Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    פרנסואה צודק.

    מק'וי ראנינג בק בן 27 עם קילומטרז' של 1761 נגיעות במהלך הקריירה שמגיע אחרי עונה זוועתית ומרוויח בנוסף להכל 11.9M$ בעונה הקרובה. במקרה הטוב יש לו עוד שנתיים בטופ. במקרה הסביר מה שראינו בעונה האחרונה אלה סימנים של גלגלים שמתחילים לחרוק ועומדים ליפול מהצוק.

    צ'יפ התכוון לחתוך אותו ולחסוך 7M$ במידה ואף אחת לא הייתה מסכימה לגעת בו. אבל הוא מצא קבוצה שלא רק שהסכימה לגעת אלא גם הואילה לשלוח ILB צעיר עם יכולות כיסוי אדירות (מהמצרכים היותר נדירים וקריטיים בליגה) שכבר שיחק תחת צ'יפ ומכיר אותו מצויין. אני מוכן לשים את האשכים שלי על המאזניים שבשנייה שהסתיימה השיחה עם וויילי הוא עשה מסיבת אסיד בבית.

    למה בפאלו הלכו על זה? שאלה טובה. יש דיווח שקיקו רצה לעזוב וביקש טרייד אבל הוא לא מגובה בכלום ולא מגיע משום מקור מספיק אמין אז נגיד שלא מתייחסים לזה. אני מניח שהמחשבה על שחקן נוצץ שלא מגיע לחור כמו בפאלו כל יום או יומיים גרמה לרטיבות קלה בתחתונים של וויילי. ואם זה משתלב עם הפילוסופיה ההתקפית העתיקה של רקס מימי הביניים שדוגל ב-Ground and pound מבחינתם להנחית טופ 3 RB זה חתיכת שיחוק. העובדה שרקס הוא מוח הגנתי מבריק שאמור להעמיד הגנה מצויינת עם או בלי כישרון כמו קיקו רק הקלה על הפרידה ממנו כמו גם היכולת שלהם להסתדר בלעדיו בעונה שעברה ואפילו לשחק טוב יותר (במדדי הריצה הם השתפרו מאוד, במסירה נחלשו טיפונת).

    אבל שורה תחתונה - האפסייד של פילי מהטרייד הזה הוא הרבה יותר גדול. התקפית הם לא מפסידים כלום כי כל ראנינג בק חצי נורמלי ידפוק מספרים ב-juggernaut של צ'יפ עם שכר נמוך משמעותית משל שיידי. הגנתית הם מקבלים ליינבקר שבעונה הראשונה והבודדת שלו בליגה היה נראה כמו הרוקי ההגנתי של העונה עם תקווה שהפציעה בברך לא משמעותית מדי (ואין סיבה שהיא תהיה עם הרפואה של היום. מה גם שהוא נפצע בטריינינג קאמפ ותקופת ההחלמה שלו ארוכה משמעותית משל שחקנים שנפצעים באמצע-סוף עונה). בפאלו במקרה הטוב מקבלים טופ 3 RB (ולדעתי הוא לא יהיה) לשנתיים שאישית אין לי מושג מה הם חושבים שהם מסוגלים להשיג במהלכן (וויילד קארד? נניח, ו...?). היה עדיף לנצל את מחזור ה-RB האיכותי והסופר עמוק בדראפט הקרוב ולבחור מישהו צעיר בסיבוב 2-3 שמרוויח הרבה פחות ויכול להחזיק הרבה יותר.


    אגב, פילי פינו אתמול עם הטרייד הזה והשחרורים של טרנט קול וקרי וויליאמס בסביבות 30M$ שמעמידים אותם עכשיו על 48.6M$ מתחת לתקרה. הם הולכים להיות שחקנים רציניים ביותר בפרי אייג'נסי. מי אמר סו, ריבאס, קוב וטרייד אפ מהגהינום למאריוטה? מי? (לא אני.)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/3/15
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא מקבל פה נקודה או שתיים

