באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היצפלד מאמן ענק, אני לא בא 'לנגח אותו', אלא כדי לשמש הסנגור של ואן-חאל, למרות שהיינקס בהחלט רשם סיום עונה יפה בבאיירן ויש לו חלק גדול בכך שהקבוצה הצליחה להגיע לליגת האלופות. אף-אחד לא ציפה מהיצפלד אגב לחולל ניסים בליגת האלופות(למרות שאחרי תיקו 2:2 בסאן-סירו אני מאמין שבבאיירן האמינו שבמשחק בית אפשר לעבור - ובאיירן הפסידה 2:0). 'ביקשו' ממנו רק דבר אחד - להעפיל לליגת האלופות, ובזה הוא לא הצליח. 15 מחזורים הם מספיק זמן לכך, גם אם באיירן מינכן מודל 2006-07 לא הייתה הקבוצה הכי טובה של המועדון בעשור האחרון.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, הסטטיסטיקה כבודה במקומה מונח אבל היא לא מספרת את כל הסיפור. במיוחד כשמדובר בבני אדם. אתה לא מכיר ולא זוכר את המצב והלך הרוח בקבוצה באותן שנים ואתה יכול להאמין לי אם אני אומר שהיצפלד הציל את המועדון באותה העונה (בדיוק כמו שיונקר עשה עם ואן חאל והיינקס עם קליסמן). נכון המקום בטבלה חשוב, אבל יש עוד כמה דברים חשובים לא פחות, אם לא יותר (תשאל כל אוהד לידס).

    וגם כאן טעות שלך. לא ביקשו ממנו רק להגיע לליגת האלופות. קודם כל ביקשו ממנו לשקם את מה שמאגאת הרס.
     
  3. stenley1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/15
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    נכון מגאת ממש הרס ,סה"כ 8 נקודות מהמקום הראשון כשיש עוד 15 מחזורים ועברו בעצם רק 2 מחזורים מפגרת החורף ,ממש הרס טוטאלי של פליקס מגאת .

    אתה לא מוכן להודות שהיצפלד נכשל ,הביאו אותו במטרה לקחת אליפות באותה העונה ,שטוטגארט נקודה אחת יותר לקחה אליפות אז מי שיגיד שזה חלומות -שיראה מי לקחה אליפות באותה עונה .

    מגאת כמו שציינתי לקח דאבל שתי עונות רצופות עם קבוצה של נגרים ואם היו נותנים לו לסיים את העונה כמו שצריך הוא היה משלים עוד דאבל .
    מה לעשות שבאירופה זה לא תופס כי קבוצה חלשה מקבלת בראש ,גם היצפלד קיבל ממילאן ועונה אחרי קיבל רביעיה מזניט ,בגביע אופא .
    לא יאומן איך אפשר לנסות לעוות עובדות רק כדי להמשיך לאכול אשליות .
    ואן חאל כמו שאמרתי ,היה המאמן המוצלח ביותר בעשור האחרון להוציא את יופ - וגם הקבוצה של יופ היא בעצם של ואן חאל כי הוא בנה אותה ב 80% .
    לפני שהגיע אף אחד לא הכיר שחקנים כמו באדשטובר ,מולר (אה נכון ,קלינסמן בעצם גילה אותו כי נתן לו 4 דקות נגד ליסבון),אלאבה והשינוי שעשה עם שווינשטיגר בתור קשר אחורי ,פיליפ לאם בתור מגן ימני ,הקניה של רובן ויש עוד הרבה .

    רק כשהגיע ואן חאל באיירן התחילו שוב לנצח קבוצות צמרת בכדורגל האירופאי ,דבר ששנים לא זכרו אוהדי באיירן ,החל מה 4-1 בטורינו ועד ה2-1 נגד יונייטד שהחזיר את כח ההרתעה לבאיירן .


    ושוב כמו שאמרתי ,ה"כוח" של הקבוצה של יופ היה 8.6 ,ה"כוח" של הקבוצה הנוכחית של פפ הוא משהו כמו 7.3 במקרה הטוב .
    קשה לראות את באיירן עוברת קבוצת צמרת בנוק-אואט כשיש לה על הקווים מאמן שרק עושה שטויות .

