ברסלונה עונת 2014/15:: צ'אבי נפרד עם טרבל ענק!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י שי, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    נקודתית לגבי המשחק אתמול, היכולת של ראקיטיץ׳ ואינייסטה הוא לא מדד אמיתי להמשך בשביל ברצלונה. זה פחות הם ויותר תוצר הלוואי של היתרון המספרי המשמעותי שהיה להם ביחד עם הנוכחות של מסי לידם שעשה ככל העולה על רוחו (האלוהית) במגרש.

    באופן כללי יותר זו כבר לא ברצלונה הקיצונית של ה״טיקי-טאקה״ ולכן גם תיפקוד הקשרים נאלץ להיות שונה. אני גם לא בטוח שסוג הקשרים איתם היא משחקת כיום הם השחקנים הנכונים בשבילה. האמת היא שאני גם לא ממש משוכנע שיש שיטה מסויימת.

    בסופו של דבר, הכול נע סביב מסי והוא ההבדל בין ברצלונה של החצי הראשון לזו של התקופה האחרונה. עם כל הכבוד ליכולת המשופרת של חלק משאר השחקנים, הוא הסיבה העיקרית שהקבוצה הזו על-אף היותה לא מאוזנת כמו תחת פפ ממשיכה להתמודד על כל התארים העונה. הוא המאמן במגרש ואולי גם מחוצה לו. אם ימשיך בכושרו הנוכחי (מספרים מפלצתיים ואני לא מדבר דווקא על יחס שערים-בישולים. פשוט תראו את הנוכחות שלו על כל המגרש, את טווח המסירות הבלתי נגמר, הדריבלים וכו׳. הדרייב חזר וזה כאילו הוא על סמים) וברצלונה תיקח לפחות תואר אחד גדול או שניים העונה, אני חושב שזו תיהיה העונה הכי גדולה בקריירה שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/15
  2. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    רק שלא יעשה אותם טובים מדי, לואיס אנריקה עוד עלול להישאר עם חוסר היציבות וחוסר המושג שם בהנהלה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כדורגל זה לא כדורסל ששחקן יכול לרכז את המשחק ולקלוע את הנקודות ביחד. כשמסי לא מנסה להיות לברון ג'יימס ובכל מקום כל הזמן, ברצלונה היא קבוצה מפחידה. כשהוא מסתובב במגרש ומנסה להיות גם השחקן שמוסר כדורי עומק וגם זה שמקבל אותם, כמו בתחילת העונה, הוא לא נראה טוב (בסטנדרטים שלו) וברצלונה לא נראית טוב.
    המעבר שלו חזרה לימין נותן לו את היכולת להתמקד במעט דברים ולא לבזבז עליהם אנרגיה מיותרת. כשבמקביל סוארז משחק בתפקיד שטוב לו.
     
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    שמעתי את ההספדים האלה כ"כ הרבה פעמים ככה שאני כבר ממש לא מתרגש מזה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברצלונה הייתה פייבוריטית במשחקים נגד סיטי עוד ממזמן, אל תתנו לכמה עיתונאים דבילים לשנות את המצב. נגד ריאל, באיירן או צ'לסי - ההתמודדות תהיה פתוחה לחלוטין, וזה הגיוני. גם משחק של ריאל נגד באיירן הוא פתוח לחלוטין, וגם משחק של ריאל נגד צ'לסי, זה טבעי לגמריי. לא יהיו נצחונות בולטים, הדברים הקטנים יכריעו את ההתמודדויות האלה. התעלות רגעית, מזל, החלטת שופט אולי, פציעה של שחקן כזה או אחר. השנה בארסה שינתה את סגנון המשחק. הקישור כבר לא פקטור והמטרה היא להעביר את הכדור מהר מאוד לשלישייה הקדמית. מסי ניהל את המשחק מעולה כפליימקר במשחק נגד סיטי וזה כוח עצום של בארסה במשחקים בהם היא משחקת טיפ-טיפה יותר מבוקר. זה קרה גם בתקופת גוארדיולה. הבעיה היא שאינייסטה לא כבש או בישל אפילו שער אחד העונה והוא נראה רע מאוד.
     