    הראשונה והחשובה ביותר קשורה בכלל לבילס. אפשר להגיד על הרבה קבוצות כבר עכשיו שאין להם על מה לשחק באמת ושהם יצטרכו כמה סערות ברקים של מזל ונסיבות מיוחדות כדי להשיג משהו וגם אז, ווילד קארד? נניח, ו...? זה לא משהו שמייחד את הבילס או סתם את היריבות של הפאטס.
    אבל ביום שקבוצות כמו קליבלנד, הראיידרס או הקבוצה של איליי ינהלו את העסקים שלהם עם מבט לכיוון תוכניות הפרישה של שחקן א' או סיום החוזה של מאמן ב' זה יהיה היום בו אפשר יהיה לסגור את הליגה. בונים כל שנה את הסגל הטוב ביותר ומספקים כל עונה את פנטזיות האוף סיזן של כל מטומטם שכבר 4 עשורים מחזיק מנוי למשחקים של הרדסקינס. על זה העסק בנוי.

    בקשר לצד המקצועי, אני די בטוח שרקס ייקח בשתי ידיים גם עונה של RB בטופ 10 של הליגה מצד שיידי ולאו דווקא 3,4,5. זה כבר משתנה שאפשר להסתכל עליו כאקס פאקטור. רקס הכי אולד פאשן בסגנון ההתקפה שלו מה שגם קיבל חיזוק בצירוף של רומאן, להריץ כזו התקפה עם שיידי ופרד ג'קסון זה בערך החלום הכי רטוב שיכול היה להיות לו.

    אני לא מחובבי הצ'יפ ומשונאי הבאז התמידי סביב השיטה שלו. הוא ממשיך לעשות צעדים שמריחים מגלוריפיקציה לעצמו ולעקרונות השיטה שלו. בסוף זה משחק של שחקנים לא של איקסים במחברת. זה שכל ראנינג בק חצי נורמאלי יכול לרוץ בשיטה של צ'יפ זה אחלה השאלה אם ההתקפה תתפקד יותר או פחות טוב. זה הרי לא היה עניין של כסף כי יש להם מקום...
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אגב, שיחררנו את לאנס מור, אין לי התנגדות שאנדרה ג'ונסון יבוא למלא את תפקיד זקן השבט במקומו */aaatv

    למרות שהוא קצת חי בסרט לגבי מספר הכדורים שמגיעים לו. 80 כדורים זה יותר השכונה של מר בראון אצלנו.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הכל טוב ויפה אבל יש הבדל בין קבוצה כמו דנבר שדוחפת את כל הז׳יטונים למרכז השולחן והולכת all in לבין קבוצה שעושה את זה עם מאט קאסל מתחת לסנטר. העסק לא בנוי על קבוצות שקופצות ראש עם עיניים פקוחות אל תוך מעגל הבינוניות הגהינומי אלא על פעולות חכמות ושקולות בפרי אייג׳נסי ובעיקר דרך הדראפט כדי לבנות טוענת לסופרבול.

    עכשיו, זה לא שבאתי ודרשתי מהבילס או כל קבוצה שלא התברכה בטום בריידי ואנדרו לאק לעשות טאנקינג מדי עונה ולהסריח את השועלים בשביל בחירת דראפט גבוהה. אבל במקרה שמדובר בעמדה עם ערך כל כך ירוד ונמוך שרק הולך ומדרדר משנה לשנה - לשלם 12M$ על שחקן מבוגר (ומה לעשות, 27 ל-RB זה מבוגר או לכל הפחות תחילת הסוף) עם קילומטראז׳ עצום זה לא בדיוק מהצעדים החכמים או המשמעותיים שיביאו את הקבוצה לאנשהו. ופה זה מתחבר גם לפילי - זה שיש להם כסף כדי לשלם לשיידי לא רלוונטי אם הערך שלו עבורם הוא בקושי חצי ממה שהוא מרוויח. למה לשלם לו 12M אם אפשר להביא מחליף בחצי או פחות מזה שייתן drop off מינימלי (או אפילו זה לא התחשב באיך שמקוי נראה בעונה שעברה) ולהשקיע את הכסף על עמדות קצת יותר דחופות וקריטיות לקבוצה ובכלל ב-NFL?

