באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אלון, אני מסכים איתך שהיה צריך לעבור לשחק עם 3 בלמים. אבל אני לא בטוח שדנטה זה הבלם המתאים להיות בשיטה כזו ודבר שני זה עדיין לא פוטר את הקישור האחורי מלהיות צפוף יותר. זה שיש 3 בלמים זה טוב, אבל עדיין אלונסו לא יכול להחזיק את הקו האחורי בקישור לבד. ברנט וויזר היו רחוקים מדי לכיוון הקווים ושוויני היה קדימה מידי. ואלו היו הטעות והבעיה הגדולות.
    כמו שאמרתי, אני עדיין חושב שזה נסיון (שנה שעברה לא היה את אלונסו שהיה אמור לסגור לבדו את הקו האחורי והיה צריך לבדוק אם הוא מסוגל. התשובה ניתנה אתמול ואני עדיין חושב שזה היה זמן מצויין לניסוי הזה.
    אני לא רואה בעיה בלתת לוויזר לשחק גם במשחק כזה ובזמן כזה. שירגיש לחץ, שירגיש מה זה לשחק עם הגב לקיר. בטח עדיף אתמול ובמצב הזה מאשר לתת לו דקות ראשונות במשחק חשוב וצמוד.
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    פשוט נראים על הפרצוף מאז החזרה מהפגרה. עם כל הכבוד לחסרון המספרי (מזל ששאלקה בעטה פנדל דרדלה) מגיעים למצב וחצי כל המשחק. שום מחץ בהתקפה. לפחות כבשנו גול ראשון העונה מקרן במשחק רשמי. בימינו גם זה משהו...
     
  3. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    טוב שעכשיו מגיע התקופה החלשה של השנה ולא בעוד חודש. הרי תמיד מגיעה תקופה כזו לכל קבוצה וצריך לדעת מתי לתזמן אותה. בעשרה שחקנים אומנם לא עשינו משלושים והתקפות סוערות על השער אבל היינו בשליטה ולא נתנו להם להשתלט על המשחק וזה לא דבר של מה בכך. לא פעם ראשונה שאני רואה שאנחנו עומדים כשווים מול שווים בעשרה שחקנים וזה דבר מרשים. אין ספק שעוד נשתפר עם הזמן, אנחנו יודעים מהחודשים האחרונים איזה כדורגל אנחנו יודעים להעמיד.
     
  4. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מאכזב מאוד,אדום לא אדום שוב קבוצה עושה שתי התקפות טובות נגדנו ומגיעה לפנדל+אדום ולשער מקרן.נוייר על תקן עציץ בשער שלנו.

