Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    http://grfx.cstv.com/photos/schools/scar/sports/m-footbl/auto_a_storywide/10485248.Xxx

    זה הבחור היהודי שלך?

    שונית, תחזרי לישון. את עייפה.
     
  2. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    יש יהודים אפרו-אמריקאים... אבל נראה לי שה-mission שהוא נסע אליו זה לא תגלית אלא מיסיון..
     
  3. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אאוץ׳. אדלמן יצטרך לחכות.

    לא טרחתי לעשות חיפוש גוגל עליו. תאכלס, טיול לישראל + שם משפחה שבכיף יכול להיות יהודי = יהודי 98% מהזמן. טוב נו לפחות צדקתי בזה שלא מייצרים יהודים בכזה גודל.
     
  4. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    את מי הפאקרס משאירים? את בולאגה או קוב?
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בולאגה בוודאות.

    עם קוב צריך לראות. TT לדעתי יקווה שהוא יזכה לוולקר/אדלמן טריטמנט מהפרי אייג׳נסי של השנתיים האחרונות. לא רואה אותו נכנס למלחמות הצעות עם כל מיני אוקלנד וג׳קסונוויל.
     
  6. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אם אני מבין את הכוונה שלך זה אומר בסביבות ה-4-7 מיליון הוא נשאר בפאקרס?
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא יודע איך TT והאנשים שאחראים על ה-CAP ישחקו עם המספרים אבל את ה-9M$ APY נקי כמו שמתפרסם בשבוע האחרון שהוא דורש אני לא רואה מצב שהוא מקבל מגרין ביי.
     
  8. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    אדלמן לא היהודי היחיד בקבוצה, גם נייט אבנר חצי\רבע\אנערף יהודי. אגב, נראה לי שגם אנדרה טיפט יהודי והוא HOFER.
     
  9. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קליס סתם מחפש איך למלא את המאמר השבועי של יום ראשון בצורה הכי סתמית שיש בלי לספק שום מידע חדש תוך שהוא מציין מי מסיימים חוזה ומי ה-TOP FREE AGENTS/PROSPECTS בעמדות האלה. אי אפשר להסיק שום דבר מזה בינתיים. כל MOCK ו/או ניסיון חיזוי של הדראפט שלושה שבועות לפני שבכלל התחיל הפרי אייג'נסי זה בזבוז זמן.

    אמרתי לך שאם זה היה תלוי בי רק 2-3 פותחים שמסיימים חוזה יחזרו בעונה הבאה ככה שזה לא בא לי בהפתעה. לאנשים קשה לקלוט אבל המצב הוא שדנבר היא קבוצה שהייתה קונטנדרית בקונפנרנס של שתי קבוצות וחצי במשך 3 שנים ואף אחד מכל האנדראציב'רס הבינוניים שמתעתדים לעזוב לא בדיוק היה שם ברגעים המכריעים. לא פרנקלין ולא ג'וליוס ולא ראחים מור ולא וולקר (הוא בכלל צריך לפרוש אבל זה בכלל סיפור עצוב אחר). מול אוקלנד וקנזס וג'קסונוויל נסתדר גם בלעדיהם. נייטון יהיה האבידה המבאסת היחידה וגם במקרה שלו אני הייתי נזהר להתחייב על $$$ לממוטה ששוקלת 150 ק"ג. יותר מדי דוגמאות לאורך ההיסטוריה של גריזליס כאלה שברגע שהסתדרו כלכלית ate their way out of the league. ניתן לרג'י מקינזי הגרביל והמאמן הסמרטוט שלו לקחת את ההימור הזה.
     
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    למה אנשים מתנהגים כאילו ההודעה של דטרויט שהם לא מתייגים את סו זאת איזו ידיעה חדשותית בעלת משמעות? הרי ברור שהם לא הולכים לשים עליו 26 מיליון דולר לעונה אחת. ברור כבר כמה חודשים טובים שאם הוא לא מאריך חוזה הוא הולך לפרי אייג'נסי חארטה איך שלא קוראים לזה. מה חדש פה...
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כי אנשים מטומטמים. איזה כמה ביט רייטרס התחילו עם השטות הזאת לפני כמה שבועות ומסתבר שזה תפס. אלה גם אותם אהבלים שמספרים שבמידה והפאטס לא יגיעו לסיכום ארוך טווח עם ריבאס, לא יופתעו לראות אותם מממשים את האופציה שלהם עליו לעונה הבאה תמורת 20M$. כן כי הרי האגו של בליצ׳ק יאפשר לו לשלם כזה סכום לשחקן אחד שהוא לא QB. ברור. תכף.