    אין לי בעיה מהותית עם המציצה העצמית של צ׳יפ כי בינתיים היא מוכיחה את עצמה. אפשר לא לאהוב את השיטה שלו (וגם אני לא משתגע עליה וכבר כתבתי על זה) אבל מה לעשות שהיא עובדת? טופ 3 ב-total offense ו-pts per game ב-2013 עם שני QB's שונים ואחד רוקי. טופ 5 ו-3 באותן קטגוריות עונה לאחר מכן עם פח אשפה כמו סאנצ׳ז מתחת לסנטר חצי עונה ויכולת בינונית מאוד של מקוי. דשון ג׳קסון עף על טיל - רסיבר שחזר מקרע ב-ACL נכנס ישר לנעליים והפציץ. ראנינג בק שהיה נראה בדרך למות כמו ספרולס חזר שם להיראות כמו התותח שהיה כל הקריירה וגרם לשון פייטון להיראות כמו ליצן מדי שבוע. ככה שבניגוד לאי אילו סמרטוטים שבאו והעיפו פרו בולר QB בשביל מאט קאסל או רסיברים בקאליבר של ברנדון מארשל בשביל ג׳אבר גאפני, אצל צ׳יפ הכל מגובה בשטח. בשנייה שזה יפסיק אני אהיה הראשון לקרוע אותו לגזרים אבל עד אז הוא יכול לקבל את הקרדיט שהוא הרוויח ביושר. זה מושלם? לא ויש לי את הביקורת שלי אבל זה לא אחד המקרים.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    המנטרה על ירידת הערך של ה-RB מעצבנת אותי וטוחנים אותה כבר אוף סיזן שני.

    והיא מעצבנת כי היא מוכחת כלא נכונה פעם אחר פעם בכל קבוצה שמשחק בה QB שהוא לא מעל הטופ של הטופ. בכל קבוצה שלא מעלה מאחורי הסנטר עילוי ברמה של רודג'רס, בריידי, מאנינג, לאק ונניח שנכניס גם את הננס הקנדי - הברומטר היחידי היה ונשאר רמת הראנינג בק והיכולת שלו לסחוב קבוצה על הגב. לטעמי השלוש שנים האחרונות היו אמורות להוכיח בדיוק עד כמה החשיבות של העמדה הייתה ונותרה יותר משמעותית מכל שחקן בכל עמדה אחרת.
    אלה שנים שבהן כל פלוץ סמי-אתלטי שהרג הגנות בקולג'ים עם יותר ריצות ממסירות ושמסוגל לקחת את הכדור ולאיים בריצה הופך לבחירת סיבוב ראשון בפוטנציה כי כביכול אין דרך להגן מול זה.
    אז הביאו את הדוגמן של ספורטס אילוסטרייטד לסאן פראן וזה עד עכשיו מטפטף להם מהפנים אחרי שזה התפוצץ שם והיו צריכים הופעות הירואיות של גור כדי לחלץ אותו מתחת לגלגלי האוטובוס. ניסו בבאפאלו ובניו ג'רסי לעשות את מה שהאמריקאים הכי אוהבים: לקחת את התבנית שעבדה במקום מסויים בסיטואציה מסויימת והעתיקו אותה לטיים זון אחר עם CJ ספילר ו... שקית ואקום בניו ג'רסי על תקן ביסט מוד וזה שוב קרס.
    הערך של הראנינג בקס אולי יורד - החשיבות שלהם רק עולה. אינדי בעונה החולפת דוגמא מעולה, גם אנחנו עם ארבעת משחקי ההשעיה בפתיחת העונה שעברה והמשחק האחרון של העונה הנוכחית... שתי קבוצות שביססו את המשחק שלהן על זריקה עם שני קווטרבקים גדולים והנה. הקונספציה קרסה ברגע שעל המגרש היה RB פחות ממושלם לסיטואציה.