  6. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    איזה הספד?
    לא אמרתי שהיא הולכת לקרוס ולסיים מקום 5 בספרד.
    סה"כ שאין לה סיכוי לזכות באליפות ושהיא תעוף ברבע/חצי גמר אלופות
     
  7. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    בתחילת העונה הייתי מסכים.כרגע בארסה בכושר יותר טוב מריאל מדריד וללא ספק אחת מ-3 הבכירות ביבשת.יש לה סיכוי לזכות בכל התארים.בין אם תפסיד או תנצח אני בטוח שבמשחק הבא שלה נגד קבוצה גדולה(סיטי לא באמת שם) היא לא תגיע ברגשי נחיתות כמו למשל בקלאסיקו הקודם.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בארסה לא הגיעה עם שום רגשי נחיתות לקלאסיקו נגד ריאל מדריד, היא הובילה את הטבלה לפני וגם אחרי המשחק ולא ספגה אף שער ליגה עד שפגשה את ריאל מדריד. ניימאר העלה את בארסה ליתרון והיה נראה שבארסה שוב תנצח בברנבאו כפי שעשתה עונה אחת קודם לכן. בסופו של דבר היא הפסידה לאחת הקבוצות החזקות ביותר באירופה, במשחק חוץ, ככה שזו לא הייתה טרגדיה. זה היה המשחק הראשון אגב של כל הארטילרייה ההתקפית של בארסה יחד וכמובן שהם השתפרו מאז. בארסה נכון לעכשיו בכושר הטוב ביותר באירופה בצוותא עם באיירן מינכן שאולי כובשת בלי הפסקה אבל צריך לזכור באיזו ליגה היא משחקת.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    יש לברצלונה 2 הפסדים העונה על הראש של לואיס אנריקה, והקלאסיקו זה אחד מהם. לעלות בברנבאו עם ג'רמי מת'ייה כמגן שמאלי במקום ג'ורדי אלבה, לבטח כשגארת' בייל מחוץ לעסק זו פשוט ירייה ברגל. יחד עם זאת, ראקיטיץ' שהסתמן כשחקן הרכב ירד במפתיע לספסל ובמקומו צ'אבי נשלף מהבוידעם. אני לא נכנס להשוואות מי נמצאת בכושר טוב יותר כי זה באמת לא נותן כלום, אבל אין שום ספק שריאל מדריד תקבל ברצלונה אחרת לגמרי כשהיא תגיע לקאמפ נואו בעוד שלושה שבועות.
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    ברצלונה עוברת בהצלחה את שתי המשוכות הראשונות שלה לקראת הדבר האמיתי, שבועיים אינטנסיביים במיוחד שיבהירו לאן העונה שלה הולכת, והאם אפשר עדיין לחלום על טרבל. המאני טיים יתחיל בפיחואן מול סביליה בשבת, צ'מפיונס בשלישי מול פסז' (שתחסר את זלאטן, וראטי, מוטה ולואיז), ולנסיה תגיע לקאמפ נואו בשבת הבאה, הגומלין מול פסז' ברביעי, ולסיום הדרבי מול אספניול בראשון.

    11.4 סביליה - ברצלונה | 15.4 פסז' - ברצלונה | 18.4 ולנסיה - ברצלונה | 21.4 ברצלונה - פסז' | 25.4 אספניול - ברצלונה
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos.marca.com/imagenes/2015/04/09/futbol/equipos/barcelona/1428605787_extras_portada_1.Xxx

    בספרד, או יותר נכון במארקה, כבר מתחילים לסכם את עידן דניאל אלבס בברצלונה. זאת לאחר שסוכנו הצהירה בפומבית שהם דוחים את ההצעה של בארסה להארכת חוזה בשלוש עונות נוספות(חידוש בכל סיום עונה בהתאם לכמות המשחקים), גם מטעם כלכלי. לדבריה, אלבס מחזיק בעוד שתי הצעות וזו של בארסה היא הנמוכה ביותר. 'הוא רוצה להמשיך בבארסה והוא עצוב', מסרה. "הוא המשיך לעשות את עבודתו בשקט על הצד הטוב ביותר והאמין שהדברים יסתדרו, אבל אנחנו כבר בחודש אפריל ושום דבר לא קורה ואין חדש". הסוכנת המשיכה - "ילדיו של אלבס נולדו כאן והם דוברי קטלונית. אלבס מאוד מחובר לקבוצה ולעיר ולתרבות". שאר הדברים של הסוכנת, למעוניינים.

    ------------

    עם כל הכבוד לפרצוף הצב-נינג'ה ולקשקשת במסיבות העיתונאים - אלבס בעצמו שכח מתי הוא הרים כמו שצריך בפעם האחרונה. הוא גמר את הסוס כבר לפני שלוש שנים ולא מובן לי למה בארסה מתקשה להיפרד ממנו. הוא שחקן רכש שהצליח בגדול, אבל לא איזה סמל.
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אולי היא מתקשה להפרד ממנו מהסיבה שלא יכולה להחתים אף שחקן אחר בשל העונש שספגה?
     
