מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    וזה מה שהיה לגודס להגיד: "עייפות? לא מחפש תירוצים. לא נאחז בזה. לא הצלחנו להתמודד עם הפיזיות שלהם, קבלת ההחלטות שלנו היתה איומה. פשוט לא שמרנו בסוף, בלתי מתקבל על הדעת לקבל 35 נקודות ברבע".

    ואני אומר, תורידו כבר את הליגה המעפנה מישראל מהגב שלכם! בשביל מה אנחנו צריכים לסיים במקום הראשון עם מאזן של 2-30?? מה לעזאזל יקרה אם נסיים במאזן של 5-25?? (וזה לא שנפסיד כל משחק אם נעלה עם המחליפים, כן?). פשוט לא מבין את גודס. אני לא חושב שהיתה פה קונספירציה, חוץ מהעובדה שזה כבר קרה לנו העונה. אנחנו לצערי נחייה ונמות על פארגו וזה גרוע מאוד, בייחוד כשלנדסברג חולה, סופו ככל הנראה גמר את הסיפור עם הקבוצה והשמיכה רק מתקצרת. היינס היה סביר בחצי הראשון ובקושי ראיתי אותו בשני. כנ"ל לגבי ג'ו. כהן בכלל לא שיחק. למה, קיבינימט? האם כל שאר השחקנים קלעו באחוזים מטורפים? אני פשוט לא מבין את גיא וכולי תקווה שהוא יפנים את זה ובהקדם.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    מבחינתי ההתמוטטות באה אתמול בעיקר בגלל שני דברים:
    1) עייפות
    2) פארגו
    אני לחלוטין מסכים עם עידן לגבי עניין הליגה. יותר מזה, למה מול אשדוד שיחקו רנדל (27), פארגו (38!), אוחיון (33) וטיוס (27) כל כך הרבה דקות? מצטער בשביל שמעון ופדרמן, אבל להפסיד לאשדוד לא היה אסון. אנחנו מובילים בבטחה את הליגה אז מה הבעיה לתת לפחות חצי שעה משחק לשחקנים כמו ג'ייק כהן (11), אלכסנדר (10), לאומי (2), הררי (1) ולינהארט (לא התלבש)? במקרה הכי גרוע היו נותנים כמה דקות לרנדל, טיוס, ואחרים. זה לא ששיחקנו מול ירושלים או בדרבי. כולה אשדוד.

    מה שאותי יותר מטריד זה שדווקא בסיטואציות כאלו אני מצפה שפיני גרשון יעביר לגודס שיעורים באיך מונעים מהשחקנים התמוטטות פיזית. אם המאמן הותיק תומך בשחיקת השחקנים אז אולי גם פיני הרבה מעבר לשיא שלו.

    לגבי ידיעה אחת אני כן שמח. עושה רושם שמכבי רוצה להאריך את חוזהו של טיוס. אני רק חושש שזה לא יקרה. הסנטר רוצה להרוויח יותר כסף ולדעתי מכבי לא תוכל/תרצה לעמוד בסכומים שהמתאזרח רוצה. אגב, גם מה שקורה סביב סופו מתחיל לעצבן אותי. אני אוהד את הבחור, אבל יש גבול לכל תעלול.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לגבי לינהארט, הוא אינו רשאי לשחק בליגה כי מכבי בכלל לא רשמה אותו בתחילת השנה. מלבדו כמו שאמרתי, מכבי חייבת לשנות כיוון ולהתחיל לשתף שחקני ספסל גם במחיר של הפסדים, בטח כשהם לא משנים בליגת הבדיחה של ישראל.