    אז כן, שיידי לא טופ 3 הוא רק טופ 10 (אגב, יש גם עניין של הבדלי רמות מהותיים ובמקום מסויים יש בור בין קבוצות איכות בתוך הקטגוריה). היות וככל הנראה ראיין לא יזכה לאמן בקרוב QB מהקליבר שהוזכר קודם, הנקס בסט ת'ינג אמור להיות RB מהטופ וזה בדיוק מה שיכול להבדיל אותו מהתחרות והחיבור של דבר כזה להגנה איכותית שבשבילה הרי החתימו את ראיין אמור לתת להם את הסיכוי הטוב ביותר מחר ומחרתיים. לעתיד יידאגו עוד שנתיים כשיחליטו אם שווה לתת לשיידי עוד חוזה. זה מה שקבוצות בלי בסיס אמורות לעשות. זה מה שהביא בשנתיים האחרונות את הצ'יפס לאזור הרלוונטיות. זה מה שהשאיר את יוסטון כסוג של קונטנדרית מטעם עצמה - הגנה, ראנינג בק מהטופ טיר וקונוס עם זקן מתחת לסנטר.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    על חשיבות משחק ריצה לא חושב שמישהו ניסה להתווכח. אתה צודק בקשר לזה ומספיק להסתכל על משחקי הריצה של הזוכות בסופרבול לאורך ההיסטוריה (גם האחרון) כדי להיווכח. אפילו קבוצות PASS HEAVY כמו הקולטס של מאנינג וגרין ביי של רודג'רס היו זקוקות לתרומה לא מעטה כדי לנצח את סוג המשחקים שמתפתחים בדצמבר-ינואר.

    אבל זה לא הסיפור פה. העניין הוא פשוט - ראנינג בק'ס מוכשרים גדלים היום על העצים (או לפעמים בכלל לא חייבים להיות כאלה מוכשרים אם ה-OL איכותי). אתה יכול למצוא אותם בכל פינה, בכל גודל, בכל סוג, בכל צבע, בכל פאקינג חור אם תעשה סקאוטינג רבע נורמלי. הליגה מוצפת בהם (סתם מהראש - פוסטר, מוריס, ג'ויק בל, אלינגטון, קרוואל, CJ אנדרסון - כולם undrafted חוץ מאלינגטון שנקטף בסיבוב 6... על איזו עוד עמדה אתה יכול לספר לי על כמות כזו גדולה של פותחים איכותיים שלא נבחרו בדראפט? רמז: אתה לא יכול). העובדות בשטח מוכיחות שאין שום סיבה לשלם TOP $$$ בשביל לקבל תפוקה מהעמדה הזאת. לא אני. אז כן, ברור שארגונים עם QB's פחי אשפה מן הסתם ינסו לחפש את העילויים בתקווה שיחזיקו להם את ההתקפה ויסחבו עונה של 16+ משחקים (אם היה מזל והם לא מתו באחד מ-250+ הנגיעות שלהם) אבל אני לא חושב שהפורמולה הזאת הוכיחה את עצמה כמוצלחת בשנים האחרונות. אפילו לא קרוב. מינסוטה עם אחד הכשרונות הגדולים בהיסטוריה גירדה פלייאוף פעם אחת בעונה היסטורית ו...זהו. קנזס וג'מאל צ'ארלס אותו סיפור. אז אם זאת התקרה שרקס ראיין מכוון אליה - אחלה. אין בעיה. אני יודע מה אני בתור אוהד הייתי מעדיף. לא יכול להתווכח עם אוהדים שמבחינתם 10-6/9-7 והפסד בוויילד קארד זה השיא. וזאת לצערי התקרה של הגנה עילית + התקפה שמתכוונת להוציא לפועל Ground and pound עם סמרטוט כמו מאט קאסל ו-RB טופ 10 בהנחה שאחרי 1761 נגיעות (ועונה מדאיגה) לא ישפוך לאגר ב"אקראי". ואני מרשה לעצמי לנבא את זה מהסיבה הפשוטה - ראיתי את זה קורה יותר מדי פעמים ומסתיים בדיוק באותה צורה.