    האדום שינה לגמרי את התוכניות.אני אישית שונא את המערך החדש של פפ וחושב שגם עם 11 שחקנים אין בו הרבה תכלס.בסה"כ עמידה טובה בהגנה,ההתקפה לא הייתה קיימת ואולי היינו קצת מתונים מידי ויכלנו להעז יותר גם ב10 שחקנים.
    אפשר להיות מרוצים מברננט וויסר שהיו טובים.רובן קצת איבד את הראש אבל קשה להאשים אותו כי בשיטה של פפ הוא צריך להתמודד לבד נגד קבוצה שלמה.
    אכזבה מאלונסו שחזר כבד ולא מרוכז מהפגרה,דאנטה גם בכושר רע מאוד והכי הרבה ממולר שהולך לאיבוד במגרש.
     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    עזבו אתכם, אין פה עניין של "טוב שהמשבר עכשיו". הקבוצה פשוט חזרה רע מהפגרה, כמו שנה שעברה, ורואים את זה מול קבוצות שנחו בדיוק אותו פרק זמן. זה לא שפגשנו קבוצות שמשחקות כבר חודש ונכנסו לכושר משחק. שוב השטות הזו של לפתוח בלי חלוץ - כשלבנדובסקי נכנס נהיה הרבה יותר מחץ בהתקפה למרות שבתכלס לא רואה במה הוא עדיף על מנדוקיץ', שעזב רק בגלל פפ. מנדוקיץ' אולי פחות נוצץ ממנו אבל נותן תפוקה לא פחותה. אלונסו לא בעניינים בכלל, על דאנטה חבל לבזבז הקלדות. אני לא חושב שנוייר אשם בשער, אם כבר ווייסר איבד את הוודס (הגאון פפ שם אותו לראשונה בהרכב). ווייסר נראה כשרון גדול אבל עם כל הכבוד יש לו עוד זוג נעליים לקרוע לפני שיעלה בהרכב הפותח מול שאלקה. כרגיל ברירת המחדל לחילוף היא גצה (זה שהיללו פה שכובש הרבה והשתלב יופי). מזל שוולפסבורג נתקעה בפרנקפורט.
    לגבי העניין שראינו בסיבוב הראשון איזה כדורגל אנו יודעים להעמיד: אין בזה שום ערך אם "מאבדים את זה" במאניטיים של העונה, כמו שקרה אשתקד. זו גם לא חכמה בחלק הראשון של העונה לשחק ככה, כי שלב בתים בצ'מפיונס לא דומה בכלום להצלבות. החכמה היא להיות בכושר הטוב ביותר במרץ-מאי ובזה פפ נכשל בענק שנה שעברה, בענק! בנתיים פתחנו את הסיבוב השני עם נקודה בודדת משש אפשריות בליגה ועם יחס שערים 5:2 מול שתי קבוצות מהחמישיה הראשונה בליגה, כלומר קבוצות רציניות, אחת מהן האלטרנטיבה היחידה בנתיים לתואר מולנו. אבל היי, פפ יכול להשאר כמה שרוצה כי אנו אסירי תודה שמאמן אותנו. רומיניגה גם אמר שאין לבאיירן תכנית למאמן אחר מלבד פפ. יופי של הצהרות.
     
  6. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אמרת מרץ-מאי? צדקת, אז תמתין בסבלנות כי אנחנו לא בדיוק עולים בהרכבים הכי חזקים ולמרות שגם האחרים היו בפגרה, לא אומר שכולם רוצים לצאת בפול גז ממנה. אנחנו צריכים את הכוחות לשלבים מאוחרים יותר וכך לפי ההרכבים גם נראה שאנחנו מכוונים. בנתיים זה אמור לעודד אותך כי פפ למד משנה שעברה לנוח עם הקבוצה בינואר ותחילת פברואר במקום במרץ. זה עוד לא הזמן עבורך להתלונן.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא יודע איזה משחק כפיר ראה. אני ראיתי משחק קצת אחר. משחק שבו עוד לפני ההרחקה שנבעה כל כולה מטעות אישית של אלאבה (שלטעמי לא חזר לעצמו מלפני הפציעה - היה הכי חלש אתמול וגם חלש נגד וולפסבורג, אבל ניתן לו את הזמן לחזור) הגענו לשני מצבים מעולים לשער (ועוד מקרנות (שבניגוד למה שכפיר אומר כבר הבקענו מקרן עוד לפני המשחק הזה במשחק רשמי) רק שגצה ושוויני לא השכילו לכוון את עצמם ואת הכדור). משחק שבו למרות שהיינו ב - 10 שחקנים נגד אחת מהקבוצות הטובות בליגה חוץ מהפנדל ומבעיטה מרחוק הם לא הצליחו להגיע לשום מצב מתוך המשחק ולנו היו עוד הזדמנויות. וכן, כל זה ב - 10 שחקנים.
    גצה היה הכי טוב על המגרש עד שהוחלף, אבל אפשר להבין את ההוצאה שלו.
    שוויני היה טוב והזכיר לי את שוויני מהעונה הקודמת.
    נהנתי מאוד ממיצ'ל וויזר. למרות טעות פה ושם הוא היה הרבה יותר מבסדר.
    רובן הזכיר לי למה הוא היה מעצבן אותי לא מעט בעבר. מחזיק יותר מידי בכדור מקבל אותו ורץ ורץ ורץ עד שחוזר למקום שממנו התחיל והכל במקום לשחרר אותו מהר. אבל הוא נלחם והוא רוצה וכמו כולם גם הוא צריך עוד קצת זמן וקבוצה מתפקדת ב - 11 שחקנים. אני רק מקווה שהוא לא חוזר לקו המחשבה הישן שלו.