    במקום להרים הוא החליש את באיירן ,החליש אותה בכל קנה מידה ,החל מצורת המשחק ,דרך זה ששחקנים טובים משחקים גרוע ,מערכים הזויים ולא מובנים ,שינוי עמדות ,בקיצור,הביקורת עליו מוצדקת ומובנת וניכר שהוא לא לומד מטעויות .
    מבלבלים את המוח על "הגאונות" שלו ואני קורא לזה "טיפשות" כי הוא פשוט מאוד החליש את הקבוצה .
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    סטנלי אתה אחי האובד...כל מילה פנינה: עד ואן חאל באיירן לא עברה את רבע הגמר 8 שנים ואכן לא גברה על קבוצות גדולות. ההגעה שלו לגמר היתה הישג עצום בהתחשב בכך ששמונה שנים לא עברו את רבע הגמר והיו לו שחקנים כמו ברפהייד ופראניץ. עונתו הראשונה בבירת בוואריה פי מאה יותר מוצלחת משל פפ בשל הסגל (איזה סגל אדיר יש לפפ!) ובשל המאמן כי בתכלס את ואן חאל הקימו מהמתים בזמן שפפ היה המבוקש ביבשת. כל בלבולי המוח פה על ההשוואות לאחרים לא רלוונטיות: אם פפ לא מביא צ'מפיונס הוא יכל מבחינתי לא להגיע בכלל, עוד דאבל פחות דאבל לקחנו גם עם מגאת' ואני מתקשה לחשוב על מאמן שהיה "מצליח" לקבל רביעיה בבית בחצי גמר אלופות עם איכות שחקנים כזו ועם שגיאות טקטיות כאלה אז שיביא גביע ואצחצח לו הנעליים, עד אז תרשו לי לא ליפול מהכסא מהקדנציה שלו.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם גוארדיולה היה זוכה בטרבל בעונה שעברה גם היו לא מרוצים ממנו, הרי הוא בסה"כ 'שיחזר' את מה שהיינקס כבר עשה.
    אז אולי באיירן מינכן לא צריכה מאמן ואם זה לא היינקס אז אף-אחד לא מתאים?
    שני 'כתבי הגנה' של פפ גוארדיולה:
    - הוא אימן בסה"כ עונה אחת מלאה בבאיירן, צריך לזכור את זה.
    לא לכל דבר בכדורגל יש הסבר(קרי ה-4:0).
    - באיירן מתמודדת עם מכת פציעות לא פשוטה.

    מי החליט אגב על 'המדד' של הקבוצות? למה היינקס דווקא 8.6 ולא 10 למשל אם זכתה בטרבל, ואיך דאבל הוא 'רק' 7.3? נו באמת.

    עם פליקס מאגאת' באיירן לקחה שני דאבלים ברציפות והשאירה אבק לבונדסליגה. היא לא שברה שיאים כמו היום אבל אלו היו ימים אחרים. אי-אפשר להתייחס רק לתקופות הפחות טובות ולא לתת קרדיט על דברים חיוביים. אני זוכר דווקא שהשחקנים בבאיירן קרעו את התחת באימוני טרום העונה ובאיירן הציגה כושר גופני טוב יותר מכל שאר היריבות.
    כמוכן, אולי באיירן קנתה את רוי מקאיי מלה-קורוניה בקיץ 2003, אבל צריך לזכור שיתר שחקני המפתח שלה היו כבר בקבוצה או הגיעו בחינם כמו מיכאל באלאק וזה רוברטו. אלה לא היו ימים שבאיירן בקלות שמה 40 מליון יורו ומביאה את חאבי מארטינז שהיה שחקן טוב עם פוטנציאל. באיירן לא הייתה אז חלק מ-3-4 הקבוצות הגדולות בעולם.

    לא בפעם הראשונה אני אומר את זה - ואן-חאל הניח את היסודות לקבוצות הטרבל של היינקס. כמו שמוריניו 'הניח את היסודות' של ריאל מדריד לזכייה בלה-דסימה. היינקס קיבל סגל שחקנים מעולה(אולי לא 'מושלם' כפי שיש היום, אבל סגל מעולה). מעניין מה היו התגובות עליו אחרי השנה הראשונה כשהוא קיבל בראש בגמר הגביע הגרמני והפסיד את ליגת האלופות 'בבית'. באיירן חזרה להפגין את האופי הגרמני הידוע - עם ואן-חאל. ככה זה עם שער הניצחון נגד יונייטד ברבע הגמר בשנייה האחרונה במשחק הראשון, או שני שערי החוץ הנדרשים באולד-טראפורד אחרי הפיגור המשולש. לפניכן באיירן באמת הייתה בדיחה באירופה, עם כל הכבוד לזה שהיא עברה את ריאל מדריד ב-1/8 הגמר ב-2007 עם לא מעט מזל.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
  7. stenley1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/15
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    "אפנברג" תודה על הפרגון גבר .

    "מי החליט אגב על 'המדד' של הקבוצות? למה היינקס דווקא 8.6 ולא 10 למשל אם זכתה בטרבל, ואיך דאבל הוא 'רק' 7.3? נו באמת."

    דווקא לא דיברתי במדד הזה על הישגים כלל ,רק על "חוזק" של קבוצה ,כך למשל ,קבעתי שברצלונה הגדולה מקבלת 9.6 ,הקבוצה של יופ שלקחה טרבל 8.6 ,באיירן של 2001 מקבלת 8.1 ,זה לפי חוזק קבוצה לא קשור כלל לתארים ולהשגים ,זה נטו חוזק קבוצה ,במדדים האלה אפשר להשוות קבוצות מתקופות שונות וכו' ,זה רק דרך להסביר במילים אחרות שפפ לקח קבוצה שהייתה חזקה מאוד והחליש אותה,זה רק כדי לחדד את המסר .