    אם כבר ירדת לפרטים אז פיטסבורג ואינדי דוגמאות בעייתיות כי אתה מדבר פה על קבוצה עם GM שלא התכונן לתרחיש המאוד מפתיע של פציעה של ה-RB הפותח שלו ושיחרר את המחליף היחיד שהיה באמצע העונה. לפתוח במשחק פלייאוף עם RB שהתאמן עם הקבוצה יום וחצי זה לא בדיוק ההוכחה שהערך של ה-RB's גבוה. יותר בכיוון של עבודה זוועתית של GM שקצת אבד עליו הכלח בשנים האחרונות (ד"ש לטרוי אגב שקיבל ממנו הארכת חוזה לפני שנה ועכשיו מניחים מנחות לג'יזס שיעשה נס ויגרום לו לפרוש. התנהלות מרשימה לכל הדעות). ואינדי דווקא קיבלה תפוקה נורמלית לגמרי מבום הרון (מי? בדיוק) ואחמד מהג'יהאד האיסלאמי (ההוא עם הכף רגל שעוד פציעה אחת כנראה תיאלץ לעבור כריתה) לפחות בדאונים שלא התעקשו לנסות להצדיק בכוח את הטרייד על ריצ'רדסון (כבוד ללומבארדי אגב שסוף סוף הצליח לרשום על שמו החלטה מקצועית נכונה אחרי 30 שנות קריירה). וזה עוד לפני שאמרתי מילה על ה-OL המחריד או על 947 הבעיות האחרות שבגללן הקבוצה הזאת לא מספיק טובה.
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ראיין יכול לכוון לכל מקום שהוא רוצה - עובדתית הקבוצה שלו לא רק שתצטרך לעשות טאנקינג, היא גם תצטרך לנבא מראש באיזו עונה שווה לעשות את זה על פי מחזור הדראפט של הקווטרבקים. וכל זה בשביל QB שאולי כן ואולי לא יהיה טופ טיר.
    זה משאיר את ראיין ואת יתר הקבוצות בלבל שלה להתבסס על הגנה ועל ריצה. אם אתה אומר שיש הרבה שחקנים שהיית לוקח לפני שיידי מק'קוי בלי קשר לפן העסקי אז אני לא מסכים איתך.
    אם אתה אומר שיש הרבה שחקנים שמרוויחים חצי ממנו שהיית לוקח עם קשר לפן העסקי אז... אני לא מסכים איתך! :lol:
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    יש עוד דרכים להפעיל win now mode שלא כוללות בתוכן וויתור על בחירות דראפט בשביל career backup אפס שבפעם האחרונה שקבוצה השקיעה בו סיים את דרכו כש-80 אלף צופים מריעים כשהוא נפצע ויורד מהמגרש על אלונקה או התחייבות כספית גדולה לראנינג בק מתבגר עם 1700 נגיעות שמגיע מעונה בינונית.

    להשקיע כסף ב-OL הנכה והמחריד שסיים במקום ה-30 במדד הבלוקינג הכללי של החבר'ה מ- PFF והאחרון בריצה, למשל. שמעתי שתאקלים וגארדים אוהבים את הכסף שלהם מרופד ובכפולות של 5. קצת כמו הבחור שעכשיו אוכל להם את זה והתרגל לרוץ בשנים האחרונות מאחורי ה-OL הכי אתלטי בליגה בפער עם עילויים כמו ג'ייסון פיטרס וג'ייסון קלסי תחת שיטת משחק מהירה שמרווחת את המגרש ותפורה עליו כמו כפפה (לא בדיוק מה שרומאן העתיק מריץ).

    לבדוק מה קורה עם QB's אחרים, רצוי צעירים ו/או בקאפ'ס של קבוצות עם ווטראנס שעדיין קיימת תקווה כלשהי שאולי ייצא מהם משהו במקום להביא אפס שיודע שהוא אפס ואתה יודע שהוא אפס אבל סותם את האף ומקווה שיהיה בסדר כי גם בפעם האחרונה שהיה לך מישהו כזה בג'טס היה סוג של "בסדר", למשל.

    לנצל מחזור RB's איכותי ועמוק ולנסות להביא פרנצ'ייז בק (איזה ג'רמי היל נניח הוא לא RB שהתפוקה שלו על המגרש שווה 11M$ פחות ממקו'י ואם אתה אומר שכן אז... אני לא מסכים איתך) שירוויח כלום בפיתה ויהיה בבעלותך לתקופה קצת יותר ארוכה מ"שנה ואז נראה" למשל.

    כל מיני דרכים. בפאלו בחרו באחת מאוד מסויימת. כזו שנכשלה בכל מקום שהלך עליה, אפילו כאלה שהיו עם סגל ו-QB טובים יותר.