  13. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    זה והעובדה שאין בברצלונה אוטוריטה מקצועית אמיתית. בארסה השתפרה לאחרונה, אבל מעטים יזקפו את זה אך ורק ללואיס אנריקה עצמו. ההנהלה זמנית, מעמד המאמן לא יציב ויש אמברגו על רכישות, כך שמרחב התימרון של המועדון לא גדול; עדיין הייתי מוותר על אלבס, זה לא מקרה של שחקן שפשוט איבד את הערך-מוסף שהביא למשחק, אלא מקרה של שחקן שמזיק לקבוצה ומצריך שיחפו עליו תמידית. עדיף לזרוק את החולצה על מונטויה הלא-מוערך או על איזה שחקן מהלה-מאסיה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד הרבה לפני העונש בארסה הייתה חייבת לרענן את העמדה, לשים על הכוונת מספר שחקנים ולא רק החארטה ששומעים בתקשורת. לא יודע כמה זה היה נכון הפרסום לגבי דנילו. ריאל מדריד עשתה את זה בצורה מעולה עם קרבחאל. ארבלואה חירבן את קו ימין בכל עונת 2012/13 וקרבחאל שהיה נהדר בלברקוזן חזר הביתה בידיוק בזמן והשתלב לאט-לאט. מה היה קורה אם מונטויה היה משחק? אגב, גם אדריאנו שבסביליה שיחק כקשר בהתחלה ואחר-כך כמגן - יותר טוב מדניאל אלבס הנוכחי. ממנו היה צריך להיפרד כבר מזמן.

    יש ללואיס אנריקה קרדיט בהצלחה של בארסה העונה, היא חזק בתמונת הטרבל וברור שאם בארסה תזכה בכל התארים זה יהיה אדיר, הרי זו קבוצה פחות טובה משמעותית מזו של גוארדיולה. בנושא הרכש הוא לא התעקש מספיק.
    בשורה התחתונה לדעתי, הדור הזה של צ'אבי-אינייסטה-מסי מוציא מעצמו כל-כך הרבה מעל המצופה(כל הזמן מדברים על ירידה אבל בארסה כובשת 100 שערים בעונה, קשה מאוד לנצח אותה כשהיא משחקת טוב, ועד לעונה שעברה הגיעה תמיד לחצי גמר הצ'מפיונס), הרבה מעבר לאורך חיים של קבוצת כדורגל. ריאל של הגלאקטיקוס נתנה 3 וחצי שנים גדולות ואחר-כך הייתה קבוצה מתה. אפילו פרגוסון היה צריך לרענן את יונייטד הגדולה בפרקי זמן מסויימים. ובסופו של דבר, האמונה העיוורת בקבוצה של הטרבל - עלולה להזיק לבארסה בעתיד.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    האמת, מה שקורה בברצלונה של אנריקה הוא חסר-תקדים. בחיים לא נתקלתי במקרה כזה מאז שהתחלתי לראות כדורגל. אני באמת מאמין שהקבוצה הזו מצליחה בגלל חבורת השחקנים שמרכיבים אותה מאשר המאמן שלה. כלומר, שגווארדיולה היה בברצלונה היה ברור שזו הקבוצה שלו בכל מובן אפשרי. היום זה נראה כאילו באמצע העונה מסי והחברים שלו פשוט החליטו שהם יעשו כל מה שאפשר כדי להוציא את המקסימום מהעונה הזו גם אם הם לא מסתדרים ממש עם המאמן שלהם. אגב, היום בכלל בראיון עם סוארז מתברר שהיה זה מסי שבגללו הוא חזר לשחק כחלוץ. זו בדיוק עוד נקודה שאליה אני מתכוון - זו קבוצה של שחקנים גדולים באמת - לא של מאמן.

    ההבדל הגדול בברצלונה הוא לא ספק מסי, אבל מה שהוביל לשינוי בו הוא גם לדעתי שהוא פשוט חזר להנות במגרש. הנוכחות של אינדיבידואלים שיכולים לעשות הכול במגרש כמו סוארז וניימאר לצידו מקלה עליו המון. רואים בבירור את הריספקט שלו אליהם, וזה בכלל לא מובן מאליו שהשלישייה הזו מסתדרת כ״כ טוב כבר העונה. בכלל, סוארז עושה לדעתי כל מה שברצלונה חלמה שהוא יעשה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.