    מה שכן, כמו כפיר גם אני חושב שאתמול פפ היה צריך לעלות עם לאם ולא עם וויזר. פה טעות של פפ.
     
  8. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    מה הסיפור עם לאם? הוא כבר אמור להיות לגמרי כשיר. אם פפ בכוונה נותן לו עוד לנוח, אז חד משמעית פפ מתכונן לרגעי העומס של העונה שיגיעו בקרוב. לאם כנראה הולך להיות המגן היחידי ללא כל מחליף אמיתי בעמדה עד לסוף העונה, המנוחה שלו נלקחה במחשבת תחילה, פה אין כל ספק אפילו.
     
  9. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,235
    בשביל מה באיירן הביאה בכלל את גצה אם המאמן לא מחזיק ממנו? 37 מיליון יורו+10 מיליון לעונה שהוא מקבל, בשביל להיות שחקן ספסל? עם סגל מלא פפ אפילו לא היה מעלה אותו מהספסל.

    בכלל, מאז שפפ הגיע באיירן הפכה מקבוצה שמבוססת על שחקני בית וגרמנים לקבוצה של זרים.
     
  10. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    גם לאם לא שיחק 2 משחקים, אז אולי גם על לאם הוא לא בונה ואולי בגלל שהוא גרמני. אני לא רוצה להיות ציני ורק מנסה להראות איך זה נשמע. כרגע אין לדעת מה פפ מתכנן לכן אין להסיק כלום מהרכבי המשחקים האחרונים, כי לכל ידוע שלאם וגוצה ישחקו שיגיע הרגע הנכון. גם באיירן לא פחות ולא יותר גרמנית, באיירן כזו פחות או יותר כבר עשור וזה בסדר גמור, מבחינתי לפחות.
     
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,480
    לייקים שהתקבלו:
    2,235
    מלאם הוא מחזיק, אין ויכוח על זה.

    ממולר ומגצה ומשווייני לדעתי הוא לא כזה מחזיק. אם תיאגו, לאם, ריברי, מרטינז ורפיניה היו כשירים, לפחות לגבי גצה אני משוכנע שהוא לא היה רואה הרכב, וזה פתטי בהתחשב בתג המחיר והמשכורת שלו.

    אתמול כשהוא החליט להחליף אותו ולא ווייסר למשל, זה היה השיא.
    איך זה יתכן למשל שברנט(שאני די מחבב אגב) שחקן שהביאו בקושי ב-10 מיליון, הוא באנקר של הבאנקר ל-90 דקות וגצה ומולר לא?
     
  12. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לפי מה אנחנו יודעים שמלאם הוא מחזיק ומשוויני פחות? כמו שזה נראה, הוא נותן לשחקני מפתח בשלב הזה של החזרה מהפגרה לנוח. נדע ממי פפ מחזיק באמת ברבע גמר ליגת האלופות וכפי הנראה לא במשחקי ליגה יותר שנשארה כמגרש שעשועים לניסויים עבורו.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אז רגע, הביקורת היא על-כך שהמאמן לא שופט שחקנים לפי תג המחיר שלהם והמשכורת שהם מרוויחים?