    לגבי טיוס, לא הייתי דואג יותר מדי. מבחינתי מדובר על מצב שלא נצא ממנו קירחים. קשה לי איתו ועם העובדה שהוא לפחות בתחילת השנה לא נתן הכל למועדון וזה לא מהשחקנים שהייתי מתאבד להשאיר. מצד שני, אי אפשר להתעלם גם מכך שהוא היה בורג מכריע מאוד בזכייה אשתקד וגם השנה נתן כמה משחקים נהדרים ואין ספק שהבחור (כשרוצה) יכול לתרום לנו והמון. מצד אחד הוא לא מפגין יכולת על עד עכשיו שתגרום לגדולות של אירופה לעוף עליו ומצד שני הייתי משדרג את חוזהו אבל בגבול הסביר. הבעיה של מכבי שאם הוא הולך, סביר להניח שהמחליף לא יהיה להיט לפי איך שהסקאוטינג שלנו פועל בשנים האחרונות.

    לגבי סופו, כולם יודעים כמה אני מת עליו, אבל כל מה שקורה לו השנה זו באשמתו הישירה. מכבי יכולה היתה גם להתנער מחוזהו ולא לשלם לו שקל, אבל הבינה את מעמדו גם בקרב האוהדים והלכה לקראתו. כנראה שהוא מתח את החבל יותר מדי ואם אין ברירה אז הפרידה בסוף השנה תהיה הכרחית. בכל מקרה הוא תמיד ייזכר כאחד השחקנים המובילים שזכו ביורוליג עם המועדון.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא יודע למה, יש לי הרגשה טובה לגבי היום...
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הבעיה עם סופו היא שאם אנחנו לא ממשיכים איתו, אז זה יעלה לנו הרבה מאוד כסף להביא תחלופה ראויה.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תשמע, גם הוא לא זול. להוציא את בעיית המשקל, הוא אמור היה להרוויח בערך 800K, לא כזה זול למכבי. אבל מצד שני, רכז וסנטר הם שתי עמדות שאני לא מוכן להתפשר עליהן. אי אפשר כל הזמן להביא את דווין סמית' ב-300K ולקבל תמורה של שחקן של מיליון וחצי.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    יוגב אוחיון.....איפה הוא ואיפה גל מקל.
     
  8. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,653
    לייקים שהתקבלו:
    2,489
    וואו הייתי בטוח שמכבי התחילה להיות קבוצה מאומנת סוף סוף עד לפני חודש. ועכשיו זה שוב מתפוצץ.
    אין שום סדר, שחקנים עושים עבירות טפשיות.
    החברה היו חייבים להאט את המשחק זה הא'ב' במשחקי החוץ מול הגדולות הספרדיות.
    ד"א, בלאט היה עושה מאלכסנדר מטעמים, פוטנציאל ענק.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ממש לא הייתי ממהר להסיק מסקנות. יוגב כבר הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות, כבר היה חלק משמעותי מקבוצה שלקחה יורוליג וגם השנה היו לו תקופות טובות יותר. אז עכשיו הוא בתקופה לא משהו, כמו דווין, אגב. איך שלא תהפוך את זה וגם עוד 10 טריפל דאבל של גל בנוביגראכגחוטימגיעד או איך שלא יקראו להם, לא ישנו דעתי עד שלא יוכיח עצמו במגרש של הגדולים (ולא, להביא מגבות לדירק נוביצקי זה לא נחשב).
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    די נו די. שלושה משחקים ביורוליג בקבוצה חדשה שהוא לא מתואם בשיט - ואתה רואה שהוא לגמרי ברמה הזאת. ראית אותו נגד פנר? היום? אפשר להגיד הרבה דברים אולי הוא לא קובי בריאנט, אבל הוא לגמרי ברמה. יוגב עדיין חי על הסידרה נגד פנאתנייקוס לפני שלוש שנים.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מה די נו? הבנאדם משחק בקבוצה דרג 5 ביורוליג, נתן 3 משחקים טובים מול קבוצות סבירות ואתה כבר עושה לי השוואות? מה עם יוגב של לפני חודש? לא היה בסדר? מה עם יוגב של שנה שעברה? לא היה בסדר? ההשוואה ביניהם בזמן הנוכחי עושה עוול עם שניהם. בוא נסכם בעוד שנה כששניהם יעברו חתיכת דרך ואז תראה. מקל שיחק 3 משחקי יורוליג בקבוצה ששווה לדרג ז'. לא נראה לי שזה ממש נכון לסכם כבר עכשיו את היכולות שלו ביורוליג לעומת שחקן שמשחק שם כבר 4 שנים והיה שותף גם לזכיה.
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לדעתי אולי צריך לשאול שאלה אחרת.
    אם הוא לא היה היותר יעיל מפארגו של המשחקים האחרונים?
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מה זה יעיל? מי שלא עושה לא טועה, אז ברור שתמיד ליוגב יהיה יתרון כי הוא אף פעם לא מנסה. הוא לא משחק כמעט לעומק, הוא לא תוקף/לא יכול לתקוף לעומת פארגו שתמיד מחפש לשחק לעומק, לחדור או לזרוק ולא להעביר לרוחב. סבבה, אז במשחקים (ולצערנו יש כאלה) שפארגו לא בעניין, אז יוגב נראה אחלה. הרבה יותר קל למסור לרוחב ולראות את השחקן לידך חודר וטועה או זורק וטועה.

