מחזור 25:: יופי של משחקים - ריאל משיגה רק תיקו בבית נגד ויאריאל, תיקו גם לאתלטיקו בפיחואן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏26/2/15.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    זו לא עונה שגארת' בייל ירצה לזכור. דווקא אחרי קיץ ללא מונדיאל הייתי בטוח שיהיה לו יתרון על שחקנים אחרים, אבל הוא פשוט רע.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בייל היה מעולה בקדם העונה של ריאל מדריד וגם בלט בסופר-קאפ האירופי נגד סביליה עם בישול מעולה וגם כבש שער יפה נגד סוסיאדד. אבל העונה הוא הרבה פחות טוב מאשתקד גם אם המספרים שלו סבירים. בייל נהג באנוכיות בכמה מקרים, משהו שלא היה אופייני בעונה שעברה. עונת הבכורה שלו בריאל הייתה טובה מאוד ותיארתי לעצמי שהשנה השנייה תהיה טובה הרבה יותר, כי אשתקד הפציעות קצת הפריעו לו וזו עונת התאקלמות בה הוא לא השחקן המוביל כמו בטוטנהאם. אבל טעיתי. בניגוד לניימאר למשל שנראה נפלא - בייל משחק איום ונורא. מיותר להגיד שאת הכדורגל הטוב ביותר שלה - ריאל שיחקה בלעדיו.
    אגב, נכון שכולם בני אדם וכל הקלישאות האלה, אבל שחקן שמשחק בקבוצה כזו ומרוויח ערימות של כסף - אני לא קונה את הבולשיט הזה של 'חוסר ביטחון בגלל יחס הקהל'. גם זידאן הגדול קיבל שריקות בוז, רונאלדו, ועוד. אף שחקן לא יוצא בזול בברנבאו. מי שלא מסוגל להתמודד עם הלחץ - הוא טעה במקצוע. וברצינות: הוא לא מתאים לרמות הכי גבוהות. בריאל מדריד לא מעריצים כל צעד שלו כמו בטוטנהאם.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לפי דעתי בייל פשוט הרבה פחות טוב בצד ימין, מראש לא הבנתי איך קונים שחקן כל כך יקר בלי שיש לו מקום בעמדה הטבעית שלו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא מדויק, כי בעונה שעברה זה עבד מצוין. או שהוא היה חותך לאמצע ומשחרר פצצה לרשת(יש לו יכולת בעיטה נהדרת מרחוק כמו לעוד שחקנים בריאל ומשום מה הקבוצה לא מנסה בכלל את כוחה מחוץ לרחבה) - או שהיה מכדרר על הקו ושולח כדורים טובים לרחבה, יש לו רגל ימין סבבה לגמריי. אף-אחד לא ציפה שהוא יקח את מקומו של כריסטיאנו בצד שמאל. פה ושם אנצ'לוטי החליף אגפים ביניהם ולא ראיתי משהו מיוחד מבייל מצד שמאל. הוא פתאום נראה לא רב-גוני במשחק שלו ורק מרים ומרים. שחקני ההגנה כבר למדו את ההטעייה הקבועה שלו.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    טורס אם כל הרעש והצילצולים, מאז שחזר ב-5 משחקי ליגה בלי שער אחד עוד. אז נכון הוא נתן צמד נגד מדריד בגביע, ונגד ברצלונה אחד, אבל מה אם הליגה? אם ניקח את המאזן המזעזע שלו גם ממילאן נראה שחקן כמעט גמור.

    אתלטיקו הייתה צריכה סקורר בחורף, במשחקים שמנג'וקיץ' צריך לנוח, והעונה היא משחקת אם חלוץ אחד ברוב הפעמיים בניגוד לשנים הקודמות של סימאונה, לאתלטיקו חסר מחץ בהתקפה- האם טורס יכול לתת לה אתזה? בינתיים נראה שממש לא.

    אז אם כל הכבוד לרומנטיקה, אתלטיקו צריכה משהו אחר.
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני לא אומר שהוא גרוע בצד ימין הוא פשוט פחות טוב, גם בעונה שעברה הוא היה רחוק מהיכולת בטוטנהם לדעתי, למרות שגם הוא הרבה יותר מתאים לליגה האנגלית שזה אולי הסיבה העיקרית לכך שהוא לא מציג את היכולת מטוטנהם.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חאמס. גם הוא שחקן מאוד יקר שנקנה כאשר עמדתו הטבעית תפוסה על ידי לא אחר מאשר כריסטיאנו. יש כזה קטע לריאל כנראה.