    כמה הפתעות ביום נטול הדרמה הזה:

    - הפאטס השתמשו בטאג על גוסטקווסקי במקום על מקורת׳י. מה שאומר שהם קרובים לסיכום ארוך טווח איתו או שייתנו לו לצאת לשוק ובסבירות גבוהה גם להיפרד כי קבוצןת עם קאפ ספייס ישברו את הבנק עבור סייפטי ברמה הזאת. זאת כמובן האופציה הסבירה והריאלית וההגיונית ביותר כלכלית עבורו אבל אצל כוחות האופל מי יודע מה השיקולים ואם הוא בדרך לחתום על חוזה הרבה יותר נמוך מהערך שלו (או שכן הערך שלו אבל אז מה עושים עם ריבאס? לא ברור).

    - מיאמי משתמשים בטאג על קליי. זה סתם מוזר אבל מבחינה מקצועית לא אמור כי מדובר באחד ה-TE's היותר ורסאטילים ומגוונים בליגה ונחמד לראות שהוא מקבל מארגון נכה רוב הזמן את הכבוד המגיע לו (בקטע שתופסים ממנו מקצועית, לא בזה שמתייחסים אליו כמו לעבד מהמאה ה-13)

    - עלוקות מוצצות כסף שאיכשהו עדיין לא נחתכו. כן קארי וויליאמס אני מסתכל עליך!!! וגם עליך מני ראמירז! ואכן ג׳ונתן ג׳וזף גם אתה! וכןןןןןןןןןןןןןןן ג׳ארד אני סוס מת תירו בי אלן גם אנוכך... אופס סליחה יש לך 12.5M$ DEAD MONEY אלוהים ישמור תנו לסוכן הזה פרס נובל לנקרופיליה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/3/15
    benos אוהב/ת את זה.
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני אחרון אוהדיו של שיידי מק'קוי אבל רק לי נדמה שהימור על קיקו אלונסו היא תמורה קצת מצחיקה למי שלפני שנתיים היה הרץ הטוב בליגה?
     
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    לפני שנתיים לא רלוונטי אבל. הוא RB שחוגג בקרוב 27 ונמצא בירידה ברורה ביכולת. ואני יודע שה-TOTAL YARDAGE שלו בעונה האחרונה דווקא לא כל-כך רע (נובע מכמות הריצות המטורפת שהוא מקבל בסגנון המהיר של קלי), בטח ביחס ללא מעט רצים אחרים, אבל הוא פשוט לא משחק טוב. בדקתי ב-ESPN והוא מקום 21 מבחינת YDS/A מבין הרצים שרצו יותר מ-100 פעם במהלך העונה הרגילה. זה נתון מטריד. להביא במקומו שחקן הגנה (שזה מה שפילי צריכה יחד עם ק"ב טוב - קלי יכול להוציא המון מבחינה התקפית גם אם שאר שחקני הסקיל סבירים+) צעיר וממש ממש מוכשר שבמקרה גם שיחק תחת קלי במכללות נשמע לי די הגיוני. כמה כבר אפשר להוציא על RB לא צעיר שלא משחק טוב? רציתי להגיד שאני חושב שאפילו ה-GMs הפחות טובים בליגה יודעים שעונה כמו האחרונה זה סימן מדאיג שמוריד מהערך של מקקוי יותר משההצלחות שלו בשנים קודמות מעלות את הערך שלו, אבל כשאני חושב על זה אני לא בטוח. יכול להיות באמת שאולי היה אפשר להוציא יותר (כמה יותר?), אבל זה פשוט לא הסנריו שפילדלפיה הלכה עליו ואלונסו היה דרישה מאוד ספציפית של קלי.

    למה באפלו ורקס הלכו על זה?