    אז אתמול השורה הסטטיסטית שלהם הייתה כמעט זהה לחלוטין. אבל פארגו עשה 2/6 ויוגב....0/1. ככה זה שלא מנסים אפילו.

    * והנה בשבילך - המשחק הנורא בבלגרד: פארגו (שכולם ירדו עליו) 14 נקודות (4/5 ל2, 2/6 ל3) 6 ריב', 6 אס', 6 איב'. מדד 17.
    אוחיון - 6 נק' (1/3 ל2, 1/3 ל3) 5 ריב', 8 אס', איבוד. מדד 16.

    ואלו שני משחקים נוראיים של פארגו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/3/15
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אוחיון ומכבי בכלל לא צריכים להיות פקטור בנושא מקל כרגע. אבל כן, אי אפשר גם להיות אדישים למה שמקל עושה מאז שחזר לשחק. ארז כבר דיבר על זה, אבל יש מקום לחזור על זה שוב: הבחור העלה מסת שריר בצורת ניכרת והחדירה שלו נראית ברמה אחרת לגמרי מאז שעזב את הארץ. לא פחות חשוב מכך זה שהוא כבר לא שיחק שנתיים כדורסל באופן סדיר והוא מגיע למדינה זרה ומהרגע הראשון משחק כמו שחקן מוביל לכל דבר ועניין. אי אפשר שלא להעריך את זה. מקל עוד פעם מוכיח שמנטלית הוא עשוי מהחומר הנכון.

    אני הייתי בטוח שזה יהיה החוזה הגדול האחרון שלו, אבל כרגע הוא עוד פעם סותם לי את הפה.

    אגב, אם משווים כרגל בין אוחיון ומקל, אני חושב שההבדל הגדול ביניהם הוא מנטלית. מקצועית הם שחקנים דיי דומים, אבל מקל באופי שלו הוא הרבה יותר זכר-אלפא כמו פארגו (עם סגנון משחק אחר כמובן), מאשר אוחיון שנוטה לברוח מאחריות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/3/15
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כל עוד מכבי לא מביאה קלע מצויין כמו שהיה בלו (בעמדה 1 או 2), מבחינתי מקל ואוחיון לא רלוונטים ואין לי בעיה להשאר עם אוחיון. מקל לא יענה לי על מה שהקבוצה צריכה והוא תואם אוחיון גם אם פיזית הוא חזק יותר. רוצה לומר, אף אחד לא יכול לומר בוודאות שעם מקל במקום אוחיון המצב היה הרבה יותר טוב ויותר מכך, אף אחד לא יכול לדעת איך מקל ופארגו היו מסתדרים ביחד.