    וכן, אין שום ביסוס אמיתי לכך שפפ לא מחזיק משחקן כזה או אחר בסגל. להפך, היו כ״כ הרבה פציעות בבאיירן מאז שהוא הגיע והוא השתמש בכל שחקן ושחקן שיש לו, אפילו בצעירים והחבר׳ה האלמוניים יותר. למען האמת אני לא זוכר רגע אחד בו לפפ היה סגל שלם ובריא או לפחות משהו שקרוב לזה - סוגייה חסרת תקדים בפני עצמה - ולכן אנחנו גם לא ממש זכינו לראות מה קורה במצב כזה.
     
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    פפ כ"כ מחזיק מגצה שהפסקתי לספור הפעמים שהורחק העונה, ובמשחק העונה מול השנייה בטבלה וולפסבורג נכנס רק בדקה ה70. בתכלס משחק שני רצוף מול קבוצת בונדסליגה רצינית בלי שום מחץ בהתקפה ובלי שום תכליתיות. עם קישור וחוד כמו שלנו שוער היריבה צריך להיות מתוזז. בתכלס מול וולפסבורג בנאליו נדרש להצלה אחת מבעיטה חופשית של רובן ואמש זינוק אחד. עם כל הרוח והצלצולים היחיד שסיכן השער בשני המשחקים האלו היה רובן, למרות משחקים לא טובים שלו. אגב ראיתי עוד אמירה בעניין פפ: בקנבאואר אמר שמאמן בקליבר שלו יחליט מתי לעזוב. אמירות לא אחראיות, מנותקות מהמציאות ודי מביכות. פפ לא גדול מהמועדון ואם לא יספק הסחורה, בטח בהתחשב בסגל שיש לו ובכל הדברים מסביב, לא רואה שום בעיה לשלוח אותו הביתה.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @אפנברג,

    אני לא רואה שום בעיה עם האמירות האחרונות מתוך המועדון לגבי גווארדיולה. גם כאן אני חושב שההפך הוא הנכון, שכן, אלה לא רק התארים שפפ זוכה בהם, אלא גם הדרך והסטייל הפרפקציוניסטי שלו הם שהופכים אותו לפיגורה כ״כ מוערכת וייחודית, אפילו על-ידי הקולגות בבאיירן מינכן שראו כבר דבר או שניים בכדורגל. איך מכאן ועד לכך שהגעת להגיד ש״פפ לא גדול מהמועדון״, אין לי מושג.

    ״ואם לא יספק את הסחורה לא רואה שום בעיה לשלוח אותו הביתה...״ הכישלון היחידי שלו עד כה הוא בצמד המשחקים מול ריאל מדריד, ואתה מתנהג כאילו אתה אוהד דורטמונד שנמצאת במקום האחרון בטבלה, איזו היסטריה. בפועל זו כבר עונה שנייה ברציפות שהסגל הבאמת איכותי שעומד לרשות פפ אף פעם לא נמצא ובכל זאת הוא שובר כל שיא אפשרי עם תצוגות כדורגל נפלאות.

    לגבי גצה ואפילו לבנדובסקי, כמו שאני רואה את זה לפחות, אז באופן טבעי הם היו יותר דומיננטים בדורטמונד לא רק כי הם שיחקו בקבוצה פחות איכותית מבחינת כמות הכישרון שעמד לרשות קלופ, אלא שגם התלכיד של דורטמונד רץ תקופה ארוכה יחדיו. בכל מקרה, אני מאמין שאלה שני שחקנים שהיו מגיעים גם תחת מאמן אחר והם חלק מהעתיד של המועדון גם ביום שאחרי פפ. יתר על כן, נקודתית לגבי גצה, אני חושב שמצד אחד הוא מצוין בכל תפקיד שתשחק איתו והוא אחד הכלבויניקים המוכשרים באירופה - אבל אין לו באמת תפקיד מוגדר במערך של הקבוצה - ואני גם לא חושב שלפפ יש תפקיד ״טבעי״ בשבילו במערכים איתם הוא משחק.
     
    Rosner ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.