    נ.ב: קייל אורטון>מאט קאסל. לכל הפחות =. בהנחה ששמים בבפאלו של העונה שעברה את שיידי של העונה שעברה כמה ניצחונות נוספים אתה מקבל?

    פרדי ג'קסון בן 700 - 1026 יארד ו-3 TD ב-205 נגיעות (5.0 YPT)
    לשון מק'וי בן 26 טופ 3 ראנינג בק - 1474 יארד ו-5 TD ב-340 נגיעות (4.3 YPT)

    פרדי ג'קסון מרוויח 2.7M$ לעונה
    לשון מקוי מרוויח 11.9M$ לעונה

    שנזמין טיסות לסנטה קלרה היום או אתמול?
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מנטרות בפיתה.

    איזה QB ראוי אתה מביא ממקום אחר? מאלט? עצם זה שג'וש מק'אוון היה הדבר הכי מעניין בשוק עד עכשיו מדבר בפני עצמו.

    ואף אחד לא אמר שהם לא ינצלו את מחזור הRB העמוק בדראפט.. פעם אחרונה שבדקתי ג'רמי היל היה בחירת סיבוב שני - כזו דווקא יש לראיין על המדף.

    אגב, כמה ניצחונות נוספים הם כבר צריכים? אם יסיימו עם אחד יותר הם צריכים להשתין על עצמם מהתרגשות.

    וכל הדיון התחיל מזה שהם לא נוסעים לסנטה קלרה
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אמרתי QB ראוי או QB לא יותר גרוע מקאסל (זה לא קשה) עם תקווה כלשהי שאולי יתפתח למשהו ויוכל לשרת אותך בעתיד הנראה לעין? יש מייק גלנון , יש קירק קאזינס, יש זאק מאטנברגר (למקרה שטנסי לוקחת את ווינסטון/מאריוטה), יש פולס (למקרה ש...), יודע מה - יש אפילו EJ מנואל שלוותר עליו תוך שנה וחצי אחרי שהשקעת בו בחירת סיבוב 1 זה (מאוד מאוד) מוקדם. אבל לא - האיש שלך הוא נער השעשועים של ג׳וש מקדניאלס ש-got outplayed (and benched) by a rookie last season. עבורו אתה מוותר על בחירת דראפט ומתחייב על 5M$ דקה לפני שמינסוטה חותכת אותו ומזמינה חברת ניקוי שתחטה את הלוקר.

    מי אמר? הקומון סנס שלפיו קבוצה שהשקיעה בעמדה טרייד ומחזיקה שני רצים שתופסים 14.5M$ ביחד לא בדיוק תאוץ תרוץ להשתמש באחת משתי הבחירות טופ 100 היחידות שיש לה בדראפט על ראנינג בק שלישי. אם כי אני בהחלט מבין למה אתה מטיל ספק בקומון סנס של וויילי וראיין.

    אבל סבבה. מנטרות בפיתה. מקווה שנחמד לך שם בשנת 2005 יחד עם כל הלארי ג׳ונסונים ושון אלכסנדרים שקורעים את הליגה לאורכה ולרוחבה.
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    I always take the BUS
     
  12. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    פייטון ישחק בדנבר בעונה הבאה. החוזה שלו לעונה הבאה יקוצץ ב-4 מיליון דולר.