    למשל מילאן של אנצ'לוטי מקבלת 8.4 ,ריאל מדריד של זידאן 8.5 ,מנצ'סטר עונת הטרבל 8.3 ,אינטר עונת הטרבל 7.8 וכו'
    זה רק דרך לדבר על "חוזק" של קבוצה ואף על פי שתגיד שזה יכול לא לשקף אז אם תביא מומחים כאלה ואחרים הם יגיעו בערך לאותה המסקנה .

    הקבוצה של פפ כיום כפי שאמרתי מקבלת 7.3 במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב זה על גבול ה 7 וקבוצות ברמה כזו בדרך כלל אין להן סיכוי לקחת את גביע האלופות .
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עשית כאן 'מסע בזמן' ודירגת קבוצות בולטות מ-15 השנים האחרונות לפי ראות עינייך, חלוקה סובייקטיבית לחלוטין, ואתה בעצמך אומר שהמדד הוא לא רק תארים. ברור שבאיירן של היינקס מאפילה על זו של גוארדיולה - כי היא זכתה בטרבל. אני לא מזלזל בדעתך האישית אבל ממש לא ענית לי כאן על השאלה. וגוארדיולה אימן כולה אחת מלאה, אני אחזור על זה שוב. בהחלט יכול להיות שהעונה הוא כן יביא את הגביע החשוב מכל. לבטל את הסיכויים שלה? על סמך מה, לעזאזל? באיירן טובה משמעותית מכל הקבוצות בעולם פרט לשלוש - ריאל מדריד, ברצלונה וצ'לסי, וגם נגדן היא פייבוריטית לטעמי.

    לא יודע איך להשוות בין ברצלונה של הטרבל לבין באיירן של הטרבל. לי יש בעייה אחת עם בארסה ההיא(מעבר לכך שאני אוהד ריאל) - המשחק ההוא בגשר בו צ'לסי הייתה ראויה לחמישה פנדלים ואף אחד מהם לא נשרק. זה היה פשוט חוסר צדק. באיירן גם הציגה שני משחקים ענקיים למשל נגד ברצלונה בחצי הגמר ועשתה ממש תוצאות היסטוריות נגד קבוצה חזקה שלקחה אליפות בספרד באותה עונה.

    אפשר לחלק את הקבוצות שציינת לפי מאפיינים, זה משהו שכן אפשר לעשות, למרות שאני כן אוהב את הדיונים הנוסטלגיים האלה:
    ריאל מדריד של זידאן - הכדורגל היפה ביותר.
    באיירן מינכן של היצפלד - האופי
    ברצלונה של גוארדיולה - כל התארים: 6/6, הקבוצה החזקה ביותר בתולדות המועדון.

    מילאן של אנצ'לוטי - על איזה שנים אתה מדבר? למה היא חזקה יותר מיונייטד של הטרבל? זה לא מסתדר. אותה מילאן אגב הובסה 4:0 מול דפורטיבו לה-קורוניה בגומלין בעונת 2003/04. היא לקחה שני גביעי אירופה אבל גם חירבנה את הגמר באיסטנבול ואנצ'לוטי זכה במילאן רק באליפות אחת.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אפשר בבקשה להעביר את הדיון המרתק הזה למקום אחר?
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בראיון לTZ פפ אומר שהוא לא חושב עדיין על המשחק מול שחטאר וכל כולו מרוכז בהאנובר. כדאי שיחשוב על דונייצק - זה משחק על קריירת האימון שלו.
     
  11. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אתה אוהד כדורגל משבוע שעבר? בסך הכל נותן כבוד לליגה וליריבות שהוא אומר את זה ונשאר ספורטיבי, אבל הליגה גמורה ואת זה כל אחד יודע. אז ענה פוליטקלי קורקט, למה אתה מצפה?
     
  12. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    לאם יספיק כנראה לשחק כמה דקות בשבת הבאה וכנראה גם יספיק להשלים משחק שלם עד לפני רבע הגמר במידה ונעלה, זה חשוב מאוד.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ושאלה ששאלתי את עצמי ואחרי זה גם ראיתי בעיתונות בגרמניה. האם החזרה של לאם תחזיר את אלונסו של תחילת העונה?
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  15. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    תלוי לאיזו עמדה פפ מיעד אותו. מכיוון ששויני חזר, אנחנו מלאים בקשרים מרכזיים ברוטציה והחוליה היותר חלשה הוא ראפיניה, אז לאם חוזר לשחק על הקווים ושם ההשפעה שלו על התפקוד של אלונסו לא יכולה להיות עד כדי כך מכרעת אני מניח.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.