האובייסט אבל החודש האחרון הרס לו.

    הפתעת העונה - בית"ר ירושלים, מעולם אל האמנתי שהסגל הזה יכול להגיע לפלייאוףה עליון והייתי בטוח שמשלושת המשחקים האחרונים נוציא מקסימום 4 נקודות, בסוף הוצאנו 9 מ-9 והעפלנו לעליון, מפתיע לטובה, גם רעננה יכולה להיכנס לכאן.

    אכזבת העונה - לא חושב שלמכבי חיפה יש מתחרות.

    שחקן העונה -
    ערן זהבי כרגיל גדול על הליגה הזו במספרים אבל שחקן העונה הסדירה שלי הוא קלאודמיר פריירה, כשהוא לא שיחק בית"ר חטפה שלוש מפאקינג אשדוד, מבחינתי זה אומר הכל, פיטבול אמיתי שגם יודע לתרום בנייחים עם שלוש חופשיות לרשת היריבה ושלוש חופשיות לראש של החברים שלו, זה קשר אחורי שגם תורם להתקפה.
    נ.ב אם הובאן לא היה חווה ירידה גדולה הייתי בוחר בו יחד עם קלאודיו.

    תגלית העונה -
    שלומי אזולאי, מי האמין שהבחור הזה מראשל"צ יהפוך לאחד השחקנים החשובים ביותר בבית"ר ירושלים ובורג מרכזי מאוד בהצלחה שלה העונה עם העלייה לפלייאוף, שחקן עם הרבה חוכמת משחק והרבה חוצפה חיובית, שרק ישמור על זה, שחקן נוסף זה בן ביטון מב"ש שעושה עבודנה טובה כמגן שמאלי.

    הרכישה הטובה ביותר -
    שחקן העונה שלי הוא גם הרכישה הטובה ביותר: קלאודמיר פריירה, יחד איתו גם סזאר ארסו.

    הפלופ הגדול ביותר - עדן בן בסט, כל כך הרבה כסף בשביל כל כך מעט תרומה, עקף את בניון בסיבוב.

    שער העונה -
    אלי דסה נגד מכבי פ"ת, במילה אחת, וואו!!!

    המשחק הטוב ביותר -
    אני אקח איתי את המשחק שבו ניצחה ב"A את מכבי תל אביב 3:2, לדעתי משחק שהיה בו כל מה שצריך בכדורגל.

    הרגע הזכור -
    אצילי נותן נגיחה בדקה ה-90 ומפוצץ את כל הבלון המנופח של מכבי תל אביב.

    הרגע המביש -
    ארועי הדרבי, זריקת החפצים על אבו עביד, איתן שמואלביץ' טועה שלוש פעמים בדקה(פעם אחת נותן פנדל שלא היה, שנייה אח"כ לא אורמ לשחקנים שאחרי הבעיטה הכל נגמר ובסוף פוסל גול), יש הרבה רגעים מבישים, לצערנו זה הדבר האחרון שחסר בכדורגל הישראלי

    הרכב העונה -
    סטויקוביץ': דסה, ארסו, דנינו, בן ביטון: קלאודמיר, אזולאי, הובאן: בוזגלו, לאלא, גאדיר.

    ומבט לפלייאוף:
    מי תהיה אלופת המדינה?
    מכבי תל אביב בלי בעיות

    מי תהיה הפתעת הפלייאוף העליון?
    לא חושב שזו הפתעה אבל חיפה תסיים רביעית

    מי תהיה האכזבה?
    מכבי פ"ת

    הפועל תל אביב - תישאר או תרד? (הזדמנות לציין את היורדות לדעתכם)
    תישאר(לצערי), היורדות יהיו עכו והפועל פ"ת/הפועל חיפה

    ואחרון - דרגו את טבלת ליגת העל בסיום העונה

    עליון:
    1. מכבי תל אביב
    2. הפועל ב"ש
    3. עירוני ק"ש
    4. מכבי חיפה
    5. בית"ר ירושלים
    6. מכבי פ"ת
    תחתון:
    7. מכבי נתניה
    8. רעננה
    9. הפועל
    10. סכנין
    11. אשדוד
    12. הפועל חיפה/פ"ת
    13. הפועל פ"ת/חיפה
    14. עכו

    # בתקווה שניפרד מהאדומים(הם יהיו חסרים אבל יהיה גם אחלה לצחוק עליהם שנה אחת) ומסכנין/אשדוד.