    לא יודע, פייטון שחקן ענק והקיצוץ בשכר יעזור להביא עוד חיזוק, מצד שני איך שהוא נראה בסוף 2014 גורם לי לחשוש מאוד שגם הוא וגם דנבר הולכים להתבזות.
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הוא היה נראה ככה בגלל קרע בירך שהוא סחב מהמשחק בסן דייגו. גם ככה לאור גילו המופלג והמצב של הזרוע הוא תלוי יותר מרוב ה-QB's בעבודת הרגליים וברגע שגם את זה לא היה לו הוא פחות או יותר היה גמור. ממה שקראתי לא מדובר בפציעה כל כך חמורה (אפילו לא לחטיאר כמוהו) ו-4-8 שבועות של מנוחה אמורים להספיק להחלמה מלאה ככה שהוא צפוי להגיע לטריינינג קמפ רענן אבל אני מסכים שהסגנון ההתקפי צריך להשתנות. אי אפשר יותר להמשיך עם הקרקס המעופף של 5000 יארד ו-50 TD בעונה. ה-workload שלו חייב לרדת גם כדי לצמצם סיכויי פציעה פוטנציאלית וגם כדי לשמר את הזרוע ולהביא אותה כמה שיותר רעננה לסוף העונה. פה נכנס למשוואה קוביאק וה-ZBS שהוא הריץ כל הקריירה בצורה מוצלחת מאוד שאמורה להתאים כמו כפפה ל-skill set של CJ. איזון זו מילת המפתח בהתקפה העונה ואם פייטון לא השלים/משלים עם זה (ויכול להיות שהוא לא, אנחנו נראה את זה בתחילת העונה בכמות האודיבלס וכו') אז אין סיבה שהעונה הבאה תסתיים בצורה שונה מ-3 קודמותיה.


    ---------------
    - בי מארש נוחת בג'טס תמורת בחירת סיבוב 5. למרות כל הגאונים שהחליטו לגלות לעולם שזה לא באמת משנה כל עוד לג'טס אין QB אני אוהב את הצעד. גם משדרגים את העמדה וגם חוסכים כסף בתהליך (במיוחד אם ישחררו את פרסי, מה שהולך לקרות בסבירות די גבוהה).

    - רג'י ווויין שוחרר ואמור לפרוש. עם דגש על אמור כי בעולם שבו ווס וולקר מתכנן לשחק עוד שנתיים שום דבר שאמור לקרות לא באמת משחק תפקיד לרסיברים. אבל בגדול הוא כבר גמור ולא באמת מסוגל לתרום בשום מקום אז יעשה לעצמו ולנו טובה אם יעתיק את מגוריו לבריסטול וייקח את ההצעה העתידית של ESPN.

    - אנדרה ג'ונסון ייחתך בימים הקרובים (אף קבוצה לא תעשה טרייד על החוזה הדרקוני שלו) אז אני רוצה לחסוך לכולם את הזמן ולספר לכם כבר עכשיו איפה הוא ישחק בעונה הבאה: בקבוצה שמשחקת בפוקסבורו, מאסאצ'וסטס באיצטדיון על שם סכין גילוח אשר נקראית ניו אינגלנד פאטריוטס. אולי שמעתם עליה.
     
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    שילוב של מארשאל ודקר כאופציות מסירה בטוח לא יזיק לקווטרבק שהג'טס יבחרו ללכת איתו זה בטוח. מסכים שרע יותר זה לא יכול לעשות, אבל הם יצטרכו הופעה טובה יותר של מי שלא יעמוד מאחורי הסנטר כדי להפוך את הדיל הזה למשתלם ברמה התחרותית של המילה...

    אגב, מה מסמל השיחרור של מארשאל בגזרת עיר הרוחות עצמה... לברס יש עד יום רביעי הבא להחליט אם הם חותכים את קאטלר והצעד הזה אולי מרמז על הכיוון (למה לשלם לQB אם אתה לא נותן לו כלים..) - היה ברור שג'ון פוקס ירצה לעשות חריש עמוק בסגל אבל הכיוון שהם הולכים אליו נראה יותר כמו פירוק החבילה ובניה מאפס, מה שהופך את ההבאה של ג'ון פוקס לקצת מוזרה. הוא לא עושה רושם כמו הבחור שיש לו זמן לבנות מאפס.

    אז ביג בן יכול לשכוח מאנדרה? :huh:
    אם הסוס הזה נוחת באורווה של בריידי ברנדון לאפל ודובסון יכולים ללכת למכור תותים. שוק ה-WR מתחיל להזכיר את הקרוסלות של שוק המאמנים וה-QB. באים, מחתימים כרטיס - אחרי עונה עוברים הלאה.
     
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    הם לא אמורים לשלם לקאטלר סכום דמיוני גם אם ישחררו אותו? אני זוכר משהו בסגנון בשיא השפל של שיקאגו באמצע העונה כשדיברו על האופציות של הקבוצה לעתיד הקרוב-בינוני.